Popularna objava Cartman Objavljeno Oktober 18, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 18, 2011 Carlos Checa brani naslov z Ducatijem. Ni se prodal nemcem. BMW je ujelle Melandrija in upokojil Corserja. Honda bo imela prenovljeno CBR, in odlično zasedbo, Rea in Aoyama. Aprilia ostaja z Biaggijem, nova pridobitev Laverty pa je blesel že na prvih testih z RSV4. Tehnična novost so Pirellijeve pnevmatike premera 17 inč. Varčevalni ukrep, le enega dirkalnika na dirkača še ni 100% potrjen. Koledar sm snel s Crash. net: 1. February 26 – Australia, Phillip Island 2. April 1st – Italy, Imola 3. April 22 - The Netherlands, Assen 4. May 6 – Italy, Monza 5. May 13 – Europe, Donington 6. May 28* - United States, Miller Motorsport Park 7. June 10 - San Marino, Misano 8. July 1st – Spain, Motorland Aragon 9. July 22 - Czech Republic, Brno 10. August 5 - Great Britain, Silverstone 11. August 26 – Russia, Moscow Int. Raceway 12. September 9 – Germany, Nürburgring 13. September 23 – Portugal, Portimão 14. October 7 – France, Magny-Cours * Monday race and WSBK only. . Rezultate prvega testa pa z MCNja: Eugene Laverty (Aprilia) 1.42.8 Jonathan Rea (Honda) 1.42.9 Joan Lascorz (Kawasaki) 1.42.9 Leon Haslam (BMW) 1.43.3 Tom Sykes (Kawasaki) 1.43.3 Maxime Berger (Ducati) 1.43.3 Ayrton Badovini (BMW) 1.43.4 Marco Melandri (BMW) 1.43.7 Brett McCormick (Ducati) 1.44.2 Michel Fabrizio (BMW) 1.44.4 Ekipe so se bogato premešale. suzuki ni še potrdil sodelovanja, Ducati je primaknil manjkajoče €€€ za Prvakovo plačo. Od vsega skupaj me najbolj zanima, ali bo BMW končno speljal, po moje ne bo, in kako bodo odreagirali po še eni tako bledi sezoni. Haslam je na suzukiju raztural, in Melandri je za Yamahin labodji spev zmagal Po moje sta najmočnejša vozniška zasedba v Padocku. Zoki461, svobodnaptica01, BIZIXXX in 10 others 13
Popularna objava BIZIXXX Objavljeno Oktober 19, 2011 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 19, 2011 Pa še malo slikc čez ograjo iz testov v Portimau T, casper7, DXR16 in 14 others 17
Cartman Objavljeno November 3, 2011 Avtor Opozori Objavljeno November 3, 2011 GREAT NEWS!!! : FIM in Infront sta v2 stroje obtežila za 6 kilogramov. ukrep se imenuje 1199 PanicEarly. Tako bo serijski 1198R lažji od tovarniške WSBK specialke. Žalostno, in neumno. vse znanje in razvoj bo izničeno s kosom svinca. To pomeni da bo Checa zelo težko ubranil naslov, in da Chaz Davies z ekipo ParkinGo že testira RSV4, čeprav je blo dogovorjeno, da bodo vozili z Ducatiji. Jaz osebno nisem neki V2 fan, čeprav ga vozim v prostem času. V Imoli, kjer je srednje hitrih in odprtih ovinkov na pretek, je blo krasno videt in slišat razliko, koliko prej Ducatiji odprejo gas. in ko so veliki v2 z ovinka pobegnili za 3 metre, jih na kratkih ravninah 4 valjnik ni več ujel. Razlike v konceptih jaz nisem še nikoli videl tako lepo in razločno. V2 je kar na enkat dobil smisel. tud nisem fan Ducatija, in se mi zdi prav, da si pravilnikov ne pišejo sodelujoče fabrike, kot je blo Ducatiju očitano z izsiljevanjem dodatnih 200ccm. vseeno, Spies in Biaggi sta bila na 4valjnikih prvaka z enakimi pravili. Zdaj ko je Ducati napovedal nov stroj ki bi bil konkurenčen tudi v Monzi, pa bodo kaznovani ker je Checa razturil? Zelo čudno se mi zdi, da uspeh enega dirkača takoj pripišejo tem extra 200ccm. (prej Bayliss, zdaj Checa) in usečejo novo vrstico v pravilnik. thumper, BIZIXXX, svobodnaptica01 in 3 others 6
jest7 Objavljeno November 3, 2011 Opozori Objavljeno November 3, 2011 Se pravi da bo drugo leto Checa lahko zadovoljen, če bo z 1098R prilezel do stopničk. Škoda, ker ne bo že v naslednji sezoni nastopal z 1199. Pa ne bo nič z ubranitvijo naslova, 6kg se mi zdi kar veliko. Zakaj pa niso že med sezono korigirali razmerja kot je blo prvo leto z 1200 V2 stroji. Tri dirke+pregled rezultatov=+/- kg na motorju. Če prav vem je to Še vedno v pravilih. gandi 1
jvalant Objavljeno November 6, 2011 Opozori Objavljeno November 6, 2011 GREAT NEWS!!! : FIM in Infront sta v2 stroje obtežila za 6 kilogramov. ukrep se imenuje 1199 PanicEarly. Tako bo serijski 1198R lažji od tovarniške WSBK specialke. Žalostno, in neumno. vse znanje in razvoj bo izničeno s kosom svinca. To pomeni da bo Checa zelo težko ubranil naslov, in da Chaz Davies z ekipo ParkinGo že testira RSV4, čeprav je blo dogovorjeno, da bodo vozili z Ducatiji. Jaz osebno nisem neki V2 fan, čeprav ga vozim v prostem času. V Imoli, kjer je srednje hitrih in odprtih ovinkov na pretek, je blo krasno videt in slišat razliko, koliko prej Ducatiji odprejo gas. in ko so veliki v2 z ovinka pobegnili za 3 metre, jih na kratkih ravninah 4 valjnik ni več ujel. Razlike v konceptih jaz nisem še nikoli videl tako lepo in razločno. V2 je kar na enkat dobil smisel. tud nisem fan Ducatija, in se mi zdi prav, da si pravilnikov ne pišejo sodelujoče fabrike, kot je blo Ducatiju očitano z izsiljevanjem dodatnih 200ccm. vseeno, Spies in Biaggi sta bila na 4valjnikih prvaka z enakimi pravili. Zdaj ko je Ducati napovedal nov stroj ki bi bil konkurenčen tudi v Monzi, pa bodo kaznovani ker je Checa razturil? Zelo čudno se mi zdi, da uspeh enega dirkača takoj pripišejo tem extra 200ccm. (prej Bayliss, zdaj Checa) in usečejo novo vrstico v pravilnik. Kaj te pa cudi, to je dirkanje danes. TV simpatije, lep nasmeh (pr petju veliki joski) in to je to.... pa takali nesmisli. She, thumper in svobodnaptica01 3
BIZIXXX Objavljeno Januar 18, 2012 Opozori Objavljeno Januar 18, 2012 (popravljeno) Johnny Rea pa Hiroshi Aoyama že testirata na Philip Islandu. Še dober mesec pa se začne sezona 2012. A kdo kej ve, a Jerman letos vozi SS600? Popravljeno Januar 18, 2012. Popravil BIZIXXX DXR16 1
kobayagy Objavljeno Januar 18, 2012 Opozori Objavljeno Januar 18, 2012 np, ne vozi, samo lokalne superstock, kot sem nekje zasledil
Cartman Objavljeno Januar 19, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Januar 19, 2012 Markota ni na startni listi za 2012. Je pa na njej nekaj novih-starih imen. Kenan Sofuoglu, Brock Parkes, Lukaas Pesek. Poleg Markota pa na WSBK gridu manjka 41 DXR16 1
alex86 Objavljeno Februar 8, 2012 Opozori Objavljeno Februar 8, 2012 http://www.suzuki-racing.com/jerman-back-with-suzuki-grandys-duo.29567.cms gsxf750, m@dness in casper7 3
casper7 Objavljeno Februar 9, 2012 Opozori Objavljeno Februar 9, 2012 http://www.suzuki-ra...s-duo.29567.cms Dbest
HyperJack Objavljeno Februar 9, 2012 Opozori Objavljeno Februar 9, 2012 Markota ni na startni listi za 2012. Je pa na njej nekaj novih-starih imen. Kenan Sofuoglu, Brock Parkes, Lukaas Pesek. Poleg Markota pa na WSBK gridu manjka 41 Da bi on vedu, kaj njegov priimek v slovenčini pomeni, za nas motoriste nič dobrega !
BIZIXXX Objavljeno Februar 11, 2012 Opozori Objavljeno Februar 11, 2012 ......... pa na WSBK gridu manjka 41 Haga bo 2012 sezono odvozil v BSB,podpisal je za ekipo Swan Yamaha, kjer bo imel za timskega kolega, lanskoletnega BSB prvaka Tommy Hill-a. Ian Hutchinson, katerega bo nadomestil Haga, bo za ekipo Swan vozil cestne dirke ( NW 200, TT... .). Ian pravi da bo ziher ready do cestnih dirk. Slikca njegove poškodbe iz Silvestona leta 2010 pa pove vse.
MoTo G_P Objavljeno Februar 12, 2012 Opozori Objavljeno Februar 12, 2012 Že kdo ve kok so kej karte, pa kje bi se dal naročit za Imolo...Tm na uradni strani tud še niso nč vn dal
KennyJR Objavljeno Februar 13, 2012 Opozori Objavljeno Februar 13, 2012 http://superbike-news.co.uk/wordpress/index.php/Motorcycle-News/hopkins-breaks-hand-in-test-crash LOL :S
IBA Objavljeno Februar 13, 2012 Opozori Objavljeno Februar 13, 2012 Ta pa tud vedno ob nepravem času vseka po tleh
Cartman Objavljeno Februar 13, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Februar 13, 2012 in vsakič ko pade, je polomnjen. Pedrosa style! Na koga bi letos stavili? očitni favoriti: Checa ma 6 kil težji motor kot lani. Biaggi je zbral zasilno ekipo, in občutek imam, da se poslavlja. Ni Bayliss, ki bi grizel do zadnje dirke. Melandri se je odpisal sam, s prestopom k BMW. Tam je tud Haslam. po moje en najboljših timov, pa nekonkurenčen stroj. Rea, če ostane zdrav, Hopkins bo težko konkuriral če začne z dvojno nulo.. . . .Jaz dam tri pive na na Lavertya.
crusty Objavljeno Februar 13, 2012 Opozori Objavljeno Februar 13, 2012 ....Melandri se je odpisal sam, s prestopom k BMW. Tam je tud Haslam. po moje en najboljših timov, pa nekonkurenčen stroj. uf ne ser ga bavarc bo letos gate trgal, sej je že cajt madonca
RVT Objavljeno Februar 13, 2012 Opozori Objavljeno Februar 13, 2012 uf ne ser ga bavarc bo letos gate trgal, sej je že cajt madonca Po dveh letih bi radi že trgal, ostali se pa že 25 let krivijo pa kdaj gre kdaj ne To je tko k bi hotu taxist z dvem leti izkušen pa novim mercedesom več fur pobrat k en star maček z staro meco
crusty Objavljeno Februar 13, 2012 Opozori Objavljeno Februar 13, 2012 Po dveh letih bi radi že trgal, ostali se pa že 25 let krivijo pa kdaj gre kdaj ne To je tko k bi hotu taxist z dvem leti izkušen pa novim mercedesom več fur pobrat k en star maček z staro meco hahahaha pa ne no, to si zdej ti vse v en lonc vrgu, superbike pa balkanska posla :D
LRR Objavljeno Februar 13, 2012 Opozori Objavljeno Februar 13, 2012 (popravljeno) Brezveze se kregate ali bo aprilia ali bmw, ker bo Carlos spet vse namahal. Pa naslednje leto tudi z 1199 Hopper ima pa res smolo Takile so pa časi na testu: 1 Carlos Checa (E) Althea Ducati 1:33,0 1 Tom Sykes (GB) Kawasaki 1:33,0 3 Eugene Laverty (IRL) Aprilia 1:33,3 4 Marco Melandri (I) BMW 1:33,4 5 Max Biaggi (I) Aprilia 1:33,7 5 Leon Haslam (GB) BMW 1:33,7 7 Jakub Smrz (CZ) Liberty Effenbert Ducati 1:34,0 8 Sylvain Guintoli Effenbert Liberty Ducati 1:34,1 8 Joan Lascorz (E) Kawasaki 1:34,1 10 Ayrton Badovini (I) BMW Italia GoldBet 1:34,0 11 Maxime Berger Effenbert Liberty Ducati 1:34,3 12 Michel Fabrizio (I) BMW Italia GoldBet 1:34,4 13 Leon Camier (GB) Crescent Fixi Suzuki 1:34,5 14 David Salom (E) Pedercini Kawasaki 1:34,9 15 David Johnson (AUS) Rossair AEP BMW 1:35,7 16 Davide Giugliano (I) Althea Ducati 1:35,8 17 Lorenzo Zanetti (I) Pata Ducati 1:37,1 Po mojem bodo kar zanimivi boji letos, kawasaki je malce presenetil in tudi Melandri gre dobro Popravljeno Februar 13, 2012. Popravil LRR
MihaJ Objavljeno Februar 13, 2012 Opozori Objavljeno Februar 13, 2012 (popravljeno) Jaz mislim da bo Melandri močnejši kot bi to sklepal po predstavah BMWja v prejšnih letih. Upam pa na dobre rezultate Lavertya. Grid je nekam majhen? Samo 17 pilotov? Popravljeno Februar 13, 2012. Popravil MihaJ Mateej1 1
LRR Objavljeno Februar 13, 2012 Opozori Objavljeno Februar 13, 2012 Se mi zdi da ne testirajo vsi zdaj. Honde ni nobene, pa tudi še kdo drug manjka Tudi jaz imam občutek da bo Melandri zelo konkurenčen za zmage
Cartman Objavljeno Februar 13, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Februar 13, 2012 (popravljeno) Jah...lani so na dirki vozili 1:32:0 tako de ti casi ne pomenjo prow dosti. Fuck, za vikend je ze diiirka! In Imola je naslednja!!! Mal sm bral glede +6 kil na Ducatiju. U bistvu, je mel Baylissov 1198 ze 171 kil, ki jih je dobil z restriktorjem usisnega zraka, in se par omejitvami na podrocju batov. Takrat so v pravila napisali, ce bo 1200ccm prevec, mu bodo obesli se 6 kil. Pol sta Haga in Fabrizio z ducatijem pushila na celi crti, in namesto malusa dobila bonus 6 kil. V2 so se po kilazi izenacli z 4 cilindrci. Ostala pa je prepoved menjave batov za ne-serijske. Oziroma, bati v Ducu morajo bit dostopni kupcu po isti ceni kot stanejo originalni.... Ker je lani Mr7 prevec razturil, so ducu vrnili 6 kil. Popravljeno Februar 13, 2012. Popravil Cartman LRR 1
kobayagy Objavljeno Februar 13, 2012 Opozori Objavljeno Februar 13, 2012 sykes bo vsem dal po pički maus in žitko 2
MihaJ Objavljeno Februar 13, 2012 Opozori Objavljeno Februar 13, 2012 Se mi zdi da ne testirajo vsi zdaj. Honde ni nobene, pa tudi še kdo drug manjka Tudi jaz imam občutek da bo Melandri zelo konkurenčen za zmage Tole zdaj so privat testi. Uradni testu so v začetku naslednjega tedna. Jah...lani so na dirki vozili 1:32:0 tako de ti casi ne pomenjo prow dosti. Fuck, za vikend je ze diiirka! In Imola je naslednja!!! Mal sm bral glede +6 kil na Ducatiju. U bistvu, je mel Baylissov 1198 ze 171 kil, ki jih je dobil z restriktorjem usisnega zraka, in se par omejitvami na podrocju batov. Takrat so v pravila napisali, ce bo 1200ccm prevec, mu bodo obesli se 6 kil. Pol sta Haga in Fabrizio z ducatijem pushila na celi crti, in namesto malusa dobila bonus 6 kil. V2 so se po kilazi izenacli z 4 cilindrci. Ostala pa je prepoved menjave batov za ne-serijske. Oziroma, bati v Ducu morajo bit dostopni kupcu po isti ceni kot stanejo originalni.... Ker je lani Mr7 prevec razturil, so ducu vrnili 6 kil. Dirka je naslednji konec tedna, ne ta. Bo treba še mal potrpet. sykes bo vsem dal po pički Ma, Kawasaki bo ventile skoz Leovinceta plunil. BIZIXXX 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se