Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pizdarija no, res škoda za HOPPERja...

Objavljeno

Tole zdaj so privat testi.

Dirka je naslednji konec tedna, ne ta. Bo treba še mal potrpet.

Ma, Kawasaki bo ventile skoz Leovinceta plunil. :D

Aaa makes sense. Mal hitro jr prslo vse skup! Ma ni vazno, hotelck pr Imoli je ze bookiran. tokrat s pravim datumom.

Kar pa se meni omiljenih zelenih tice :hmm: (pre)Dolgo obljubljajo naskok na vrh. Z novim/lanskim ZX10R bojda mislijo resno. Dober znak je ze to, da niso se zbezali. Odpustili so angleze ki so svercali drogo. Maticna tovarna je v SBK projekt posegla resno in neposredno. Morda mi skeptilu dokazejo, da se motim hehe.

Objavljeno (popravljeno)

Letos pa še posebej navijam za Ducati, ker, če jih pa še letos nabrišejo pa...... itak nimajo več kaj dokazovat

danes:

1. Carlos Checa 1'32.1 + 6kg

2. Tom Sykes 1'32.2

3. Max Biaggi 1'32.3

4. Eugene Laverty 1'32.5

5. Joan Lascorz 1'32.5

6. Leon Haslam 1'32.6

7. Marco Melandri 1'33.0

8. Jakub Smrz 1'33.2

9. Maxime Berger 1'33.3

10. Ayrton Badovini 1'33.6

11. Davide Giugliano 1'33.7

12. Michel Fabrizio 1'33.9

13. Leon Camier 1'33.9

14. David Johnson 1'34.7

15. David Salom 1'34.9

16. Lorenzo Zanetti 1'35.2

John Hopkins (absent with injury)

Sylvain Guintoli (no time)

Popravljeno . Popravil orcus
Objavljeno

go Tom go :OK:

Objavljeno

Letos pa še posebej navijam za Ducati, ker, če jih pa še letos nabrišejo pa...... itak nimajo več kaj dokazovat

danes:

1. Carlos Checa 1'32.1 + 6kg +200ccm

2. Tom Sykes 1'32.2

3. Max Biaggi 1'32.3

4. Eugene Laverty 1'32.5

5. Joan Lascorz 1'32.5

6. Leon Haslam 1'32.6

7. Marco Melandri 1'33.0

8. Jakub Smrz 1'33.2

9. Maxime Berger 1'33.3

10. Ayrton Badovini 1'33.6

11. Davide Giugliano 1'33.7

12. Michel Fabrizio 1'33.9

13. Leon Camier 1'33.9

14. David Johnson 1'34.7

15. David Salom 1'34.9

16. Lorenzo Zanetti 1'35.2

John Hopkins (absent with injury)

Sylvain Guintoli (no time)

tole si pa kr pozabil ane? phah...

Objavljeno

tole si pa kr pozabil ane? phah...

A niso 2009-2010 imeli glih tak +200ccm pa so jih z yamahami pa apriljami nascali? Zdaj pa ko so eno prvenstvo dobli pa kr 6kg zraven? Tak da teh 200ccm po mojem ni glih nekra prednost. To so dvojna merila po mojem mnenju...pa nisem pripadnik nobene znamke. Celo prej za kakim japoncem pogledam kot pa italjanom.

Objavljeno (popravljeno)

A niso 2009-2010 imeli glih tak +200ccm pa so jih z yamahami pa apriljami nascali? Zdaj pa ko so eno prvenstvo dobli pa kr 6kg zraven? Tak da teh 200ccm po mojem ni glih nekra prednost. To so dvojna merila po mojem mnenju...pa nisem pripadnik nobene znamke. Celo prej za kakim japoncem pogledam kot pa italjanom.

Emmm, ja. Ampak so vagali 171. 165 majo manj kot polmyezone 10 in sezono 11

Dobil je 200 ccm v zameno za teh 6 kil plusa, restriktor vsisnega zraka in strozja pravila glede batov. V primeru da bi Bili v2 opazno v prednosti,'so dali varovalko, dodatnih 6 kil. Bayliss 4 valjnikov ni premagoval tako enostabno, da bi zgledalo da je duc v prednosti. Potem sta Haga in Fabrizio res slabo dirkala, ducati je deloval nekonkurencno, in namest malusa 6kil sta dobila bonus! Checa je dokazal, da bonus ni potrbn.

Melandi pravi da so pred njimi tezki dnevi. Svoj cas je v dveh dbeh popravil samo za 0,4sec.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

tole si pa kr pozabil ane? phah...

- 2 cilindra :)

to si pa ti pozabu a ne?

Objavljeno

God damn it! Laverty zlomu roko, start na dirki je vprasljiv. Pa so sli moji piri.

Objavljeno

A niso 2009-2010 imeli glih tak +200ccm pa so jih z yamahami pa apriljami nascali? Zdaj pa ko so eno prvenstvo dobli pa kr 6kg zraven? Tak da teh 200ccm po mojem ni glih nekra prednost. To so dvojna merila po mojem mnenju...pa nisem pripadnik nobene znamke. Celo prej za kakim japoncem pogledam kot pa italjanom.

to je že reku cartman... takrta so bli težki tolk kot zdej...

- 2 cilindra :)

to si pa ti pozabu a ne?

povsem njihov problem... a mogoče nimajo možnosti narest 4 cilindrski stroj? če pač njihovo skropucalo ni konkurenčno, naj naredijo nekaj takega, kar bo... zakaj se potem morajo spreminjati pravila, če niso konkurenčni, ker tišijo nekaj svojega... če hočejo nastopat z dvemi cilindri, naj pač vzamejo v zakup, da bodo slabši...

poleg tega imajo toliko za povedat pri ducatiju da so 2 cilindrski boljši... nevem zakaj potem potrebujejo 200ccm več...

no je že res, da taka mašina potrebuje nekaj ccm več in se potem mogoče bolje pelje itd... ampak če je to neko prvenstvo z nekimi omejitvami, naj bo to za vse enako... neka dvojna pravila meni niso kej preveč ljuba, ker če že ne drugega je pol polno ene takele zmede... potem bodo pa letos spet slabi, pa naslednje leto -6kg... in se bo ugotovilo, da če majo +6kg ne zmagajo, če majo -6kg zmagajo... in pol bo samo na rokah organizatorjev kdo bo zmagoval...

Objavljeno

povsem njihov problem... a mogoče nimajo možnosti narest 4 cilindrski stroj? če pač njihovo skropucalo ni konkurenčno, naj naredijo nekaj takega, kar bo... zakaj se potem morajo spreminjati pravila, če niso konkurenčni, ker tišijo nekaj svojega... če hočejo nastopat z dvemi cilindri, naj pač vzamejo v zakup, da bodo slabši...

poleg tega imajo toliko za povedat pri ducatiju da so 2 cilindrski boljši... nevem zakaj potem potrebujejo 200ccm več...

no je že res, da taka mašina potrebuje nekaj ccm več in se potem mogoče bolje pelje itd... ampak če je to neko prvenstvo z nekimi omejitvami, naj bo to za vse enako... neka dvojna pravila meni niso kej preveč ljuba, ker če že ne drugega je pol polno ene takele zmede... potem bodo pa letos spet slabi, pa naslednje leto -6kg... in se bo ugotovilo, da če majo +6kg ne zmagajo, če majo -6kg zmagajo... in pol bo samo na rokah organizatorjev kdo bo zmagoval...

kenny ni čisto tako kot praviš. superbike je prvenstvo serijskih motorjev. Tudi organizator mora bit razumen, in imet talka pravila, da proizvajalci nastopajo s tistim kar prodajajo.U končni fazi, so bila včasih pravila 4 valniki 750, 2cilindrci 1000. Pa so zarad pritiska Japoncev spremenili pravilo in dovolili tisočake. Takrat je imela V2 tud Aprilia, in vstop v prvenstvo je obljubljal KTM. Pod pogojem, da bodo konkurenčni brez astronomskih stroškov. To pomeni mal več kubov za V2. Aprilia je kasnej nardila RSV4, KTM pa je pušnil že v STOCK in v IDM, tako da WSBK nit probali niso. Bayliss je bil s tem motorjem prvak ko je mel 171 kil. In Checa bo lih tako zmagoval, ne si mislit da bo kar pušil. Haga in Fabrizio pač nista bla sposobna, in jima tud 6 kil manj ni pomagalo ama ništa.

scer pa

http://www.fim-live.com/fileadmin/alfresco/6510004_Anglais.pdf

poglavje o motorjih, koncepti in omejitvah se začne na strani 52.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

hjah no tole bi lahko tolkla v nedogled... že to, da je aprili a takrat zmagovala s corserjem in v2 recimo je bil dost velik minus za ducati... in ja že takrat je bilo butasto, da honda dela motor z 2mi cilindri in se prilagajajo ducatiju, zato ker je ducati nekonkurenčen, pravila pa so bila spisana ravno obratno...

ne pravim, da checa nebo zmagoval, samo se pa zna zgodit, da nebo prvak... in v kolikor so takole ločena pravila in se jih spreminja iz leto v leto, je to vedno lahko zelo dober izgovor zakaj je kdo bil prvak in kdo ne... in mogoče ni samo izgovor... in ni mi všeč, da v boje za naslov posega pravilnik... naj bo za vse enako in to je to...

je pa res, da je to prvenstvo cestnih motociklov in da najbrž tako pač mora biti, samo vsaj meni osebno ni čist nč ušečno... sem vesel da je checa lani dobil prvenstvo, ampak če pomislim, da ga mogoče nebi, če bi haga in fabrizio boljš odpelajala sezono poprej, pa dobim mal skisan fejs, ker opazim, da je prvak odvisen od takih bedarij...

Objavljeno (popravljeno)

hjah no ........

ne pravim, da checa nebo zmagoval, samo se pa zna zgodit,...........

...........

KennyJR!

Evo, tvoj'ga fotra!! :O:P

post-30265-0-38580500-1329325787_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil semering
Objavljeno

Če še tko nerad se moram strinjat s KennyJR. Že od nekdaj se prilagaja ta pravilnik Ducatiju in ( WSBK, Ducati in PIRELLI) so lep italijanski trio. Japoncem se nikol ni v SBK popuščal in Honda je gladko mogla narest V2 ( VTR SP) da je lahko tekmovala z 1000 kubiki. No Ducati nardi 1098 ( 1098R z 1200 kubiki) in pravilnik se v tem primeru podredi Ducatiju. In sm že kr neki časa nazaj napisu, da je res tko, da se v veliki meri s pravilnikom določa razmerja moči. Če je na tehtnici razmerje moč kile se po sedaj videnem vedno preves v korist Ducatija, če je pa preveč uzad pa Apriliji.

Če bi bil MotoGP v italijanskih rokah bi bil Ducati po vsej verjetnosti tut tokrat prvak k v Superbiku ( mal pretiravam sam dost pa ne) . Pošteno bi blo do 1000 kubikov v GP prototipi in do 1000 kubikov v Superbiku pol pa se nej vsaka tovarna znajde znotraj teh gabaritov.

Objavljeno (popravljeno)

Če še tko nerad se moram strinjat s KennyJR. Že od nekdaj se prilagaja ta pravilnik Ducatiju in ( WSBK, Ducati in PIRELLI) so lep italijanski trio. Japoncem se nikol ni v SBK popuščal in Honda je gladko mogla narest V2 ( VTR SP) da je lahko tekmovala z 1000 kubiki. No Ducati nardi 1098 ( 1098R z 1200 kubiki) in pravilnik se v tem primeru podredi Ducatiju. In sm že kr neki časa nazaj napisu, da je res tko, da se v veliki meri s pravilnikom določa razmerja moči. Če je na tehtnici razmerje moč kile se po sedaj videnem vedno preves v korist Ducatija, če je pa preveč uzad pa Apriliji.

Če bi bil MotoGP v italijanskih rokah bi bil Ducati po vsej verjetnosti tut tokrat prvak k v Superbiku ( mal pretiravam sam dost pa ne) . Pošteno bi blo do 1000 kubikov v GP prototipi in do 1000 kubikov v Superbiku pol pa se nej vsaka tovarna znajde znotraj teh gabaritov.

jah no. . ne vem. sej je Honda dirkala, dokaj uspešno, z RVF. Kocinski je bil prvak, Slight blizu. litrski serialc na dva bata pa sej veš. . . "u bistvu nikamor ne gre in sploh ne potegne še avta se ne da prehitet z njim". . . .ob skor 200 konjski konkurenci tržno ni zanimiv, če ni boxer, pa še ta je 1,2l. 999 je skor potobil firmo. malo zarad izvirnega :SS: dizajna, precej zarad podhranjenosti v primerjavi z GSXR in R1.

Pa tole o Pirelliju :hmm: V času velike vladavine je mel Ducati abslutno najbolše gume na gridu. Michelinke. Z monomark gumo Pirelli pa so se naslovi precej enakomerno razdelili. Suzuki s Corserjem, Honda z Toselandom, Yamaha z Spiesom Biaggi z Aprilijo, Vmes pa Bayliss in Checa. Jaz tema dvema pilotoma ne morm nč uzet, in rečt, da sta zmagovala zarad Ducatija, oziroma favoriziranja te znamke s strani organizatorjev.

Hodgsonov in prvi Toselandov naslov 2001-2002 sta bol posledica totalne odsotnosti konkurence. kot pa neke prevlade Ducatija.

Ko sm lani v Acque Minerali v imoli gledu WSBK, sem se v živo prepričal kot še nikoli, da različni koncepti dirkalnikov niso neki na papirju. V Misanu recimo tega nism opazu. Dirkanje v WSBK je dobro, in noben nima jasne premoči. Ko je bil prvak Spies, ni bil zarad Yamahe. Ko je prvak Checa, ni zarad Ducatija. Je pa meni neverjetno lepo videt, kako različni so ti stroji v akciji, kako očitne so razlike ko so mojstri na delu, in kako malo je razlike na ciljni črti. AWSOME

Sorry za ful teženja, ampak, če ne bo kake dirke zdej čist hmali se mi bo skeglalo. :P

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno (popravljeno)

jah no. . ne vem. sej je Honda dirkala, dokaj uspešno, z RVF. Kocinski je bil prvak, Slight blizu. litrski serialc na dva bata pa sej veš. . . "u bistvu nikamor ne gre in sploh ne potegne še avta se ne da prehitet z njim". . . .ob skor 200 konjski konkurenci tržno ni zanimiv, če ni boxer, pa še ta je 1,2l. 999 je skor potobil firmo. malo zarad izvirnega :SS: dizajna, precej zarad podhranjenosti v primerjavi z GSXR in R1.

Pa tole o Pirelliju :hmm: V času velike vladavine je mel Ducati abslutno najbolše gume na gridu. Michelinke. Z monomark gumo Pirelli pa so se naslovi precej enakomerno razdelili. Suzuki s Corserjem, Honda z Toselandom, Yamaha z Spiesom Biaggi z Aprilijo, Vmes pa Bayliss in Checa. Jaz tema dvema pilotoma ne morm nč uzet, in rečt, da sta zmagovala zarad Ducatija, oziroma favoriziranja te znamke s strani organizatorjev.

Hodgsonov in prvi Toselandov naslov 2001-2002 sta bol posledica totalne odsotnosti konkurence. kot pa neke prevlade Ducatija.

Ko sm lani v Acque Minerali v imoli gledu WSBK, sem se v živo prepričal kot še nikoli, da različni koncepti dirkalnikov niso neki na papirju. V Misanu recimo tega nism opazu. Dirkanje v WSBK je dobro, in noben nima jasne premoči. Ko je bil prvak Spies, ni bil zarad Yamahe. Ko je prvak Checa, ni zarad Ducatija. Je pa meni neverjetno lepo videt, kako različni so ti stroji v akciji, kako očitne so razlike ko so mojstri na delu, in kako malo je razlike na ciljni črti. AWSOME

Sorry za ful teženja, ampak, če ne bo kake dirke zdej čist hmali se mi bo skeglalo. :P

Cartman sej po drugi plati maš tut ti prav sam kako boš pa obrazložu da je v času 1990-2011 v 21 sezonah Ducati, kar 14-krat bil prvak ( 70% uspešnost, ostalim proizvajalcem 30% )z 6 različnimi piloti ( Polen, Fogarty, Corser, Hodgson, Bayliss, Checa ). Fogarty je 1996 kot že dvakratni prvak presedlal na Hondo RVF in zaključu let šele 4 in se nato vrnu k Ducatiju in ponovno prišel na prestol. K je Honda z RVF bla prvak z Kocinskim mu je dost šou na roko splet okoliščin. In k je Honda jamrala da je njihov V-štirivaljnik podhranjen so jim gladko rekl , da nej pa V-2 razvijejo in gladko so ga mogl.

Toseland pa Hodgson sta bla prvaka po Baylissu pa Edwardsu in mislm, da je blo to 2003-2004 ( sam zakaj se pa je konkurenca umaknla sej še ni blo krize takrat? :P

Popravljeno . Popravil RVT
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Panigale bo vozil v superstock

Provisional 2012 Superstock 1000 Cup List

32 – Lorenzo Savadori – Italy – Ducati 1199 Panigale – Barni Racing Team

47 – Eddi La Marra – Italy – Ducati 1199 Panigale – Barni Racing Team

14 – Lorenzo Baroni – Italy – BMW S1000RR – BMW Motorrad Italia GoldBet STK Team

20 – Sylvain Barrier – France – BMW S1000RR – BMW Motorrad Italia GoldBet STK Team

31 – Christoffer Bergman – Sweden – Kawasaki ZX-10R – BWG Racing Kawasaki

30 – Bogdan Vrajitoru – Romania – Kawasaki ZX-10R – CSM Bucharest

24 – Kev Coghlan – G...........

Objavljeno

Cartman sej po drugi plati maš tut ti prav sam kako boš pa obrazložu da je v času 1990-2011 v 21 sezonah Ducati, kar 14-krat bil prvak ( 70% uspešnost, ostalim proizvajalcem 30% )z 6 različnimi piloti ( Polen, Fogarty, Corser, Hodgson, Bayliss, Checa ). Fogarty je 1996 kot že dvakratni prvak presedlal na Hondo RVF in zaključu let šele 4 in se nato vrnu k Ducatiju in ponovno prišel na prestol. K je Honda z RVF bla prvak z Kocinskim mu je dost šou na roko splet okoliščin. In k je Honda jamrala da je njihov V-štirivaljnik podhranjen so jim gladko rekl , da nej pa V-2 razvijejo in gladko so ga mogl.

Toseland pa Hodgson sta bla prvaka po Baylissu pa Edwardsu in mislm, da je blo to 2003-2004 ( sam zakaj se pa je konkurenca umaknla sej še ni blo krize takrat? :P

Statistika je qurba, in jo lahk zvijamo kolkr nam paše :) če gledamo obdobje 1990 naprej je res zelo Ducatijevsko. Vesel sem, da je ta trend zadnjih 10 let manj očiten. Priznat mormo, da je Ducati edina stalnica v SBK. Vsi drugi mal pridejo pa mal gredo drugam. Zato bi del tega uspeha jaz pripisal Ducatijevi resnosti. Njihov angažma v prvenstvu je bil vedno direkten in na zelo visokem nivoju. Japonci še vedno najemajo ekipe. Honda Ten Kate, Suzuki Alstare, zdaj Cresent, Kawasaki šele letos nastopa z resno tovarniško podporo. . . Ducati je res dost dobil v SBK, ampak je najbrž tudi največ vložil. Oni so delali samo na temu, nič drugega. Honda je zmer nek kalkulirala. Saj se spomnimo Edwards Vs Bayliss. Edwards ni mel zadost motorja, dokler ni šla mimo 8 ur Suzuke. Po dirki je dobil THE stroj in Baylissa zmlel.

za osip SBK konkurence po sezoni 02 je po moje mal kriv MotoGp, Takrat so uvedli 990ccm 4 taktne. Aprilia je nardila cube, Tud Kawasaki je probal v MotoGp. . . upali so, da 4 taktno dirkanje ne bo predrago in bodo za sprejemljive stroške igrali veliko igro. Ko se je ubil Katoh, in je Honda zlobirala 800, in so spodili Michelin, so se stvari zakomplicirale (beri podražile u nebo), in SBK je dobil nazaj nekaj pozornosti proizvajalcev.

To je moje, počen groš vredno, opazovanje dogajanja v dirkah zadnjih par let

Panigale bo vozil v superstock

Provisional 2012 Superstock 1000 Cup List

32 – Lorenzo Savadori – Italy – Ducati 1199 Panigale – Barni Racing Team

47 – Eddi La Marra – Italy – Ducati 1199 Panigale – Barni Racing Team

14 – Lorenzo Baroni – Italy – BMW S1000RR – BMW Motorrad Italia GoldBet STK Team

20 – Sylvain Barrier – France – BMW S1000RR – BMW Motorrad Italia GoldBet STK Team

31 – Christoffer Bergman – Sweden – Kawasaki ZX-10R – BWG Racing Kawasaki

30 – Bogdan Vrajitoru – Romania – Kawasaki ZX-10R – CSM Bucharest

24 – Kev Coghlan – G...........

to se ve že dalj časa, in komaj čakam, da vidim ta teror na dva bata v akciji proti BMW in Hondi. Letos so STOCK pravilo hudo zaostrili. Ekipam so na voljo samo trije zapečateni motorji za celo sezono!! Če bo Superquadro to preživel, bo zapr gobec vsem nam, skeptikom.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

temu bi lahk rekli ZAČELO SE JE ZARES!! In u stilu! Sezona še ni štartala, pa je polomnjen že tretji prvokategornik. Po Hopkinsu in Lavertyju se je zlomu še Haslam. Poškodovana peta. BMW in Melandri sta se prejšn tedn očitno malo šparala, in zelo dost naučila. Malo sem razočaran nad Aoyamo.

1. Carlos Checa 1m 31.947s

2. Max Biaggi 1m 32.132s

3. Marco Melandri 1m 32.232s

4. Jonathan Rea 1m 32.379s

5. Leon Haslam 1m 32.397

6. Tom Sykes 1m 32.465s

7. Sylvain Guintoli 1m 32.768s

8. Niccolo Canepa 1m 32.836s

9. Jakub Smrz 1m 32.848s

10. Joan Lascorz 1m 33.005s

11. Leon Camier 1m 33.104s

12. Michel Fabrizio 1m 33.141s

13. Maxime Berger 1m 33.246s

14. Davide Giugliano I 1m 33.366s

15. Hiroshi Aoyama J 1m 33.479s

16. Lorenzo Zanetti 1m 33.566s

17. Bryan Staring 1m 33.704s

18. David Salom 1m 33.812s

19. Ayrton Badovini 1m 34.234s

20. Chaz Davies 1m 34.303s

21. Raffaele De Rosa 1m 35.400s

22. Josh Brookes 1m 34.667s

23. Mark Aitchison 1m 35.223s

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Keny

Kakor si ti reku da je manko dveh cilindrov njihov problem, tako lahko jaz rečem da je manko 200 ccm problem onih drugih.

To ni MotoGP da bi bila omejitev 1000ccm temveč so pravila pač drugačna.

Lahko se pritožuješ kolikor hočeš in pišeš referate tuki gor pa se na tvoje jokanje ne bo noben oziral.

Kvečjemu se lahko ob prebiranju tvojih razpredanj in opisovanju krivic ki se dogajajo tebi in tvojim simpatijam sprašujemo kakšen zarukan karakter si.

Lupčka

Objavljeno

u Melandri bo nevaren......ne vem če glih za naslov, bo pa popestril dirke....in delal strica Maxa malo živčnega.....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jz pa mislm, da bo Melandri konkretno nevaren tut za naslov, če bo le BMW zdržu.....Najbolj si pa želim itak, da bi HOPPER biu prvak, ampak verjetno nerealno :)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

1 66 Sykes T. (GBR) Kawasaki ZX-10R 1'31.648

2 7 Checa C. (ESP) Ducati 1098R 1'31.652

3 96 Smrz J. (CZE) Ducati 1098R 1'31.800

4 65 Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'31.913

5 3 Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 Factory 1'32.034

6 33 Melandri M. (ITA) BMW S1000 RR 1'32.232

7 34 Giugliano D. (ITA) Ducati 1098R 1'32.319

8 2 Camier L. (GBR) Suzuki GSX-R1000 1'32.320

9 50 Guintoli S. (FRA) Ducati 1098R 1'32.347

10 91 Haslam L. (GBR) BMW S1000 RR 1'32.397

11 17 Lascorz J. (ESP) Kawasaki ZX-10R 1'32.540

12 84 Fabrizio M. (ITA) BMW S1000 RR 1'32.605

13 59 Canepa N. (ITA) Ducati 1098R 1'32.746

14 4 Aoyama H. (JPN) Honda CBR1000RR 1'32.910

15 121 Berger M. (FRA) Ducati 1098R 1'32.911

16 86 Badovini A. (ITA) BMW S1000 RR 1'32.948

17 87 Zanetti L. (ITA) Ducati 1098R 1'33.136

18 19 Davies C. (GBR) Aprilia RSV4 Factory 1'33.358

19 44 Salom D. (ESP) Kawasaki ZX-10R 1'33.385

20 67 Staring B. (AUS) Kawasaki ZX-10R 1'33.418

21 25 Brookes J. (AUS) Suzuki GSX-R1000 1'33.623

22 18 Aitchison M. (AUS) BMW S1000 RR 1'34.169

23 35 De Rosa R. (ITA) Honda CBR1000RR 1'34.341

Pos. Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time Gap 1st/Prev. 1 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 321.4 1'29.975 2 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 314.9 1'30.448 0.473 / 0.473 3 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 316.5 1'30.599 0.624 / 0.151 4 19 Alvaro BAUTISTA SPA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 319.3 1'30.714 0.739 / 0.115 5 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team Honda 320.6 1'30.780 0.805 / 0.066 6 69 Nicky HAYDEN USA Ducati Team Ducati 314.7 1'30.792 0.817 / 0.012 7 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 315.7 1'30.835 0.860 / 0.043 8 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 316.1 1'30.871 0.896 / 0.036 9 5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 314.2 1'31.237 1.262 / 0.366 10 65 Loris CAPIROSSI ITA Pramac Racing Team Ducati 310.3 1'31.583 1.608 / 0.346 11 14 Randy DE PUNIET FRA Pramac Racing Team Ducati 313.9 1'31.635 1.660 / 0.052 12 7 Hiroshi AOYAMA JPN San Carlo Honda Gresini Honda 318.9 1'31.889 1.914 / 0.254 13 46 Valentino ROSSI ITA Ducati Team Ducati 315.4 1'31.980 2.005 / 0.091 14 35 Cal CRUTCHLOW GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 316.5 1'32.023 2.048 / 0.043 15 17 Karel ABRAHAM CZE Cardion AB Motoracing Ducati 321.1 1'32.054 2.079 / 0.031 16 24 Toni ELIAS SPA LCR Honda MotoGP Honda 321.6 1'32.503 2.528 / 0.449

Objavljeno (popravljeno)

Jeba.... point mojega zgornjega posta

čas Toma Sykesa Kawasaki ZX-10R 1'31.648 (bil bi na 14. mestu pred RDPjem z Pramac Ducatijem)

in pa čas MotoGPjevcev lani oktobra

Stoner 1'29.975

Lorenzo kot drugi pa že 1'30.448

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!