moto rider Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 (popravljeno) brez suporta pol fabrike, kot to morajo imeti nekateri :grim Ta je pa še hujš k' Pips, ki je bil menda v "devetih" dneh na Nordkapp in nazaj... Drugače pa vidim, kar precej zavisti...! Popravljeno Maj 24, 2014. Popravil moto rider nejcgs 1
Snečer Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 Seveda je hujše, ker Pips je bil z motorjem
royal Objavljeno Maj 24, 2014 Opozori Objavljeno Maj 24, 2014 (popravljeno) Brez suporta kot nekateri..ker se je fant vozil po asfaltiranih cestah in naredil 14k kilometrov, za pot je porabil 12 dni..tisti s "suportom" so bili na poti tri mesece..mimogrede. Edit: kar nekaj "fabrik" ga je pri tem podprlo, kar je razvidno v samem začetku posnetka. Zato pa ima kramparce za asfalt v rezervi podprli da finančno, majčkena razlika Popravljeno Maj 24, 2014. Popravil royal
Gallus Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 ... razmišljam o nakupu ... ... ali kdo od furmašev "jaha" tako lepotico ? ... :OK: ... imam nekaj vprašanj ...
skuterist Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 ... razmišljam o nakupu ... ... ali kdo od furmašev "jaha" tako lepotico ? ... :OK: ... imam nekaj vprašanj ... Pomoje jih ( :grrr ) lahko prešteješ na prste ene roke. Sem enemu PS poslal pa ni bilo odgovora
pjotr Objavljeno Maj 26, 2014 Opozori Objavljeno Maj 26, 2014 (popravljeno) ... razmišljam o nakupu ... ... ali kdo od furmašev "jaha" tako lepotico ? ... :OK: ... imam nekaj vprašanj ... Sem jo vozil lani, ko smo delali primerjalni test velikih endur; baje bo test bjavljen v majski številki Motorista, ki mora iziti zdaj-zdaj. Drugače pa je motor primeren za ležerno touring vožnjo, brez kakšnega pretiravanja, saj je motor dokaj težek. Agregat je zelo prožen, vleče od povsod, posebnih vibracij nisem opazil, kardana nisem čutil. Mene je zmotila špartanska armaturna plošča in mini veterna zaščita ter preveč naprej postavljene stopalke (za voznika). Je pa motor zelo dober za ležerno potovanje saj ni potrebnega veliko prestavljanja . Kako je v dvoje ne vem, ampak ga imam na sumu, da je čisto primeren. Popravljeno Maj 26, 2014. Popravil pjotr
cb1300 Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Pomoje jih ( :grrr ) lahko prešteješ na prste ene roke. Sem enemu PS poslal pa ni bilo odgovora Moje mnenje: če si eden takih popotnikov, da le redko zapelješ na off road.....je tale honda top.....noro odzivna mašina, vleče že od spodnjih obratov, tudi polno naložena potegne da sapo jemlje, ciklistika na cesti definitivno najbolj športna v tem segmentu, pri off roadu se pesem konča.....poraba ni ravno v plus. Vozil sem čisto vse;gs, varadero, crosstourer,v-strom, ktm adventure, yamaha xt1200....razen triumfa.....vsak je zgodba zase No...pa kaka slikca za zraven
skuterist Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Moje mnenje: če si eden takih popotnikov, da le redko zapelješ na off road.....je tale honda top.....noro odzivna mašina, vleče že od spodnjih obratov, tudi polno naložena potegne da sapo jemlje, ciklistika na cesti definitivno najbolj športna v tem segmentu, pri off roadu se pesem konča.....poraba ni ravno v plus. Vozil sem čisto vse;gs, varadero, crosstourer,v-strom, ktm adventure, yamaha xt1200....razen triumfa.....vsak je zgodba zase No...pa kaka slikca za zraven Kje je slikana rdeča CT? Par km makadama (ne pre hudega) se da tudi z Hondo odpeljat. http://youtu.be/AYR9jZEEfiY?t=20s
MariborBMW Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Ded je vozil povprečno 120 km/h. Z žrtjem, pitjem, sranjem, kofetki .... Nek blazen užitek verjetno to ni bil. Pa je vseeno s katero mašino si na poti....
cb1300 Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Kje je slikana rdeča CT? Par km makadama (ne pre hudega) se da tudi z Hondo odpeljat. http://youtu.be/AYR9jZEEfiY?t=20s Slika je s krvavca.....pogled na plažo. Makadam mene niti s cestakom ne ustavi.....itak 99% velikih endur niti makadama ne vidi, kaj šele kako bolj kozjo stezico.....tko da....KTM-a redko kdo rabi Demon 1
vrho1679 Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 brez suporta pol fabrike, kot to morajo imeti nekateri :grim Ponavadi sem takelim fouš. Tokrat ravno ne. Glavne ceste, svinjarija, promet.... WTF?!? Tole je ponavadi na potovanju nujno zlo, ne pa smisel celega potovanja. Grem raje okoli doma po hribih se fjekat. Ne rečem pa, da je to podvig. Glede tega pa čestitke motoristu in motorju za vzdržljivost, čeprav pretiranega smisla tu ne vidim - razen če ni dobil več dopusta pri sužnjelastniku. LP
Varaho Objavljeno Junij 2, 2014 Opozori Objavljeno Junij 2, 2014 ... razmišljam o nakupu ... ... ali kdo od furmašev "jaha" tako lepotico ? ... :OK: ... imam nekaj vprašanj ... Če te kaj zanima,vprašaj lahko ti odgovorim iz prve roke. Lani oktrobra sem kupil novo ( sprecial black edition), nabavil sem povišan vizir ( zakon za nas , ki merimo nekaj več v višino, cevno zaščito + meglenke, centralno stojalo in givi treker - alu, top case 52 in stranska 33 litrov ). Prehodno pred njo sem kar nekaj let vozil Varaderi. V glavnem, če ti bom lahko pomagal ti bom odgovoril odkrito in pošteno. Lp, slika v prilogi ( trg v Ljutomeru, postanek proti blatnemu jezeru ). Sitko, nejcgs, sayo in 1 other 4
KNNMS Objavljeno Junij 2, 2014 Opozori Objavljeno Junij 2, 2014 (popravljeno) P3294269.JPG Sicer ampak lepa mašinca. Popravljeno Junij 2, 2014. Popravil KNNMS
Gallus Objavljeno Junij 3, 2014 Opozori Objavljeno Junij 3, 2014 ... skuterist ... hvala ... :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:
skuterist Objavljeno Julij 7, 2015 Opozori Objavljeno Julij 7, 2015 A je kdo ki ima "novejšo", se pravi letnik 2014 ali 2015? Sedež je spremenjen (malo ožji in preoblikovan) pa me zanima ali bi pasal na model 2012-2013.
royal Objavljeno Julij 20, 2015 Opozori Objavljeno Julij 20, 2015 P3294269.JPG Če te kaj zanima,vprašaj lahko ti odgovorim iz prve roke. Lani oktrobra sem kupil novo ( sprecial black edition), nabavil sem povišan vizir ( zakon za nas , ki merimo nekaj več v višino, cevno zaščito + meglenke, centralno stojalo in givi treker - alu, top case 52 in stranska 33 litrov ). Prehodno pred njo sem kar nekaj let vozil Varaderi. V glavnem, če ti bom lahko pomagal ti bom odgovoril odkrito in pošteno. Lp, slika v prilogi ( trg v Ljutomeru, postanek proti blatnemu jezeru ). Po pravici povej koliko km narediš polno otovorjen z enim tankom....??
Fazer03 Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Ja sva že dva ki ju zanima poraba te mašine... ker konec koncev je treba teh 1200 ccm nafilat: Iz prve roke lahko povem, da je že med 600 in 800 razlika pol litra na 100 km (xj 6 / FZ8: ista relacija, enak ritem vožnje ... ) Mi je jasno, da je motoriranje hobi in če hočeš luksus pa vseeno mi za porabo ni vseeno .... Hvala za odgovor.
Varaho Objavljeno Julij 31, 2015 Opozori Objavljeno Julij 31, 2015 Po pravici povej koliko km narediš polno otovorjen z enim tankom....?? Po pravici povedano, koliko kilometrov točno NE VEM, ker me to tudi ne zanima. Če enkrat kupiš motor z malo večjo kubikažo in malo več konjskimi močmi je to normalno, da ne bo pokuril 5 litrov. Naj te potolažim, imam prevoženih 21000 km, od tega nekaj daljših tur in lahko povem, in da polno otovorjen ( kot je vidno na zgornji sliki ), s sopotnico lahko prevozim dobrih 300 kilometrov, vse pa je odvisno od tega, kako odpiraš ročico za plin. Sam spadam med bolj " dinamične " motoriste. Rezervoar drži nekaj manj kot 22 litrov, imaš možnost, da med vožnjo na armaturni plošči z gumbom nastaviš trenutno porabo, porabo na 100 prevoženih kilometrov, ali pa vse skupaj ugasneš, kar je ŠE NAJBOLJŠE, ker ne boš obremenjen s tem ali pokuri 6.5, 5.5, 7.1, 4.8, kar je popolnoma brezveze. ker konec koncev SAM PLAČAŠ NATOČENO GORIVO. Kot vsak motorist tudi za ta motor povem, da je nekje po prevoženih 250 kilometrih dobro poiskati bencinski servis, ker ko imaš v rezervoarju cca.3.5 litra bencina računalnik prične odčitavati koliko kilometrov s to vožnjo oziroma hitrostjo lahko še prevoziš. Ko vidiš, da imaš v rezervoarju še za 56 kilometrov, boš avtomatično zmanjšal hitrost, da bo poraba manjša in se veselil obiska bencinskega servisa. Mislim, da vsak, ki bo kupil motor, KI MU JE VŠEČ ( ljudje smo različni, niso vsakomur všeč potovalne endure ), ne bo pomemben podatek ali motor porabi 6.5 ali 6.0 litra na 100/km, ker je to na 10.000 kilometrov kolikor prevozi povprečen slovenski motorist zanemarljiv. Drugače ti lahko povem, da je povprečna nekje okoli 6.3 litra, čez 7 litrov pa težko pride, razen, če bi bil 100 kilometrov v rdečem polju. Lp. sohen, Fazer03 in Sitko 3
motolover Objavljeno Julij 31, 2015 Opozori Objavljeno Julij 31, 2015 Pri motorju za ture je poraba še kako pomembna. V smislu avtonomije. Mislim, da vsak, ki bo kupil motor, KI MU JE VŠEČ ( ljudje smo različni, niso vsakomur všeč potovalne endure ), ne bo pomemben podatek ali motor porabi 6.5 ali 6.0 litra na 100/km, ker je to na 10.000 kilometrov kolikor prevozi povprečen slovenski motorist zanemarljiv.
Varaho Objavljeno Julij 31, 2015 Opozori Objavljeno Julij 31, 2015 Pri motorju za ture je poraba še kako pomembna. V smislu avtonomije. V mislih imam povprečnega slovenskega motorista, ki letno v povprečju ( če ), prevozi 10.000 km. Ne mislim na svetovne poptnike ali avanturiste, za katere pa je podatek o katerem pišemo pomemben. Lp
biker77 Objavljeno Julij 31, 2015 Opozori Objavljeno Julij 31, 2015 odvisno od ture..kje se voziš..kar se povprečen motorist vozi je na vsakih 50 kilometrov bencinska..vsaj.. poraba načeloma res ni bistvena..je pa vsaj priokus slab če primerljiv motor porabi liter manj..
motolover Objavljeno Julij 31, 2015 Opozori Objavljeno Julij 31, 2015 Enostavno je lepše, če natankaš in ti ni treba spet tankati čez 200 ali 250km. Honde z V motorji so za moj okus malo prepožrešne, tisti liter se na koncu pozna pri tem kdaj moraš na črpalko. Če ima konkurenca enako dober motor, se ob nakupu upravičeno vprašaš o porabi, ceni in pogostosti servisnih intervalov in o poprodajni vrednosti in hitrosti kako gre v promet, ko se odločiš prodati ga. Ali ima Crosstourerka še vedno servise na 6000km?
biker77 Objavljeno Julij 31, 2015 Opozori Objavljeno Julij 31, 2015 ja..ampak saj se ustaviš na 250 km. če se ne potem pač ne kupiš vfr1200. mislim da je avtonomija zadnji problem te honde. ima super agregat, ki je malenkost bolj žejen kot pri konkurenci. ima tudi super cbs-abs zavore. po asfaltu je super, dokler je gladek. veterna zaščita in ergonomija brez pripomb. ampak..neka velika endura tole ni. če rečemo da je pojem velike endure (karkoli že to pomeni) GS.
motolover Objavljeno Julij 31, 2015 Opozori Objavljeno Julij 31, 2015 Povezane zavore so bile nekaj posebnega pred 15.leti, zdaj to ni nič takega. Servisni intervali so najbrž še vedno na 6k - po Hondino? Zanima me tudi, kako je z gretjem jajc, pri Hondinih V motorjih zna biti poleti kar težava. Imel sem VFR, VTR in Pan Evropo, problemi (in prednosti) Hond z V motorji so mi znani. Vse so imele ventilator speljan tako, da je vroč zrak pihal v mednožje. Ima pa Honda enega boljših kardanov, kar se tiče motorjev., to je velik plus. BMW jih je zdaj dohitel, pred leti pa niso bili niti blizu.
Varaho Objavljeno Julij 31, 2015 Opozori Objavljeno Julij 31, 2015 Enostavno je lepše, če natankaš in ti ni treba spet tankati čez 200 ali 250km. Honde z V motorji so za moj okus malo prepožrešne, tisti liter se na koncu pozna pri tem kdaj moraš na črpalko. Če ima konkurenca enako dober motor, se ob nakupu upravičeno vprašaš o porabi, ceni in pogostosti servisnih intervalov in o poprodajni vrednosti in hitrosti kako gre v promet, ko se odločiš prodati ga. Ali ima Crosstourerka še vedno servise na 6000km? To ni več Varadero, servis je na 12.000 t/km. O konkurenci se je na tem forumu že veliko pisalo, tako, da mislim, da vsaka nadaljna diskusija v to smer je odvečna. Vsak ima pravico do svojega mnenja, keterega lahko upoštevaš ali pa tudi ne. Skratka tako kot pravi rek : " vsak cigan svojega konja hvali ". V vsakem primeru je motor konkurenčen motorjem tega " ranga ", mogoče v štartu malo predrag, drugače pa zelo dobro vodljiv, oddziven, neutrujajoč za vozit, nezahteven za vzdrževanje in zanesljiv, kar je zelo pomembno. Kar se zadeva prodaje ko pride čas za to, si ne belim glavo preveč s tem. Danes je na trgu zelo težko prodati katerikoli motor, za dobro ceno, ( če le ta ima pedigre, poreklo, sicer pa smo tako mala deželica, da danes že vsak ve kako sosodev Janezek dela z BMW-jem. ), zato ga bom jaz prodajalcu pri katerem bom kupil nov motor, dal v račun. Vem, da bom izgubil kakšen " zaboj piva ", vendar to je cena miru, ki jo prinese prodaja. No sicer osebno imam drugačne izkušnje, do sedaj mi je brez problemov uspelo prodati zadnja dva motorja in to ravno zaradi stvari,ki sem jih navedel v tem odstavku. Občutek imam, da se tega motorja drži sloves " požrešne krave ", čeprav vsi vemo, da se po cestah vozi mnogo motorjev, za katere lahko rečem, da nudijo manj in popijejo več. Lp.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se