Skoči na vsebino

Honda VFR 1200 X CROSSTURER


sayo

Priporočene objave

 

brez suporta pol fabrike, kot to morajo imeti nekateri :grim

 

Ta je pa še hujš k' Pips, ki je bil menda v "devetih" dneh na Nordkapp in nazaj...

Drugače pa vidim, kar precej zavisti...!

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez suporta kot nekateri..ker se je fant vozil po asfaltiranih cestah in naredil 14k kilometrov, za pot je porabil 12 dni..tisti s "suportom" so bili na poti tri mesece..mimogrede.

Edit: kar nekaj "fabrik" ga je pri tem podprlo, kar je razvidno v samem začetku posnetka.

Zato pa ima kramparce za asfalt v rezervi :kva2: podprli da finančno, majčkena razlika

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... razmišljam o nakupu ...

... ali kdo od furmašev "jaha" tako lepotico ? ... :OK: :OK: :OK:

... imam nekaj vprašanj ... :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... razmišljam o nakupu ...

... ali kdo od furmašev "jaha" tako lepotico ? ... :OK: :OK: :OK:

... imam nekaj vprašanj ... :smoke:

 

Pomoje jih ( :grrr ) lahko prešteješ na prste ene roke. Sem enemu PS poslal pa ni bilo odgovora :blush:  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... razmišljam o nakupu ...

... ali kdo od furmašev "jaha" tako lepotico ? ... :OK: :OK: :OK:

... imam nekaj vprašanj ... :smoke:

Sem jo vozil lani, ko smo delali primerjalni test velikih endur; baje bo test bjavljen v majski številki Motorista, ki mora iziti zdaj-zdaj. Drugače pa je motor primeren za ležerno touring vožnjo, brez kakšnega pretiravanja, saj je motor dokaj težek. Agregat je zelo prožen, vleče od povsod, posebnih vibracij nisem opazil, kardana nisem čutil. Mene je zmotila špartanska armaturna plošča in mini veterna zaščita ter preveč naprej postavljene stopalke (za voznika). Je pa motor zelo dober za ležerno potovanje saj ni potrebnega veliko prestavljanja . Kako je v dvoje ne vem, ampak ga imam na sumu, da je čisto primeren.

Popravljeno . Popravil pjotr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje jih ( :grrr ) lahko prešteješ na prste ene roke. Sem enemu PS poslal pa ni bilo odgovora :blush:  

Moje mnenje: če si eden takih popotnikov, da le redko zapelješ na off road.....je tale honda top.....noro odzivna mašina, vleče že od spodnjih obratov, tudi polno naložena potegne da sapo jemlje, ciklistika na cesti definitivno najbolj športna v tem segmentu, pri off roadu se pesem konča.....poraba ni ravno v plus.

Vozil sem čisto vse;gs, varadero, crosstourer,v-strom, ktm adventure, yamaha xt1200....razen triumfa.....vsak je zgodba zase

No...pa kaka slikca za zraven

post-12239-0-70991500-1401183612_thumb.jpg

post-12239-0-24996700-1401183622_thumb.jpg

post-12239-0-37817200-1401183641_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje: če si eden takih popotnikov, da le redko zapelješ na off road.....je tale honda top.....noro odzivna mašina, vleče že od spodnjih obratov, tudi polno naložena potegne da sapo jemlje, ciklistika na cesti definitivno najbolj športna v tem segmentu, pri off roadu se pesem konča.....poraba ni ravno v plus.

Vozil sem čisto vse;gs, varadero, crosstourer,v-strom, ktm adventure, yamaha xt1200....razen triumfa.....vsak je zgodba zase

No...pa kaka slikca za zraven

 

Kje je slikana rdeča CT?

Par km makadama (ne pre hudega) se da tudi z Hondo odpeljat.

 

http://youtu.be/AYR9jZEEfiY?t=20s

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ded je vozil povprečno 120 km/h. Z žrtjem, pitjem, sranjem, kofetki ....

Nek blazen užitek verjetno to ni bil. Pa je vseeno s katero mašino si na poti....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje je slikana rdeča CT?

Par km makadama (ne pre hudega) se da tudi z Hondo odpeljat.

 

http://youtu.be/AYR9jZEEfiY?t=20s

Slika je s krvavca.....pogled na plažo. Makadam mene niti s cestakom ne ustavi.....itak 99% velikih endur niti makadama ne vidi, kaj šele kako bolj kozjo stezico.....tko da....KTM-a redko kdo rabi :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

brez suporta pol fabrike, kot to morajo imeti nekateri :grim

 

Ponavadi sem takelim fouš. Tokrat ravno ne. Glavne ceste, svinjarija, promet.... WTF?!? Tole je ponavadi na potovanju nujno zlo, ne pa smisel celega potovanja. Grem raje okoli doma po hribih se fjekat. Ne rečem pa, da je to podvig. Glede tega pa čestitke motoristu in motorju za vzdržljivost, čeprav pretiranega smisla tu ne vidim - razen če ni dobil več dopusta pri sužnjelastniku. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-31827-0-06719100-1401733617_thumb.jpg

... razmišljam o nakupu ...

... ali kdo od furmašev "jaha" tako lepotico ? ... :OK: :OK: :OK:

... imam nekaj vprašanj ... :smoke:

 

Če te kaj zanima,vprašaj lahko ti odgovorim iz prve roke. Lani oktrobra sem kupil novo ( sprecial black edition), nabavil sem povišan vizir ( zakon za nas , ki merimo nekaj več v višino, cevno zaščito + meglenke, centralno stojalo in givi treker - alu, top case 52 in stranska 33 litrov ). Prehodno pred njo sem kar nekaj let vozil Varaderi.

 

V glavnem, če ti bom lahko pomagal ti bom odgovoril odkrito in pošteno.

 Lp, slika v prilogi ( trg v Ljutomeru, postanek proti blatnemu jezeru ).

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

A je kdo ki ima "novejšo", se pravi letnik 2014 ali 2015? Sedež je spremenjen (malo ožji in preoblikovan) pa me zanima ali bi pasal na model 2012-2013.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

attachicon.gifP3294269.JPG

 

Če te kaj zanima,vprašaj lahko ti odgovorim iz prve roke. Lani oktrobra sem kupil novo ( sprecial black edition), nabavil sem povišan vizir ( zakon za nas , ki merimo nekaj več v višino, cevno zaščito + meglenke, centralno stojalo in givi treker - alu, top case 52 in stranska 33 litrov ). Prehodno pred njo sem kar nekaj let vozil Varaderi.

 

V glavnem, če ti bom lahko pomagal ti bom odgovoril odkrito in pošteno.

 Lp, slika v prilogi ( trg v Ljutomeru, postanek proti blatnemu jezeru ).

 

 Po pravici povej koliko km narediš polno  otovorjen z enim tankom....??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sva že dva ki ju zanima poraba te mašine... ker konec koncev je treba teh 1200 ccm nafilat: Iz prve roke lahko povem, da je že med 600 in 800 razlika pol litra na 100 km (xj 6 / FZ8: ista relacija, enak ritem vožnje ... ) Mi je jasno, da je motoriranje hobi in če hočeš luksus pa vseeno mi za porabo ni vseeno .... Hvala za odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

 Po pravici povej koliko km narediš polno  otovorjen z enim tankom....??

 

 

Po pravici povedano, koliko kilometrov točno NE VEM, ker me to tudi ne zanima. Če enkrat kupiš motor z malo večjo kubikažo in malo več konjskimi močmi je to normalno, da ne bo pokuril 5 litrov. Naj te potolažim, imam prevoženih 21000 km, od tega nekaj daljših tur in lahko povem, in da polno otovorjen ( kot je vidno na zgornji sliki ), s sopotnico lahko prevozim dobrih 300 kilometrov, vse pa je odvisno od tega, kako odpiraš ročico za plin. Sam spadam med bolj " dinamične " motoriste.

 

Rezervoar drži nekaj manj kot 22 litrov, imaš možnost, da med vožnjo na armaturni plošči z gumbom nastaviš trenutno porabo, porabo na 100 prevoženih kilometrov, ali pa vse skupaj ugasneš, kar je ŠE NAJBOLJŠE, ker ne boš obremenjen s tem ali pokuri 6.5, 5.5, 7.1, 4.8, kar je popolnoma brezveze. ker konec koncev SAM PLAČAŠ NATOČENO GORIVO. Kot vsak motorist tudi za ta motor povem, da je nekje po prevoženih 250 kilometrih dobro poiskati bencinski servis, ker ko imaš v rezervoarju cca.3.5 litra bencina računalnik prične odčitavati koliko kilometrov s to vožnjo oziroma hitrostjo lahko še prevoziš. Ko vidiš, da imaš v rezervoarju še za 56 kilometrov, boš avtomatično zmanjšal hitrost, da bo poraba manjša in se veselil obiska bencinskega servisa.

 

Mislim, da vsak, ki bo kupil motor, KI MU JE VŠEČ ( ljudje smo različni, niso vsakomur všeč potovalne endure ), ne bo pomemben podatek ali motor porabi 6.5 ali 6.0 litra na 100/km, ker je to na 10.000 kilometrov kolikor prevozi povprečen slovenski motorist zanemarljiv.

 

Drugače ti lahko povem, da je povprečna nekje okoli 6.3 litra, čez 7 litrov pa težko pride, razen, če bi bil 100 kilometrov v rdečem polju. Lp.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri motorju za ture je poraba še kako pomembna. V smislu avtonomije.

 

 

Mislim, da vsak, ki bo kupil motor, KI MU JE VŠEČ ( ljudje smo različni, niso vsakomur všeč potovalne endure ), ne bo pomemben podatek ali motor porabi 6.5 ali 6.0 litra na 100/km, ker je to na 10.000 kilometrov kolikor prevozi povprečen slovenski motorist zanemarljiv.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri motorju za ture je poraba še kako pomembna. V smislu avtonomije.

 

V mislih imam povprečnega slovenskega motorista, ki letno v povprečju ( če ), prevozi 10.000 km. Ne mislim na svetovne poptnike ali avanturiste, za katere pa je podatek o katerem pišemo pomemben. Lp 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odvisno od ture..kje se voziš..kar se povprečen motorist vozi je na vsakih 50 kilometrov bencinska..vsaj..

poraba načeloma res ni bistvena..je pa vsaj priokus slab če primerljiv motor porabi liter manj..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enostavno je lepše, če natankaš in ti ni treba spet tankati čez 200 ali 250km. Honde z V motorji so za moj okus malo prepožrešne, tisti liter se na koncu pozna pri tem kdaj moraš na črpalko. Če ima konkurenca enako dober motor, se ob nakupu upravičeno vprašaš o porabi, ceni in pogostosti servisnih intervalov in o poprodajni vrednosti in hitrosti kako gre v promet, ko se odločiš prodati ga.

Ali ima Crosstourerka še vedno servise na 6000km?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja..ampak saj se ustaviš na 250 km. če se ne potem pač ne kupiš vfr1200.

mislim da je avtonomija zadnji problem te honde. ima super agregat, ki je malenkost bolj žejen kot pri konkurenci. ima tudi super cbs-abs zavore.

po asfaltu je super, dokler je gladek. veterna zaščita in ergonomija brez pripomb.

ampak..neka velika endura tole ni. če rečemo da je pojem velike endure (karkoli že to pomeni) GS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezane zavore so bile nekaj posebnega pred 15.leti, zdaj to ni nič takega. Servisni intervali so najbrž še vedno na 6k - po Hondino? Zanima me tudi, kako je z gretjem jajc, pri Hondinih V motorjih zna biti poleti kar težava.  Imel sem VFR, VTR in Pan Evropo, problemi (in prednosti) Hond z V motorji so mi znani. Vse so imele ventilator speljan tako, da je vroč zrak pihal v mednožje. Ima pa Honda enega boljših kardanov, kar se tiče motorjev., to je velik plus. BMW jih je zdaj dohitel, pred leti pa niso bili niti blizu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enostavno je lepše, če natankaš in ti ni treba spet tankati čez 200 ali 250km. Honde z V motorji so za moj okus malo prepožrešne, tisti liter se na koncu pozna pri tem kdaj moraš na črpalko. Če ima konkurenca enako dober motor, se ob nakupu upravičeno vprašaš o porabi, ceni in pogostosti servisnih intervalov in o poprodajni vrednosti in hitrosti kako gre v promet, ko se odločiš prodati ga.

Ali ima Crosstourerka še vedno servise na 6000km?

 

To ni več Varadero, servis je na 12.000 t/km.  O konkurenci se je na tem forumu že veliko pisalo, tako, da mislim, da vsaka nadaljna diskusija v to smer je odvečna.

 

Vsak ima pravico do svojega mnenja, keterega lahko upoštevaš ali pa tudi ne. Skratka tako kot pravi rek : " vsak cigan svojega konja hvali ".

 

V vsakem primeru je motor konkurenčen motorjem tega " ranga ", mogoče v štartu malo predrag, drugače pa zelo dobro vodljiv, oddziven, neutrujajoč za vozit, nezahteven za vzdrževanje in zanesljiv, kar je zelo pomembno. 

 

Kar se zadeva prodaje ko pride čas za to, si ne belim glavo preveč s tem. Danes je na  trgu zelo težko prodati katerikoli motor, za dobro ceno, ( če le ta ima pedigre, poreklo, sicer pa smo tako mala deželica, da danes že vsak ve kako sosodev Janezek dela z BMW-jem. ), zato ga bom jaz prodajalcu pri katerem bom kupil nov motor, dal v račun. Vem, da bom izgubil kakšen " zaboj piva ", vendar to je cena miru, ki jo prinese prodaja. No sicer osebno imam drugačne izkušnje, do sedaj mi je brez problemov uspelo prodati zadnja dva motorja in to ravno zaradi stvari,ki sem jih navedel v tem odstavku. 

 

Občutek imam, da se tega motorja drži sloves " požrešne krave ", čeprav vsi vemo, da se po cestah vozi mnogo motorjev, za katere lahko rečem, da nudijo manj in popijejo več.

 

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!