skuterist Objavljeno Marec 2, 2020 Opozori Objavljeno Marec 2, 2020 (popravljeno) Ob 15. 02. 2020 ob 11:11, boki brm pravi: je tale varianta ok tudi za visoke tank torbe? kako visoja je tvoja? Jaz sem imel tole, z obročkom za pritrditev na rezervoarju. Ni bilo problemov tudi ob polno naloženi. https://sw-motech.com/en/bike/HONDA/VFR1200X/2011/ALL/products/luggage/tank+bags/EVO+tank+bag/4052572042724.htm Popravljeno Marec 2, 2020. Popravil skuterist
Popularna objava boki brm Objavljeno Junij 5, 2021 Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 5, 2021 Ker sem na MS našel že malo morje uporabnega, je prav da končno kaj koristnega tudi delim.. In tu je kratek povzetek življenja s Crosstourer-jem: - pred nakupom sem bral o astronomski porabi in moped kupil čeprav naftne ploščadi nimam med imovino ? Poraba je nekje med 6,0 in 6,6 l. Ni malo, ni pa tragedija - z enim tankom sem imel min. 320 km avtonomije; - vzmetenje je temna stran motorja. Z originalnim nikakor ni nevozen, je pa z Wilbers kompletom poezija; ? - vodljivost motorja je prav smešna. Če ne bi imel svojih 270 kg, ki jih občutiš s kakšnim "handgetrieb" svaljkanjem pred kafičem in parkiranjem na neravninah, bi rekel, da je obvladljiv za začetnike. Z velikostjo bi lahko imel težave kdo nižje postave; - gumijasti kotiček: ob nakupu so bile montirane Michelin Pilot Road 5, ki so jih po cca. 11.000 km zamenjale Dunlop Roadsmart 3. Michelinke se na tem motorju obnesejo vrhunsko in se manj obrabljajo, Dunlopke so me pa prevečkrat grdo presenetile, da bi jih po samo 8.000 km do obrabljenosti lahko pohvalil. Sem spet na Francoski tehniki...; ? - vetrna zaščita: ker sem bil vetiča vajen s CBR-ke, me zavetrje celo moti. V originalu Honda ponuja 2 višini, montirano imam nižjo, višjo pa sem po 30 km testa z veseljem odšraufal - veter mi je nabijal direktno v čelado, od turbulence sem imel še 2 dni dvojni vid ?; - moč in odzivnost: ni supersport klasa, česar Japončki s Crosstourerjem niti niso napadali, ni pa to niti zaspana krava, da se razumemo. Takrat o teži ni niti indicev. Navor je... Dobiš občutek, da bi manjši vikend z lahkoto s temeljev spulil. Ne jamra nad sopotnico in dodatnim kg prtljage.. ; ? - položaj na motorju: pri 190+ cm ni noben problem vozit tja in tako kot je osnovni namen Crosstourerja - daleč, udobno, dinamično in z nasmehom. Nisem doktor kilometrine kot marsikdo na MS, po 600 km v enem dnevu bi jih preživel še nadaljnjih 200..; ? - uporabnost: skupaj s kufrom znate zaradi Crosstourerja pozabit, da imate avto... Slaba stran je le, da je treba plato piva razdreti, ko prideš iz štacune. ? Iskreno si pa ne predstavljam offroada s tem motorjem, kjer že v štartu velik minus predstavlja cifra na vagi.. ; ? - elektrotehnika: moj ima še zgolj možnost "on/off" traction controla, tega bi res lahko Japončki še malo izpilili, sem jim pa skoraj par mailov poslal, ko so me še izzivale Dunlopke. 2 padca sem si garantirano prišparal in (vsaj do zdaj) ostal na nuli. ? Toliko "na kratko" o Crosstourerju - na nek način po nedolžnem prezrtem, ampak zanesljivem,.med vožnjo lahkotnem in razmeroma dinamičnem mopedu. Japončki, pp dveh letih uporabe vam za to kravcovčestitam ??? Aja, še to: z originalnim auspuhom deluje kot da ga je sram, da ima 1.200 kubikov - Leonardo Da Leo Vince mu razgali "težek karakter" ? FrenkM, raza, DAMI34 in 9 others 12
makib Objavljeno Julij 1, 2021 Opozori Objavljeno Julij 1, 2021 Še moje izkušnje: po menjavi za Varadero je velik napredek, motor je sicer uvoz, vendar aftermarket sedež (vrhunsko!), vzmetenje ( ne poznam originala) prav tako aftermarket, gume so še Dunlop. Po nekaj K km vedno v dvoje, zelo zadovoljen. Pri mojih 2m nobenih težav z vetrno zaščito (3 višine nastavljivo) vse top. Po jadranki polno naložena, za šalo, tudi prehitevanje je precej krajše. Poraba dokaj majhna za polno naloženo kravico - 5,6-6 zmerne vožnje v dvoje. Nisem testiral če gre do roba (verjetno tudi ne bom zato ker sva dva) in se še malce navajam na te gume. Prej na Vari sem imel Metzeller, Michelin itd. nazadnje Mitas in so bile najboljše za moj način vožnje. Nisem siguren, če bi se na temu obnesle enako ker je teža pač večja in imajo tendenco neenakomerne obrabe. DAMI34, kp-kp, MiNa in 5 others 8
makib Objavljeno Julij 1, 2021 Opozori Objavljeno Julij 1, 2021 pa še ostalo... Schultz, DAMI34, kp-kp in 3 others 6
boki brm Objavljeno Julij 4, 2021 Opozori Objavljeno Julij 4, 2021 no, se en zadovoljnez ??? bi samo dodal, da originalni sedez na sopotnicinem delu res nekoliko sili v polozaj sportaka (kar je nekoliko nenavadno, saj je zelo pogosto pred sopotnico se voznik ???). za minimalno porabo svaka cast! ??? ce bi men uspelo na 5,6l prilezt, bi se hvalil, da mi bencin nazaj v tank tece ??? res pa s porabo nisva tako dalec narazen.. vidim, da imas originalne kufre - tvoji so novejsi (mislim, da je bistvena razlika samo v zadnjem), pri cemer sem zadnjega zamenjal, ker.... kaj so japonski inzenirji razmisljal, nobenmu ne bo nikol jasno, za celado pospravt si moral odpret zadrgo in kufer raztegnit kot brako prikolico ??? ocitno je bla aerodinika pred varnostjo ??? glede gum sem svoje izkusnje napisal zgoraj - mislim, da ima michelinka trso sredico in mehkejsa ramena.. je pa res, da so se gume z wilbersom cca. 2.000 km prej "vdale" ??? srecno in varno voznjo - ce se pa srecamo se izven MS pa z veseljem dam za kavo (brez mleka, smetane, cukra in ostale nezdrave navlake ???)! FrenkM, makib in Varaho 2 1
makib Objavljeno Julij 4, 2021 Opozori Objavljeno Julij 4, 2021 Glede gum ima vsak svoje mnenje-glede na način vožnje, sem bil pač globoko razhočaran nad Michelin-om ne zaradi vzdržljivost pač pa zaradi "tulenja kot ranjena žival" pri nekaj nagiba. Zadeva se je stopnjevala z obrabo, čeprav so v ovinku še vedno dobro držale. Se je pa trikotna obraba pokazala prej kot pri Metzeller-ju. Veliko km! za kavo te pocukam za rokav ?
Fazer03 Objavljeno Julij 7, 2021 Opozori Objavljeno Julij 7, 2021 https://autoblog.rs/blog/auto/motociklizam/2021/07/07/honda-africa-twin-dobija-turbo-varijantu Turbo ... bolje to kot pa da bi razvijali električno varianto ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se