Skoči na vsebino

Zokove pocestne dogodivscine


Priporočene objave

Pozdravljeni otroci in ljubitelji brezciljnega pisanja. Odprl sem temo za moje monologe, v katerem pasteam najprej stare tekste. Prvi del sem namenoma izpustil, ker je bolj familijarne narave in bolj povezan s kolesarstvom. bah..

Part 2 - 17. 9. 2009:

Da. spet na cesti. pred menoj se pelje kolega, izurjen tehnicar kar se voznje tice. zanesljiv in hiter, zelo hiter. on v golf 5+, jaz v fiesti. on s cipiranim 1.9 TDI 90 z nekaj konkretnimi predelavami (kdor naju pozna tako ali tako ve da noben stroj ni sel iz najinih rok nenabildan), jaz pa kar z novo masino - zetec SE 1.6 16v. po moci me torej rahlo vodi. po masi tudi. do zdaj so se vse primerjave med nama izsle z minimalnimi odstopanji. razen ko sva sla dragat, on pa je imel se audija A3 2.0 TDI quattro, ampak tisto je ze druga zgodba. s tistim projektilom je tudi BMWja 330d skoraj preskocil. :)

na Primozu zavijema iz Kamenega desno, proti ponikvi. prvo prestavo moje preljube fieste tiscim nekje cez polovico, ko gume spet dobijo stabilen stik pohodim do konca. zaradi gladkega asfalta se v drugi prestavi nekaj casa zgubljam grip, malo naprej v tretji drug za drugim poletima mimo nekega tourana in se enega avta pred njim, ni bilo casa gledat kateri je bil. nepregleden ovinek levo navzdol, takoj za njim pa zlaman ovinek desno navzdol ki mu sledi se levi, nato pa most in ravnina ki se rahlo vzpenja. v tisti kombinaciji ovinkov imava zaradi katastrofalnega stanja asfalta ogromno dela z obvladovanjem podivjanih vozil, ampak je sko skozi brez vseh zapletov. Na tej tocki sem hvalezen samemu sebi da nimam avta z ESP-jem. Ne maram odvecne elektronike. proti vrhu ravnine trznem z ocesom ravno toliko da pogledam na stevec - cetrta prestava, skoraj 150 kmh je bilo, pa lucka za bencin se mi je prizgala. aha, poba zacne zavirat prej kot jaz - tu ga lahko drzim. ta moja taktika pa se je izkazala kot dvorezen mec - saj sem zaradi tega bil rahlo hitrejsi, sem pa imel zaradi tega dosti vec dela z nemirnim avtom. ovinek levo in spet navzdol - tukaj mi je kar lepo usel naprej. dobro gre tale golf. svojo zamudo sem nadoknadil v naslednjem desnem ovinku ko se cesta zravna - oversteer sem umiril z grobim dodajanjem plina, in tako obenem vsaj delno nadomestil tisto izgubo hitrosti ki sem si jo pridobil z driftom. v ovinek sem tako ali tako vstopil krepko prehiter, tako da sem ga dobil tako na zaviranju kot tudi v cornering speedu. levi ovinek, navzdol, naselje. spustiva na kulturnih 70 kmh.

takoj za zelezniskim prehodom skozi drevored spet pohodiva kolikor tehnika dopusca. levi, ekstremno zjeban ovinek zvoziva bolj po zraku kot po tleh, sledi pa izjemno zahtevna kombinacija: strmo gor, ostro levo gor, hiter prehod v dolg desni ovinek ki se prav tako vzpenja. dno znamenitega ponkovskega klanca a.k.a. Gresina. tokrat ze pred ovinkom prestavim v drugo in z neznim tapkanjem po pedalki za plin poskusam loviti ravnotezje med pospesevanjem in bocnim oprijemom. kaj bi dal da bi zdajle imel vgrajen LSD! za vsak primer desno roko postavim na rocno zavoro. hiter prehod v dolg desni ovinek mine brez obicajnih pretresov, oba avtomobila sta enakomerno drsela z vsemi kolesi, rocna je ostala na svojem mestu. sledila je ponovna telovadba s pedalko za plin v iskanju meje zdrsa. naslednja dva ovinka sta se kot ponavadi nekoliko zravnala (ups..:>), in tu sva se najbolj priblizala. fiesta gre v klanec bolj kot golf!! zgornji 90° desni je bil pa malo zasvinjan s peskom iz bankine. that made things a little bit more interesting.:) skozi naselje sva zopet popustila tempo, in to je bil zakljucek vcerajsnjega dne.

zadovoljen z izidom sem sel spat. me pa zanima kako bi stvar izgledala ce bi mel originalen menjalnik. ta ki ga imam zdaj je za cca 10% krajsi, ima pa tudi manjse razlike med posameznimi prestavnimi razmerji.

danes smo pjebi in neja rinli (nas bend) v Lasko. v sentjurju se ustavimo - jaz skocim na OMV po baterijo za kitaro, preostala banda skoci v Lidl po pijaco. tako dolgocasne voznje ze dolgo nisem dozivel. poln avto opreme, vsaka stvar je toliko in toliko sto evrov, bolje da se peljem pocasi.

ko smo se priblizevali cilju pa sok: peljati se moramo po (travnati + jebeno hriboviti) cesti na katero bi se s traktorjem s tezkim srcem zapeljal! na naso sreco je zacelo se dezevati. Neja je se prisla gor, jaz sem drzal malo zaleta tako da mi je tudi uspelo, piki je tudi se prisel, dule pa je ze plesal - je prisel gor bolj po sreci. kasneje se je piki (Cit. Xsara Picasso) namenil pripeljati lebota. dol je ze slo. nazaj gor pa se je nekako vkopal. potiskali smo, vlekli za vlecno vrv, dule ga je zahaklal, pa se svoj avto (AR 156) skoraj pod breg spustil.. na koncu je zadevo resil nejin brat s traktorjem. ce bomo imeli tu gor vaje, bom kupil traktor. :)

kurc.. ..lahko noc, otroci!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Part 3 - 22. 9. 2009

Jes! ze x dni nazaj sem napisal en romanticen prispevek, pa se je compu nekaj sfuzlalo, in je slo vse v maloro. hvala ti, prijatelj.

kot vas vecina ze ve, sem z mojim preljubim gokartom padel na tehnicnem pregledu. tako je, plini. katalizator se je posral. pa rocno mam (zaradi prekomerne uporabe?) bolj kot ne hin. pa zarnica mi ni delala. in sem se odlocil, da bom nekaj ukrenil glede teh stvari.

ja, tehnicni se mi dela v mestu ki se zdaj disi po bivsi jugi (ahh, nostalgija..), moj avtek pa ze vsaj eno leto ni bil tam. in ga bo naredil, hehe. dobro da se da se kje kaksen clovk podmazati. :)

in smo dorekli: avspuh rabi eno konkretno dodelavo. za kolektor trenutno ni denarja. star katalizator gre ven, prav tako dve krivini, namesto njih pride skoraj ravna cev. fleks cev gre vstran, na njeno mesto pride nova, vecja. sredinskega lonca fiesta nima, ima pa prostor zanj. tja pride univerzalni katalizator za motorje od 1.8 do 2.5. ha! HA!! airflow mora bit! katalizatorja sicer po mojem mnenju ne bi rabil, ampak oce je po novem med Zelenimi, skrbi ga za naravo, pa za ljubi mir pri bajti sem pripravljen imeti tudi to nedirkasko navlako v avtu...:> takoj na zacetku catbacka pride druga lambda (prestavljena), namesto standardnega zadnjega lonca pa pride lazji, lepsi in propustnejsi (verjeli ali ne) akrapovicev dusilec. karbonski. IN YO FACE!! :D ampak to sele po avtoslalomu, tam si brez homologacije v moji klasi diskvalificiran. Akrapota pa ze imam doma. :)

zajlo za rocno dobim jutri. al bomo sraufal..:D

zarnica za osvetlitev tablice je bila hin, pa sem menjal kar obe. zdaj sta not zarnici od domofona. no, vidi se da delata, ampak delata pa tako svoh da sta tam samo zato da sta tam. :D

stos tega tedna pa je bil ta, da sem se frajer ob polnoci spravil sraufat - lotil sem se fieste s ciljem da ji snamem katalizator. do pol petih zjutraj(!!!) mi je uspelo odviti 5 (pet!) vijakov in enega odlomit. potem sem sel razocaran spat. v pogovoru z mehanikom sem ugotovil da dejansko JE nemogoce demontirat katalizator ce prej ne demontiras mosta. in ja, res je tako zajeban dostop do teh vijakov za katere sem mislil da jih samo meni ne uspe odviti. torej nisem tako lesen kot sem ze mislil. :)

ah, v cetrtek grem spet delat v bosno. morda pa se mi na poti zgodi kaj omembe vrednega - kaksen padec z lojtre, kaksen road hit (bo tokrat policaj?), mogoce bomo ostali brez nafte sredi najdaljsega tunela... verjetno lahko spet pricakujemo probleme na meji (ko da je ze kdaj slo skoz brez problemov?).. se izvinjavam gospodine, mislio dam da smo s policajcima sve poslihtali.. bah...

hm, zokec nujno rabi spanec. nujno. tako da letim pod tus, pa upam da bom se prisel do poszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Part 4 - 5. 10. 2009

jipika jej, madafaka!

tako cuden dan je danes. spet sem prevozil cca 250 km - nekaj poti z ocetom (kontrola :S), nekaj poti pa s sluzbenim kombijem in sefom na sovoznikovem sedezu (spet kontrola :S).

ja, je jebena ta kontrola. je! v petek sem imel 10 kilometrov skupaj policaje za ritjo. gledas stevc - 55, okej... ...aaa, 60, jebiga... ...spet 55, fak, k bi ga pohodu da bi zgubu gumpeljce nekje dalec za seboj... ...60, pazi... ...zakaj se clovk ne more peljat skozi Dole ene kulturnih 80? ker bi spet vse zvizgalo in utripalo, pa ob izpit bi bil - pa kolk sem jih pobil? morda tistega idiota ki mi je danes zjutraj z 92 kmh zadnji cas skocil na prehitevalni pas da je prehitel tovornjaka ki je vozil z 90,5 kmh? in ziher bi bil js kriv zaradi nefakingprilagojene hitrosti, ne pa on ki mi je zlajfe zagrel na 300 stopinj...

ah.. ..saj vem, tavam v temi. hitrost valda da ubija. hehe, bolj zgresene trditve se nisem slisal. :) it's not speed that kills. it's the sudden stop that kills.:P pa seveda alkohol. pa neobvladovanje, precenjevanje in podcenjevanje na drugi strani. pa slabi zivci, slaba presoja in ne nazadnje tudi tehnicna neizpravnost vozil.

vcasih pomaga tudi da si idiot. ce si idiot se lahko spomnes da gres na avtocesto v kontra smer. kaj bi naredil takemu cloveku? z zobotrebcem bi ga pikal dokler ne bi izkrvavel, mamo mu.. ..teorij je veliko. najbolj vsec mi je tista da je bil (Macek) pijan. in to je to. saj pa smo ja dezela zlahtne kapljice, imamo ogromno vinogradov, kleti, zidanic, ne nazadnje tudi pijanckov.. ...imamo tudi vinsko kraljico - le kaj je tako kraljevskega v vinu? okej, sej rad grem ven z druzbo in se ga nazrem da ne folgam vec, ampak ta ibr model ki je stolku svojega espejsa (ki bi bil sicer cist kul avto ce ne bi bil renault) in baj d mim vbil se tri ljudi in enega hudo poskodoval, je itak deloval v zmanjsani prisebnosti kar se steje kot olajsevalna okoliscina - bil je namrec pijan.. o, bogi, bogi..

najjaci so pa cehi... ga na avtocesti s se nekako kulturnimi 160 kmh dohitis, on seveda s svojo skodo (ki je obvezno predelana na LPG, v prtljazniku pa ima mesecno zalogo pastet in ostalih konzerv) na levem pasu vozi 110 kmh. sele ko tudi ti vozis 110 kmh par metrov za njim pa se umakne na desno, kljub temu da ze prej dalec okrog njega ni zive duse, sploh pa ne na desni. direkt za sus v glavo.

hm, 11. 10. je avtoslalom. sicer se cakam robo (bilstein), ampak na splosno ste vsi vabljeni!

LP, Zzzzzzzzzzzzz.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Part 5 - 26. 10. 2011

Ojej.

Veliko je dogajalo zadnje case.

11. 10. 2009. Avtopoligon Sempeter - prizorisce avtoslaloma - ZELO zanimivega nacina dirkanja, kjer sama moc motorja ne igra glavne vloge, pomembnejse je podvozje in tehnika voznje. pa seveda natancnost v voznji, tu sem jaz kar dosti profitiral (oz. nisem izgubil) v primerjavi s konkurenco.

zacelo se je ob 7:10 zjutraj. to pa zato ker sem se sele na pocivaliscu Lopata spomnil da sem doma pozabil faking denarnico in z njo denar in vse dokumente. pa sem se lahko obrnil proti domu... ko sem (z zamudo) prihitel na poligon sem ugotovil da sem prisel med prvimi. he, to ti je disciplina..:)

zaradi zamude pri dobavi delov sem moral nastopiti s starimi amortizerji, vseeno pa sem dirko kar povprecno dobro odvozil, s tehniko ki mi je na razpolago dvomim da bi lahko vozil dosti hitreje. trening sem imel po mokri in se neocisceni progi, kar se sicer ni pokazalo kot nek ogromen minus zame, ampak minus je bil vseeno.

prvo voznjo sem odvozil kompletno v drugi in tretji prestavi, prakticno brez napake ampak veliko premalo agresivno. prisel sem do 11. mesta, kar je bilo glede na voznjo konkurentov zelo zadovoljivo. druga voznja je bila dosti bolj na meji - pri vstopu v ovinek obvezno obesen na zlajf na fertik, sledilo je prestavljanje v prvo, borba z nemirnim vozilom, potem pa stalno izgubljanje trakcije ker prednji kolesi nista mogli spraviti vse moci na asfalt - in to se je dogajalo v vsakem ovinku. Na cilju se je bilo treba ustaviti tako da sta prednji kolesi ciljno crto prevozili, zadnji pa ne, in pri drugi voznji sem v cilj pripeljal tako divje da sem z zadnjima kolesoma pocakal 10 centi pred crto, pa se to mi je komaj uspelo...

na treningu in obeh voznjah nisem podrl niti enega stozca - vsak stozec bi pomenil dve kazenski sekundi pribitka, narobe izpeljan zakljucek pa kar 10 sekund. prav to me je porinilo cez nekatere konkurente ki so po casu bili pred menoj. na koncu sem bil deveti od 29-ih, skupno (vse kategorije) pa 42. od 81-ih. po moje za mojo prvo dirko sploh ni slabo.

...en teden kasneje sem dobil nove zadnje amortizerje. prednje so mi kurci ze naprej prodali, ceprav sem jim dal 100 eur avansa.. ko sem zamenjal je sledil sok - toliko dampinga ima to?!? bilstein je zakon!! :D upam si trditi da bi z vsemi 4imi novimi bilsteini bil vsaj 2 mesti visje. ampak ok - ka bi blo ce bi blo, ce pa ni blo...

...zdaj cakam se prednja amortizerja - in seveda prihodnjo sezono dirkanja... ...do takrat pa bomo hodli na drift partyje, hehe.. :))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Part 6 - 18. 11. 2009

jap. komaj, komaj sem se vsaj malo ohladil.

8. 11. 2009 je KTomass (kapo dol!) v Krskem na Racelandu organiziral solo sportne voznje. seveda ni slo vse po nacrtih. ko sem se hotel prijaviti sem ugotovil da sem zamudil - prijavljenih je bilo ze polno stevilo kandidatov. hvala klincu se je par komadov odjavilo, in tako sem prisel na vrsto tudi jaz.

zjutraj sem vstal ob pol 7mih, ob 9ih sem moral biti tam. hitro na net, zapisat GPS koordinate, vnesti v mojo preljubo (in prebogo) omnio, pa naj me garmin vodi. seveda bi bilo prelepo ce bi slo vse po nacrtih, raje me je hudic vodil po travnikih ob Savi, da sem na dirkalisce prisel ob 9:45 - ob vstopu v predavalnico kjer so imeli teoreticen del sem ujel le se "zdaj bomo sli na stezo, zelim vam cimvec dirkaskih uzitkov.." fajn. ze tako sem hendikepiran zaradi svohotnega mlincka ki ga imam pod haubo.

na progi pa se je ravno svoh motor z dobro razporejenim navorom in menjalnikom ki je dobrih 10% krajsi od "normalnega" pokazal kot skoraj (eee, skooooraj) zmagovita kombinacija.. :) zakaj? no, na trenutke je lilo kot iz skafa, proga je bila mokra in spolzka, izgledala je prav zoprna.. ..ko pa sem zapeljal nanjo pa je ves odpor do voznje v dezju izginil, zame se je zacela ena izmed najvecjih zabav na tem planetu!

ah, da se omenim kateri avtomobili so se bili tisti dan na eventu: megane F1, megane R26, 4je focusi ST 215 (en s quaiffe LSD diferencialom), focus mk1 RS (+aftermarket izpusni kolektor+chip tuning - naj bi imel cez 300 HP), dve fiesti ST, lancer evolution, audi 100 S4, pa se nekaj "navadnih" avtov kot je moj... ....ampak samo se ena Micra je imela svohnejso masino kot moj.. ..skratka, na splosno gledano je bila ziva pizdarija kar se tice mojega avta v primerjavi z ostalim voznim parkom...

no, dez in zelo zaprta proga pa sta vse skupaj postavila konkretno na glavo.. saj ne recem, od X-haira sem tako ali tako pricakoval da bo z Golfom II spet (ja, spet) naredil totalno stalo, in ja, spet mu je uspelo na celi crti.. ..nisem pa pricakoval da bom jaz vozil prakticno enako hitro kot lancer evolution?!?:D

no, in tocno to se je tudi dogajalo.. ..pomaga dobro podvozje (vredno bi bilo poskusiti se z malce spremenjeno optiko - vsaj toe bi bilo vredno poskusiti malo odpreti), ne prevec brutalna masina in pravo prestavno razmerje.. ..nja, pa pri 6 stopinjah celzija bi tudi dobre zimske gume pripomogle k boljsem rezultatu (ki se je sukal okrog minute 10)... ...pa seveda voznik... ...em.. ..no, naj govorijo drugi, tisti ki se spoznajo na voznjo bolj kot jaz:

Zok 8-) Res, RES lepi časi. :shock: Mam občutek, da ni avto kriv, da se je lepo peljal. Vsega je kriv majstr :palecgor: Mašina, konji? Hmm....če se ne motim si bil na avtoslalomu v prvi diviziji. Sam ne mi rečt da je 1.4 :lol:

(vir: ford-team.si)

no, bomo vedeli za naslednjic! :)

se en video:

lahko noc! ;)

post-1466-0-28441700-1320915234_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Part 7 - 8. 12. 2009

Ja. Vsake lepe stvari je enkrat konec. Tudi skupnega zivljenja s Fiesto.

Ja, pa si sla.. ..splet nesrecnih okoliscin med bolj ali manj rutinskim manevrom (prehitevanjem) je vodil v unicujoc stiri ali pet sekund dolg polet z vmesnimi relativno bolecimi pristanki iz katerega sem se jaz izvlekel z bolj ali manj celo kozo, tega pa za fiesto zal ne morem reci. kar na jok mi gre ko gledam slike in posnetke iz avtoslaloma, dirkalisca, meetingov, itd - ogromno spominov je vsebovala, in upam si trditi da tako temperamentnega avtomobila verjetno nikoli vec ne bo na nasem parkingu - tezko jo bo karkoli nadomestilo. in naslednjega ki me vprasa kaj sem JAZ delal bom trescil po gobcu.

25778_358844853123_712018123_3802823_5362946_n.jpg

"nadomestil" jo je mondeo. krava tezka cez 1400 kilogramov suhe mase in 90-konjskim dizelskim motorjem. mocno podhranjena garaska dusa pod haubo predimenzioniranega avtomobila ki je bil ze nov tako rekoc brez zavor, podvozja, feedbacka, itd - navaden avto pac. in to naj bi bil "normalen avto". kaj avto - luksuzna limuzina, direktorski avto, Sie-fahren, s katerim ne zapeljes normalno v ovinek brez da bi cvikal ce bo slo skoz al ne.

16564_189521203123_712018123_3129981_4514501_a.jpg

white SOTB

ja, to je to! sele zdaj razumem ljudi zakaj se tako jajcajo ko so na cesti! saj ni cudno da krozijo govorice kako pretiravam v voznji. moj oce je drugace prekaljen macek kar se voznje tice - vajen vsega dobrega in hudega, v vseh milijonih kilometrih pa seveda ze dodobrega navelican divjanja... ampak ko se je vsedel v fiesto ni slo pocasi! zakaj bi le, imas gume, imas podvozje (bilstein!), imas bremze, le malenkost dodatne moci je se manjkalo - to je to! tu ne razmisljas ali bo avto zvozil ali ne, avto se je lepse peljal med ovinki kot naravnost! in TO je tisto cesar folk ne razume - clovek ki ne ve kaj je AVTO tudi ne ve kako se je z njim peljati! in ce imas nonstop pod seboj dirkalnik tudi ne ves kaj je "normalen avto" - tu so se kresala mnenja.

mondeo pa ni tak. je "normalen avto". ima gume (sava eskimo s3), ima amortizerje (motorcraft oljni z 200k km prevozenimi), ima fedre (serijsko), nima veliko lufta v podvozju(?!?), mogoce ima malo razstelano optiko, ampak to so malenkosti. ja, velik in varen avto z varcnim motorjem. ne mi rect da bo tona pa pol zelezja ob cloveski voznji pila pod 8 litrov na 100. feedback iz podvozja pa kot da bi peljal malo bolj udobnega AXa. tudi to so malenkosti. malenkosti ki te lahko stanejo zivljenja. odzivnost masine je kot pri golfu dvojki. in folk se vedno ne zna prehvalit teh masin. najvzdrzljivejsa kar jih je ford imel. kaj ti pomaga vzdrzljivost ce je zarad faking turbo luknje do faking 2000 rpm faking MRTVA!! fjesta je pri teh obratih ze konkretno vlekla! ah ja, to je "normalen avto". o aktivni varnosti ne duha, ne sluha. in vsi so tako srecni, ker koncno lastim en "varen" avto.

stvar je sla celo tako dalec da po dve, tri ure dnevno visim na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.), in gledam "nenormalne" avte. fieste, recimo, na katere bi tako lepo pasale komponente iz moje fieste..

prav nesrecen sem. ne vem al mam js tak visoka merila, ali pa so vsi (skoraj vsi) ostali soudelezenci v prometu tako prekleto nezahtevni. pa saj bo. saj imam "normalen" in "varen" avto. ampak se vedno ne vem kam so skrili motor in podvozje od tega hudica. jaz ne najdem ne enega, ne drugega. kot bi jedel juho z vilicami. :(

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Part 8 - 8. 2. 2010

Po dokaj nezadovoljnem zivljenju ob mondeu (kruha in iger!) sem venomer spejal na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.), pa kaj ko je vsaka zanimiva zadeva bila tako draga... sploh ce gledas stroske - gume, gorivo, materjal za servise, registracija, izredni stroski, itd... vcasih me je prav dvignilo - klinc, samo enkrat se zivi - in sem gledal avte v rangu 200 HP+, pa bi ze nekako napraskal tisti denar. pa sem si spet premislil..

hja, mondeo je kar se motorja tice postal za voznjo prav vredu sopotnik. :) najprej sem mu na turbini malce priprl wastegate, sledila je se manjsa nastavitev crpalke za gorivo (ne, nima bosh pumpe, lucas pumpo ma!:D), pa je slo...

nekega vecera sem ugotovil da mi gajba ne polni akumulatorja. dva tedna pred tem sem se izprsil in mu privoscil cisto faking nov 75 Ah akumulator, svinja nehvalezna mi pa takole zapikne noz v hrbet.

tisto noc je skozi moja usta slo toliko socnih kletvic kot ze dolgo ne. alternator sem zrihtal, padla pa je tudi odlocitev da grem JUTRI zaarat drug avto. tako je tudi bilo.

s kolegom Tomijem sva sla zadevo pogledat, vse je kazalo da je vredna svojega denarja, tako da sem jo zaaral. nekaj dni kasneje sem jo sel placat, zavarovat in registrirat, pa po frisnem snegu domov (Urska, hvala za pomoc!). to je to. frozen white ford fiesta MK6b 1.4 TDCi 2007.

ze, ze, podvozje se bo ze prestavilo iz srebrne jurilice, masina je pa popolnoma drugacna.. dijzl. tjurbo. ina štir. 68 zaspanih konjev. kar srce me je bolelo ko sem se peljal, tako zaspano je to bilo.

prve modifikacije se ze pocasi kazejo, cakam pa da bo avto nared za raceland, da naredi tisti click click boom, ko cloveka preseneti rezultat voznje na stezi s tako malo in svohotno prduljo. takrat bom vedel da je avto dosti dober da ostane v moji lasti, do takrat ga pa zaenkrat se vedno obravnavam kot navadno dokaj ekonomicno prevozno sredstvo. vsaj svoje ime upravicuje kolikor se le da. :)

20354_292931283123_712018123_3595902_8146242_n.jpg

My Fiesta MK6b - Torquie - a base for a new race car <3

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Part 9 - 27. 2. 2010

njah njah njah...

veliko avtomobilov sem ze peljal. japonce, americane, evropejce, korejce, ruse, prakticno vse bolj poznane (ehm, manj eksoticne) znamke tega sveta. celo resno sem ze razmisljal da bi kupil in popravil (pa potem tudi vozil) nekega starega zivo rumenega porscheja 928. sreca da je bil avtomatik (avtomatikov od izkusnje z bmwjem 525d naprej ne prenesem vec - CE TI RECM DE SALTI, BEMUMAST, POL SALTI!! :) ), ta avto je namrec kljub relativno nizki nabavni ceni financna bomba.

ja, in sem kupil v 8. delu Zokovih pocestnih dogodivscin omenjeno fiesto mk6b. sicer ze razmisljam o prodaji, v to me je ze skoraj prepricala izkusnja z Mihatovim "novim" vozom.

pred bife se je pubec pripeljal z audijem TT. najprej me je peljal do Gricka, js sm mislu da se bom posral. pa tipson dobro pelje, hitro in zelo zelo zanesljivo. velikokrat sem bil mnenja da si vzame skoraj malo prevec rezerve v voznji (vec kot je rezerve, manj je zabave), tokrat pa sem bil pred vsakim ovinkom mnenja da sma krepko cez limit, pa je vseeno vsak ovinek zvozil brez najmanjsega oddrsavanja, se ESP je le tu in tam posegel v voznjo. ko je pohodil plin se je zacela nova dimenzija: veliko avtov enake ali vecje moci sem ze peljal, teh 180 turbobencinskih konjev iz (za turbasa) zelo lepo in predvidljivo odzivnega motorja v zelo majhni in relativno lahki sasiji pa se je izkazalo kot dobro natrenirani sprinterji.

pri Gricku sva se zamenjala. dobesedno ne znam opisat voznje - tu je slo za strupeno kombinacijo vzdolznih in bocnih pospeskov, neprestano utripanje lucke za ESP (Miha mi ga ni dovolil ugasnit - to mu nikoli ne bom odpustil) in nepotrebnih komentarjev in ostalih zvokov ki jih je proizvajal sopotnik - Miha... tretja prestava, slabih 130 kmh, vzpenjanje, ovinek nad ponkovskim britofom - tisto glasno opozarjanje na trenutno hitrost z desnega sedeza sem dojemal kot neko kricanje tam daaalec iz backgrounda, lucka za ESP je motila vzdusje, skoljkasti sedez me je brcal v levo ledvico, primerno trd volan je nudil naravnost odlicen feedback, dinamika podvozja in togost sasije je vzbujala tiste orgazmicne obcutke, ko ves da bi bil z navadno civilko 3x prehiter, s tem gokartom pa bos zvozil le z malenkostnim popravljanjem understeera.. ja, vsak 170-konjski 2.0 TDI se kljub lepi krivulji navora lahko skrije pred njim. verjetno bi bila 225-konjska razlicica tega motorja na tej sasiji se zabavnejsa, vendar bi zagotovo izgubil na paketu. Tam bi me verjetno motile slabosti quattro pogona.

tisto zabavnost zaradi motorja in lege na cesti zmoti le to da sem imel sedez do konca nazaj, volan do konca dvignjen, pa se vedno nisem dobil prstov med volanom in kolenom - konec koncev merim v visino 189 cm, kar je za TTJa ogromno. to pa cloveka malo utesni, in to na zelo neprijeten nacin - navadno taksnih avtov ne maram. med zadnjo klopjo in naslonjalom sedeza je bilo manj kot 5 centi prostora, pa sem vse prej kot ljubitelj lezecega polozaja - najbolj mi pase rally polozaj - naslonjalo pokonci, volan dvignjen, sedalo naprej in do konca spusceno, dovolj prostora med volanom in koleni, v komolcih pa dobrih 90 stopinj - edino ta polozaj nudi (skoraj) zadovoljive reflekse ko je treba odreagirati in resiti zakuhano situacijo. preglednost moti veliko prenizka streha in prenizko vzvratno ogledalo sredi premalega vetrobrana. menjalnik je bistveno prepocasen, (skoraj) vsaka fiesta od modela mk6 naprej zmore slediti mojim hitrim menjavam prestav, TTju pa to nikakor ne uspe, sploh iz prve v drugo prestavo. pa avto ni zjahan, dalec od tega - pubec si je vzel vec kot mesec casa, obletel vse primerne TTje, in vzel dalec najbolj ohranjenega v primernem cenovnem rangu. lahko pa tudi da sem malo prevec padel not in tudi od prenosov zahteval malce vec brutalnosti. ok, ce ze hocete - pripravljenosti na ekstrem, cemur je avto pravzaprav (poleg sminkiranja) namenjen.

pa audi je. audijev nikoli nisem maral. nikoli. nisem se vozil audija s karakterjem. najbolj se mi je zameril A8L 4.2 V8 quattro. avtomatik z rocno na gumb - govno v katerega se ne vsedem vec, in ki ga pred svojo hiso nocem videt. ce vozim js, vozim js, racunalnik pa naj ta cas fujtra masino in se v voznjo ne vtikuje. ce bi moral imeti audija, bi imel A3 sportback 2.0 TDI quattro brez ESPja, motor pa predelan v 170-konjsko razlicico, druge varjante pred tem TTjem nisem videl. pri audiju dobis obcutek kot da so ga razvili inzenirji ki nimajo zivljenja - vse je tako suhoparno, kirursko cisto in brezosebno, zato pa uglajeno, robustno in relativno zanesljivo. zaboga, kje je pa dusa?

ja, tudi pri VAG koncernu so na koncu davnih 90ih let uspeli razviti in izdelati THE avto. avto z duso. s karakterjem. zabaven avto. avto, iz katerega ne bi nikoli izstopil. sicer za raceland zaradi turbo luknje ne najbolj primeren, ampak imel bi ga pa. ceprav je audi. po mojem mnenju gre za edinega audija ki si zasluzi naziv THE AVTO.

aja, sem omenil barvo? crn je bil. ampak meni se pri taksnih avtih jebe za taksne malenkosti.

75718_1636680887766_1559058719_31499016_3273412_n.jpg

Zok (Fiesta) chasin' Miha (TT) @ Raceland =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Part 10 - 28. 9. 2011

Jap. Odlocitev je padla - avto bom prodal ker potrebujem nekaj mocnejsega. Da se vclanim v Klub 200. Da se naucim spostovati moc, do zdaj sem vecinoma vozil same prdece tja do 150 konjev ki jih je bilo uzitek pohoditi do rdecega polja. Ne da bi se tako vozil kot vcasih, ampak cisto drugace je peljati neko veliko zalogo moci ki ne rabi obratov da se zgane. To pomirja. Pa se druge nacrte imam, ampak glede tistega bom zaenkrat raje modro molcal.

Ja, Fiesta. Po dobrem letu in pol skupnega zivljenja je zlomilo os na turbini, in kompresorski del turbine je sel v franze. Turbino sem imel na zalogi (in to se preden sem avto kupil), ker pa je fasal se en ventil sem se teden kasneje spravil se obnovit glavo. Dva ventila nova, en drocnik nov, pa vsi ventili pobruseni da res tesnijo 100%, to je to. Prodajam jo pa zato ker sem se je navelical. Ker je kakrsnokoli sraufanje cesarkoli zahtevno ko sam satan, in ker potrebuje kirursko natancnost ter jeklene zivce. Ker v Haynesovem manualu pise da to ni motor za mehkosrcne mehanike. In prodal jo bom brez slabe vesti do kogarkoli.

Tudi glede voznje se od moje prve fieste razlikuje, in ta razlika je ogromna. 1.6 16V 5V je bila v voznji zelo dolgo nevtralna, ko si enkrat prestopil mejo pa si zdrs zlahka nadzoroval z dodajanjem in odvzemanjem plina - kot da bi imel v rokah igraco. 1.4 TDCi ima odzivnost motorja manjso (turbas), in ko tu pohodis plin traja nekaj desetink sekunde da se kaj resnega zgodi, to pa je v taki voznji cela vecnost. Tudi razporeditev mas mi pri tem avtu ne odgovarja najbolj - motor je za celih 80 kilogramov tezji, ima pa samo 3 vrata, kar se dodatno pomakne tezisce proti prednjemu kolesnemu paru. Prednje vzmetenje je bilo kljub vecji masi povzeto po bencinarki - vzmeti sem uporabil iste, amortizerja sem moral kupiti nova ker sta bila na prejsnjem avtu ob nesreci unicena (kako na hitro se clovek znebi 180 evrov, a?). Med hitrim prelaganjem obremenitve iz leve na desno ali obratno je pa to pomenilo nemiren zadek in zelo hitre reakcije na volanu za obvladovanje situacije. Te lastnosti sem nekoliko ublazil na ta nacin da sem na zadnjem delu podvozja sicer pustil Bilstein amortizerje, vzmeti pa sem odmontiral in vgradil originalne. Za ziher sem se potem navadil tudi v temenu ovinka se vedno drzati kaksen procent plina, kar pa ni najbolj prijetno.

V glavnem, avto gre od hise. Kaj bom kupil potem se ne vem, definitivno pa bo vsaj 500 ccm vec. In turbina bo krmiljena z variabilno geometrijo lopatic.

Prejsnji teden (preden sem sel v Crno goro) sem naredil generalko na telefonu. Softversko in fizicno sem ga ocistil ter menjal ohisje in touch screen digitizer. Ker pa imam se en telefon istega tipa (ki sem ga zlorabil do amena) sem priklopil spominski modul na mojega in pogledal kaj se se da lepega najdit. In sem nasel en lanski video zdajsnje in predlanski posnetek prejsnje fieste ki ga imam ze na youtubu. Iz teh posnetkov se zelo lepo vidi razliko med obnasanjem obeh fiest - siva gre po liniji kot pendolino, bela pa, hm.. Ni glih dolgocasna, da se izrazim na cim lepsi nacin. :)

fiesta mk6:

fiesta mk6b:

Toliko za danes.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Part 11 - 10. 11. 2011

...nja, v desetem delu sem omenil neke plane, ki se niso (bili) dovolj zreli da bi jih komurkoli zaupal. Tokrat malo vec o tem.

Fiesto sem prodal (mi je kar malo zal), neki pubec pa je kupil menda edino fiesto mk6b v Sloveniji z bixenonom in pranjem zarometom, obenem pa je dobil se park senzorje, ST spojler (ena izmed redkih ne-ST z ST spojlerjem) in naravnost odlicno postimanim podvozjem - koliko se ga s tako namescenim teziscem pac da postimat. In to po mojem mnenju za zelo ugodno ceno.

Potem sem kupil Laguno. Brezoseben avto, ne blesti po neki strasni zanesljivosti (1.9 dCi), niti po zmogljivosti (spet - 1.9 dCi), ampak glede na to da imam common rail dizle bolj ali manj v malem prstu, bom tudi to prezivel. Pa se za fino ceno sem ga dobil. Ojnicne lezaje (preventivno) in desno volansko spono bo potrebno menjat, pogledat kako je stanje notranjosti motorja, ostalo so bolj ali manj malenkosti. tudi obe kontaktni kartici (bog vas nima rad, kaj vam je bilo treba tega sranja tiscat v avte?) sem popravil. Avtohisa Drev je za isto zadevo pred letom dni porihtala za 108 eur z ddv. Jaz sem zadevo za njimi se enkrat popravljal, in mi je uspelo v dobri uri z 0 eur stroskov - samo mikro spajkalnik, mirna roka in dobra osvetlitev. Chipal pa sem ga seveda ze naslednji dan - kaksen chip tuner bi pa bil, ce bi vozil serijsko vozilo? :) kaj vec milosti pa razen park senzorjev in ksenonk od mene ne bo dozivela. Razen zimskih gum in rednega vzdrzevanja. Sem se ze pri prejsnjih fiestah posteno zaklal ko sem deval nanje neomejene kolicine denarja. Glede porabe, me povprasate? trenutno 5.9 litra na 100, za kar bi moral fiesto ze posteno gnati. Upam da mi bo to porabo upravicila z malo bolj normalnimi pogledi mimoidocih. S fiesto je izgledalo kot bi ljudje hudica videli v tistih GT crtah.

Da omenim se en pripetljaj od predvcerajsnjem zjutraj: lepo po pameti (da ne bo kakih pripomb - tako voznjo prakticiram ze odkar sem menjal sluzbo!) se peljem proti Celju, ko me malo pred Proseniskem prehiti nek crn Civic pete generacije, pa mislim da mu je vsaj 3/4 avspuha manjkalo. Seveda nad 5k rpm. Lepo po pameti se peljem naprej (zdaj ko imam bord kompjuter sem obseden s porabo, hehe), v naselju mi hitrost pade na slabih 45 (omejitev 40), na kroznem na koncu naselja se vidim tisto hondo nekje v daljavi, pa recem klinc - dejmo mal, na stare cajte. Iz tretje vrzem v drugo, saltam na 4500 rpm. Hm, hitrost je ze strasljivo narastla, tistih nekaj ovinkov s to kravo zvozim kot s katrco (bemti francozevo podvozje!) kar pri tej hitrosti ni niti priblizno zabavno opravilo, nekaj sto metrov naprej pa sem mislil da mu bom tistega hatchbacka od zadaj se skrajsal. Ni nek dirkalnik tale honda. Potem se je spet zacelo naselje, pa sem pustil pubecu se malo veselja, naj kamikazira naprej. Potem pa sem (seveda spet ob normalni voznji, kjer imas hudicevo veliko casa za razmisljanje) razmisljal kako smo bili fantje v srednji soli tako mahnjeni na te honde.. pa ce to ja nikamor ne potegne? Pa se vceraj sem se ubadal z enim roverjem 1.6 DOHC, kao honda undercover - zvok je res dober, nisem pa imel nekega obcutka da motor sploh da kaj konkretnega od sebe...? Dve varjanti sta - al se staram, pa imam zaradi tega rad da motor gladko potegne iz 0 obratov, ali pa sem postal ze tako razvajen da mi noben avto ni dovolj dober. Ker po mojem mnenju bi bil zame najprimernejsi avto fiesta mk6b, ce bi imel vgrajen 2.2 TDCi motor. :)

Ah, ja. Neke plane sem prejsnjic omenil. Se preden sem prodal fiesto sem si omislil moped. Gledal sem motorje v rangu okrog 1000-2000 eur, najraje V2, on-road koncept (naked, touring ali sport). Ravno toliko da se vrnem na cesto se kako drugace, ne le z avtomobilom. Ker sem naletel na eno odlicno priloznost sem jo zagrabil, obenem pa opustil zeljo po V2 motorju. ZZR 600, ki to ni. Zakaj? ker je od ZZR-a samo se motor in okvir, vse ostalo je pa, hm.. nekaj drugega. :) Po svoje se mi vsa zadeva se toliko bolj dobro zdi, ker mi je ZZR grd kot sam satan, tale motorcina pa ima klasicno, brezcasno obliko. Morda mi je malce pretezak (200 kg), in ce bi bilo vse po mojih zeljah bi mu skrajsal medosno razdaljo in zmanjsal kot vilic, s tem pa tudi predtek. Skratka, geometrija podvozja mi ne odgovarja najbolj. Motor ima 72 kW (98 HP), ravno toliko da se gre z registracijo skoz v predzadnjem razredu. Teh 98 konjev pa niti ne kaze na nek brutalen nacin. Saj gre, samo sele nad 9k rpm, tam pa se jaz le redko izzivljam. Minili so casi ko sem delal z Aprilio kot svinja z buco in jo gonil do njenega limita, in do limita samega sebe. Pa tudi malo preglasen je za moj okus tam nad 9k rpm. Ampak bo ze.

Ah, zakaj sem kupil motor? ker imam naslednje leto namen it na dopust. nekam dalec. za dolgo casa. z motorjem, in to v dvoje. :)

post-1466-0-93257300-1320929573_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem ali je to kakšna potegavščina, ampak če je to vse res kar pišeš potem definitivno potrebuješ zdravljenje. Tako da te res naprošam da idi do osebnega zdravnika pa ga prosi da ti da napotnico za obisk pri psihologu, pa mu tam pokaži to tvoje pisanje, preden na cesti koga ubiješ, oziroma umoriš - zamisli se malo, mogoče kakega otroka ki bo nič hudega sluteč stopil na cesto med kao tvojim sproščanjem adrenalina. Presneto kar zazebe me ko vidim kaj vse živi med nami.... :(((((

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

namen it na dopust. nekam dalec. za dolgo casa. z motorjem, in to v dvoje.

Vikend v Fiesi?

Ne vem ali je to kakšna potegavščina, ampak če je to vse res kar pišeš potem definitivno potrebuješ zdravljenje.

Žal je vse res ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!