Skoči na vsebino

KTM 350 Freeride


Priporočene objave

Objavljeno

Zanima me predvsem kaj enduristi menijo o tem motociklu?! :)

FREERIDE 350:

ENGINE

Design Single-cylinder, 4-stroke, spark-ignition engine, liquid-cooled Displacement 349.7 cm³ Bore 88 mm Stroke 57.5 mm Starting aid Electric starter Transmission 6-speed, claw shifted Engine lubrication Forced oil lubrication with 2 Eaton pumps Primary gear ratio 24:73 Secondary gear ratio 11:48 Cooling system Liquid cooling system, continuous circulation of cooling liquid with water pump Clutch Wet multi-disc clutch / hydraulically operated Ignition system Contactless, controlled, fully electronic ignition system with digital ignition timing adjustment

CHASSIS

Frame Perimeter steel-aluminium composite frame Fork WP Suspension4357 MXMA Shock absorber WP Suspension 4618 PDS DCC Suspension travel front 250 mm Suspension travel rear 260 mm Brake system front Formula disc brakes Brake system rear Formula disc brakes Brake discs - diameter front 240 mm Brake discs - diameter rear 210 mm Chain 5/8 x 1/4” X‑Ring Steering head angle 67° Wheelbase 1,418±10 mm Ground clearance (unloaded) 325 mm Seat height (unloaded) 895 mm Total fuel tank capacity approx. 5.5 l

Unleaded premium fuel (95 RON) Weight without fuel approx. 99.5 kg

KTM-FREERIDE-350.JPG

Objavljeno

luštkan motorček za gobe nabirat :)

Kaj hočes s temi gobami povedat?:)

Objavljeno

v redu dual sport motor, ni pa za kako resno motoriranje po cesti ali brezpotjih, vsaj tako mi deluje.

Objavljeno

Po mojem mnenju je tole pure fun bike; križanec med enduro in trial motorjem. Povedano drugače: tudi pri nizkih hitrostih lahko zelooooo uživaš!

Objavljeno

No sej jaz bi ga uporabljal za nedeljsko enduro sprostitev in ker nimam veliko izkušenj se nekako vidim na tem KTM. Sicer pa razmišljam tudi o 350 EXC-F, sam bojim se da je motor preveč brutalen. Za tega Freerideja pravijo, da naj bi bil lahkoten za vožnjo - neutrudljiv, pa servisni intervali naj bi bili daljši.

Objavljeno

No sej jaz bi ga uporabljal za nedeljsko enduro sprostitev in ker nimam veliko izkušenj se nekako vidim na tem KTM. Sicer pa razmišljam tudi o 350 EXC-F, sam bojim se da je motor preveč brutalen. Za tega Freerideja pravijo, da naj bi bil lahkoten za vožnjo - neutrudljiv, pa servisni intervali naj bi bili daljši.

Kupi Freeride! Mislim da ti ne bo žal.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mi deluje kot MTB bicikl z motorčkom. Kot je že Kasti napisal, tudi pri nizkih hitrostih je užitek zagotovljen (50-60km/h). Zanimiva igračka za vse tiste, ki imate v bližini kakšne zanimive hribčke in gozdičke. Kar se pa dodatne količine goriva tiče pa menim, da se da tudi tukaj improvizirat z dodatnimi 3-5 L goriva, da bo domet zadovoljiv.

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

A ma kdo kaksne izkusnje s tem motorjem. Me zanima ce je mogoce motor uporabljat tudi po cesti, kaksen je servisni intetval.......

Objavljeno

Če se ne motim bi naj bil to celo nek hibrid med trialom in endurom?

Objavljeno

Če bi imel dovolj EUR, bi se ta model takoj znašel v moji garaži kot drugi motor- "soft" enduro. Mal za po gobe, za u trgovino, mal za na progo ter na kofe!

Tko me pa cena zelo odbija in bo namesto tega Honda crf250l.

Objavljeno

Če bi imel dovolj EUR, bi se ta model takoj znašel v moji garaži kot drugi motor- "soft" enduro. Mal za po gobe, za u trgovino, mal za na progo ter na kofe!

Tko me pa cena zelo odbija in bo namesto tega Honda crf250l.

Se strinjam ..... tudi jaz gledam bolj v smeri honde

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!