jhribar1 Objavljeno Januar 3, 2003 Opozori Objavljeno Januar 3, 2003 imam slc 15 z bing 18,od btja masino z 12 blajerco,dokaj starim batom,in lamotovim cilindrom ki ima že pobrušene sesalni in izpušnii kanal,obtočna sta nespremenjena PA mi motor se vedno ropota in TUDI VLEČE kot en traktor,prosim pomagajte mi!!
manjak Objavljeno Januar 4, 2003 Opozori Objavljeno Januar 4, 2003 Hm, osebno se ne spoznam tolk na mopede zato mi ne zamert če bom kekšno bedarijo vn vrgu. Ka pa vem. Probi spucat vse poti, če jih nis že, k mrbit maš kej zapacan. Če maš ster bat ga probi zamenat če maš kekšnga al pa nafehti kerga frenda če ti ga posod k mrbit je s tvojim kej narobe al je pa že dotrajan. Pa ka ti po ravnin slabo vleče al v hrib.
kocka Objavljeno Januar 4, 2003 Opozori Objavljeno Januar 4, 2003 pejdi na tomos fan page, na forum!!
jhribar1 Objavljeno Januar 4, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 4, 2003 ja sej tm sm tud pod imenom bebo,pa me zanima ce je se kle ksn tak k se spozna
CAPIROMZY Objavljeno Januar 5, 2003 Opozori Objavljeno Januar 5, 2003 imam slc 15 z bing 18,od btja masino z 12 blajerco,dokaj starim batom,in lamotovim cilindrom ki ima že pobrušene sesalni in izpušnii kanal,obtočna sta nespremenjena PA mi motor se vedno ropota in TUDI VLEČE kot en traktor,prosim pomagajte mi!! Mislim da ti za tako velike obtočne kanale da vplinjač preveč mešanice zraka in benza, ampak pod visokimi obrati bi pa moral vlečt. Sam v obrate ga je treba spravt. Drgač pa lahko tud vžig pogledaš. IMHO
jhribar1 Objavljeno Januar 5, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 5, 2003 bom pogledu,sam n vem,če ni se kej druzga,v glavnem,vlecd pa ropota k traktor,v visoke obrate ga pa n morm spravt,k tud ce ga nkmr n gre,pa se presaltad pol nece ,traktr u glavnm,
simon Objavljeno Januar 6, 2003 Opozori Objavljeno Januar 6, 2003 poglej obročke na batu spucej frgazar (diza) a ti dihta, če maš kit med kapo in cilindrom ga dj dol pa novega gor kakšno pa mešanco delaš
Grilzz Objavljeno Januar 6, 2003 Opozori Objavljeno Januar 6, 2003 V kateri prestavi ti pa noče več vrtet mašine? Če se mu ustavi šele v peti se probi poigrat mal s sprednjim zobnikom. 2,3 zobe manj pa bo vrtel k zmešan. Zarad glasnosti poglej, da ti ne buta sam mim auspuha. BT cilinder je pa frend povrtu na 38,5 pa L bat dal not in je zadeva tekla k nova.
jhribar1 Objavljeno Januar 9, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 9, 2003 ja nece mi vrtet ze u drugi,sam pol RES iz tezavo presaltam,drgac me pa zanima ce je btjev cilinder bolj od lamotovga,GA KDO MA,ga zamenja za lamotovga,pa ce pase gor bing 18,a ma kdo skatlo za filtr za slc 15
jhribar1 Objavljeno Januar 20, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 20, 2003 mah sej če ne bom pa dve masine na motor nastelu ,na vsak stil eno,sam zdej povejte ce dve masine das na en motor k nista cist nc skup povezane pa recmo de obedve razvijete hitrost 50,a bi slo to sploh kej hitrej
Grilzz Objavljeno Januar 20, 2003 Opozori Objavljeno Januar 20, 2003 mah sej če ne bom pa dve masine na motor nastelu ,na vsak stil eno,... Ja valda. :lol: :lol: :lol:
jhribar1 Objavljeno Januar 22, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 ja,a mislš de se neda,pznam par folka kj to že nrdi,sam vztrajn morš bit :roll: l
Grilzz Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Pa tut dost pojma o tehniki in strojniških rečeh morš met. Niso pa to lih legokocke. :wink:
david125 Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Ka pa elektriko si kej probal porihtat?
Manijak Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Lahko bi pa tut s kakšnim servisom sprobu! Al je to nemogoče iz kakršnih koli razlogov?
jhribar1 Objavljeno Januar 22, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 kasno elektriko,elektrika dela
aerox Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 pozdravljeni, sn opazo da mate tu neke teme o tomosah! hehe no neke me zanima glede atx-of kolega ma atx-a z bt fergazerom in 39'5 L batom in BREZ powerce in pravi da mu gre 90!! a je to možno????? ke on mene prehiti? jaz mam aeroxa z leo zx in ko bom še valčke pa to mejal šo okrog 90?? ke pa pospeški? aerox vs. atx! tnx
beno Objavljeno Januar 23, 2003 Opozori Objavljeno Januar 23, 2003 Pejta probat an ... ena ravninca pa dirka kermu gre vec, pa bo use jasno :D :D
Grilzz Objavljeno Januar 23, 2003 Opozori Objavljeno Januar 23, 2003 Z originalnim avspuhom nism cist prepričan. Drugač bi pa mogl it.
simonsi Objavljeno Januar 29, 2003 Opozori Objavljeno Januar 29, 2003 Jaz sem ATX-a z 12 zobnikom spredi, BT-mašino, 40L bat, od CTX lipnika pa v drugi natišu 62Kmh :wink: , pa števc je točn kazu. No po tistem ni nikol več dobr laufu.
Tomosaki Objavljeno Januar 30, 2003 Opozori Objavljeno Januar 30, 2003 Veš kaj je pomoje edina finta tega friziranja pri Tomosih pa skuterjih. Da slednji občutno dalj zdržijo (predvsem zaradi preprostega načina prenosa moči iz gredi na zadnje kolo). Seveda pa je odvisno tudi od lastnika. No, to je moje mnenje , ker nevem, da bi keri lastnik Tomosa vozo pa forisral mašino več kot 10.000km brez kakega popravila. Mogoče, da se motim.
mimixtz Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 Praviš, da so bli kanali povrtani? pa je sigurno pravo razmerje med sesalnim in izpušnim? Kdo ti je pa kanale brusil? A je kej preračunal? Obstaja nekje en program.... Sicer pa kar se ATX-a tiče, je mel en mulo vse od BT gor pa zobnike 14/32 in mu je obratomer kazal 10000/min v peti prestavi, hitrost, merjena z mojo Hondo, ki sem jo takrat imel, pa je bila nekaj malega čez 90 km/h, pa ne ''celih'' 95. merili smo pa za stavo, jasno...
_Roba_ Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 Meni še zaj stoji v garaži ATX z BT-jovim cilindrom,fergazerom,poverco,športnim filtrom in slajdercami.KO sem ga čist na novo skup naredo mi je šo točno 103Km/h. SAmo če pa ma tvoj kolega gor navadni avspuh pa dvomim da te bo spizdo :lol:
bmw Objavljeno Februar 2, 2003 Opozori Objavljeno Februar 2, 2003 ....definitivno prebaj najprej z nastavitvijo elektrike (predvžig in vžig).....probaj zamenjati zračni filter (različne prepustnosti),drugače pa preglej tudi auspuh (ponavadi se zamaši na koncu takoj pred dušilcem),preglej pa tudi izpušni kanal (ne snemaj cilindra , temveč samo auspuh,kajti na izpušnem kanalu na robu cilindra se lahko tudi naredi skorja,ki ti bistveno zmanjša premer kanala)..........
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se