Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Koledar je bolj relikvija, v delavnico sodijo kakšni joški kot protiutež vsemu ostalemu. No, tisti .30 Browning nad koledarjem pa je že bolj zanimiv ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaka, na najtalevejši sliki so pa iz ovinka ven nagnjene, kajne?

futka dela čudeže, zdaj ti verjamem... :)

Pšššt, ti cepidlaka! A morš vsak klinčev detajl videt :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kaki custva. to imam pri lady. motor mora DELAT, ne pa da ga gledas in glancas.

No, recimo da more bit en tolk lep, pa ene tolk simpatičen, da te ne prime kozlat vsakič ko motor odgrneš v garaži. al pa ga vidiš na parkplacu.

verjamem pa, da ti to ne zastopš več, ker maš BMWja :P

ZATO! k se na mojga bejbike lepijo ko muhe.

Pa na drek se tud veš. Lepjo muhe.

Saj vem. bi ga opral, pa te je strah de vešpa ne bo več kresnla.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na vprašanje, zakaj ne bi imel BMW-ja, lahko odgovorim zelo enostavno: ker si NE UPAM VEČ (čeprav priznam, da se z nekaterimi BMW-ji sicer prav lepo voziš - dokler gre). Imel sem dva motorja BMW (+ en avto), vse kupljeno novo v Sloveniji in vzdrževano pri pooblaščenih serviserjih. Število in zoprnost okvar je bila žal takšna, da si res ne bi upal kupiti še česa pri tej znamki. Saj kak dodatni obisk servisa ni nič tragičnega; da pa z motorjem v povprečju ostaneš na cesti enkrat na 18.000 km, je v teh časih absolutno nesprejemljivo, pa čeprav gre največkrat "samo" za elektriko. Pri 320 d so bila nekatera popravila vsaj cenejša, ker so priznali "kulanco", pri motorjih je bilo treba brez milosti vse plačati, čeprav je bilo več kot očitno, da takšnih okvar ne bi smelo biti (počeno ohišje menjalnika - in to brez kakšnega padca, fuč alternator...). Po teh izkušnjah ne rečem, da BMW-ja ne BI imel - bi ga, če bi se lahko nanj zanesel, ker se ne, pa ga pač NE BOM imel več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večina odgovorov potrjuje dejstvo, da imajo ljudje motorje za gledat, ne za vozit. Posledično je največ športnih motojrev pred kafiči.

Kot je lisica rekla nekaj o grozdju, berem podobna stališča nekaterih o BMW ju. Ne razumem, zakaj sploh kompliciranje. Nihče nikogar ne sili, sa se vozi z njim.

Imamo 1150 gs letnik 2000. Prvi lastnik. IN najbrž tudi zadnji.

Motor ima odličen navor, lepo vleče iz nizkih obratov, lahko se vozim čez pločnike v mestu, zelenice, lahko se peljem izven ceste v gozd, na avtocesti gre pa 200. Kar je zame povsem dovolj. Da se sedet po nekaj ur na njem brez da bolijo rame. In roke. Do sedaj sem prevozil preko 250.000 na dveh kolesih.

Motor mi daje natančno to, kar potrebujem. Edina sprememba je bila, da sem kable od akumulatorja potegin do sedeža in so sedaj zviti v roli. Kabli za vžig. V zimslek času je problem vžiga s serijskim akumulatorjem, ko je topel težav ni. 12 amperur je za 1200 cm 3 motor premalo moči.

Motor se pelje po suhi cesti tudi pri 10 pod ničlo, ne gre pa v sneg. Gretje ročk ter ščitniki za roke uporabo motorja olajšajo.

Polno naložen se pelje brez težav, res pa je, da mora biti za naložen motor tudi lokacija vožnje, kjer se pelješ suha. Reklamo, ko je bmw v blatu je delal idiot. S cestnimi gumami tudi praznega motorja sam iz blata spraviš izjemno težko.

Nekdo je omenil, da vozniki bmw jev ne odzdravljajo. Nekoč je bil motor eksotika, si pozdravil enkrat, dvakrat. Danes bi po tej logiki dvakrat na minuto. Opazil sme, da se na cesti ne pozdravljajo niti lastnce pralnih strojev Candi ali uporabniki Prila, kjer daš eno kapljico in je cel stroj posode čist.

BMW je edina znamka česarkoli v prometu, kjer je 98% vseh motorjev, ki so jih naredili v zadnjih 60 letih še vedno voznih. Ne nimam motorja predvse zato ampak ker se da peljat brez posebnega truda. In imam srečo, da se mi ne da dokazovat komurkoli, da imam najlepši, najhitrejši in ne vem kakšen naj motor še. Prednost mojega motorja je v tem, da lahko med vožnjo držiš glavo naravnost, ni je potrebno dvigati gor, da vidi na cesto. Manj boli vrat.

Kako bi bili kritiki teh motorjev šele razočarani, ko bi se enkrat peljali in ugotovili, da je desni cilinder 4 cm bolj naprej kot levi. Groza, poguba, stres, dizaster.....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, jutri gre vesoljček (F800R) po 2 mesecih nazaj v Avstrijo. Po GSu je to že tadrug Bavarc, ki je bil kratek čas v domači garaži in me je pustil ravnodušno. Upam, da me vsaj ta BMWjeva zverina, ki jo bom probala čez vikend na Slovakiaringu ne bo, pod pogojem da ji ne odlomi menjalnika ali raznese mašine do takrat, pr teh se letos nikoli ne ve, kje bo kateri počakal :P

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam neki bom napisal (ne, ne, ne ne ni BMW)

KWAAAAK :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....švabo....kuš name....BMW-nikad a i tada nikada....zakaj??....e o tem bi se pa dalo razpravljat... :klicaj: .na kratko . :klicaj: ..na svetu obstajajo veliko boljši in vzdržljivejši motorji izdelani z veliko bolj kvalitetnimi materjali ,ki so cenovno bolj sprejemljivi nam navadnim smrtnikom,in imajo boljšo razvejano servisno mrežo kot bavarc.

---dokler bo na raznih moto srečanjih slišat od bmw -fahrerjev...KDOR NE VOZI BMW NI MOTORIST.....

---dokler bo servisna mreža tako slaba kot je zdej.....pa ne da je malo serviserjev ampak so povrh še slabi....

---dokler bo potrebno na BMW motorjih skoz po računalniku neki nadgrajevati vsakih par mesecev...kar seveda ni zastonj..

---dokler bo materijal tolk slab da po par tisoč km grejo ležaji na kolesih pa v kardanu...---normalne cestne vožnje ..da se razumemo..

---dokler bo motor kot celota tako mnogo precenjen......kar seveda je res glede na kakovost in izdelavo

je BMW ..šrot..........za seveda samo zaplankane slovencljne oh in sploh super duper firma in motor...

ajd zdej .....lajkajte .....jest grem pa na en :kava:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

haha dobra

sicer pa mi je jasno, da z vsakim postom v tej temi mam rajš bmwja:)

aja. sam še harleya morm kupt, da bom vozu še en šrot

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekdanji serviser mi je odsvetoval BMW in Suzuki in res do sedaj teh motorjev še nisem vozil, sta mi pa zanimiva BMW 1200 in 800 GS.

Ko pogledaš 1200 GS.a, ki izgleda kot kakšna novoletna jelka z vsemi okraski...vijaki objemke, so občutki malo mešani,...kako vse to očistit, ko se zapacka, saj dokler se vse sveti zgleda še kar zanimivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

haha dobra

sicer pa mi je jasno, da z vsakim postom v tej temi mam rajš bmwja:)

aja. sam še harleya morm kupt, da bom vozu še en šrot

Stvari niso samo zato, da se kupujejo, ampak predvsem zato, da se uporabljajo, vozijo v tvojem primeru :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stvari niso samo zato, da se kupujejo, ampak predvsem zato, da se uporabljajo, vozijo v tvojem primeru :D

ja valda! v vsakem primeru! jaz pravim prodat, če ne rabiš!

sam kurc. včasih je bilo dnarja preveč, dans pa... :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....švabo....kuš name....BMW-nikad a i tada nikada....zakaj??....e o tem bi se pa dalo razpravljat... :klicaj: .na kratko . :klicaj: ..na svetu obstajajo veliko boljši in vzdržljivejši motorji izdelani z veliko bolj kvalitetnimi materjali ,ki so cenovno bolj sprejemljivi nam navadnim smrtnikom,in imajo boljšo razvejano servisno mrežo kot bavarc.

---dokler bo na raznih moto srečanjih slišat od bmw -fahrerjev...KDOR NE VOZI BMW NI MOTORIST.....

---dokler bo servisna mreža tako slaba kot je zdej.....pa ne da je malo serviserjev ampak so povrh še slabi....

---dokler bo potrebno na BMW motorjih skoz po računalniku neki nadgrajevati vsakih par mesecev...kar seveda ni zastonj..

---dokler bo materijal tolk slab da po par tisoč km grejo ležaji na kolesih pa v kardanu...---normalne cestne vožnje ..da se razumemo..

---dokler bo motor kot celota tako mnogo precenjen......kar seveda je res glede na kakovost in izdelavo

je BMW ..šrot..........za seveda samo zaplankane slovencljne oh in sploh super duper firma in motor...

ajd zdej .....lajkajte .....jest grem pa na en :kava:

Vse lepo napisano in ena stvar me ne moti....razen spet psihološkega ocenjevanja oseb ,ki vozijo BMW,zaplankani,naduti,...itd....osebno mislim,da ste sami taki zafrustriranci in tako prikrivate svoje šibko stran in odvračate pozornost od sebe,vse kar pišete oz. žalite je vaše ogledalo.....res ne vem kaj vam ni jasno??

Nč narobe ,da poveste kaj vas moti na motorju,(servisi,nekvaliteta,okvare..)saj zato je ta tema,a ko se začne žalit osebe katere vozijo motor,je pa navaden kretenizem. Sej se najde kakšen kreten na BMW-ju,nekomu morda tudi jaz,sam prav tako se najdejo kreteni na vseh obstoječih znamkah in če bi se ta tema šla o motoristih na BMW-jih bi bil naslov drugačen,a se vam ne zdi?

Scorpions ,midva sva se že srečala in če tako misliš o meni,kljub meni prijetnim dialogom z tabo mi to drugič povej v obraz!!!!!!......ne rabiš zraven trpet,al se motim??

No sami veste kateri ste žaljivi,le tako naprej.........res ste superduper motoristi :glare:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kmjet2: HALO!?? Itak da tle velja, da prisotni izvzeti. Čudak. Tis pa ja tanajtabuljš mudel evah...

tle je govora o hipotetićnah ljudah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!