Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

O.K., pije olje, a je to še vedno ceneje, kot Multistrado voziti bolj pogosto na servisne intervale..., pa vprašanje, kolikšna je vzdržljivost.

Če bi bil GS tako slab, ga tuji motoristi ne bi tako množično vozili. Očitno z Bmw-ji delajo ogromno število kilometrov, pa je vse v redu.

Zagotovo pa se Bmw tudi kvari, tako, kot vsaka stvar.

Jah, saj večno rivalstvo je med znamkami Audi, Bmw, Mercedes...tipično slovensko....in tako očitno je tudi pri motociklih...

Večina vidi le meter pred seboj.

Potrebno je imeti izkušnje različnih proizvajalcev, potem šele vidiš kaj in kako.

Popravljeno . Popravil yamaha2025
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo če pogledaš audi, bwm, merđota, so tile avtomobili tudi lepo oblikovani.

GSka pa je primer, ko ne veš al so nekomu plačali, da naredi tako očesu neprivlačen motor. Nekdo, ki potem odšteje za motor 16k eur+ pa menda ja pričakuje, da motor tudi vsaj nekako približno izgleda. Enim je važen tudi izgled pa če so pri 1000rr lahko naredili lep motor, ne vem kaj je z gsko, da je takšen kiks.

Sicer pa tu motosvetu itak na 2 leti uporabniki menjavajo motorje (je bil en "poučen" članek") tako da ni panike, se pač dve leti nekje šmuglaš.

Glede servisa pa smo prebrali, da je treba gsko vozit enako na 10k km na servis, kjer tudi nastavljajo ventile.

Skratka ne bi imel :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res ne vem zakaj ne bi zamenjal če lohk :grim ...pa sej veš Snecer,so tako kvarljivi,da ko ppoteče garancija se ga morš takoj znebit,drgač zariba :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En sam razlog....ker so obupno grdi, vsi, od kamele do kozolca.....aja pa zato ker ga ma moj in non stop poslušam kok je bmw zakon in oh in sploh fajn :yawn: , en pr hiš pač mora met neki tazga, d je treba mal šraufat, d ni dolgčas ;) .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantek moj, bavarc ni podrtija na nivoju lojtrnega voza in nimam prou nobene želje, da bi sama nastavljala ventile, menjala olje v menjalniku in tko naprej. Je pa fino, da za take kot si ti naredijo bolj... no... poenostavljen moped.

Če znam šraufat letala bom pa ja znal pošraufat en moped ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa tok uživam, k mam GS-a. Ok, ja zato ker se fajn pelje a še boljš mi je, k gre vsem na kurac.

Mam filing, da niti vsi ne pozdravjo več, ko vidjo GS-a. Haha.

Men je to super fantje. Res!

Rad vas mam.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj ne bi imel BMW motorja? Hm... dva sem že imel, tretji še morda kdaj bo. Čeprav je od takrat, ko sem prodal zadnjega, minilo že 16 let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu velja pri BMW-ju podobno, kot imam v podpisu napisano za Ducatija :P

sam prosim ne zdej teme odpirat "Zakaj ne bi imeli Ducatija" , ker se bo forum sesedu :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak vse bolj se mi zdi, da bi lahko tole temo preimenovali v:

ZAKAJ IMAM BMW IN ZAKAJ SEM TOK PONOSEN NANJ :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GS je tako zanimiv MOTOR, da ga bodo Kitajci začeli PONAREJATI

Ja, če ga bodo začeli Kitajci ponarejati - izedlovati, potem ne bo več srečanja na Ridah, temveč na servisu BMW by Kitajska

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So dve teme.Ena naj bi bila bolj resna in ena nabijanje.....no da ne bo off topic...ne bi ga mel zato,ker imam že dva in za tretjega je garaža premajhna :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bi ga imel zato, ker mi je bolj všeč Multistrada, ki gre po asfaltu, kjer se vozi 99% BMW-jev ravno tako dobro ali pa še boljše od BMW-ja, pa še lepša je od drvarnice. Če mi pa kdo šenka BMW-ja pa ga z veseljem postavim v garažo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bi ga imel zato, ker mi je bolj všeč Multistrada, ki gre po asfaltu, kjer se vozi 99% BMW-jev ravno tako dobro ali pa še boljše od BMW-ja, pa še lepša je od drvarnice. Če mi pa kdo šenka BMW-ja pa ga z veseljem postavim v garažo.

Ja Multistrada 1200 je res petarda na cest prot GS-u(govorim o agregatu)sm jo mel na testu :OK:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So dve teme.Ena naj bi bila bolj resna in ena nabijanje.....no da ne

bo off topic...ne bi ga mel zato,ker imam že dva in za tretjega je garaža premajhna :P

ni res...ena se " kao" nanaša na BMW in tadruga je kreganje in vse kar ni BMW.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

........zato, ker sem imel že dva... :hmm: in vem, kako se vozi z riževim narastkom :OK: !!

P'rjatli ki so se je podal' v svet;

1. Uničen menjalnik; sklopka in motor

2. Razneslo menjalnik

3. K hudiču šel kardan

4. Crknila bencinska pumpa

5. Razneslo ležaj na zadnji osi

6. ...ta pa ni šel v svet, ampak mu je pod Ljubeljem crknu kardan

....in vsi motorji so bili, da ne rečem - novi!

A zdej veste, zakaj se že dolga leta "fotram" z riževim narastkom?!?

Vse to pravim na osnovi izkušenj, ne iz testov, ki jih piše stroka.

Jaz sem imil rižev narastek Yamaho V-maxa

1.)bremze prednje in zadnje menjal na vsakih 10K kil

2.) sklopka 1-vič crknila na 40K kil,2-gič na 70K kil

3.)dif.(kotni prenos)crknil na 60 K kil

4.) ca 4X ostal v 3-ji prestavi vsakič demontirat kompl.izpušni sistem,demontirat oljno posodo in šele nato odpret pokrov sklopke demontirak sklopko in zamenjat varovalko vrdno borih 2,5 € dela pa za cel dan!

5.)pri 50K kil. menjal zadnji disk

6.) poraba goriva tudi 13l na 100 Km tankal na AC skoraj na vsaki črpalki

7.) z Vršiča proti Krajnski gori 2Xostal brez zadnje zavore itd.itd.

Ps: sigurno NIKDAR več Japonca !!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa tok uživam, k mam GS-a. Ok, ja zato ker se fajn pelje a še boljš mi je, k gre vsem na kurac.

Mam filing, da niti vsi ne pozdravjo več, ko vidjo GS-a. Haha.

Men je to super fantje. Res!

Rad vas mam.

Kako gre vsem na kurac, če pa večina folka vozi gs-e? To je najbolj prodajan motor ejga. A sedaj grete že sami sebi na jetra? Obisk dolomitov ali pa zajebanih terenov tlakovanih uličic obmorskih mestec pove vse. :D

Pogleda se prek plota kaj ima sosed pol pa kupi letnik novejšga al pa s črko A, da je mal fovšije. Popularno, ko turbo folk, in seveda za podoben segment populacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem pristaš nobene znamke (noben ni neuničljiv oz. nepokvarljiv). Jaz bi imel ali BMW-ja S1000RR - vendar je meni to motor izključno za na pisto ali K1300S ... vendar mnogo precenjen. Torej ga še lep čas ne bom imel. Ostali BMW so pa meni osebno drvarnice... uganka mi je edino kako je toliko teh grdobcev od GS-ov če se jih pa 99,9% vozi po asfaltu.

lp U

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce bi vedel da bmw motorji vzbujajo tako zadovoljstvo

med tistimi ki ga nimajo bi si kupil kr dva.

Da pa bi bila mera popolna bi si nabavil se dva iphona

in dve prasati blondinki za zraven :-)

hecni ste res; ne vem kaj je bolj smesno brati, tole temo ali

temo kjer so vici - no vazno da se zabavam ob prebiranju.

Me pa zanima koliko tistih, ki imajo veliko za povedat

cez doloceno znamko motorja je dejansko vozilo kaksen

motor te znamke???

ok bambi je imel pac smolo z motorjem, pa se upraviceno

huduje in jezi cez znamko. Kaj pa ostali??

(no pa se bambi ni obupal nad bawarcem :-)

Popravljeno . Popravil nejcgs
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak, da bi mel BMW-ja. GSA 1200, pa K 1300 S pa še R 1200 RT. Samo ni "časa" za njih.

Sicer pa, ko se naveličam Yamahe prešaltam takoj na BMW-ja. Samo tukaj je en mičkn problemček, ka se za enkrat še ne morem naveličat Yamahe (FZ1, R1, FJR, uf dolga je pot do BMW-ja) :P:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje sploh ni poanta v samem izdelku iz BMW tovarne (saj vsi vemo da gre za preverjno kvaliteto), ampak gre za to, kako nakup motorja BMW preobrazi običajnega motorista v pravega bmw fahrerja, ki se miselno povsem spremeni, je nadmočen na cesti in nadut.

Letošnji primer: vsi lepo stojimo v koloni in čakamo na trajekt (posebna špura za motoriste). Ko maestro pomaha, da krenemo, se začne kolona pomikati normalno naprej na checkin, vendar eden izskoči iz kolone in besno po plinu, da ga še maestro komaj umiri. Ja, 2x lahko ugibate kdo je bil, pristni bmw fahrer na stari gski 1150.

Se je bal da se mu bo pregrel agregat, ne vem no.

Pa lani isto s kolegom, na cestninski, je kolega malenkost dlje plačeval cestnino, pa za njim že nervoza dveh bokserjev odetih v plastiko (to so najbrž RT modeli), so mu že nekaj mahali in kazali (nikakor v tej smeri, da bi mu oni plačali).

Potem pa jih vidiš prave bmw fahrerje, osiveli odcveteli mladeniči s sitnimi babami, pa še LJ registracija. Kompleks za kompleksom, od nadmočnega motorja, prestolnice, iztekajoče se ure itd.

Bmw fahrerji večinoma tudi ne pozdravljajo oz. odzdravljajo.

Tu na forumu se kompleks tudi opazi in sicer v vsaki temi, ko se predstavi nov modern gs killer produkt (tiger, s tenere itd.), že se pojavljajo užaljeni bmw fahrerji, ki morajo "braniti" svoj slab in predrag nakup.

p.s.

prebrano vzeti malo z rezervo, a ne dosti :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!