Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Vsi ostali,ki nevozite Bavarce, pa bi morali imeti napisano - Če bi fovšija gorela nebi Slovenci NIČ kurjave rabili !

jaz nisem nobenemu bmw-jašu prav nič fouš ! le zakaj bi mu pa lahko bil ? ( priznam ! unmu sm fouš ke ma hp2sport ... sam se pr nas zaenkat na tej foušiji še nisem opeku...tko de me še zmerej zebe ..)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj zanimivo je da v temi"zakaj ne bi imeli BMW motocikla"slišimo ničkolikokrat,da so BmW lastniki:naduti,ribiči,jagri,...itd...nasploh slabi ljudje....

še bolj zanimivo je da te ljudje ,ki to trdijo,niso imeli nikoli stika ne z motociklom o katerem govorimo (vsaj 97%njih ne)in ne poznajo osebno tudi nobenega lastnika omenjenega motorja.......saj če bi,bi spremenili mnenje..... :yes:

Zgoraj omenjene strokovnjake tega foruma sprašujem,koliko članov tega foruma osebno poznajo(ki so lastniki BMW motociklov),da lahko tako grdo govorijo o njih..... :hmm: .......in še enkrat tema je namenjena motociklom kot samim in ne njihovim lastnikom....Lp -_-

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj zanimivo je da v temi"zakaj ne bi imeli BMW motocikla"slišimo ničkolikokrat,da so BmW lastniki:naduti,ribiči,jagri,...itd...nasploh slabi ljudje....

še bolj zanimivo je da te ljudje ,ki to trdijo,niso imeli nikoli stika ne z motociklom o katerem govorimo (vsaj 97%njih ne)in ne poznajo osebno tudi nobenega lastnika omenjenega motorja.......saj če bi,bi spremenili mnenje..... :yes:

Zgoraj omenjene strokovnjake tega foruma sprašujem,koliko članov tega foruma osebno poznajo(ki so lastniki BMW motociklov),da lahko tako grdo govorijo o njih..... :hmm: .......in še enkrat tema je namenjena motociklom kot samim in ne njihovim lastnikom....Lp -_-

Čuj zdaj pa vseeno malo ohladi. Nikoli nisem rekel da ste slabi ljudje. Daj ne zmišljuj si nekaj kar ni res. Želel sem vam samo povedat da imate z jagri in ribiči pač nekaj skupnega. Vsi se pač radi hvalite, eni z svojim ulovom, drugi z svojimi motorji. In ne vem zakaj ste se sedaj vsi tako zapičili v to, ker če boste boljš prečitali moj prvi post kjer sem omenil ribiče in jagre sem napisal malo za šalo. Ampak očitno je v vsaki šali malo resnice. In priznati morate da o lastnikih BMWjev pač obstaja stereotip da se radi hvalijo z svojimi motorji. Vsekakor pa obstajajo tudi izjeme ki potrjujejo pravilo. In tako mimogrede spet si si nekaj izmislil - tistih 97%, ampak če je že tako pol vseeno spadam med tiste 3% ki poznajo kar nekaj lastnikov BMWja pa tud vozil sem jih že nekaj, sem opisal nekaj strani nazaj tako da za razliko od tebe ne pišem kar nekaj na pamet Pa brez zamere....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čuj zdaj pa vseeno malo ohladi. Nikoli nisem rekel da ste slabi ljudje. Daj ne zmišljuj si nekaj kar ni res. Želel sem vam samo povedat da imate z jagri in ribiči pač nekaj skupnega. Vsi se pač radi hvalite, eni z svojim ulovom, drugi z svojimi motorji. In ne vem zakaj ste se sedaj vsi tako zapičili v to, ker če boste boljš prečitali moj prvi post kjer sem omenil ribiče in jagre sem napisal malo za šalo. Ampak očitno je v vsaki šali malo resnice. In priznati morate da o lastnikih BMWjev pač obstaja stereotip da se radi hvalijo z svojimi motorji. Vsekakor pa obstajajo tudi izjeme ki potrjujejo pravilo. In tako mimogrede spet si si nekaj izmislil - tistih 97%, ampak če je že tako pol vseeno spadam med tiste 3% ki poznajo kar nekaj lastnikov BMWja pa tud vozil sem jih že nekaj, sem opisal nekaj strani nazaj tako da za razliko od tebe ne pišem kar nekaj na pamet Pa brez zamere....

Hladen in nobene zamere... :friend1::D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pr men sta bila u špilu tudi K1200S oz 1300.......všeč sta mi bila predvsem zaradi opreme in odličnega agregata.......se je pa zgodilo, da nisem vzel BMW.......sem vzel Kwako........prej sem vozil Yamaho.......se pravi, da niti nimam kej pisat u tej temi.......ker me boli qurac kdokaj vozi, sam da se srečno vozi. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh s to redkostjo je to tko tko, mene je enkrat en vprašal, kaj je to Triumph, kak korejc? :D

Pa se mi res ne da vsakmu peku razlagat, kaj in kako. Se raj furam.

to je strong poit BMWja. noben ne more falit belo-modrega znakca, ki u Jugoslaviji še zmer pomeni prestiž. in morda je prav tako.

kako nekateri težko zastopijo, da so nekateri enostavno zadovoljni svojim motorjem.

Da pa pol to še povejo naglas - kaj hujšega

Na žalost moraš tud ti priznat, da razno razni brumerji zganjajo ene sorte teror tuki. Jez sm vozu in mel BMW. pač ne razumem ga. NI MI VšEČ. in težko prenašam lapanje u stilu, nimaš ga ker je predrag in nimaš pojma kaj je to motor, če nimaš bajriše kerdanarja. ker to se pelje.. .hoohooo. . to gre. . ulalalaaaa to je okretno bol ko primabalerina u Lublanski operi. . . ne pa neka jajca velikoserijska z mastno verigo :SS:

Iz BMWja so naredil religijo, in na forumu je en kup no mercy apostolov. Z ognjem in mečem za BMWjevo slavo.

pa še o "velikoserijskem" pojavu BMW GS. Nemci so v celi zgodovini zložili mal več kot 2 milijona motorjev. Honda v eni Indijski tovarni na cesto rukne več kot 1.6miljona lmotorjev na leto. BMW velikoserijski my ass. Je pa res, da jih je ogromno na cesti. kar u bistvu potrjuje, da se BMWfahrerji vozijo, ostali pa surfamo. . . .

in the end. ist's just a moto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cartman

pa še o "velikoserijskem" pojavu BMW GS. Nemci so v celi zgodovini zložili mal več kot 2 milijona motorjev. Honda v eni Indijski tovarni na cesto rukne več kot 1.6miljona lmotorjev na leto. BMW velikoserijski my ass. Je pa res, da jih je ogromno na cesti. kar u bistvu potrjuje, da se BMWfahrerji vozijo, ostali pa surfamo. . . .

Jaz tu razmišljam nekoliko drugače. :) V bistvu veliko BMW voznikov ima dovolj denarja, da lahko potuje, zato so tudi bolj opazni na cesti.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri bavarcih se to imenuje vpoklic in je zastonj, ne glede na leto izdelave....pri ostalih proizvajalcih tega ni (oziroma proizvajalec noče priznati tovarniške napake) in lastniki "pregovorno dobrih" motorjev sami veselo plačujejo iz svojega žepa :devil: ...that's life.

Eh to je to, če jih dobiš nekaj 10 letno potem se navadiš. Če pa v 10 letih dobiš enega potem pa si misliš, da gre za kake vojaške zadeve pa preventivno v smeti vržeš :P

Popravljeno . Popravil KeC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na žalost moraš tud ti priznat, da razno razni brumerji zganjajo ene sorte teror tuki. Jez sm vozu in mel BMW. pač ne razumem ga. NI MI VšEČ. in težko prenašam lapanje u stilu, nimaš ga ker je predrag in nimaš pojma kaj je to motor, če nimaš bajriše kerdanarja. ker to se pelje.. .hoohooo. . to gre. . ulalalaaaa to je okretno bol ko primabalerina u Lublanski operi. . . ne pa neka jajca velikoserijska z mastno verigo :SS:

Iz BMWja so naredil religijo, in na forumu je en kup no mercy apostolov. Z ognjem in mečem za BMWjevo slavo.

ja jaz bi lahko povedal zrcalno zgodbo; da imajo razno razni vozniki motorjev, ki niso nikoli imeli bmw motorja ali se z njim vozili z njim, kaj šele

da bi na njem sedeli, zelo veliko povedati o bmw-motorjih. Ponavadi gre za šimfanje in zgražanje.

Kot praviš z ognjem in mečem nad znamko bmw.

Ja, so lastniki bmw motorjev, ki ga mogoče preveč kujejo v zvezde, je pa tudi zelo veliko tistih, ki imajo

neskončno veliko za povedat čez te motorje pa ga niso nikoli vozili

Za vse neuke in znanja željne motoriste; bmw ima na lagerju poleg motorjev s kardanom tudi motorje kjer za prenos moči na zadnje kolo

uporablja mastno verigo ali suh jermen. Ima skoraj vse možne variante prenosa.

(zdaj jih bom pa že spet slišal, da hvalim bmw-ja) :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Par mojih prijateljev vozi BMW in kot prepričani levičarji so tudi oni zgroženi nad obnašanjem velikega števila lastnikov BMW, sploh starejše generacije. Gre predvsem za občutek večvrednosti s pozicije evrocentrizma, arijske superiornosti. Seveda, to nima zveze s samo znamko in tovarno, ampak mit in image znamke kreira ne samo tovarna ampak tudi lastniki. Mlajše generacije niso toliko obremenjene z übernacionalnim poreklom motorja, kar je tudi prav.

Torej, ostane nam estetika, kvaliteta, socialni kontekst izdelka ( Več možnosti je da vidiš bajkerja na Enfieldu, kot na BMW :kva1: ). Če rahlo zbanaliziram, gre za znamko, ki je bližje družinskim, meščanskim vrednotam, kot pa bad guys bike, čeprav je dizajner novih BMW motorjev, šved Ola Stenegard član Plebs Choppers in seveda vozi predelan HD chopper, seveda z odprtimi rori. :music4: Torej, časi se spreminjajo in par let nazaj tudi v sanjah si ne bi zarolali film o BMW S1000rr.

post-11340-0-02936500-1327445633_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako nekateri težko zastopijo, da so nekateri enostavno zadovoljni svojim motorjem.

Da pa pol to še povejo naglas - kaj hujšega

meni je to čisto razumljivo , da so ljudje zadovoljni s svojimi motorji ... a ko ti napišejo :" Novost je predstavlja tudi servisiranje in predelava BMW-jevega sistema ESA z možnostjo prilaganja trdote delovanja vzmetenja med vožnjo. Najzahtevnejše razmere v katere se podajajo BMW-jevi vozniki pogosto povzročijo odpoved motorčka sistema ESA. Pri Čarman motosport opravijo tovarniško certificirano menjavo tega dela amortizerja (namesto menjave celotnega sistema) po ceni 249 evrov. """

mi nekaj ni jasno - ali ni gs narejen - baje celo načrtno tovarniško projektiran - za najhujše obremenitve ??? zakaj je treba na terenski motocikel montirati (skoraj) več elektronike kot je pa težak sam agregat pa čeprav je ravno ta elektronika najšibkejši člen na motorju?...ali je res mogoče , da je elektronika - ne pozabimo da je tudi namenjena terencu - tako slabo narejena , da odpove ko se ne voziš več samo po asfaltu? in povrh vsega se najdejo še modeli , ki en preko drugega vpijejo kdo je dal več ( in to koliko prek 20,000€ ) za motor ...

rdeča nit , ki se vleče skozi celo temo pa je : " ali pri bmw tudi dobiš obljubljeno in opevano kvaliteto za kar visoko ceno ... ali je razmerje cena / kvaliteta / vzdržljivost nadpovprečna , dobra ali celo podpovprečna ? ali je enako kot pri ostalih "pregrešno " dragih ( za normalnega delavca ) artiklih , da se tisti , ki jih kupijo navkljub napakam , ki se pojavljajo :: ne sekirajo ker jim imidž preveč pomeni... ne upajo priznat , da so usekali mimo ... ne opazijo , da so neko stvar preplačali ...

ni mi všeč , kar oglašujejo pri bmw motorjih : triple black ... a se hecajo ko se vse odbija od aluminija ... r-classic --- a se hecajo kakšna klasika neki z abs in trikotne roke namesto vilic ter mono vzmetenje zadnjega kolesa na enojni nhajki namesto dveh lepih cromanih fedrov ...

sam pristop mi ni všeč ...motorji pa nimajo nič s tem in niso nič krivi če jih nekdo dela nezanesljive ... ne samo bmw - tudi vsi ostali ...

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je to čisto razumljivo , da so ljudje zadovoljni s svojimi motorji ... a ko ti napišejo :" Novost je predstavlja tudi servisiranje in predelava BMW-jevega sistema ESA z možnostjo prilaganja trdote delovanja vzmetenja med vožnjo. Najzahtevnejše razmere v katere se podajajo BMW-jevi vozniki pogosto povzročijo odpoved motorčka sistema ESA. Pri Čarman motosport opravijo tovarniško certificirano menjavo tega dela amortizerja (namesto menjave celotnega sistema) po ceni 249 evrov. """

mi nekaj ni jasno - ali ni gs narejen - baje celo načrtno tovarniško projektiran - za najhujše obremenitve ??? zakaj je treba na terenski motocikel montirati (skoraj) več elektronike kot je pa težak sam agregat pa čeprav je ravno ta elektronika najšibkejši člen na motorju?...ali je res mogoče , da je elektronika - ne pozabimo da je tudi namenjena terencu - tako slabo narejena , da odpove ko se ne voziš več samo po asfaltu? in povrh vsega se najdejo še modeli , ki en preko drugega vpijejo kdo je dal več ( in to koliko prek 20,000€ ) za motor ...

rdeča nit , ki se vleče skozi celo temo pa je : " ali pri bmw tudi dobiš obljubljeno in opevano kvaliteto za kar visoko ceno ... ali je razmerje cena / kvaliteta / vzdržljivost nadpovprečna , dobra ali celo podpovprečna ? ali je enako kot pri ostalih "pregrešno " dragih ( za normalnega delavca ) artiklih , da se tisti , ki jih kupijo navkljub napakam , ki se pojavljajo :: ne sekirajo ker jim imidž preveč pomeni... ne upajo priznat , da so usekali mimo ... ne opazijo , da so neko stvar preplačali ...

ni mi všeč , kar oglašujejo pri bmw motorjih : triple black ... a se hecajo ko se vse odbija od aluminija ... r-classic --- a se hecajo kakšna klasika neki z abs in trikotne roke namesto vilic ter mono vzmetenje zadnjega kolesa na enojni nhajki namesto dveh lepih cromanih fedrov ...

sam pristop mi ni všeč ...motorji pa nimajo nič s tem in niso nič krivi če jih nekdo dela nezanesljive ... ne samo bmw - tudi vsi ostali ...

Sam sem prej vozil druge znamke motorjev,ko sem kupil prvega BMW sem se odločil,da je to to(moje osebno mišljenje)...ne bom našteval zakaj,ker bom potem spet označen,kako hvalim...in oh in sploh....pustimo.

Sam ne dam na imidž glede tega,kako razmišljanje maš ti nič(ampak to sem spet jaz in mogoče ne vsi ostali)vozim se v avtomobilu,ki ga še romi ne bi hoteli,pa bi si lahko privoščil boljši avto.....toliko o imidžu.....

Sem že povedal pa bom še enkrat......vozil sem druge znamke starejših letnikov,pa nisem imel z nobeno nobenih tehničnih težav razen pač rednega vzdrževanja.....kaj hočem povedat.....na novem GSA so se začele težave že po 1000km....naložili so nov softver ali ga reprogramirali,nekaj takšnega no in od takrat,brez problemov...upam,da tako ostane čim dlje....tukaj se strinjam z tabo,motor je predrag!!!! A nisem usekal mimo in nimam ga zaradi imidža,ampak preprosto ker sem si ga želel in mi paše kot ulit in naslednji bo spet BMW.

In če bi se odpravljal na neka brezpotja kjer je makadam že pravi luksuz.....se definitivno ne bi odpravil z GSA....to je potovalna endura in ne hard endura,pa naj kdo nabija kar če.....motor je z pravo obutvijo suveren na slabem makedamu ...itd...ni pa za kozje potke...vsaj za moje pojme ne.

Hvala pa ti za tvojo izjavo,ki je oziroma vsaj del nje koristen za voznike BMW motociklov z ESA,zdaj vejo,vemo,da se v primeru okvare ESA obrnemo na Čarman motosport,kjer bojo,bomo prihranili veliko denarja napram pooblaščenem BMW servisu in temu je bila prvotno namenjena tema,napake motorjev in izkušnje,kako odpraviti,na kaj naj bodo pozorni kupci...itd....in ne hranjenju lastnega ega in povzdigovanja BMW v religijo,kot je nekdo omenil.

To je moje mnenje o tvoji izjavi in ne zajema mišljenja ostalih lastnikov BMW in strice,ki mi brišejo poste bi poprosil,da v kolikor ne bo šla tema v konstrruktivno smer naj jo preprosto zaklenejo.......zakaj? Ker ne vem če je od 16 straneh,za bodoče potencijalne kupce in lastnike te znamke uporabni vsaj dve strani,,,,,vse ostalo je blablablablablabla z mano na čelu,ki se potem sam zapletam v teme kot je čigav je več vreden.......a jebi ga,na koncu koncev sem spet samo človek,ki ni brez napak...pa brez zamere in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja jaz bi lahko povedal zrcalno zgodbo; da imajo razno razni vozniki motorjev, ki niso nikoli imeli bmw motorja ali se z njim vozili z njim, kaj šele

da bi na njem sedeli, zelo veliko povedati o bmw-motorjih. Ponavadi gre za šimfanje in zgražanje.

Kot praviš z ognjem in mečem nad znamko bmw.

Ja, so lastniki bmw motorjev, ki ga mogoče preveč kujejo v zvezde, je pa tudi zelo veliko tistih, ki imajo

neskončno veliko za povedat čez te motorje pa ga niso nikoli vozili

Za vse neuke in znanja željne motoriste; bmw ima na lagerju poleg motorjev s kardanom tudi motorje kjer za prenos moči na zadnje kolo

uporablja mastno verigo ali suh jermen. Ima skoraj vse možne variante prenosa.

(zdaj jih bom pa že spet slišal, da hvalim bmw-ja) :whistle:

:hmm: sej ne vem kdo je večji lapator. Tisti ki se nikoli ni pelal z BMW in pljuva po njemu, al tisti ki ga imajo, in pljuvajo po vsem ostalem, grehe svojga uberstroja pa kar nekako pozabijo. Definitivno bi od ljudi ki si kupijo tako cenjen stroj pričakoval mal več samokritike.

No, kakorkoli. Vem da je za določeno skupino ljudi BMW edini primeren stroj. na žalost se prevečkrat pušča vtis, da ti ljudje cenijo nekaj, česar tisti motor po mojem mnenju nima.

jez osebno se ne spomnim, da bi kdaj reku da je kateri koli bmw kanta. definitivno pa zahtevajo privajanje, zagovarjajo neko svojo filozofijo, ki je jaz ne morem asociirati z vožnjo motorja. To mi je potrdil tudi F650GS. TAKOJ sva bla na ti. perfektn bmx. u nulo!! Plebejc med bmwji. u bistvu Aprilia. in pol ko sem vozil večje stroje je blo razočaranje zmerom večje. So bli pa vsi nezmotljivo BMW

r-classic --- a se hecajo kakšna klasika neki z abs in trikotne roke namesto vilic ter mono vzmetenje zadnjega kolesa na enojni nhajki namesto dveh lepih cromanih fedrov ...

sam pristop mi ni všeč ...motorji pa nimajo nič s tem in niso nič krivi če jih nekdo dela nezanesljive ... ne samo bmw - tudi vsi ostali ...

AJEJ!! R1200R je prow ODLIČN za videt, kaj ti je, Thump?

meni so r1100r 1150r , in predvsem r1200r in 1200r clasic prow mega za videt. Classic. . . ajej. Perfect. Zame je to 911 med motorji. Modern Retro. Doma imam originalnega classica, gpz 900r. a veš, de med vožnjo z vtr, ki je tud že stara stvar, prow nič ne pogrešam klasičnih zavor in vzmetenja? še raje bi mel ABS gor. ESA dela super. Pravjo da tud po 100 000Km dela zelo dobro. tako da 250€ bi jez mojmu motorju odpustu, če bi mu crknu ESA.

Bojda je 1200 generacija u vsem bolša kot 1150, nad katero sm bil popolnoma razočaran. Ampak ga ne dobim na testno goddamnit.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi ostali,ki nevozite Bavarce, pa bi morali imeti napisano - Če bi fovšija gorela nebi Slovenci NIČ kurjave rabili !

:lol1: Ja seveda, edino BMW je edini pravi motor, ostalo pa ne.

Spet si lepo podal eno od svojih značajskih potez ubermensch BMWjašev.

Do nedavnega sploh dobrega cestaka niso delali. Tako da moja sicer izbrisana oznaka o traktorjih večji del še kar velja. (le kdo je pojokcal?)

A to vas zapeče, ker traktor pa ja ni nekaj ubermenschevskega, namesto, da bi poudarili, da se z BMW "traktorji" po brezpotjih in slabih cestah zelo daleč pride.

To je tisto, kar poleg prevelike količine teh traktorjev po evropskih ridah mene odbija od nakupa te znamke. Ta odnos preveč lastnikov BMW.

Sicer se strinjam z Bladzom, da je GS 1200 (prvič sem malo peljal ravno njegovega) zelo dober kos motorja in tudi drugi niso od muh.

A motor se kupuje na osebni noti, zato dvomim, da bo kdaj v moji garaži. Tudi zato, da me ne bi kdo prišteval ob bok raznim Brumerjem.

Konfekcija sucks!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1: Ja seveda, edino BMW je edini pravi motor, ostalo pa ne.

Spet si lepo podal eno od svojih značajskih potez ubermensch BMWjašev.

Do nedavnega sploh dobrega cestaka niso delali. Tako da moja sicer izbrisana oznaka o traktorjih večji del še kar velja. (le kdo je pojokcal?)

A to vas zapeče, ker traktor pa ja ni nekaj ubermenschevskega, namesto, da bi poudarili, da se z BMW "traktorji" po brezpotjih in slabih cestah zelo daleč pride.

To je tisto, kar poleg prevelike količine teh traktorjev po evropskih ridah mene odbija od nakupa te znamke. Ta odnos preveč lastnikov BMW.

Sicer se strinjam z Bladzom, da je GS 1200 (prvič sem malo peljal ravno njegovega) zelo dober kos motorja in tudi drugi niso od muh.

A motor se kupuje na osebni noti, zato dvomim, da bo kdaj v moji garaži. Tudi zato, da me ne bi kdo prišteval ob bok raznim Brumerjem.

Konfekcija sucks!

Torej ti več pomeni mnenje drugih o tebi, kot pa lastno zadovoljstvo v sami voznji? Tudi v teh pogledih smo si ljudje razlicni. Zase vem, da sem kakih 95% cajta sam z motorjem na cesti in uzivam. Za tistih 5% casa na kakih parkiriscih ali motozborih, kjer bi imel priliko poslusat kritike cez mene (kot "po defaultu bmw samohvalneza") ali po grdobi od motorja pa z lahkoto pretrpim.

Se pa strinjam, da brumer/bremzer pretirava v hvaljenju bmwjev. Jst pa pravim, da je meni bmw glih tolko dober, kot je tebi yamaha, nekomu drugemu honda, itd. Ni ga najboljsega motorja, takot ga ni najslabsega. In ni najboljse znamke motorja kot tudi ne najslabse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej ti več pomeni mnenje drugih o tebi, kot pa lastno zadovoljstvo v sami voznji? ...

Narobe si razumel. Če bi bilo to res bi vozil čisto konfekcijo, ki jo vidiš na vsakem vogalu.

Motor mora biti všeč meni. Zato pred leti nisem kupil fazer-ja, ki so mi ga ugodno ponujali, zato nisem nikoli raz 12tke vozil nobene Ninje, zato ne maram novih Z-jev od Kwake (stari so carski) ipd. Kar sem vozil in kar vozim je na cestah v manjšini, moje pa zato, ker meni paše na rit in oko. Za ostale me BK.

Popravljeno . Popravil I30
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm.. meni je pa ravno boxer všeč, K serija pa ne.. Aja, nimam pravice soditi, ker nimam BMW... Sem ga pa imel, celo dva. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa si oglejmo kako hudičevo dragi so res tile bavarci (enduro motorji - tavelke krave)

DUCATI multistrada 1200....................16.650,00 eur

TRIUMPH tiger explorer 1200..............14.890,00 eur

BMW R1200GSA.................................14.500,00 eur

HONDA VFR1200X crossturer.............13.890,00 eur

YAMAHA XT1200Z super tenere..........13.750,00 eur

MOTO GUZZI stelvio 1200 4V..............13.490,00 eur

BMW R1200GS...................................13.000,00 eur

KAWASAKI Versys 1000......................11.835,00 eur

opomba:

- cene so pobrane z interneta naših prodajalcev

- v cenah niso vključeni morebitni popusti

- cena naj bi veljala za osnovni model z ABS-om

- v kolikor prodajalci nimajo ažuriranih cen se ne jezit name

Popravljeno . Popravil nejcgs
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa si oglejmo kako hudičevo dragi so res tile bavarci (enduro motorji - tavelke krave)

DUCATI multistrada 1200....................16.650,00 eur

TRIUMPH tiger explorer 1200..............14.890,00 eur

BMW R1200GSA.................................14.500,00 eur

HONDA VFR1200X crossturer.............13.890,00 eur

YAMAHA XT1200Z super tenere..........13.750,00 eur

MOTO GUZZI stelvio 1200 4V..............13.490,00 eur

BMW R1200GS...................................13.000,00 eur

KAWASAKI Versys 1000......................11.835,00 eur

opomba:

- cene so pobrane z interneta naših prodajalcev

- v cenah niso vključeni morebitni popusti

- cena naj bi veljala za osnovni model z ABS-om

- v kolikor prodajalci nimajo ažuriranih cen se ne jezit name

Ta bulš motor je pa najcenejši mwahahaha :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super že vse zamenjanu.....nima več kej crknt.....pa še fukiš,takoj za cbf-ko :lol1:

nič še..razen olja itd..bo pa zdej ena menjava padla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!