Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

.... bral sem malo temo od začetka, pa me je minlo, ker se je spet začelo tisto tipično MS nabijanje. Bom samo napisal odgovor na vprašanje iz naslova, zakaj ga ne bi imel. Nikoli nisem imel BMWja in tudi vozil ga še nisem. Ampak jaz bi imel vsaki motor. Z vsakim bi se peljal. BMW ima kar nekaj motorjev v trenutni paleti in tudi zgodovini, ki bi jih z veseljem imel. Zanimivo mi je, kako mu je uspela preobrazba iz tradicionalnega, trdega in okornega izdelovalca v 70ih, 80ih in še tudi 90, v modernega , naprednega in inovativnega (ok inovativni so že bili, samo ne uspešno - K1 ) bolj ali manj tržnega zmagovalca, ki je pregazil krizo in japonce v "njihovem" segmentu SS. Ker pa ni denarja za toliko motorjev in ker se še vedno najbolj navdušujem nad Ducatijem, si pač ne bom kupil BMW. Zelo rad pa pogledam za njim.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj ne bi imel Boring Moto Wheel?

Preveč hladen dizajn,ki me spominja na multikorporativno arhitekturo....udobje, prefekcija in sterilnost brez strasti. Edini zanimiv je tisti, ki ga še ne delajo - LO Rider. Starodobniki so tudi lepi, sploh predelave v cafe racerje.

post-11340-0-76233000-1327010404_thumb.jpg

post-11340-0-53392200-1327010861_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj ne bi imel Boring Moto Wheel?

Preveč hladen dizajn,ki me spominja na multikorporativno arhitekturo....udobje, prefekcija in sterilnost brez strasti. Edini zanimiv je tisti, ki ga še ne delajo - LO Rider. Starodobniki so tudi lepi, sploh predelave v cafe racerje.

Ta pa res zlobno zgleda...segment motorja ala Duče Diavel.... :naughty:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opazujte na kakem motozboru ko se najde eno par njih in začnejo debato o njihovih neverjetnih mašinah. Zagotavljam vam da so jagri in ribiči čisti amaterji za te tipe :)

Pismo Arriba, ta je malo bosa. Jaz pa mam vedno občutek, da vsi ostali svoja kljuseta hvalijo. Jaz se z mojo grdobo kar nekam proti šanku premaknem.

Tolko gnoja kot nebavarci zlivajo po radiatorjih zlepa ne slišiš nikjer. Zato glede jagrov in ribičev: kontra - flek nazaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opazujte na kakem motozboru ko se najde eno par njih in začnejo debato o njihovih neverjetnih mašinah.

Le kaj je bolje ..stat v družbi in se pogovarjat o motorjih ali od daleč opazovat in šinfat ?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak spet grdi cilindri oz. zastarela konstrukcija.

ampak..če deluje..

sej štirivaljni vrstni je tut že 100 let zuni..

V2 tudi..

V4 baje 30 let pa jim še ni uspel narest nekej kar bi blo pocen in bi mal porabil..

a zato ker je zračno hlajen? evo, prvič k bo rekla mašina da se ne smem več pelat ker ji je prevroče bom prodal..

Popravljeno . Popravil biker77
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marsikaj deluje, ampak če odšteješ takšne novce, pričakuješ da je vsaj objektivno "lepo" in da montirajo moderno tekočinsko hlajeno zadevo, ki ne cuka.

Če si kaj spremjlal novice, motor ne sme biti širši od 100cm, gska je sumljivo blizu te vrednosti in kaj lahko se zgodi, da bo za njo, poleg ekološke nesprejemljivosti, tabla STOP za Dolomite.

Navadna GSka je fahrberajt težka 234kg. http://www.bmw-motorrad.si

Skratka fama o lahkotnosti, ki jo širijo bmw fahrerji tudi ne drži. Letos se je pojavil pri konkurenci vrstni 4 valjnik, ki je ožji, skupna fahrberajt teža pa je le 239kg in če upoštevaš da gsko vozijo siti uporabniki, je vso skupaj še bolj smešno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

okej..novi boxer motorji izpolnjujejo euro 4 normo..ekološko nesprejemljivo???

fama o lahkotnosti je zares fama..treba je pelat pa se vidi..mogoče se zapelješ skozi 3-metrski slalom ali kak drug poligon in potem poveš če je lahkoten ali ne..

100 cm je še vedno 100 cm..

tisti versys se pa lahko z gs-om meri samo v grdoti ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marsikaj deluje, ampak če odšteješ takšne novce, pričakuješ da je vsaj objektivno "lepo" in da montirajo moderno tekočinsko hlajeno zadevo, ki ne cuka.

Če si kaj spremjlal novice, motor ne sme biti širši od 100cm, gska je sumljivo blizu te vrednosti in kaj lahko se zgodi, da bo za njo, poleg ekološke nesprejemljivosti, tabla STOP za Dolomite.

Navadna GSka je fahrberajt težka 234kg. http://www.bmw-motorrad.si

Skratka fama o lahkotnosti, ki jo širijo bmw fahrerji tudi ne drži. Letos se je pojavil pri konkurenci vrstni 4 valjnik, ki je ožji, skupna fahrberajt teža pa je le 239kg in če upoštevaš da gsko vozijo siti uporabniki, je vso skupaj še bolj smešno.

GSA z alu kovčki točno 100 cm preverjeno

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker je Triumph .......in tut Yamaha......boljši motor.......PIKA

zate..

pa še oba si čist sprobal..oziroma vse tri..ali štiri...pet mogoče ;)

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pismo Arriba, ta je malo bosa. Jaz pa mam vedno občutek, da vsi ostali svoja kljuseta hvalijo. Jaz se z mojo grdobo kar nekam proti šanku premaknem.

Tolko gnoja kot nebavarci zlivajo po radiatorjih zlepa ne slišiš nikjer. Zato glede jagrov in ribičev: kontra - flek nazaj

Čuj tukaj pa ti lahko jaz kr takoj stisnem zelo močno kontro, ker so to lastne izkušnje. Dostikrat grem na kak zbor z prijateljem ki je ponosen lastnik belo modrega emblema na tanku in potem hočeš-nočeš poslušam ode in romance o BMWju. še sreča da ko postane prehudo ga lahko malo umirim ko ga spomnim da je moral pri 40000 menjat semering na kardanu....:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zate..

pa še oba si čist sprobal..oziroma vse tri..ali štiri...pet mogoče ;)

Le kaj se je zgodilo, da v modernem 1000rr ni bokeser motorja? Pa to bi ja bila vrhunska zadeva zaradi "nizkega" težišča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čuj tukaj pa ti lahko jaz kr takoj stisnem zelo močno kontro, ker so to lastne izkušnje. Dostikrat grem na kak zbor z prijateljem ki je ponosen lastnik belo modrega emblema na tanku in potem hočeš-nočeš poslušam ode in romance o BMWju. še sreča da ko postane prehudo ga lahko malo umirim ko ga spomnim da je moral pri 40000 menjat semering na kardanu.... :)

Pir mu kupi, da mu grlo zaposliš, pol pa tvojo fazerko prehvali...

Samo nasvet. Če ne vžge, pa mene povabi. Bom čisto tiho, če boš prvo vajo ponavljal, ponavljal, pon....

:sleep2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Le kaj se je zgodilo, da v modernem 1000rr ni bokeser motorja? Pa to bi ja bila vrhunska zadeva zaradi "nizkega" težišča.

mogoče zato ker samo zaradi imidža ne upajo vozit tega http://www.motosvet....ost__p__1074328

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj ne bi imel Boring Moto Wheel?

Preveč hladen dizajn,ki me spominja na multikorporativno arhitekturo....udobje, prefekcija in sterilnost brez strasti. Edini zanimiv je tisti, ki ga še ne delajo - LO Rider. Starodobniki so tudi lepi, sploh predelave v cafe racerje.

:SS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bi reku,za svojega z vso možno opremo,Akrapovič,navigacija,karbon...in tričetrt Wunderlich-ove ponudbe sem dal.....no ne bi o tem tukaj ,če te zanima ti lahko pošljem privatno.....ampak definitivno več kot ti!

Vojna tajna! :lol1:

Popravljeno . Popravil jan999
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vojna tajna! :lol1:

Spodrsnilo mi je :oops: ne bom več :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim, BMW, Yamaho, Suzuki, Hondo, po novem pa še Ducati!

BMW je daleč najcenejši za vzdrževanje (vse mopede vzdržujem na pooblaščenem servisu)! Tudi pri nakupu ni najdražji (ga Ducati precej nese)! Zanesljivost, poprodajna storitev in asistenca so na najvišjem nivoju. Ostale znamke niso na tem nivoju.

Pregovorno nepokvarljiva Honda je v garancijskem roku počakala na cesti dvakrat (obakrat ista okvara elektrike, gre za CBF 1000 SA). Suzuk DL 650 mi žre olje, kot BMW (bokser), sicer se mi to ne zdi noben problem! Serija F pri BMW ne žre olja, bencina pa tudi komaj kej…

Yamaha (FJR 1300) je težka, cukajoče se odziva na gas, poleti preveč hajca gištel.

Meni osebno je BMW R 1200 GS najboljši moped do danes, kar sem uspel probat… V ničemer ni najboljši, znajde se pa čisto povsod. Torej je zame odličen kompromis. Če bi moral imeti le en moped, bi bil to zagotovo BMW GS 1200.

Problemi, ki jih nekateri naštevate pri BMW bokser mopedih, sploh niso problemi. To so dejstva, ki jih kupiš v paketu in zanje tudi plačaš (treslaji, zvok, kipanje v desno,). BMW bi te stvari lahko že davno odpravil, jih spremenil in izničil, a bi s tem izgubil tisto kar ga dela drugačnega. Približno tako, kot bi Ducatiju očital ropot suhe sklopke!

Najstarejši GS, ki sem ga ravno prodal, ima 148.800 km. Ravno je bila zamenjana sklopka, ki je pričela drseti. In to je tudi vse. Olja popije manj kot povsem nov moped!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim, BMW, Yamaho, Suzuki, Hondo, po novem pa še Ducati!

Tastar, če pa tebe kje srečam, ti pa častim pir. Pa tudi Uniona, če boš rekel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim, BMW, Yamaho, Suzuki, Hondo, po novem pa še Ducati!

BMW je daleč najcenejši za vzdrževanje (vse mopede vzdržujem na pooblaščenem servisu)! Tudi pri nakupu ni najdražji (ga Ducati precej nese)! Zanesljivost, poprodajna storitev in asistenca so na najvišjem nivoju. Ostale znamke niso na tem nivoju.

Pregovorno nepokvarljiva Honda je v garancijskem roku počakala na cesti dvakrat (obakrat ista okvara elektrike, gre za CBF 1000 SA). Suzuk DL 650 mi žre olje, kot BMW (bokser), sicer se mi to ne zdi noben problem! Serija F pri BMW ne žre olja, bencina pa tudi komaj kej…

Yamaha (FJR 1300) je težka, cukajoče se odziva na gas, poleti preveč hajca gištel.

Meni osebno je BMW R 1200 GS najboljši moped do danes, kar sem uspel probat… V ničemer ni najboljši, znajde se pa čisto povsod. Torej je zame odličen kompromis. Če bi moral imeti le en moped, bi bil to zagotovo BMW GS 1200.

Problemi, ki jih nekateri naštevate pri BMW bokser mopedih, sploh niso problemi. To so dejstva, ki jih kupiš v paketu in zanje tudi plačaš (treslaji, zvok, kipanje v desno,). BMW bi te stvari lahko že davno odpravil, jih spremenil in izničil, a bi s tem izgubil tisto kar ga dela drugačnega. Približno tako, kot bi Ducatiju očital ropot suhe sklopke!

Najstarejši GS, ki sem ga ravno prodal, ima 148.800 km. Ravno je bila zamenjana sklopka, ki je pričela drseti. In to je tudi vse. Olja popije manj kot povsem nov moped!

Bladso.....ZAKAJ?????????? ...pa so šle sanje....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim, BMW, Yamaho, Suzuki, Hondo, po novem pa še Ducati!

BMW je daleč najcenejši za vzdrževanje (vse mopede vzdržujem na pooblaščenem servisu)! Tudi pri nakupu ni najdražji (ga Ducati precej nese)! Zanesljivost, poprodajna storitev in asistenca so na najvišjem nivoju. Ostale znamke niso na tem nivoju.

Pregovorno nepokvarljiva Honda je v garancijskem roku počakala na cesti dvakrat (obakrat ista okvara elektrike, gre za CBF 1000 SA). Suzuk DL 650 mi žre olje, kot BMW (bokser), sicer se mi to ne zdi noben problem! Serija F pri BMW ne žre olja, bencina pa tudi komaj kej…

Yamaha (FJR 1300) je težka, cukajoče se odziva na gas, poleti preveč hajca gištel.

Meni osebno je BMW R 1200 GS najboljši moped do danes, kar sem uspel probat… V ničemer ni najboljši, znajde se pa čisto povsod. Torej je zame odličen kompromis. Če bi moral imeti le en moped, bi bil to zagotovo BMW GS 1200.

Problemi, ki jih nekateri naštevate pri BMW bokser mopedih, sploh niso problemi. To so dejstva, ki jih kupiš v paketu in zanje tudi plačaš (treslaji, zvok, kipanje v desno,). BMW bi te stvari lahko že davno odpravil, jih spremenil in izničil, a bi s tem izgubil tisto kar ga dela drugačnega. Približno tako, kot bi Ducatiju očital ropot suhe sklopke!

Najstarejši GS, ki sem ga ravno prodal, ima 148.800 km. Ravno je bila zamenjana sklopka, ki je pričela drseti. In to je tudi vse. Olja popije manj kot povsem nov moped!

cbf 1000 ? regler ? če je to se ve in ga lahko sam zamenjaš , če ga imaš s sabo ... večji problem je . ko si prepričan v nepokvarljivost motorja in nikoli ne veš kaj ti bo šlo v maline ...

jap .. starejši bmw so zakon - včasih so govorili , da je to motor , ki ga lahko ob rednem vzrževanju ti voziš do smrti za tabo pa tvoj vnuk..

pri novih motorjih lahko na take sanje enostavno pozabimo ...

Bladso.....ZAKAJ?????????? ...pa so šle sanje....

ki se ne vrnejo nikoli..razen če ga bo kupil nazaj čez 15 let... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!