Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

problem tako redkih znamk,vsaj pri nam v sloveniji je servisiranje in dobava nadomestnih delov,Ducati ni redek v Sloveniji pa so ne tako dolgo nazaj čakali dele kar dolgo,da ne govorimo o znamkah,ki si jih omenil ,ki sploh nimajo zastopstva pri nas.....čista jeba za lastnika tako redkega motorja,vklopit celo logistiko,da ga servisiraš pri pooblaščenem serviserju,saj če ga ne mu kot novemu motorju ne priznajo garancije....itd....ali pa ,da mi slučajno kaj crkne(upam,da se strinjaš z mano,da so tudi redke znamke pokvarljive)pa ga potem gledam v garaži celo sezono preden se dokopljem delov in najdem mehanika,ki se zastopi v te redke agregate.......veš kaj Dr. Jakob rajši spadam v uno skupino......kako si nas že imenoval "dripci" in se vozim brez skrbi,kje bom servisiral...itd....mene pač ne moti,če ima še tisoč ljudi isti motor nisem s tem obremenjen in ne rabim polnit svoj ego z tem,da sem edini,ki imam nek redek motor in se za njim ozirajo.....sem pač rajši "dripec"

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW ni samo GS. In, če je tema BMWjaši vsaj kolikortoliko apdejtana, je moj primerek edini na MS. Pa če to ni luksuz! :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

edino če je oldtimer in v nulo porihtan se še kdo malo obrne..

Mah, pa saj ni, da bi se vozili z motorji zato, da bi se folk za nami/vami/komerkoli obračal, a?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem sam po podatkih sklepal(beri kmečka pamet) ,da ima tako veliko prodanih motorjev tudi seveda svoje hibe in okvare a še vedno malo v primerjavi z ostalimi modeli,ki po prodaji niso niti blizu........se pravi,da nimam nobene povezave do študije,ker je to študija ala Kmet2 :D

Torej ti nekaj blekneš ostali pa naj iščemo dokaze, če ne tvoja velja kot absolutna resnica? Odličen argument ni kaj.

No tu pa tam je kdo malce res šel gledat število vpoklicev.

http://www.asphaltan...rcycle-of-2009/

Pa mogoče prihranim komu klikanje. 3 najmanj zanesljive znamke v letu 2009, po številu vpoklicev na količino prodanih modelov. 1. Harley Davidson 2. Ducati 3. BMW

Popravljeno . Popravil KeC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej ti nekaj blekneš ostali pa naj iščemo dokaze, če ne tvoja velja kot absolutna resnica? Odličen argument ni kaj.

No tu pa tam je kdo malce res šel gledat število vpoklicev.

http://www.asphaltan...rcycle-of-2009/

Pa mogoče prihranim komu klikanje. 3 najmanj zanesljive znamke v letu 2009, po številu vpoklicev na količino prodanih modelov. 1. Harley Davidson 2. Ducati 3. BMW

Torej ti nekaj blekneš ostali pa naj iščemo dokaze in ti verjamemo :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej ti nekaj blekneš ostali pa naj iščemo dokaze, če ne tvoja velja kot absolutna resnica? Odličen argument ni kaj.

No tu pa tam je kdo malce res šel gledat število vpoklicev.

http://www.asphaltan...rcycle-of-2009/

Pa mogoče prihranim komu klikanje. 3 najmanj zanesljive znamke v letu 2009, po številu vpoklicev na količino prodanih modelov. 1. Harley Davidson 2. Ducati 3. BMW

dobro jutro Kec.......

Torej ti nekaj blekneš ostali pa naj iščemo dokaze, če ne tvoja velja kot absolutna resnica? Odličen argument ni kaj.

No tu pa tam je kdo malce res šel gledat število vpoklicev.

http://www.asphaltan...rcycle-of-2009/

Pa mogoče prihranim komu klikanje. 3 najmanj zanesljive znamke v letu 2009, po številu vpoklicev na količino prodanih modelov. 1. Harley Davidson 2. Ducati 3. BMW

Dobro jutro Kec,v svoji izjavi sem govoril o modelu GS napram drugim modelom drugih znamk v primerjavi z prodanim številom v X letih in ne v letu 2009....

Moje trditve nisem argumentiral in to sem tudi jasno povedal(kmečka pamet)......ljudje smo zmotljivi.....

Če gledamo število prodanih GS-ov v x letih napram številu prodanih modelov omenjenih znamk ostajam pri svoji prvotni izjavi....

Vpoklic modela GS po tvojih argumentih je bil neznan!

Za svojo izjavo nisem nkoli prepričeval kogar koli da je apsolutna resnica,ampak sem jasno povedal da je to moje osebno razmišlanje,ki ga nikomur ne vsiljujem.

Drugače pa hvala za linke in ankete,ki jih pošiljaš,so poučne in vsaj meni si z njimi že dostikrat pomagal....

Žal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW ni samo GS. In, če je tema BMWjaši vsaj kolikortoliko apdejtana, je moj primerek edini na MS. Pa če to ni luksuz! :evilgrin:

Ja maš prav,pa še dripec nisi :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobro jutro Kec.......

Dobro jutro Kec,v svoji izjavi sem govoril o modelu GS napram drugim modelom drugih znamk v primerjavi z prodanim številom v X letih in ne v letu 2009....

Moje trditve nisem argumentiral in to sem tudi jasno povedal(kmečka pamet)......ljudje smo zmotljivi.....

Če gledamo število prodanih GS-ov v x letih napram številu prodanih modelov omenjenih znamk ostajam pri svoji prvotni izjavi....

Vpoklic modela GS po tvojih argumentih je bil neznan!

Za svojo izjavo nisem nkoli prepričeval kogar koli da je apsolutna resnica,ampak sem jasno povedal da je to moje osebno razmišlanje,ki ga nikomur ne vsiljujem.

Drugače pa hvala za linke in ankete,ki jih pošiljaš,so poučne in vsaj meni si z njimi že dostikrat pomagal....

Žal

BMW recalled over 2,000 K-Series motorcycles in 2009, along with an unknown number of GS series motorcycles.

Če prav razumem, GeeSk sploh niso uspeli prešteti, toliko jih je crknilo. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW is recalling a slew of R1200GS motorcycles made between 2006 and 2008 for a faulty seal on the fuel pump control unit housing. Because of this defect, water could penetrate into the control until and either corrode or short the mechanism, resulting in the pump failing, and fuel not reaching the motor. A sudden loss in power like this could result and non-rider induced superman across the tarmac, and the unnecessary involvement of personal injury attorneys….and no one wants that.

-------------

Za Supermane so naredili GSko.

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW ni samo GS. In, če je tema BMWjaši vsaj kolikortoliko apdejtana, je moj primerek edini na MS. Pa če to ni luksuz! :evilgrin:

Ne pa ni. Zdej pa v jok pa na drevo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej, saj pravim: dokler je vsaj toliko redek model, da ga ne fura ama čisto vsak dripec, je kul. Triumphov vsaj v Sloveniji ni ravno veliko. Tudi število registriranih KTMov je precej nižje od števila registriranih cebeerk ali GSov..

Je pa res, da je tudi med bavarci in japonci najti kake ekskluzivne modele, samo značka sama je še vedno preveč razpoznavna.

Eh s to redkostjo je to tko tko, mene je enkrat en vprašal, kaj je to Triumph, kak korejc? :D

Pa se mi res ne da vsakmu peku razlagat, kaj in kako. Se raj furam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW recalled over 2,000 K-Series motorcycles in 2009, along with an unknown number of GS series motorcycles.

Če prav razumem, GeeSk sploh niso uspeli prešteti, toliko jih je crknilo. :)

:lol1: dober tud tko lahk pogledaš,si me pa vsaj nasmejal.....humorist :)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si pač dripec. Ne se sekirat, saj nisi edini :D

sej se ne.....se pa bom ko bom zadel na lotu.....in moje roke se ne boš smel dotaknt tud za 2 sek ne :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aaahaaa študija ala kmet2 o superiornosti GSa. No ki je zdaj oni ki se je par postov nazaj nekaj bunil ker sem napisal da so jagri in ribiči amaterji za BMWjaše :)

Seveda pa ti imaš študijo da lahko poveš, da kar pravi Kmet, ni resnica? :P

Mah, imet ali ne imet nek exclusiven motor...meni glede tega prav dol visi. Ne vem za vas, ampak kolko cajta glede na uporabo motorja pa se dogaja, da so poleg tebe drugi motorji in pogled na tole te zmoti? Jst če že grem z motorjem, se raje z njim vozim in uživam v vožnji. Ni, da se vsakih 15 min ustavljam in parkiram in se zgražam. Motorja pa tudi nisem kupil z namenom, da bi ga drugim kazal in se z njim hvalu. Meni so tudi najlepši ducatiji, ampak jebiga, ko sem izbiral, sem izbral uporabnost motorja, ne pa lepoto. Morda nekoč, ko se mi furat ne bo več dalo, ko tudi ne bo več kondicije za to, ampak ga bom imel samo za gušt, da se bom najdlje do kake gostilne zapeljal, le zato, da bom v kratki voznji obujal spomine na lepe stare čase, pa bi si res ubodu kak "lep" stari naked al pač nekaj, kar bom z veseljem gledal. Ja, takrat v penziji pač bo cajta, da bi sedel ob njem in ga gledal. Zdej pa tega cajta ni, zdej je cajt za se furat, čimdlje in čimveč in z največ uživancije. Trenutno mi to nudi moj "grdi-tresoči-pokvarljivi-drag ko sam hudič-precenjeni" (ali kakorkoli ga boste še poimenovali) bmw. Pa mi prav dol visi kaj si mislite. še malček manjka, pa ga spet obudim, pol pa sam gasa...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda pa ti imaš študijo da lahko poveš, da kar pravi Kmet, ni resnica? :P

Mah, imet ali ne imet nek exclusiven motor...meni glede tega prav dol visi. Ne vem za vas, ampak kolko cajta glede na uporabo motorja pa se dogaja, da so poleg tebe drugi motorji in pogled na tole te zmoti? Jst če že grem z motorjem, se raje z njim vozim in uživam v vožnji. Ni, da se vsakih 15 min ustavljam in parkiram in se zgražam. Motorja pa tudi nisem kupil z namenom, da bi ga drugim kazal in se z njim hvalu. Meni so tudi najlepši ducatiji, ampak jebiga, ko sem izbiral, sem izbral uporabnost motorja, ne pa lepoto. Morda nekoč, ko se mi furat ne bo več dalo, ko tudi ne bo več kondicije za to, ampak ga bom imel samo za gušt, da se bom najdlje do kake gostilne zapeljal, le zato, da bom v kratki voznji obujal spomine na lepe stare čase, pa bi si res ubodu kak "lep" stari naked al pač nekaj, kar bom z veseljem gledal. Ja, takrat v penziji pač bo cajta, da bi sedel ob njem in ga gledal. Zdej pa tega cajta ni, zdej je cajt za se furat, čimdlje in čimveč in z največ uživancije. Trenutno mi to nudi moj "grdi-tresoči-pokvarljivi-drag ko sam hudič-precenjeni" (ali kakorkoli ga boste še poimenovali) bmw. Pa mi prav dol visi kaj si mislite. še malček manjka, pa ga spet obudim, pol pa sam gasa...

aaaahaaaa še ena oda v stilu BMW iber ales..... ribiči pa jagri sram vas bodi res ste popolni amaterji :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh s to redkostjo je to tko tko, mene je enkrat en vprašal, kaj je to Triumph, kak korejc? :D

Pa se mi res ne da vsakmu peku razlagat, kaj in kako. Se raj furam.

Te ni korejc? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aaaahaaaa še ena oda v stilu BMW iber ales..... ribiči pa jagri sram vas bodi res ste popolni amaterji :)

kako nekateri težko zastopijo, da so nekateri enostavno zadovoljni svojim motorjem.

Da pa pol to še povejo naglas - kaj hujšega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako nekateri težko zastopijo, da so nekateri enostavno zadovoljni svojim motorjem.

Da pa pol to še povejo naglas - kaj hujšega

Saj nič hudega, samo mislim da bi morali bavarci vseeno napisat opozorilo na tank od BMWja da če se preveč približaš njegovemu lastniku obstaja možnost da te ta zaduši s hvaljenjem svojega stroja.......:)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem jaz razumel je govora o vpoklicih, kar po moje še ne pomeni, da je nek motor slab in se kvari. So pač pri izdelovalcu vestni in popravljajo napake , ki se kasneje pokažejo.... Kaj bi dal takrat , ko sem imel Hyusonga, da bi Saplex vpoklical Comete in zamenjal glavo na stoječem cilindru..... pa ni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj nič hudega, samo mislim da bi morali bavarci vseeno napisat opozorilo na tank od BMWja da če se preveč približaš njegovemu lastniku obstaja možnost da te ta zaduši s hvaljenjem svojega stroja....... :)

Vsi ostali,ki nevozite Bavarce, pa bi morali imeti napisano - Če bi fovšija gorela nebi Slovenci NIČ kurjave rabili !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem jaz razumel je govora o vpoklicih, kar po moje še ne pomeni, da je nek motor slab in se kvari. So pač pri izdelovalcu vestni in popravljajo napake , ki se kasneje pokažejo.... Kaj bi dal takrat , ko sem imel Hyusonga, da bi Saplex vpoklical Comete in zamenjal glavo na stoječem cilindru..... pa ni!

Pri bavarcih se to imenuje vpoklic in je zastonj, ne glede na leto izdelave....pri ostalih proizvajalcih tega ni (oziroma proizvajalec noče priznati tovarniške napake) in lastniki "pregovorno dobrih" motorjev sami veselo plačujejo iz svojega žepa :devil: ...that's life.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aaaahaaaa še ena oda v stilu BMW iber ales..... ribiči pa jagri sram vas bodi res ste popolni amaterji :)

Arriba, oprosti mi če ti napišem tole: kar se tvojih postov tiče ko mene omenjaš, dokazuješ, da si pravzaprav sam en ribič pa jager obenem, in lahko bi te bilo sram. Sploh me poznaš me, pa si me že vrgu v isti koš, ker sem le izrazu mnenje, da sem s svojim motorjem zadovoljen. Slučajno je to pač bmw. In ne, nisem bmw fan, nikoli nisem bil, in tudi verjetno ne bom. Ta motor, ki ga trenutno vozim, mi trenutno najbolj ustreza. Simple as that.

Si pa dokazal večkrat omenjeno teorijo, da smo vsi, ki vozimo bmw, po defaultu kreteni z opranimi možgani. Morda pa le ni vse tako, kot se ti zdi, ali kakor si nekje prebral, ali kakor si morda od koga slišal.

moj prispevek, ki si ga morda spregledal, ali pa prezrl:

http://www.motosvet.com/tabla/topic/36365-zakaj-ne-bi-imeli-bmw-motocikla/page__view__findpost__p__1892633

Pa arriba, hvala ti za žalitev. Zelo odraslo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!