hilton Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 ker mi punca ne pusti ,da bi ga kupil :grim cikadina, ciciban in maus 3
Fazer03 Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 (popravljeno) ...ne bi ga imel, ker je večina bmwjašev pravih sektašev.... 1. Točno tako. Rangirali so takoj pod HD in GW (tako jih pozicioniram jaz). Nekateri izmed lastnikov pa po svojem prepričanju verjetno kar na vrh piramide. Tudi prav; samo da so srečni. 2. Ker so v povprečju nasproti konkurenci vsi po vrsti predragi. (še maxiskuterja ne znajo/nočejo narediti/prodajati za normalno ceno) 3. Ker niso nepokvarljivi. PS1: avtorju teme: se vidi, da ti je dolgčas; si se izmislil temo o nabijanju in po moje zaradi tega, da dobiš samopotrditev, da si se pravilno odločil in plačal aro za BMW-ja. Ne vem pa, če je potrebno pri vsakem rapliciranju nekakšno hihitanje hheeehhe, hihihii, .... pa tudi brez tega bi šlo PS2: ne znam si prav razložiti tvojega nicka: ker je pri tebi kar precej stvari v znamenju štev. 3 (3x sem prišel, triple black ... ) ne vem zakaj nisi potem tudi kmet3 ? Ker po moje je neka stvar na "kubik" več kot na "kvadrat". : to je moje opažanje s "terena" - takoj za njimi ali pa celo ob njihov bok se nato rinejo italijani oziroma njihovi lastniki, pa nato navdušenci nad angleškim pristopom do motorjev oziroma njihovi lastniki, nato pa kar nekaj časa nič in potem razno razna japonska železnina ... pač tako to danes viidm jaz. In po mojem mišljenju še kako drži nekje zgoraj napisano: voziš tisto, kar si lahko privoščiš. Popravljeno Januar 11, 2012. Popravil Cufa cikadina in daneb 2
Cufa Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 če prav razumem so sektaši lastniki vseh bmwjev, italijanskih , ameirških in angleških motorjev. Vozniki japonskih, korejskih, kitajskih in tajvanskih motorjev so normalni. makes sence.
Kmet2 Objavljeno Januar 11, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 bme motorji imajo lastnike, navdušence nad njimi ipd ipd ipd... in še enkrat, zaradi tega ne bi imel BMW-ja! A se bojiš,da boš nad njim navdušen...heheheh...ne se bat.uživaj
danci1973 Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 če prav razumem so sektaši lastniki vseh bmwjev, italijanskih , ameirških in angleških motorjev. Vozniki japonskih, korejskih, kitajskih in tajvanskih motorjev so normalni. makes sence. <sarkazem> Hondaše si pozabla, ti so tudi ena taka svoja sekta. Da 'zelenih' in 'glasbenikov' sploh ne omenjam... Korejce kupijo tisti, ki bi radi imeli Suzukija, pa jim ne znese - očitno smo 'normalni' samo lastniki Suzukijev. </sarkazem> Je pa res, da so nekateri BMW-jaši tu na forumu neverjetno zaverovani v 'svojo' znamko in jo tako zaverovano kujejo v nebo, da so že prav moteči in se 'normalnih' BMW-jašev niti ne opazi... In zakaj jaz ne bi kupil BMW-ja (če bi mi kdo katerega podaril, bi ga imel)? Ker so precenjeni (in to ne samo finančno). D. ghibli, daneb, Cufa in 1 other 4
Demon Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 A se bojiš,da boš nad njim navdušen...heheheh...ne se bat.uživaj Ja saj ne rečem, nad S1000RR priznam, sem bil navdušen. Nebom rekel, da bolj gre kot moja Blejda, ker v bistvu mi to ni pomembno, ker že Blejda gre zame preveč. Je pa bila ciklistika dokaj podobna Blejdi, je bil kar lahkoten za peljat, tudi pozicija na njem mi je bila všeč. Ampak, ko pa pogledan te nagravžne asimetrične prednje luči, pa me žal odbije... :grrr Ko pa sem sedel na R1200RT in zakurblal tega boxerja, pa je celi motor nekam vleklo, treslo, jooooooooj , žal, meni osebno totalno mimo...
Kölm Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 Leta 41 so nas strelal, zdej bom pa še mutor ud nih kupvo ?!? Najn! Bi bil za GSA zainteresiran, toda nisem ziher v zanesljivost delovanja + je precenjen. I30 1
Kmet2 Objavljeno Januar 11, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 Stari bokserji so mi všeč. Ko bom imel čas in plac (zaenkrat slabo kaže) pade nekaj v stilu klasičnega R75 ali pa R100rs. Tudi dobava delov za starine jim fajn laufa... Novejši so mi enostavno preveliki in preveč zakomplicirani. Men single wire in podobne fore ne potegnejo. Kar se odnosa lastnikov do te znamke tiče pa je tako kot pri vsaki stvari. Na vsake tolko se najde kdo, ki hoče ostale prepričat kako je njegov motor eden in edini. Večina BMWjašov je drugače prav fajna. Če si to mislu naslovnika teme,si se zmotil temo sem želel odprt,ravno zaradi tega,ker motor ni vsemogočen in ima svoje napake in ravno to me zanima zakaj ga kdo ne kupi,njegove izkušnje,in slabe lastnosti motorja oz modela ki ga je imel....in to lahko pomaga tudi naslednjim potencialnim motoristom se odločiti kaj kupiti.......in mogoče če vsi ne bi nabijali o lastnikih in jih psihijatrično amatersko okarakterizirali in bi raje govorili o slabih izkušnjah o BMW motociklih....bi mogoče potencijalnim kupcem veliko bolje pomagali,saj bi bili lahko pozorni na napake in hibe določenega modela ali pa bi se celo odločili za drugo znamko........prosim vas nehajte z ocenami moje osebnosti ,ker vam gre zares slabo jami65 1
Demon Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 i.......in mogoče če vsi ne bi nabijali o lastnikih in jih psihijatrično amatersko okarakterizirali in bi raje govorili o slabih izkušnjah o BMW motociklih....bi mogoče potencijalnim kupcem veliko bolje pomagali,saj bi bili lahko pozorni na napake in hibe določenega modela ali pa bi se celo odločili za drugo znamko........ S tem se strinjam kar si napisal. Je pa tako, da vse vrhunske znamke, tako Nemške kot tudi Japonske imajo v svojih izdelkih v bistvu zelo malo hib, napak, tako da je težko pričakovati, da se bo tu kaj ogromno naštelo. To, ko jaz rečem, da mi je pač BMW grd motor, je pa popolnoma relativno in samo moje mnenje, ki ziher nebo nikogar odvrnilo od nakupa kakega BMW-ja, kar niti ni moj namen.
Kmet2 Objavljeno Januar 11, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 Ja saj ne rečem, nad S1000RR priznam, sem bil navdušen. Nebom rekel, da bolj gre kot moja Blejda, ker v bistvu mi to ni pomembno, ker že Blejda gre zame preveč. Je pa bila ciklistika dokaj podobna Blejdi, je bil kar lahkoten za peljat, tudi pozicija na njem mi je bila všeč. Ampak, ko pa pogledan te nagravžne asimetrične prednje luči, pa me žal odbije... :grrr Ko pa sem sedel na R1200RT in zakurblal tega boxerja, pa je celi motor nekam vleklo, treslo, jooooooooj , žal, meni osebno totalno mimo... No tako se komentira,poveš kaj ti ni bilo na njem všeč in to je to ,ne pa kot nekateri začnejo z ocenami osebnosti Demon in jami65 2
Demon Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 No tako se komentira,poveš kaj ti ni bilo na njem všeč in to je to ,ne pa kot nekateri začnejo z ocenami osebnosti No vidiš, hehehe, te pa bom ziher dobil kak plus, hahahahaha! Aja, pozabil sem prej še dopisat, da ko sem zakurblal R1200RT in je vse začelo nekam vlečt pa se trest, me je do vožnje popolnoma minilo, tako da zaradi tega ga nisem poskusil peljati. :grrr
Cufa Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 No vidiš, hehehe, te pa bom ziher dobil kak plus, hahahahaha! Aja, pozabil sem prej še dopisat, da ko sem zakurblal R1200RT in je vse začelo nekam vlečt pa se trest, me je do vožnje popolnoma minilo, tako da zaradi tega ga nisem poskusil peljati. :grrr to si že povedal par postov višje.
dromomaniac Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 Ko pa sem sedel na R1200RT in zakurblal tega boxerja, pa je celi motor nekam vleklo Ma ne sanjaj dej..bmw je za vožnjo ne pa za nabijanje gasa v množici..
Demon Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 Ma ne sanjaj dej..bmw je za vožnjo ne pa za nabijanje gasa v množici.. Hahaha, ja pa ja, zdaj pa boš ti rekel, da tvoj BMW, pa teče mirno, brez tresljajev in brez da čutiš moment agregata na šasiji?? Ja pa ja, dream on... :grrr to si že povedal par postov višje. Ja, samo to sem želel dodati: "me je do vožnje popolnoma minilo, tako da zaradi tega ga nisem poskusil peljati. :grrr"
Cufa Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 v bistvu tresejo in rukajo čisto vsi motorji - vsak v svojo smer; razen japoncev, ki so narejeni za nežne duše. Debata še vedno ne gre v konstruktivno smer.
Kmet2 Objavljeno Januar 11, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 Pozdravljeni vsi motoristi in motoristke,namen te teme je,da vsi poveste svoje motoristične izkušnje in prigode zakaj ne bi imeli BMW motocikla......namreč v skoraj vseh temah o motociklih se najdejo oz. najdemo motoristi ki,zagovarjamo BMW znamko in seveda ...motoristi,ki je ne marajo in potem zaidejo oz. zaidemo od naslovne teme.......no zdaj pa ustrelite... Dodajam še:prosim ,da razni psihijatri ,ki poskušajo(neuspešno oceniti,ali opisati moj karakter osebnost)ali karakter ostalih BMW lastnikov preskočijo temo......tema,da probam še po domače povedat(beri za telebane) gre o slabih lastnostih,hibah in izkušnjah z BMW motocikli.... Po mojem mnenju bo tema pomagala potencialnim bodočim motoristom,ki želijo kupiti BmW na kaj morajo biti pozorni pri kakšnem modelu,ali pa se bodo po prebiranju te teme celo odločili za drugo znamko. LP ZdravkoK 1
suhi Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 Zakaj NE - ker sem si lastil R 1150 GS (s 30.000km in servisna) in naredil 10.000km z njim in mi je v tem času 3 x padel po tleh, 1 x skoraj zdrobil gležen, 2 x sem ga imel na izrednem servisu (prežgani kabli, svečke, diski...) ki je bil nesramno drag, spil mi je okoli 2 do 3 deci olja na 1000km (za na pot v Italijo sem moral 1 liter s seboj vzeti), če sem ga malo bolj tišal je grozno tulječe jamral ta box motor in me spravljal v žalost (zvok box motorja je res izjemno grozen), vedno me je bilo strah, kaj bo, če kardan "zaruži", po 10.000km se nisem navadil na neumno razporeditev tipk na krmilu... Edini plus je bil, da z 80kg ali 150kg na njem ni bilo nobene razlike v sami vožnji. In je šel, je pa bil njegov naslednji lastnik neizmerno zadovoljen z njim. Zakaj NE - ker sem vozil R 1150 R Rockster in R 1150 S (BoxerCup) in mi nista sedla niti slučajno - Rockster za nakeda ni bil niti najmanj zabaven, S pa neverjetno drag in nerazumljivo neposkočen ter neokreten. Zakaj NE - ker sem vozil F 650 GS (04) in je Yamaha XT 660 R krepko bolj igriva in zabavna. Zakaj Ne - ker sem testiral na isti dan Yamaho XTZ 1200 SuperTenere in BMW R 1200 GS in sta oba približno isti meni nesmiselni pretežki kobili, s katerimi nimam na cesti kaj delati, za makadam in off-road pa nobeden ni ustrezen. Zakaj JA - ker sem vozil F 800 S in se mi je prav prikupil, tako da za moje dekle bi bil kar idealen, pa še jermen se mi je res dopadel. Zakaj JA - ker sem sedel na R 1200 R classic v Milanu in se mi je dopadel kot še noben novodobni retro moped do sedaj in bi ga res želel imeti doma. Ajd ponikipo 1
dromomaniac Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 Hahaha, ja pa ja, zdaj pa boš ti rekel, da tvoj BMW, pa teče mirno, brez tresljajev in brez da čutiš moment agregata na šasiji?? Ja pa ja, dream on... :grrr Jaz med vožnjo čisto nič ne čutim..samo uživam..
Popularna objava rdeci_vragec Objavljeno Januar 11, 2012 Popularna objava Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 Pri meni je pa tako naneslo, da sem po CBFki 2x kupu bmwja. Nisem pristaš nobene znamke, vsakic ko sem kupoval motor, sem pogledal kateri motor mi najbolj ustreza, in kaj si lahko privoščim. CBFka je bila zelo kul motor, delala je brezhibno, vendar sem imel občutek da sem jo nekako prerastu. Nato je sledil F800S, nad katerim sem se vedno navdušen. Meni super vsestranski in lep motor. Mnogim ni vsec, meni je zelo. Obenem, se mi je znamka BMW mocno zamerila s tem motorjem, pa ne zaradi motorja, ampak zaradi servisne podpore. Tisti ki me poznajo, lahko povejo koliko sem preklel BMW servis v Sloveniji. V naslednji sezoni, ko sem uzival v vseh prevozenih 30.000km, sem nekako pozabil na vse tezave. Nikoli pa ne bom pozabil šalabajzerskega, arogantega in lažnjivega uradnega (baje največjega) BMW servisa v Sloveniji. Kasneje sem spoznal, da to ne velja za vse BMW servise po svetu, vendar le na nekatere slo. servise. Očitno, jim gre še predobro, da si lahko kaj takega privoščijo. Kljub vsemu, sem lansko leto prvič okusu voznjo na boxer motorju, in takoj me je navdusu. In tako sem slucajno naletel na sedaj mojega R1200ST. Grdoba vseh grdob po mnenju večine. A vendar na njem tako uzivam v voznji, da se mi fučka za mnenje ostalih . Toda zaradi grenkega priokusa uradnega servisa, sem ga servisiral kar sam. Če imate kaj za povedat čez servisiranje, naj povem, da najbrz ni motorja, ki ga bi bilo lazje servisirat kot boxerja. Vse je na dlani, vse je preprosto. Res mi popije nekaj olja, kar mi F800S in CBF600 nista niti kaplice, vendar so what, pač dolijem pol litra na 10kkm. Se je pa nekaj premaknilo na bolje glede servisiranja, in namreč to, da sem po nasvetu forumaša, peljal motor na bmw servis v NG (zaenkrat sicer le na sinhronizacijo) , in bil nad njihovim odnosom zaenkrat navdušen. Upam, da bo tako ostalo tudi vnaprej. Če zaključim, nisem bmw fan, nisem fan nobene znamke. BMWju zamerim arogantno podporo na nekaterih servisih, nisem pa nikoli imel občutka, da bi bil motor precenjen, ceprav sem sam imel grenke (zelo grenke) izkusnje. To, da so nekateri bmwjevci strogi pristaši znamke sem opazil tudi sam. A hkrati, sem isto opazil tudi pri nekaterih pristasih vseh drugih znamkah. Morda je razlika v tem, da je v povprecju vec bmwjev na cesti kot drugih znamk, pa zato tak obcutek? Pravzaprav mi je vseeno. Na bmw furah sem srečal samo fejst ljudi zaenkrat, in enako lahko rečem tudi za voznike drugih znamk. Če me pa nekdo klasificira za vzvišenega le zato, ker imam motor dotične znamke, me pa osebno sploh pozna ne, pa bog mu pomagej, jst mu ne bom. Se bom tacajt raje naokoli fural bmw, Cufa, ghibli in 11 others 14
sayo Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 bi nam lahko povedal kdo ti ga je servisiral in koliko se jaz spomnem servis na 20.000 je stal cca 130€. Ti si ga pa tako prodal pred servisom in si delal servis na 10.000, ta servis je pa stal cca 100€. Na 10.000 in 20.000 se pa dela sevis: 4l olja, oljni in zračni filter in štelanje ventilov. ps: prosil bi te podatek za Varo koliko si dal na teh kilometrih! Jaz sem ga imel na BMW servisu v Trzinu in vem da sem dal takrat okoli 30.000 SIT za servis kljub temu da sem olje (original BMW 20W-50 za boxer mašine) in filter prej sam zamenjal, menjali so tudi olje v kardanu, nastavljali ventile in imeli motor priklopljen na računalnik, uglavnem ko sem potem peljal Varo v Trzin na ASa na redni servis sem plačal okoli 20.000 SIT, zdaj na vari sam delam servise z original deli, ker itak ni nič dela z njo, olje, filtri, svečke, olja pa toliko kot ga nalijem v mašino ga tudi zlijem ven, porabe ni. Bom pa kupil, BMW GS 800 ali pa KTM 990 adv., samo da razrešim vprašanje financ, BOXERJA GSa pa sigurno ne, že zato ker veliko lastnikov, ne vsi teh precenjenih motorjev na ostale motoriste gleda z viška
motofrik Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 Da ne bi imel BMW-ja.. -zakaj pa ne? Imel sem R65LS -zelo zadovoljen, samo po centimetrih premali. Sledil je K100RT... tam pa se je moja ljubezen do te firme nehala. Elektronika pokvarjena, števci so delali, pa spet ne... Res pa je, da sem kupil starega. Mogoče spet kdaj... mogoče. Ampak samo RT ali pa GS izvedbo. Boxer.
I30 Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 v bistvu tresejo in rukajo čisto vsi motorji - vsak v svojo smer; razen japoncev, ki so narejeni za nežne duše. Debata še vedno ne gre v konstruktivno smer. Ah kaj ne! Seveda gre. Jasno se izkazuje, da gre za subjektivne ocene. Men je najbolj všeč tista, da od švabov že ne bom kupil, ko so nas pa streljali. Ja pa še to je res, da so to eni traktorji na dveh kolesih. čeprav ergonomijo jim pa na vsak način priznam, je ena ta boljših v moto svetu.
nsignific Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 Kaj ma to zveze z temo.....gre se o Bmw motorju ne o lastnikih Tema je več kot očitno o razlogih, zakaj ne bi imeli BMW motocikla. Razlog je tako lahko karkoli. To je menda jasno? Jaz sem vozil samo F650GS kakšen mesec, in je bil čista uživancija, ampak pregrd za moj okus. Sicer pa tudi ne maram fanboy mentalitete BMWjašev - ampak to sem zaenkrat opazil samo pri 4-kolesnih, pri 2-kolesnih (zaenkrat) še ne.
Dr_Jakob Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 (popravljeno) Ne morem se izognit tej temi. Zakaj nebi kupil BMWja? Mogoče bi pa ga. Določeni modeli so kar zanimivi. Trenutno sicer ni nobenega takega, ki bi res pritegnil mojo pozornost, mogoče pa pride čez določeno število let pod mojo rit kak BMW R1200RT. Vozil sem ga in sem bil pravzaprav kar prijetno presenečen. Krava sicer ogromna, ampak ko se pelješ, svoje kile prav uspešno skrije. Zdaj pa ena kost, ki jo imam v grlu že vrsto let. GS. Ni slab, sem jih kar enih par peljal (1150, 1200 in novega 1200 Adventure) in moram reč, da je zadeva solidna. Ampak to je tudi to. Ni nekih presežkov in zato dejansko ne razumem od kod njim pravica, da tako drastično nabijejo ceno v višave. Za ceno osnovnega modela brez kakršne koli opreme dobiš pri primerljivem motorju, recimo Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX VSO opremo, lučke, kufre, zaščite motorja, gretje ročk itd. Vse. Pri BMWju se pa tu šele začne. Dejansko pride to tega, da za relativno enako opremljen motor z vso opremo daš pri BMWju vsaj 4-5000€ več. In zakaj? Ker je pač GS in to se ljudem zdi popolnoma sprejemljivo in razumljivo in normalno?! Pa še ena stvar, ki izhaja iz tega: greš na kako priljubljeno destinacijo, recimo na Dolomite, pogledaš moto parkplac in kaj vidiš? Ne bom pretiraval, če rečem, da je 70% motorjev tam BMWjev in 95% teh BMWjev je GSov. Kar pomeni, da ko že izplačaš tistih 18.000€ ali kolikor že pač stane polno opremljen BMW GS, ga postaviš na parkplac in ugotoviš, da si dal ves ta svoj (bolj ali manj) težko prislužen denar za to, da si POVPREČEN! NEMA! Takole pa se ne bomo šli. Zato ABSOLUTNO VEDNO izberem nekaj, kaj NI BMW GS. Evo ga, super kandidat: Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX. (tudi Guzzija sem peljal, celo dva, in moram reči, da je na cesti pravzaprav boljši kot GS in da je na brezpotju ravno tako nesposoben) Popravljeno Januar 11, 2012. Popravil Dr_Jakob daneb, trebor in cikadina 3
ZdravkoK Objavljeno Januar 11, 2012 Opozori Objavljeno Januar 11, 2012 Fantje ja no vsakemu svoje. ogromno kilometrov imam z raznimi yamahami, pa še kej japonskega (tud kawasaki bi se našu) mam narejenih pa BMW-je sem vedn gledal postrani češ kaka jajca pa so to, ko pa se peleš prvič pa drugič pa tako večkrat, sploh pa ko z rakete R1 presedlaš na BMW gs in vidiš da si prekleto dober tudi z to šajtrgo v ovinkih 8 kar ima svoj čar, jebeš ravnine kjer zna vsak dat gas) potem pač ostaneš na BMW ju in ga sprejmeš takega kot je....grd ampak DOBER.. da pa smo narod favšije pa itak vsi vemo....škoda ko favšija ne gori. Kmet2, solorider, Andrej.d in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se