Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Priporočene objave

Objavljeno

Imamo 1150 gs letnik 2000. Prvi lastnik. IN najbrž tudi zadnji.

V zimslek času je problem vžiga s serijskim akumulatorjem, ko je topel težav ni. 12 amperur je za 1200 cm 3 motor premalo moči.

Zakaj pa pretiravaš pri navedbi kubikov?

Objavljeno

Kaj tukaj ni jasno? To da prevozi 1400km /dan vsak dan v letu ne trdim jaz!

Saj ne, da bladzo potrebuje lesenga odvetnika moje sorte ampak

napisal je: s celo floto BMWjerv 500 000 na leto

Će vemo, da je tole http://tinyurl.com/ckuk7ko Bladzotov kruh.....

Objavljeno

Hotel sem samo povedati da tak podatek ne pove nič! Relevantno je koliko km naredi eno motorno kolo brez okvar.

Če pretiravamo in rečem da moja motorna kolesa naredijo 10. 000 km brez okvar , imam pa jih 100 komadov potem je eno naredilo 100km v sezoni.To pa verjetno zdrži vsak moped.

In konkretno moj BMW Adventure je v 26.000 km v svojem 2 letnem življenju uspel:

- 2 krat ugasniti motor pri zavijanju v mestu na križišču s tem da ni crknil ampak se je ključ obrnil v OFF (teoretično nemogoče)

- 1 krat isto med prehitevanjem

-1 krat "odvrgel " dovode zraka in goriva pri vžigu

- po nekajkratnem zaporednem trobljenju hupa ni več delala dokler se ni "spočila" kakih 15minut. Zelo priročno sploh v Turčiji in Iranu

- odpovedalo sprednje vzmetenje na 2000 km

- crknil kardan

-crknil semering v menjalniku.Posledica olje v sklopki.Super zadeva!

-2 krat popokalo vetrobransko steklo in bočna stekla zaradi vibracij

- odlomila se je matica na glavnem stojalu in motor skoraj padel na mestu.Na srečo se je to zgodilo na servisu

- večkratno "neprepoznavanje" kodiranega ključa.Vžig možen po 100 poskusih.Priročno v Albaniji !

- izpadanje originalnih ključavnic na original kufrih.Večkrat! Vsakokrat 300 EUR!

- vožnja možna samo v vidnem polju pooblaščenega servisa !

Objavljeno

A sm js edini majmun, k se mi bemvejaši strašno dopadejo?? Js sicer motorja nisem kupila zaradi ljudi ampak so prijeten stranski učinek. Res, da včasih slišim, da sm ena običajna hoch kuzla ampak... me to poistoveti z ostalimi vozniki BMW motorjev? Za večino najbrž ja. Ga še nisem srečala, ki bi mi kaj žalega rekel. Od večine raznih samooklicanih pravih motoristov pa ne slišim drugega kot:

-prekleta baba, lejo kašn motor ma

-punči, a ni 1200 mal preveč zate

-ej a ga sploh kdaj nagneš

-ja kva pa medgas daješ, a maš ŠLEPER? (dolgi "L")

-kardan? ti pa kardan?! to ni za majhne otroke

-a to je tvoje al kva... dej ne jebi!

Na Motorrad daysih ni noben krulil kot goneča se kamela, noben ni nažigal motorja v blokado in zraven stresal z mastnimi lasmi napetimi čez plešo, noben ni v kiler piva nalival. Ni blo prepiercanih bab v strganih mrežastih žabah. Men se to pač ne dopade. Načeloma nikogar ne obsojam, ki to počne, dokler me neposredno s tem ne ovira.

Sem pa vesela, da sem z BMWjem dobila tudi uglajeno družbo veselih endurašev, starejših prijaznih gospodov na RTjih in sem pa tja kompliment od kakšnega srajčnika. In na Motorrad daysih je bila odlična hrana. Izbrana pijača in opojna kava. Beli šotori in pritajena glasba, ki jo je vsaketoliko prekinil trušč od Pfeifferjevega motorja. Sem bila sicer med mlajšimi obiskovalci, ampak vsakemu svoje, pravim js.

Se pa strinjam, da je servis problem. Js sem ga sicer, žal samo zase, rešila... ampak upam, da bodo od tedaj še s kom bolj prijazni in dosledni.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

problem nastane ko se svetovi srečajo. najbrž se prepirsane babe v strganih žabah prav fajn počutijo med svojimi. Dokler ne prideš iz rovt v dolino (figurativno seveda) je prav fajn med domačimi.

Objavljeno

Hotel sem samo povedati da tak podatek ne pove nič! Relevantno je koliko km naredi eno motorno kolo brez okvar.

Če pretiravamo in rečem da moja motorna kolesa naredijo 10. 000 km brez okvar , imam pa jih 100 komadov potem je eno naredilo 100km v sezoni.To pa verjetno zdrži vsak moped.

Ajd, če pretiravava, se strinjam. ampak kolkor sm opazoval avto net, imajo tisiti motorji ob prodaji okrog 3 leta in vsak svojih 100 000. +/- kak tisočak.

Dejstvo je, da so voženi turistično, da jih ne vozijo objestneži...da se zadeve dogajajo večinoma v nekem civiliziranem svetu. Po tvojih merilih, so to salonarski izleti.....In verjamem, da so za to BMWji odlični. Ker so njegovo osnovno sredstvo, mora sledit popvraševanu. Vendar če bi bili s temi ventilatorji taki križi in težave pravilo, ne pa izjema, ne verjamem, da bi ostali hrbtenica flote namenjene rentanju.

BMW je ipak nemc, in ni vajen 4 urnega troblenja skoz Islamabad Zato moraš priznat, da si ti do stroja strašansko zahteven. Svoj motor redno spravljaš v zadrege, ki jih 97% motoristov ne prenese niti na NatGeo.

Odkar so z novim zakonom in novo kaznovalno kategorijo (141Km/h na omejitev 90=1200€+18kazenskih točk) prepovedali uživanje na moji japonski razbitinici, resno razmišlam o nagi bokserski podrtiji...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

O jej, kam je tole zašlo ... :eek: !

Moje mnenje je pač takšno, da navzven slikamo predvsem lastno počutje in komplekse, ki jih v različnih oblikah v sebi nosimo vsi. To ni mišljeno negativno, to je v človeški naravi.

Velja za obojne - tiste, ki si BMWja ne morejo privoščit, pa bi ga želeli imeti in tiste, ki si ga lahko privoščijo, pa si ga kupijo zgolj zaradi zdravljenja določenih kompleksov.

Po moje je najbolj zdravo, če zmoremo živeti polno in si kupovati igračke zgolj iz lastnega zadovoljstva. Pa da znamo v tistem, za karkoli se sami odločimo, zares uživat!

Dokler iz motorja, avta, ljubice ali zakonskega partnerja ne naredimo statusnega simbola, smo na dobri poti.

Hja, na splošno veljajo BMW farerji (motorji/avtomobili) za nadute in vzvišene, ampak to sploh ne pomeni, da so zares takšni. Ljudje smo sploh nagnjeni k temu, da ocenjujemo vse druge prej kot sebe in jih sodimo po zunanjih znakih, pa magari so to kosmate babe ali pa zavaljeni dedci z mastnimi, preko pleše počesanimi lasmi ... vsak se v svojem peskovniku najbolje počuti in ne razumem, zakaj bi bilo to kaj slabega? To še zdaleč ne pomeni, da so le zaradi izgleda ali znamke železja pod ritjo, ki nam ni všeč, slabši od ostalih. Mnogo lažje je posplošeno ocenjevati ostale, še posebej ob podpori skupine enako mislečih, kot pa spoznati sebe in se upreti fami, da "važnjakoviči s polnimi denarnicami" z BMWji dražijo naravnost v center ega ... Kdo ve, kje tiči vzrok. Zanesljivo ne v tem, da naj bi bili eni motorji boljši, drugi pa slabši.

Meni osebno so BMWji všeč in se mi zdijo res kul motorji. Tisti, ki jih imajo, so zelo zadovoljni z njimi in nekaj malega, koliko sem bemfla sploh vozila, se mi je zdelo super.

Vendar ga nimam zato, ker si ga sploh ne morem privoščit. Pika.

Če pa bi imela denar, pa tudi ne vem, čemu bi ga potrebovala. Za mene osebno je moj Kwak več kot dovolj, ker pa imam možnost voziti tudi motor, ki je mnogo bolj primeren za daljša potovanja kot "naga, sicer ne bokserska potrdija", pa se vprašam - le zakaj bi si kupovala cenovno res precenjeno znamko, če pa mi nihče ne more dokazat, da je res toliko več vredna?

Pa smo spet tam - gre zgolj za dojemanje zunanjih znakov, statusnih simbolov in lastne samozavesti. Zato res verjamem, da je med vozniki vseh znamk motorjev - jasno, tudi med BMWjaši - polno takšnih, ki znamo uživat v tem, kar imamo in do koder sežemo. To pa se mi zdi tisočkrat bolje kot občutki, ko ti ego kipne zaradi nevoščljivih pogledov.

Če pa parkiraš na prostor za invalide, potem pa si itak govedo, takrat ti niti BMW ne more pomagat. :evilgrin:

Objavljeno (popravljeno)

Hotel sem samo povedati da tak podatek ne pove nič! Relevantno je koliko km naredi eno motorno kolo brez okvar.

Če pretiravamo in rečem da moja motorna kolesa naredijo 10. 000 km brez okvar , imam pa jih 100 komadov potem je eno naredilo 100km v sezoni.To pa verjetno zdrži vsak moped.

In konkretno moj BMW Adventure je v 26.000 km v svojem 2 letnem življenju uspel:

- 2 krat ugasniti motor pri zavijanju v mestu na križišču s tem da ni crknil ampak se je ključ obrnil v OFF (teoretično nemogoče)

- 1 krat isto med prehitevanjem

-1 krat "odvrgel " dovode zraka in goriva pri vžigu

- po nekajkratnem zaporednem trobljenju hupa ni več delala dokler se ni "spočila" kakih 15minut. Zelo priročno sploh v Turčiji in Iranu

- odpovedalo sprednje vzmetenje na 2000 km

- crknil kardan

-crknil semering v menjalniku.Posledica olje v sklopki.Super zadeva!

-2 krat popokalo vetrobransko steklo in bočna stekla zaradi vibracij

- odlomila se je matica na glavnem stojalu in motor skoraj padel na mestu.Na srečo se je to zgodilo na servisu

- večkratno "neprepoznavanje" kodiranega ključa.Vžig možen po 100 poskusih.Priročno v Albaniji !

- izpadanje originalnih ključavnic na original kufrih.Večkrat! Vsakokrat 300 EUR!

- vožnja možna samo v vidnem polju pooblaščenega servisa !

Mislim, ko pa to prebereš, pa se res vprašaš zakaj bi si kupil BMW GS in še to kao izboljšano "Adventure"verzijo, dijamantne cene.

Bambi ni edini, ki je šraufal, ogromno je tudi Šeruga šraufal svojega GS-a na svojih popotovanjih, kar je lepo zapisal v knjigah. Skratka kot izgleda je GS-ka prava Avantura v vseh pogledih :D

p.s. "tale je pa tako zmagovalna - 2 krat ugasniti motor pri zavijanju v mestu na križišču s tem da ni crknil ampak se je ključ obrnil v OFF (teoretično

nemogoče)" :worship:

Popravljeno . Popravil gift
Objavljeno

Hotel sem samo povedati da tak podatek ne pove nič! Relevantno je koliko km naredi eno motorno kolo brez okvar.

Če pretiravamo in rečem da moja motorna kolesa naredijo 10. 000 km brez okvar , imam pa jih 100 komadov potem je eno naredilo 100km v sezoni.To pa verjetno zdrži vsak moped.

In konkretno moj BMW Adventure je v 26.000 km v svojem 2 letnem življenju uspel:

- 2 krat ugasniti motor pri zavijanju v mestu na križišču s tem da ni crknil ampak se je ključ obrnil v OFF (teoretično nemogoče)

- 1 krat isto med prehitevanjem

-1 krat "odvrgel " dovode zraka in goriva pri vžigu

- po nekajkratnem zaporednem trobljenju hupa ni več delala dokler se ni "spočila" kakih 15minut. Zelo priročno sploh v Turčiji in Iranu

- odpovedalo sprednje vzmetenje na 2000 km

- crknil kardan

-crknil semering v menjalniku.Posledica olje v sklopki.Super zadeva!

-2 krat popokalo vetrobransko steklo in bočna stekla zaradi vibracij

- odlomila se je matica na glavnem stojalu in motor skoraj padel na mestu.Na srečo se je to zgodilo na servisu

- večkratno "neprepoznavanje" kodiranega ključa.Vžig možen po 100 poskusih.Priročno v Albaniji !

- izpadanje originalnih ključavnic na original kufrih.Večkrat! Vsakokrat 300 EUR!

- vožnja možna samo v vidnem polju pooblaščenega servisa !

Bambi, a lahko kot dolgoprogaški popotnik primerjaš ktmja990 z gsjem. Kar si napisal skoraj ne morem verjet. Okoli sebe imam veliko bmwjašev (novih in oldtajmerjev) ki vsake tolikočasa kaj pošraufajo vendar, toliko napak kot tvoj motor pa res nimajo. Edina razlika je da se moji kolegi bolj vozijo po Sloveniji.

Na mojo srečo sem izbral pravega med velikimi cestnimi endurami po 40k km po Maroku in Tuniziji še olja ne rabim dolit.

Objavljeno

.......

Velja za obojne - tiste, ki si BMWja ne morejo privoščit, pa bi ga želeli imeti in tiste, ki si ga lahko privoščijo, pa si ga kupijo zgolj zaradi zdravljenja določenih kompleksov.

......

obstajajo tudi tisti, ki si ga lahko privoščijo in ga nočejo imeti ;)

Objavljeno

Cenjeni kolegi,mislim da gremo kljub vsemu v pravo smer.Običajno smo na tako nizek nivo padli že veliko prej...

:lol1: dolgo se ne tako iz srca nasmejal. :OK:

imas :beer1: v dobrem.

Objavljeno

TEMA JE U NULO! ...da ne bi kdo sanjal o kakšnem zapiranju... pestro branje ko zjutraj zaženeš računalnik... Se vidi da gre za najbolj množičen - v bistvu "volksmotor"... ker toliko postov na tako temo verjetno ne bi "prinesla" nobena druga znamka... Žolčni izlivi nekaterih pa sploh poživijo...

Naj še jaz probam: TOREJ BMW: Bruham Motorju V Vagino, ki trese, ropota, cuka in rita, in to vse se še dodatno plača... najboljšo servisno mrežo pa seveda mora met, ker očitno nikoli ne veš... Yugo jo je včasih imel tudi... danes jo ima pa VolksGolfWagen...

Okvare? Hja nekaj jih je res... na furah z mano, ponavadi nas gre kam tudi večje število... na enem RTju cinšpula, na drugem RTju enkrat nek čip, čez točno 10000, smo mislili da je spet čip, pa je crknil nek servomotorček gasa... Zanimivo... na nobenem drugem motorju nikoli NIČ takega, da bi "obstalo ali ugašalo".... ups, lažem: na VFRjki enkrat regler oziroma tisto, kar se vedno pri teh mopedih "skuri"...

Upam da sem katerega lastnika zdaj "razkuril"... nekako ne znam biti bolj žaljiv in vulgaren...

Aja, še o lastnikih gre beseda... da probam: .*(zbrisano zaradi žaljenja uporabnikov op.m.)* !... ne.. JUNAKI NAŠEGA ČASA in edini pravi avanturisti... ker si res upajo kam dlje in nikoli točno ne vejo do kam pridejo... aja pozabil... servisna mreža... u bistvu.... križarijo med to mrežo...

Za "BMWjev gnar" bo pa v moji garaži čez čas kak GTR, ali Voyager, ali kake podobne "velike japonske jajce" ki ne rabijo servisne mreže kot BMW, fijat, alfa ali renold :SS

Zdaj z veseljem in vnemo pričakujem nove izlive... da bo kaj brati... in se zabavati...

hja kaj naj recem............. ce je pa vse res. :devil: :xx: :chase:

Objavljeno

pa niste mogl te teme odpret pred tremi mesci? :blink: :( :wacko: :cry:

:whistle:

Objavljeno

Baje, da bo OMV v Postojni odprt samo še za Bmw-jaše. Ker itak skoz sam mi plačujemo... :smoke:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

evo, tle pa smo takoj dosegli konsenz: BMWjaši naj skoz plačujejo :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

evo, tle pa smo takoj dosegli konsenz: BMWjaši naj skoz plačujejo :D

ja valda .. rečejo .. sm šu not plačat... gremo hitr ... pol morm pa naslednjič plačevat za nazaj :glare: ... me nahruljo " EJ T¨MAU ... PLAČI .. UČER STE UŠLI" :krneki:

;)

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno

O B V E S T I L O

Vsi BMW servisi motornih koles v evropi imajo oktobra kolektivni dopust, da si odpočijejo od nečloveških naporov med motoristično sezono

Objavljeno

O B V E S T I L O

Vsi BMW servisi motornih koles v evropi imajo oktobra kolektivni dopust, da si odpočijejo od nečloveških naporov med motoristično sezono

sam to sem se pa res nasmejal!

hehe. top!

:OK:

Objavljeno

Ja tudi js. Ker sem bila ravno včeraj tam in se mi je majstr zdel nekam... zdelan, povožen, zbit, utrujen... hahahahaha, ne morš verjet!

Objavljeno

Ja tudi js. Ker sem bila ravno včeraj tam in se mi je majstr zdel nekam... zdelan, povožen, zbit, utrujen... hahahahaha, ne morš verjet!

ni čudno, če so toliko motorjev prodali... :OK:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kja pa če namesto teme "vtisi z dnevnih voženj" pišemo Beemvejaši v temo "vtisi z dnevnih obiskov servisev".

hehe

Objavljeno

Lahko kr js začnem! Prejšnji teden sem bla 2x: prvič 3 ure, drugič 3 minute. Dobila sem kavo za 300 eurou in korektno uslugo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Lahko zaupaš kateri servis je to bil? Spomladi bom moral tudi jaz na kavo.

Objavljeno

Lahko zaupaš kateri servis je to bil? Spomladi bom moral tudi jaz na kavo.

Mislim,da reklame niso dovoljene. :blush:
Objavljeno

Mislim,da reklame niso dovoljene. :blush:

sej se skos BMW reklama gor vrti..se pravi da se lahko napiše kateri BMW servis..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!