Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Priporočene objave

Objavljeno

ker mi punca ne pusti ,da bi ga kupil :grim

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
...ne bi ga imel, ker je večina bmwjašev pravih sektašev....

1. Točno tako. Rangirali so takoj pod HD in GW (tako jih pozicioniram jaz). Nekateri izmed lastnikov pa po svojem prepričanju verjetno kar na vrh piramide. Tudi prav; samo da so srečni.

2. Ker so v povprečju nasproti konkurenci vsi po vrsti predragi. (še maxiskuterja ne znajo/nočejo narediti/prodajati za normalno ceno)

3. Ker niso nepokvarljivi.

PS1: avtorju teme: se vidi, da ti je dolgčas; si se izmislil temo o nabijanju in po moje zaradi tega, da dobiš samopotrditev, da si se pravilno odločil in plačal aro za BMW-ja. Ne vem pa, če je potrebno pri vsakem rapliciranju nekakšno hihitanje hheeehhe, hihihii, .... pa tudi brez tega bi šlo :SS:slap:

PS2: ne znam si prav razložiti tvojega nicka: ker je pri tebi kar precej stvari v znamenju štev. 3 (3x sem prišel, triple black ... ) ne vem zakaj nisi potem tudi kmet3 ? Ker po moje je neka stvar na "kubik" več kot na "kvadrat".

: to je moje opažanje s "terena" - takoj za njimi ali pa celo ob njihov bok se nato rinejo italijani oziroma njihovi lastniki, pa nato navdušenci nad angleškim pristopom do motorjev oziroma njihovi lastniki, nato pa kar nekaj časa nič in potem razno razna japonska železnina ... pač tako to danes viidm jaz.

In po mojem mišljenju še kako drži nekje zgoraj napisano: voziš tisto, kar si lahko privoščiš.

Popravljeno . Popravil Cufa
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

če prav razumem so sektaši lastniki vseh bmwjev, italijanskih , ameirških in angleških motorjev.

Vozniki japonskih, korejskih, kitajskih in tajvanskih motorjev so normalni.

makes sence.

Objavljeno

bme motorji imajo lastnike, navdušence nad njimi ipd ipd ipd... in še enkrat, zaradi tega ne bi imel BMW-ja!

A se bojiš,da boš nad njim navdušen...heheheh...ne se bat.uživaj
Objavljeno

če prav razumem so sektaši lastniki vseh bmwjev, italijanskih , ameirških in angleških motorjev.

Vozniki japonskih, korejskih, kitajskih in tajvanskih motorjev so normalni.

makes sence.

<sarkazem>

Hondaše si pozabla, ti so tudi ena taka svoja sekta. Da 'zelenih' in 'glasbenikov' sploh ne omenjam... Korejce kupijo tisti, ki bi radi imeli Suzukija, pa jim ne znese - očitno smo 'normalni' samo lastniki Suzukijev. :lol1:

</sarkazem>

Je pa res, da so nekateri BMW-jaši tu na forumu neverjetno zaverovani v 'svojo' znamko in jo tako zaverovano kujejo v nebo, da so že prav moteči in se 'normalnih' BMW-jašev niti ne opazi...

In zakaj jaz ne bi kupil BMW-ja (če bi mi kdo katerega podaril, bi ga imel)? Ker so precenjeni (in to ne samo finančno).

D.

Objavljeno

A se bojiš,da boš nad njim navdušen...heheheh...ne se bat.uživaj

Ja saj ne rečem, nad S1000RR priznam, sem bil navdušen. Nebom rekel, da bolj gre kot moja Blejda, ker v bistvu mi to ni pomembno, ker že Blejda gre zame preveč. Je pa bila ciklistika dokaj podobna Blejdi, je bil kar lahkoten za peljat, tudi pozicija na njem mi je bila všeč. Ampak, ko pa pogledan te nagravžne asimetrične prednje luči, pa me žal odbije... :grrr Ko pa sem sedel na R1200RT in zakurblal tega boxerja, pa je celi motor nekam vleklo, treslo, jooooooooj :SS , žal, meni osebno totalno mimo...

Objavljeno

Leta 41 so nas strelal, zdej bom pa še mutor ud nih kupvo ?!? Najn! :)

Bi bil za GSA zainteresiran, toda nisem ziher v zanesljivost delovanja + je precenjen.

Objavljeno

Stari bokserji so mi všeč. Ko bom imel čas in plac (zaenkrat slabo kaže) pade nekaj v stilu klasičnega R75 ali pa R100rs. Tudi dobava delov za starine jim fajn laufa... Novejši so mi enostavno preveliki in preveč zakomplicirani. Men single wire in podobne fore ne potegnejo. Kar se odnosa lastnikov do te znamke tiče pa je tako kot pri vsaki stvari. Na vsake tolko se najde kdo, ki hoče ostale prepričat kako je njegov motor eden in edini. Večina BMWjašov je drugače prav fajna.

Če si to mislu naslovnika teme,si se zmotil :doze: temo sem želel odprt,ravno zaradi tega,ker motor ni vsemogočen in ima svoje napake in ravno to me zanima zakaj ga kdo ne kupi,njegove izkušnje,in slabe lastnosti motorja oz modela ki ga je imel....in to lahko pomaga tudi naslednjim potencialnim motoristom se odločiti kaj kupiti.......in mogoče če vsi ne bi nabijali o lastnikih in jih psihijatrično amatersko okarakterizirali in bi raje govorili o slabih izkušnjah o BMW motociklih....bi mogoče potencijalnim kupcem veliko bolje pomagali,saj bi bili lahko pozorni na napake in hibe določenega modela ali pa bi se celo odločili za drugo znamko........prosim vas nehajte z ocenami moje osebnosti ,ker vam gre zares slabo :nono:
Objavljeno

i.......in mogoče če vsi ne bi nabijali o lastnikih in jih psihijatrično amatersko okarakterizirali in bi raje govorili o slabih izkušnjah o BMW motociklih....bi mogoče potencijalnim kupcem veliko bolje pomagali,saj bi bili lahko pozorni na napake in hibe določenega modela ali pa bi se celo odločili za drugo znamko........

S tem se strinjam kar si napisal. Je pa tako, da vse vrhunske znamke, tako Nemške kot tudi Japonske imajo v svojih izdelkih v bistvu zelo malo hib, napak, tako da je težko pričakovati, da se bo tu kaj ogromno naštelo. To, ko jaz rečem, da mi je pač BMW grd motor, je pa popolnoma relativno in samo moje mnenje, ki ziher nebo nikogar odvrnilo od nakupa kakega BMW-ja, kar niti ni moj namen.

Objavljeno

Ja saj ne rečem, nad S1000RR priznam, sem bil navdušen. Nebom rekel, da bolj gre kot moja Blejda, ker v bistvu mi to ni pomembno, ker že Blejda gre zame preveč. Je pa bila ciklistika dokaj podobna Blejdi, je bil kar lahkoten za peljat, tudi pozicija na njem mi je bila všeč. Ampak, ko pa pogledan te nagravžne asimetrične prednje luči, pa me žal odbije... :grrr Ko pa sem sedel na R1200RT in zakurblal tega boxerja, pa je celi motor nekam vleklo, treslo, jooooooooj :SS , žal, meni osebno totalno mimo...

No tako se komentira,poveš kaj ti ni bilo na njem všeč in to je to ,ne pa kot nekateri začnejo z ocenami osebnosti
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No tako se komentira,poveš kaj ti ni bilo na njem všeč in to je to ,ne pa kot nekateri začnejo z ocenami osebnosti

No vidiš, hehehe, te pa bom ziher dobil kak plus, hahahahaha! :OK:

Aja, pozabil sem prej še dopisat, da ko sem zakurblal R1200RT in je vse začelo nekam vlečt pa se trest, me je do vožnje popolnoma minilo, tako da zaradi tega ga nisem poskusil peljati. :grrr

Objavljeno

No vidiš, hehehe, te pa bom ziher dobil kak plus, hahahahaha! :OK:

Aja, pozabil sem prej še dopisat, da ko sem zakurblal R1200RT in je vse začelo nekam vlečt pa se trest, me je do vožnje popolnoma minilo, tako da zaradi tega ga nisem poskusil peljati. :grrr

to si že povedal par postov višje.

Objavljeno

Ko pa sem sedel na R1200RT in zakurblal tega boxerja, pa je celi motor nekam vleklo

Ma ne sanjaj dej..bmw je za vožnjo ne pa za nabijanje gasa v množici..

Objavljeno

Ma ne sanjaj dej..bmw je za vožnjo ne pa za nabijanje gasa v množici..

Hahaha, ja pa ja, zdaj pa boš ti rekel, da tvoj BMW, pa teče mirno, brez tresljajev in brez da čutiš moment agregata na šasiji?? Ja pa ja, dream on... :grrr

to si že povedal par postov višje.

Ja, samo to sem želel dodati:

"me je do vožnje popolnoma minilo, tako da zaradi tega ga nisem poskusil peljati. :grrr"

Objavljeno

v bistvu tresejo in rukajo čisto vsi motorji - vsak v svojo smer; razen japoncev, ki so narejeni za nežne duše.

Debata še vedno ne gre v konstruktivno smer.

Objavljeno

Pozdravljeni vsi motoristi in motoristke,namen te teme je,da vsi poveste svoje motoristične izkušnje in prigode zakaj ne bi imeli BMW motocikla......namreč v skoraj vseh temah o motociklih se najdejo oz. najdemo motoristi ki,zagovarjamo BMW znamko in seveda ...motoristi,ki je ne marajo in potem zaidejo oz. zaidemo od naslovne teme.......no zdaj pa ustrelite... :fight1:

Dodajam še:prosim ,da razni psihijatri ,ki poskušajo(neuspešno oceniti,ali opisati moj karakter osebnost)ali karakter ostalih BMW lastnikov preskočijo temo......tema,da probam še po domače povedat(beri za telebane) gre o slabih lastnostih,hibah in izkušnjah z BMW motocikli....

Po mojem mnenju bo tema pomagala potencialnim bodočim motoristom,ki želijo kupiti BmW na kaj morajo biti pozorni pri kakšnem modelu,ali pa se bodo po prebiranju te teme celo odločili za drugo znamko.

LP

Objavljeno

Zakaj NE - ker sem si lastil R 1150 GS (s 30.000km in servisna) in naredil 10.000km z njim in mi je v tem času 3 x padel po tleh, 1 x skoraj zdrobil gležen, 2 x sem ga imel na izrednem servisu (prežgani kabli, svečke, diski...) ki je bil nesramno drag, spil mi je okoli 2 do 3 deci olja na 1000km (za na pot v Italijo sem moral 1 liter s seboj vzeti), če sem ga malo bolj tišal je grozno tulječe jamral ta box motor in me spravljal v žalost (zvok box motorja je res izjemno grozen), vedno me je bilo strah, kaj bo, če kardan "zaruži", po 10.000km se nisem navadil na neumno razporeditev tipk na krmilu... Edini plus je bil, da z 80kg ali 150kg na njem ni bilo nobene razlike v sami vožnji. In je šel, je pa bil njegov naslednji lastnik neizmerno zadovoljen z njim.

Zakaj NE - ker sem vozil R 1150 R Rockster in R 1150 S (BoxerCup) in mi nista sedla niti slučajno - Rockster za nakeda ni bil niti najmanj zabaven, S pa neverjetno drag in nerazumljivo neposkočen ter neokreten.

Zakaj NE - ker sem vozil F 650 GS (04) in je Yamaha XT 660 R krepko bolj igriva in zabavna.

Zakaj Ne - ker sem testiral na isti dan Yamaho XTZ 1200 SuperTenere in BMW R 1200 GS in sta oba približno isti meni nesmiselni pretežki kobili, s katerimi nimam na cesti kaj delati, za makadam in off-road pa nobeden ni ustrezen.

Zakaj JA - ker sem vozil F 800 S in se mi je prav prikupil, tako da za moje dekle bi bil kar idealen, pa še jermen se mi je res dopadel.

Zakaj JA - ker sem sedel na R 1200 R classic v Milanu in se mi je dopadel kot še noben novodobni retro moped do sedaj in bi ga res želel imeti doma.

Ajd

Objavljeno

Hahaha, ja pa ja, zdaj pa boš ti rekel, da tvoj BMW, pa teče mirno, brez tresljajev in brez da čutiš moment agregata na šasiji?? Ja pa ja, dream on... :grrr

Jaz med vožnjo čisto nič ne čutim..samo uživam..

Objavljeno

bi nam lahko povedal kdo ti ga je servisiral :smoke: in koliko se jaz spomnem servis na 20.000 je stal cca 130€. Ti si ga pa tako prodal pred servisom in si delal servis na 10.000, ta servis je pa stal cca 100€. Na 10.000 in 20.000 se pa dela sevis: 4l olja, oljni in zračni filter in štelanje ventilov.

ps: prosil bi te podatek za Varo koliko si dal na teh kilometrih!

Jaz sem ga imel na BMW servisu v Trzinu in vem da sem dal takrat okoli 30.000 SIT za servis kljub temu da sem olje (original BMW 20W-50 za boxer mašine) in filter prej sam zamenjal, menjali so tudi olje v kardanu, nastavljali ventile in imeli motor priklopljen na računalnik, uglavnem ko sem potem peljal Varo v Trzin na ASa na redni servis sem plačal okoli 20.000 SIT, zdaj na vari sam delam servise z original deli, ker itak ni nič dela z njo, olje, filtri, svečke, olja pa toliko kot ga nalijem v mašino ga tudi zlijem ven, porabe ni.

Bom pa kupil, BMW GS 800 ali pa KTM 990 adv., samo da razrešim vprašanje financ, BOXERJA GSa pa sigurno ne, že zato ker veliko lastnikov, ne vsi teh precenjenih motorjev na ostale motoriste gleda z viška :yea1:

Objavljeno

Da ne bi imel BMW-ja.. -zakaj pa ne? Imel sem R65LS -zelo zadovoljen, samo po centimetrih premali. Sledil je K100RT... tam pa se je moja ljubezen do te firme nehala. Elektronika pokvarjena, števci so delali, pa spet ne... Res pa je, da sem kupil starega. Mogoče spet kdaj... mogoče. Ampak samo RT ali pa GS izvedbo. Boxer.

Objavljeno

v bistvu tresejo in rukajo čisto vsi motorji - vsak v svojo smer; razen japoncev, ki so narejeni za nežne duše.

Debata še vedno ne gre v konstruktivno smer.

Ah kaj ne! Seveda gre. Jasno se izkazuje, da gre za subjektivne ocene.

Men je najbolj všeč tista, da od švabov že ne bom kupil, ko so nas pa streljali. Ja pa še to je res, da so to eni traktorji na dveh kolesih.

čeprav ergonomijo jim pa na vsak način priznam, je ena ta boljših v moto svetu.

Objavljeno

Kaj ma to zveze z temo.....gre se o Bmw motorju ne o lastnikih :slap:

Tema je več kot očitno o razlogih, zakaj ne bi imeli BMW motocikla. Razlog je tako lahko karkoli. To je menda jasno?

Jaz sem vozil samo F650GS kakšen mesec, in je bil čista uživancija, ampak pregrd za moj okus.

Sicer pa tudi ne maram fanboy mentalitete BMWjašev - ampak to sem zaenkrat opazil samo pri 4-kolesnih, pri 2-kolesnih (zaenkrat) še ne.

Objavljeno (popravljeno)

Ne morem se izognit tej temi. Zakaj nebi kupil BMWja? Mogoče bi pa ga. Določeni modeli so kar zanimivi. Trenutno sicer ni nobenega takega, ki bi res pritegnil mojo pozornost, mogoče pa pride čez določeno število let pod mojo rit kak BMW R1200RT. Vozil sem ga in sem bil pravzaprav kar prijetno presenečen. Krava sicer ogromna, ampak ko se pelješ, svoje kile prav uspešno skrije.

Zdaj pa ena kost, ki jo imam v grlu že vrsto let. GS. Ni slab, sem jih kar enih par peljal (1150, 1200 in novega 1200 Adventure) in moram reč, da je zadeva solidna. Ampak to je tudi to. Ni nekih presežkov in zato dejansko ne razumem od kod njim pravica, da tako drastično nabijejo ceno v višave. Za ceno osnovnega modela brez kakršne koli opreme dobiš pri primerljivem motorju, recimo Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX VSO opremo, lučke, kufre, zaščite motorja, gretje ročk itd. Vse. Pri BMWju se pa tu šele začne. Dejansko pride to tega, da za relativno enako opremljen motor z vso opremo daš pri BMWju vsaj 4-5000€ več. In zakaj? Ker je pač GS in to se ljudem zdi popolnoma sprejemljivo in razumljivo in normalno?!

Pa še ena stvar, ki izhaja iz tega: greš na kako priljubljeno destinacijo, recimo na Dolomite, pogledaš moto parkplac in kaj vidiš? Ne bom pretiraval, če rečem, da je 70% motorjev tam BMWjev in 95% teh BMWjev je GSov. Kar pomeni, da ko že izplačaš tistih 18.000€ ali kolikor že pač stane polno opremljen BMW GS, ga postaviš na parkplac in ugotoviš, da si dal ves ta svoj (bolj ali manj) težko prislužen denar za to, da si POVPREČEN!

NEMA! Takole pa se ne bomo šli. Zato ABSOLUTNO VEDNO izberem nekaj, kaj NI BMW GS. Evo ga, super kandidat: Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX.

(tudi Guzzija sem peljal, celo dva, in moram reči, da je na cesti pravzaprav boljši kot GS in da je na brezpotju ravno tako nesposoben)

Popravljeno . Popravil Dr_Jakob
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Fantje ja no vsakemu svoje. ogromno kilometrov imam z raznimi yamahami, pa še kej japonskega (tud kawasaki bi se našu) mam narejenih pa BMW-je sem vedn gledal postrani češ kaka jajca pa so to, ko pa se peleš prvič pa drugič pa tako večkrat, sploh pa ko z rakete R1 presedlaš na BMW gs in vidiš da si prekleto dober tudi z to šajtrgo v ovinkih 8 kar ima svoj čar, jebeš ravnine kjer zna vsak dat gas) potem pač ostaneš na BMW ju in ga sprejmeš takega kot je....grd ampak DOBER..

da pa smo narod favšije pa itak vsi vemo....škoda ko favšija ne gori.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!