Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Priporočene objave

Objavljeno

Moj K-a ima v mašini dve ketni in se bolj bojim zanje kot za kardan (nihalko) ! :grim

Objavljeno

Moj K-a ima v mašini dve ketni in se bolj bojim zanje kot za kardan (nihalko) ! :grim

če imaš K je tvoja bojazljivost opravičena :smoke:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

če imaš K je tvoja bojazljivost opravičena :smoke:

Ne sekiraj se imam toliko rezrvnih delov za K-aja da jih ti ne neseš.Saj veš,če maš rezervo nikoli :bike: ne crkne ! :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Moj kardanar je danes sprišel domov. Na moje presenečenje sem ugotovil, da ima kot sekundarni pogon verigo. Povprašal sem strokovnjake iz tabora Kwak in Yam in vsi se enoglasno strinjajo, da bo zato več na servisu, kot na cesti. Poleg tega bo potrebno veliko denarnega vlaganja, da ga spravijo v red in na ta polizdelek namontirajo kardan, kot je prvotno mišljeno. Očitno res preveč hitijo in ko jim zmanjka kardanov, enostavno na motor namontirajo verigo.

Pa na tanku ima en čuden napis HP4, to najbrž pomeni hrana in pijača za štiri? Zraven nisem dobil nobenih bonov za klobase, zelje in pir. Sam šparajo te Bavarci.

:OK:

Objavljeno

Kopija japanerja hp4, samo grdo masko so še gor dali

 

Kopija ali ne - dejstvo je, da je BMW s tem motorjem vsem (ne samo japoncem) dal vetra.

Objavljeno (popravljeno)

:D

Popravljeno . Popravil gift
Objavljeno

Ker se s tem lahko normalno voziš, ah ja.

Po moje ima 100ps premalo.

Kdaj si od kakega prijatelja sposodi motor, ki ima več kot 50 konj in boš ugotovil, da to ni tak bavbav, kot te mama straši.

Objavljeno

motolover, 100 PS na Jananerju, ali 100 PS na švabskem Tanku, velika razlika :D

Objavljeno (popravljeno)

jaz ne vidim razlike, kje je, da jo najdem?

Popravljeno . Popravil motolover
Objavljeno

motolover@ za legalno vožnjo te na nobenem ni strah, ampak dvomim, da so kdo kupi hp4 za cijazenje po naših cestah?

Objavljeno

motolover@ za legalno vožnjo te na nobenem ni strah, ampak dvomim, da so kdo kupi hp4 za cijazenje po naših cestah?

nimaš prav :grrr , ma ga da provocira take kot si ti :worship:  :OK:

Objavljeno

motolover, 100 PS na Jananerju, ali 100 PS na švabskem Tanku, velika razlika :D

zdej pa mal brcaš v temo :grim

Objavljeno

Kopija ali ne - dejstvo je, da je BMW s tem motorjem vsem (ne samo japoncem) dal vetra.

 

 

prav tale motormi da mislit. kako so Evropejci konceptualno cca 15-20 let za Japonci. 

 

Honda je nardila najbolšo enduro na svetu, neverjetn stroj k je bil na asfaltu odličen, in je vseeno dobro prenašal grd makadam in lepa brezpotja. S psihotom za belanco je zmogel tud zelo grda brezpotja. Africa Twin je bla narjena 1989!

 

BMW eno konkretno in suvereno GSo nardi leta 2000

 

Konc devetdesetih Honda nardi CBR 900. 4 bati, počez čez grušt. Užasno hitr motor. Neverjetno močn, zanesljiv, prožen....merilo za svojo klaso. Iz nje so nardili miljon izpeljank. CBR600, CBFin Hornet 600, pa CBF1000, pa Hornet 900 in še CB1000R in še CBR1100XX

 

Ko BMWju pade na pamet narest motor s štirimi bati počez čez okvir je že leto 2004. Še pet let porabijo da se znebijo kardana in tralalalaleverjev. S1000RR je konceptualno ulovil CBR, in ker so Japonci že nehali računat s supersportivami, jih tud nabije in postane merilo v klasi. Čeprav je ZX10R strašno blizu. Smo leta 2013 ko iz te super rakete nardijo naked, in po netu krožijo slike turistično pošminkanga nakeda s poloklepom. 

 

Honda in Yamaha sta z raznimi CBFji in FZji ta segment že dobro oskubla. Ker mislijo naprej, na trg pošljeta igrače za malo denarja. Energetsko učinkovite zadevšne z eno platformpo in novimi ekologiji prijaznimi motorji. Kulske ropotulje iz serij  NC in MT07

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

To je bolj švabska suha južina, tehta 169kg, manj kot Snecerjev makiato.

 

Pri 169kg ga lahko samo na roke lahko porivaš. Probaj ga zaverglat pri 169kg... oja

 

Berajt za vožnjo ti hp4 tehta 199kg, kaj pa je veliko glede na uporabljene "kvalitetne" in lahke materiale.

Objavljeno

prav tale motormi da mislit. kako so Evropejci konceptualno cca 15-20 let za Japonci. 

 

Honda je nardila najbolšo enduro na svetu, neverjetn stroj k je bil na asfaltu odličen, in je vseeno dobro prenašal grd makadam in lepa brezpotja. S psihotom za belanco je zmogel tud zelo grda brezpotja. Africa Twin je bla narjena 1989!

 

BMW eno konkretno in suvereno GSo nardi leta 2000

 

Konc devetdesetih Honda nardi CBR 900. 4 bati, počez čez grušt. Užasno hitr motor. Neverjetno močn, zanesljiv, prožen....merilo za svojo klaso. Iz nje so nardili miljon izpeljank. CBR600, CBFin Hornet 600, pa CBF1000, pa Hornet 900 in še CB1000R in še CBR1100XX

 

Ko BMWju pade na pamet narest motor s štirimi bati počez čez okvir je že leto 2004. Še pet let porabijo da se znebijo kardana in tralalalaleverjev. S1000RR je konceptualno ulovil CBR, in ker so Japonci že nehali računat s supersportivami, jih tud nabije in postane merilo v klasi. Čeprav je ZX10R strašno blizu. Smo leta 2013 ko iz te super rakete nardijo naked, in po netu krožijo slike turistično pošminkanga nakeda s poloklepom. 

 

Honda in Yamaha sta z raznimi CBFji in FZji ta segment že dobro oskubla. Ker mislijo naprej, na trg pošljeta igrače za malo denarja. Energetsko učinkovite zadevšne z eno platformpo in novimi ekologiji prijaznimi motorji. Kulske ropotulje iz serij  NC in MT07

tolažba  :grim

Objavljeno

Ne morjo pa nemorjo prebolt,da je BMW boljši.........Ta z AT mi je zanimiva,že večkrat sem vprašal koliko tehta ta grdosija pa se je končalo,toliko o AT .In če ob bok parkiraš evropejca KTM990ADV in Afriko TWin ni potrebno dolgo primerjanj,da ugotoviš kateri je boljši in kvalitetnejši zan teren in cesto,pa da ne bi še o kg kakšno rekli :grim

Če bi zraven primerjal še navadno gsko pa Afriko Twin je naravnost smešno,samo GS treba primerno obut pa je ,prav tako je lažji ,varčnejši in veliko pred AT po komponentah.....itd ,itd.........

Cartman a veš kdaj je bila prva GS-ka narejena ko že omenjaš leto 1989 za AT...... :kva1:

 

Je pa res ,da če daš psihota na GS al KTM je hitr kakšna železna ograja odveč :P :lol:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Prvi GS...? A ni bil R80GS, okoli 1979, oranžen sedež in en bočni kufr -bel...? Toliko na pamet, grem Googlat za točen podatek...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ja, potem pa spomin še dela... konec leta 1979 sem kupil Motorrad katalog (seveda za 1980) -tam je bil R80GS na začetku čez dve strani reklama zanj... Kasnejši model R100GS ParisDakar bi pa takoj imel.

Objavljeno

Ne morjo pa nemorjo prebolt,da je BMW boljši.........Ta z AT mi je zanimiva,že večkrat sem vprašal koliko tehta ta grdosija pa se je končalo,toliko o AT .In če ob bok parkiraš evropejca KTM990ADV in Afriko TWin ni potrebno dolgo primerjanj,da ugotoviš kateri je boljši in kvalitetnejši zan teren in cesto,pa da ne bi še o kg kakšno rekli :grim

Če bi zraven primerjal še navadno gsko pa Afriko Twin je naravnost smešno,samo GS treba primerno obut pa je ,prav tako je lažji ,varčnejši in veliko pred AT po komponentah.....itd ,itd.........

Cartman a veš kdaj je bila prva GS-ka narejena ko že omenjaš leto 1989 za AT...... :kva1:

 

Je pa res ,da če daš psihota na GS al KTM je hitr kakšna železna ograja odveč :P :lol:

 

V čem bi bil BMW boljši? saj mojega tudi pravilno obujem pa se peljem tam, kjer gska ne pride do cilja. Večina "avanturistov" pa si gske opremi in navleče gor navlako, tako da k tankovski teži doda še dodatno sidro. Ni čudno da vse popoka in se zakoplje.

Objavljeno

Pri 169kg ga lahko samo na roke lahko porivaš. Probaj ga zaverglat pri 169kg... oja

 

Berajt za vožnjo ti hp4 tehta 199kg, kaj pa je veliko glede na uporabljene "kvalitetne" in lahke materiale.

Tvoj makiato ima suh 181kg.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!