Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Misek

DSG menjalnik

Recommended Posts

Misek

Pozdravljeni

Prosim če mi poveste kake maste kaj izkušnje z omenjenim menjalnikom.

Odločam se za nakup avta imam pa na izbiro 6 stopnski DSG ali 6 stopenski ročni menjalnik.

Ok vem da je vzdrževanje DSG-ja nekoliko dražje (na 60.000km menjava olja in filtra servis cca 450€), kako je kaj z okvarami?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

nisi napisal niti znamke niti kak avto niti v povezavi z kakšnim motorjem zato ti bo težko kdo svetoval. drugače pa imajo DSG priznane znamke tako da vsaj jaz nisem slišal pitožb preko njih. probal sem ga v mitsubishiju evotu, audiju A6, novi BMW 7 pa še kje verjetno pa se ne spomnim. povsod z močnimi motorji in jasno brez pripomb kar pri taki ceni itak pričakuješ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misek

Gre se za Skodo Superb 2.0 TDI 140 KM

Uporabniška izkušnja vem da je fenomenlana, tudi mene je očara vendar pa me zanima kako je z njim kaj na dolgi rok. Okvare in podobno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misek

wtf? ti resno to?

To pa kr drži no vsaj uradni serviser je tako reku.

Je pa res da majo baje sedaj ti novi motorji 2.0 TDI menjavo jermenov predvideno na 210.000 km kar mi je pa malce sumljivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bmflar

wtf? ti resno to?

Seveda je resno, vsak proizvajalec ima svoja navodila glede vzdrževanja avtomatskega menjalnika. pri Mercedesu je potrebno menjati olje na 60.000 km, strošek materiala in dela je okoli 250 €.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Ne vem koliko bi stala servisna ura mojstra na pooblascenem servisu ker popolnoma vse na avih delam sam, se mi pa veliko slisi ker sem si za 240 eur na fiesti 1.4 TDCi naredil veliki servis - oba jermena, vodna crpalka, natezalec, rolca, olje, oljni, zracni in kabinski filter, dve pivi in slabe 3 urice dela. Pa prvic sem delal kaj takega. :)

Na 60-90k km imajo bolj ali manj vsi avtomatiki predpisano menjavo olja in filtra. Za slabosti avt. menjalnikov sem do zdaj slisal le pri dolocenih starejsih generacijah menjalnikov a la BMW, ki delujejo se mehansko (hidravlicno), za kako okvaro na VWjevem DSGju pa res se nisem slisal. Dosti slabih besed sem slisal ze cez avt. menjalnike s strani lastnikov ki na njih niso delali servisov (hm, se ni za cudit), ampak tisto je ze popolnoma druga zgodba.

Glede menjave jermenov na 210k km pa mislim da ni to nic takega. Ce je jermen malenkost predimenzioniran mora zdrzat brez vsake frke. Ford namerava prodajat avte na katerih je predpisana menjava olja na 50k km (tudi pri dizlih!!), kljub vsem sranju ki ga je imel/ga ima renault z dCi-jevimi 30k km... Ne vem ce to ze velja ali se ne, ker sem za to izvedel direktno iz razvoja. Tu bi se pa jaz vprasal ce se splaca varcevati na vzdrzevanju.

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Barth

Neka znanost, da Ford podaljšuje na 50k km interval, niti ni. Jaz imam opel astro letnik 2004 (kupil novega), ki ima servisni interval na 50.000 km oz. 2 leti, tavelik servis pa na 150.000 km (ima jermen). Kar se pa zahteva za tak dolg interval, pa je Oplovo Longlife olje, ki je skoraj enkrat dražje od navadnega castrola v trgovinah. Mašina je od Isuzuja, do sedaj nobene najmanjše težave z njo že skoraj 200.000 km, čeprav je noga kar težka.

Po mojih poizvedbah je DSG tudi precej OK kar se tiče zanesljivosti, ker že gledam opcije za nakup v prihodnosti. Če so stroški vzdrževanja res tako visoki, potem pri meni to odpade, ker letno delam blizu 60k km in dodaten letni strošek 450 EUR za avto ne pride v poštev. Že doplačilo za sam DSG je komaj sprejemljivo. Glede avtomatike sem največ kritik slišal na račun renaultovih avtov, pogosto celo, da so avtomatiko vrgli ven in dali notri navaden menjalnik (iz karamboliranih vozil, rabljeno).

Share this post


Link to post
Share on other sites
hilton

To pa kr drži no vsaj uradni serviser je tako reku.

Je pa res da majo baje sedaj ti novi motorji 2.0 TDI menjavo jermenov predvideno na 210.000 km kar mi je pa malce sumljivo.

ne ni sumljivo. Ford 2.0 tdci ima na 240.000 km ali 7 let !!

drugace pa je vw nategator kar se tice 4 letne neomejene garancije :grim in skoda tudi

pozabi long life servise na 30.000 km....

garancija velja le ce servise opravljas na 15.000 :huh:

tako da skoraj vsi proizvajalci so podaljsali menjavo zobatega na cirka 150.000 do 200.000

Share this post


Link to post
Share on other sites
hilton

Ne vem koliko bi stala servisna ura mojstra na pooblascenem servisu ker popolnoma vse na avih delam sam, se mi pa veliko slisi ker sem si za 240 eur na fiesti 1.4 TDCi naredil veliki servis - oba jermena, vodna crpalka, natezalec, rolca, olje, oljni, zracni in kabinski filter, dve pivi in slabe 3 urice dela. Pa prvic sem delal kaj takega. :)

Na 60-90k km imajo bolj ali manj vsi avtomatiki predpisano menjavo olja in filtra. Za slabosti avt. menjalnikov sem do zdaj slisal le pri dolocenih starejsih generacijah menjalnikov a la BMW, ki delujejo se mehansko (hidravlicno), za kako okvaro na VWjevem DSGju pa res se nisem slisal. Dosti slabih besed sem slisal ze cez avt. menjalnike s strani lastnikov ki na njih niso delali servisov (hm, se ni za cudit), ampak tisto je ze popolnoma druga zgodba.

Glede menjave jermenov na 210k km pa mislim da ni to nic takega. Ce je jermen malenkost predimenzioniran mora zdrzat brez vsake frke. Ford namerava prodajat avte na katerih je predpisana menjava olja na 50k km (tudi pri dizlih!!), kljub vsem sranju ki ga je imel/ga ima renault z dCi-jevimi 30k km... Ne vem ce to ze velja ali se ne, ker sem za to izvedel direktno iz razvoja. Tu bi se pa jaz vprasal ce se splaca varcevati na vzdrzevanju.

glede menjave olja v avtomatskem menjalniku.

vw ima predpisano na 60.000 cirka

merkla tudi...

bmw zgodba je pa zanimiva :grim

kao long life olje ma.... v servisni knjigi pise, da olja ni potrebno menjat??

ok pol pa na selmarju recejo. priporoceno je pa da menjate na cirka 150.000 km??? ok.......

tako da......

avtomatskih menjalnikov pa tako ne znajo popravljat na nobenem pooblascenem servisu. pa neglede ali je to bmw. vw.... itn.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

avtomatskih menjalnikov pa tako ne znajo popravljat na nobenem pooblascenem servisu. pa neglede ali je to bmw. vw.... itn.....

to je zal popolnoma res.

Neka znanost, da Ford podaljšuje na 50k km interval, niti ni. Jaz imam opel astro letnik 2004 (kupil novega), ki ima servisni interval na 50.000 km oz. 2 leti, tavelik servis pa na 150.000 km (ima jermen). Kar se pa zahteva za tak dolg interval, pa je Oplovo Longlife olje, ki je skoraj enkrat dražje od navadnega castrola v trgovinah. Mašina je od Isuzuja, do sedaj nobene najmanjše težave z njo že skoraj 200.000 km, čeprav je noga kar težka.

glede na to da je motor isuzujev predvidevam da gre za kak 1.7 cdti... sploh ni vazno kako drago in fino je olje, ze v 30k km se pri dizlih v olju nabere toliko saj da postane samo olje robato, in nihce me ne preprica da to umazano olje se vedno dobro opravlja svojo funkcijo, sploh pri mazanju obcutljivejsih delov kot je npr. mazanje puse v turbini - oljni filter gor ali dol, zvepla filter NE izloci. Vrni se cez 100k km in napisi nov review. :grrr

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
Barth

ah bejž no, kako pa bo potem ta problem Ford rešil? Piši Fordu, da se moti, ko bo dal tudi on interval na 50k.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aero

ne ni sumljivo. Ford 2.0 tdci ima na 240.000 km ali 7 let !!

drugace pa je vw nategator kar se tice 4 letne neomejene garancije :grim in skoda tudi

pozabi long life servise na 30.000 km....

garancija velja le ce servise opravljas na 15.000 :huh:

tako da skoraj vsi proizvajalci so podaljsali menjavo zobatega na cirka 150.000 do 200.000

vw ima neomejeno 2leti, na določene zadeve 4leta, včasih je treba samo kaj prebrati...moj bo letos star 2leti in na srečo mi ga ni treba več voziti na pooblaščeni servis, garancija je mimo, servisiram ga raje sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
payback

če boš DSG nabavu neboš čisto nič zgrešiu, drugace je to tko od VW menjalnik in motor...je pa menjalnik zeloo zanesljiv pa tudi zelo lepo prestavlja in hitro( mislim da je edn izmed najhitrejsih tud kšna specialka mu ni kos) nwm če si ze probal ampak te bo vsekakor navdušil...glede servisa pa kot je ze omenjeno obvezna menjava na 60.000km pri menjavi se porabi 6l olja in filter pa more brez problema delat... servisi pa tako olja ki jih devajo na servisih so ze tko skor vsa long life na 30k smo jst bi to unmu priporocal ko res dela dolge ture in letno nardi dosti vec kot 30k...se zmeraj je najbolse interval 15k in je to to... glavni servis pa nwm ce drzi to 210k km potem more bit res po novem..prepricaj se in poglej pise v servisni knjigi...jst sm sicer delal in se izucil na vw servisu pa so glavni servisni intervali na 90k in 120k km odvisno od tipa vozila kar se pa garancije tice se pa tudi pozanimaj vsaj pri vw je 2 leti...verjetno se pa da dobiti tudi kšna podalšana garancija..seveda proti doplacilu....drugace pa obilo zabave ob voznji :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
vulcan

Sam se tudi odločam za menjavo avta in sicer za novo Alhambro/Sharan z DSG menjalnikom zato sem se pozanimal pri mojem pooblaščenem SEAT serviserju koliko stane menjava olja in filtra v DSG menjalniku na 60000km, pa sva prišla do cene 170€, je pa res, da je večina tega zneska cena olj (skoraj 120€).

Tako, da če je kdo plačal samo za servis DSG menjalnika 450€ so ga malo nte..... je pa možno, da ga je kompleten servis na 60000km prišel toliko na kakšnem dražjem servisu, tukaj bi me okoli 300€.

Je pa v igri tudi Ford S-max s podobnim menjalnikom (Powershift), a ima kdo kakšne izkušnje s temi menjalniki (predvsem glede vzdrževanja)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrej

Če gre za nov avto brez obotavljanja navi DSG, ti ne bo žal. Pri rabljenem bi jaz malo bolj premisli, ker ne veš kaj je prejšnji lastnik počel z avtom. Kadar sem jaz kupoval rabljenega sem se vedno raje izognil avtomatiki, ker sem slišal veliko "horror stories". Strošek je pač toliko večji, medtem ko moraš biti res kreten da uničiš ročni menjalnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hilton

Sam se tudi odločam za menjavo avta in sicer za novo Alhambro/Sharan z DSG menjalnikom zato sem se pozanimal pri mojem pooblaščenem SEAT serviserju koliko stane menjava olja in filtra v DSG menjalniku na 60000km, pa sva prišla do cene 170€, je pa res, da je večina tega zneska cena olj (skoraj 120€).

Tako, da če je kdo plačal samo za servis DSG menjalnika 450€ so ga malo nte..... je pa možno, da ga je kompleten servis na 60000km prišel toliko na kakšnem dražjem servisu, tukaj bi me okoli 300€.

Je pa v igri tudi Ford S-max s podobnim menjalnikom (Powershift), a ima kdo kakšne izkušnje s temi menjalniki (predvsem glede vzdrževanja)?

Definitivno s max moja izbira v tej primerjavi...

aja 2.0tdci 163 ps powershift v novem fokusu od forta je dobra izbira......

poraba 6........

menjava olja pa pri fordu odpade :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bmflar

Eno vprašanje .... ali mogoče kdo ve, koliko olja gre v atomatski menjalnik Forda S-max in kje piše, da ni potrebno menjati olja v menjalniku ????

Share this post


Link to post
Share on other sites
bladzo

Bojte se stvari, ki so "večne"....Kakšna neumnost je to, da se stvari ne vzdržujejo. To je kvečjem en vilik minus in ne plus!

Tudi pri mojem avtu, ki je avtomatik, menjava olja ni predvidena! Zdaj ima 105.000km in med drugim bom menjal tudi olje in oljno sito v menjalniku!

Share this post


Link to post
Share on other sites
hilton

Eno vprašanje .... ali mogoče kdo ve, koliko olja gre v atomatski menjalnik Forda S-max in kje piše, da ni potrebno menjati olja v menjalniku ????

definitivno se je nekdo v nasi familiji odlocil, da bo povprasal o tem predno se je odlocil za nakup powershift menjalnika :closedeyes:

tako da informacije iz avtohise v grazu... mariboru.....

glede kolicine olja ti pa ju3 preverim

lp m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • vandrovec
      ...me zanima, kako pašejo enduro gume na ta motor... Saj je le malo povišan SX, tako zgleda...
    • motozajebant
      ma je razlika čoln motor... pri motorju si rečeš, ok, pije 6L/100km... in hitro veš, a boš finančno zmogel ali ne... Pri čolnu pa tega ne (vsaj jaz, laik)... nimam pojma kolk to troši in če mi nekdo reče da pije 20L/uro... hja, kaj pa vem, a je to velik al ne... tut sanja se mi ne   Pri motorju poraba ni v ekstremih (da bi recimo rekel, da motorji lahko pijejo med 5-15L /100km), pri čolnih je pa kr ogromna razlika... zato bi se pa tam tudi jaz pozanimal, kolk košta ta špas  
    • Kugelschreiber
      Dokler se na 10 gs-jev proda en versys, tezko govorimo o kakem killerstvu. 
    • Snečer
      versys SE, ki je na sliki stane v osnovni različici 17.200 eur v letu 2020... torej ima za gs...  in je pravi gs killer 4valjni vrstni motor, ki ima cilindre lepo pospravljene, simetrična maska po vzoru čelade samuraja, lepo oblikovani kovčki, vrhunska izdelava, legendarna japonska znamka itd...v vseh pogledih gs killer poleg tega, da s tem motorjem izstopiš iz množice in ne rabiš alarma pravi gs killer  
    • luxsa
      Me zanima po cem bi.... ce ne bi blo bmw pa GS,se prau,ce nimas za gs kups versaceta pa reces da je GS kiler?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!