Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla - nabijanje


I30

Priporočene objave

AAAAAAAAAAAAA, izdajauc!!! Leta in leta sem izpopolnjeval svojo krinko, ti me pa pol tkole v enem stavku uničiš?! SVINAA!!! Ne morm verjet. Pa sm mislu, da sva parjatla... :(

Dottore pomiri se, lastniki metzelera so itak makaronarji :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to "razumevanje" je zelo zajebano..

jaz naprimer ne razumem zakaj bi kdo mel fejzrko..

pa zarad tega nobenmu ne težim ;)

Jah..... ti očitno marsičesa ne razumeš. Najbolj pa ne razumeš bistvene razlike med nama. Fazer za mene ni sveta krava, BMW pa za tebe to je....:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah..... ti očitno marsičesa ne razumeš. Najbolj pa ne razumeš bistvene razlike med nama. Fazer za mene ni sveta krava, BMW pa za tebe to je.... :)

oo..to se pa gladko motiš..bmw je zame pač proba ;)

rečt da ni zares dober kos motorja je pa enostavno nepoznavalsko ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oo..to se pa gladko motiš..bmw je zame pač proba ;)

rečt da ni zares dober kos motorja je pa enostavno nepoznavalsko ;)

Tak pač ti misliš in se vidiš.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nabijanje brez katarze.....dolgočasno.... :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja..in ker ti misliš da ni moraš met prav..

me veseli da si zadovljen ;)

ne samo zadovoljen, neskončno srečen, sploh ne vem če bom nocoj lahko spal.... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW: drJakob, od kar je probal metzelerke, jih tut ne more prehvalit....majkemi, da je tudi on čistokrvni BMWjaš...oz. BMW ljubljenec, ki pa to zelo dobro skriva!!! :P

Najboljš, da se 1x na kufetu dobimo v postojni, pa si žabe ogledamo :beer2:

ja itak da je! Latenten BMW fan. Le da on tega še ni prznal. Ko sm jaz prvič pelal futuro, se mi je zelo, da vozim R1150RT z navadnimi vilcami. všeč mi je blo. Ko sm se drugič pelal z njo, se mi je to zdelo še bolj res :P

komot. jez tam u postojni itak žvim hehe.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja itak da je! Latenten BMW fan. Le da on tega še ni prznal. Ko sm jaz prvič pelal futuro, se mi je zelo, da vozim R1150RT z navadnimi vilcami. všeč mi je blo. Ko sm se drugič pelal z njo, se mi je to zdelo še bolj res :P

komot. jez tam u postojni itak žvim hehe.

ko sm js pelu futko futuro, sm meu še 2 tedna more...sam ti ni povezano z BMW temo, al ja? :glare:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko sm js pelu futko futuro, sm meu še 2 tedna more...sam ti ni povezano z BMW temo, al ja? :glare:

Kakšne bi bile more šele po tej vožnji :)

21khyxz.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta je od vodje motoristev........................parade ponosa :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Eni ga ne bi imeli ker so premajhni,prelahki,prešibki in moraš imeti jajca in ne jajčnikov.... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Glej Preberi kaksno revijo kakor PS.. Motorad , Mc.... itn.....

in ce pogledama da gsa pride cirka 4000€ vec.........

in v bistu tesko trofis ego anglezev ker samo bmwjasi jamrate :grim

in dejansko je cas da snames svoja roza ocala,

- ker bmw gs ima tesko konkurecno

- poraba je enaka :grim dejansko sprobal oba na ac pri isti hitrosti ista relacija...

- domet pri gsa--- je definitivno vecji.. tega ne oporeka noben

- navor kje si bmw se sprasujem

- vozne zmogljivosti..... je spet tiger spredaj :sleep2:

-vzemetenje..... bmw..... ampak za razliko v ceni si omislim kaj bolj eksoticnega :grim

- navor....... kje si bmw.......

in razlika v ceni 3500€......

imam akrapota+ vso dodatno opremo( kovcki, meglenke) zascita motorja itn......

in tak je to kmet ves......

bos moral 2013 novega bmwja kupit, da potesis svoj ranjen ego!!

lp m

Ne da se mi z tabo prerekat o egotih in definitivno ne bom 2013 kupil BMW-ja zato ,da bi mel kaj boljšega oz. da bi bil boljši kot drugi saj mi moj motor zadustuje zaenkrat in res ti ni treba od Fritza ponavljat o egotripih in podobno,ker če bi prebral bolj pozorno moj post in ti snel rozasta očala,bi enostavno skontal,da sem oporekal tvoji trditvi o segmentih...itd....in jaz preberem veliko motorističnih revij,tako zaradi dolgčasa včasih in v nobeni dragi Hilton nisem zasledil,da bi bil Explorer boljši v vseh segmentih tako,da čakam,da mi poveš točno v kateri reviji si to prebral na kateri strani ,no bilo bi lepo.

Pa če boš v svojih naštevanjih ponovil še enkrat navor bo to že 3x :grim

Glede cena .....oba sta predraga!!!

Pa Hilton želim ti veliko lepih in varnih kilometrov z novim angležem,kupil si dober motor,upam ,da ne bodo imeli preveč poporodnih težav.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

...saj tole triuphovo "zalaganje" v bmwjev in tenerin renome je čist okej... celo še bolj všečno... a dvom ki ga bo verjetno vsak resen advenčer popotnik gojil ostaja: Kako je (bo) z rezervnimi deli, servisno mrežo, itd v odročnih delih sveta... Afrika? Azija? BMW, Yamaha, Honda... to je (baje) povsod "pokrito" ...a le delajo kaj na tem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej zdej pa vi Triumphatorji nehte bluzit.....dejstvo je ,da je res Triumph v Sloveniji zelo slabo zastopan in tudi dejstvo je Marja ,da motorji crkujejo pa naj bo to Honda ali pa kej drugega in spet je dejstvo če imaš v naši državi en pooblaščen servis zna bit problem z čakanjem rezervnih delov in ne bi bil prvi primer ,prav tako je problem isti znamke Ducati,poznam prijatelja motorista,ki so mu na ta način zjebal skoraj celo sezono.

Vse kar sem pa naštel niso slabe lastnosti motorja Triumph temveč njihovih distributerjev in slabe logistike!

Pa dej Kec prosm te ,oba motorja sta primerna za poti po Afriki in Aziji ...itd.....in res ne vem katera opcija bi bila pa zdej res ne vem koliko primernejša....a mogoče kakšna Afrika twin ali predpotopna super tenere.....res ne vem zakaj si kupujete drage avte,kateri imajo prav vse opcije elektronsko podprte,rajši si kupte potem fičota pa greste z njim na konec sveta,ne morš zajebat...4 bati,vplinjač in frtajler,vse napake lahko odpraviš sam.

Čas gre naprej ,prav tako tehnologija in temu se hočmo,nočmo treba privadit.

Za kakšne resne off roade se pa itak ve ,da te enduro krave niso primerne,pa ne zaradi motorja ampak zaradi voznika,saj ni noben od nas supermen,da lahko 260 kilski motor pobira po tleh cel dan in ga obvladuje po tehnično zahtevnem terenu.....no sam se najdejo mojstri.

Skratka Kec,a mi poveš eno opcijo motorja za potovanje po Afriki,Aziji brez podporne ekipe z vso potrebno prtljago za preživetje,popravila ,pnevmatike...itd,,,ki je veliko bolj primern kot Gs,Triumph Explorer...pa še jih lahko naštejem.? pa prosim motorje današnjih časov ne časov Jugoslavije.

In kot je že nekdo omenil z podporno skupino in ščetko za zobe na motorju se gre lahko čisto vsak off road po bilo kateri deželi sveta a ko te podpore ni in je treba na motor naložit vso potrebno opremo za preživetje ,ki nanese kar precej teže......ja tuki me pa res zanima kateri motorji so bolj primerni za potovanje po teh odmaknjenih deželah.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej zdej pa vi Triumphatorji nehte bluzit.....dejstvo je ,da je res Triumph v Sloveniji zelo slabo zastopan in tudi dejstvo je Marja ,da motorji crkujejo pa naj bo to Honda ali pa kej drugega in spet je dejstvo če imaš v naši državi en pooblaščen servis zna bit problem z čakanjem rezervnih delov in ne bi bil prvi primer ,prav tako je problem isti znamke Ducati,poznam prijatelja motorista,ki so mu na ta način zjebal skoraj celo sezono.

.

Tako je, motorji crkukejo ne glede na znamko. V SLO je že nekaj uradnih servisov za Triumph. Original dele pa če že rabiš ( jaz sem rabil vžigalno tuljavo in pick up ) pa hitra pošta prinese v 7 dneh iz Anglije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...da se ne boste preveč matral... "kdo koga in kako dobro nateguje"...

Toliko o "dobri servis pokritosti":

post-16856-0-25013600-1346697184_thumb.jpg

...sicer pa mimogrede... na Portugalskem so 3je, za celo Rusijo pa eden!

...Coment?

Aja... da ne bo zgledalo kot antireklama... Triupha bi imel! Od vseh velikih endur mi je res špica in najboljši in sploh ne bi razmišljal o tistem jurju več kot pri crossturerki ali tenerejki...

...še veča špica se mi pa zdi prihajajoči sportturer... škoda ko (še) ni rabljenih in me bo verjetno prej kaka golda, GTR ali Voyager osvojil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...da se ne boste preveč matral... "kdo koga in kako dobro nateguje"...

Toliko o "dobri servis pokritosti":

post-16856-0-25013600-1346697184_thumb.jpg

...sicer pa mimogrede... na Portugalskem so 3je, za celo Rusijo pa eden!

...Coment?

Aja... da ne bo zgledalo kot antireklama... Triupha bi imel! Od vseh velikih endur mi je res špica in najboljši in sploh ne bi razmišljal o tistem jurju več kot pri crossturerki ali tenerejki...

...še veča špica se mi pa zdi prihajajoči sportturer... škoda ko (še) ni rabljenih in me bo verjetno prej kaka golda, GTR ali Voyager osvojil...

Ojej dečko, to kar si ti linkal je samo seznam internetnih strani za specifične države in tam so navedeni uvozniki. Slovenije ni na seznamu pa ima uradnega serviserja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober in všečen motor, edino prednje luči bi lahko bile malo višje postavljene, to mu malo kvari videz.

Za na pot "okoli sveta" bi pa sam izbral en star motor, ki ga ni škoda, za večino destinacij, ki jih vozijo lastniki novih motorjev mu pa nič ne manjka, po moje.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se pa tiče servisov , ipd. , ko sem bil s Šerugo v Afriki , mu je od Ljubljane do juga Kenije dvakrat šel zadnji blažilec (BMW - GS 1200) je res da ga je preobremenil (sicer ne preveč) ker je naložil gor boga in pol pa še dva sta bila na motorju. Ampak ni to point , point je da tam pač ni pooblaščenega serviserja , ne za BMW , ne za Triumph. Zadnji blažilnik je obakrat prispel z DHL-om iz Avtoaktiva v Trzinu, pa še to enkrat v Adis Abebo , drugič pa v Nairobi. Ko pa si enkrat malo stran od mest ... forget it honey. Ko bi šele videli kako se z macolo in pajserjem zamenja gumo brez zračnice , oz. kako zgleda vožnja na polnoobloženem motorju , po zjahanih kolovozih , ko se motor zaradi sluzastega blata 100-krat na dan zvrne in ga je treba pobrati. Ne , s Triumphom ne bi šel v Etiopijo ali Kenijo , niti z BMW-jem ne , razen če bi se držal glavnih cest ki povezujejo mesta , ampak tam prave Afrike ni , za pravo Afriko se je treba peljati po 3 dni v eno smer od glavne ceste , za to pa ne eden ne drugi nista ...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!