Skoči na vsebino

Težave z rave ventilom pri KX 125


petko94

Priporočene objave

že vnaprej hvala za pomoč!

Najprej sem na bloku motorja opazil razpoko, nato sem razdru blok motorja ter je takoj padel ven pogon tega rave ventila povsem razdrt. Ugotovil sem da je blok motorja prežiral zobnik za dvig ter spust vodilo za rave.

Sedaj me zanima kaj bi bil vzrok da se je razpadel ter ali se splača obnavljati ta "zobink pogon" ali naj ga zamenjam?

se opravičujem za moje nestrokovne izraze.

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v mislih imata eno in isto stvar.. pač ventil v izp. kanalu

ne prestavljam si sicer kako ima to nareto kawasaki , vendar bo verjetno najcenejša varianta kakšen ebay, npr. kaj podobnega

temule:

http://www.ebay.de/i...=item3371b5e7da

ali pa se pozanimaš za nov original del, morda zadeva ni draga, razen če je možno dobiti samo v kompletu..

razpade pač zaradi dotrajanosti in ker se nabirajo saje od olja, vsake toliko časa bi bilo smiselno vse skupaj razdreti in očistiti. sam imam izkušnje sicer z yamaha DT 125, ki ima ta ventil rešen na mnogo bolj enostaven način.

Popravljeno . Popravil carmagedon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja moja napaka power valve. ja oblika je podobna, http://www.ebay.com/itm/1994-KAWASAKI-KX125-KX-125-POWER-VALVE-GOVERNOR-/280533475720?item=280533475720&vxp=mtr#ht_1528wt_905 zadeva je skoraj identična tej na sliki. Sicer ga imam doma samo da je raskopan in bi ga bilo treba sestaviti pa še nekaj ležajnih iglic mi manjka če bi imel kakšno skico bi ga mogoče še sestavil, sicer bom pa pobrskal po spletu ter pregledal slike zdaj vsaj vem kako se stvar imenuje :P

zdaj me pa še zanima če je delovanje podobno kot pri rave ventilu, kajti na motorju nisem opazil kašni večjih sprememb le da se moram voziti vedno z eno brzino nižje :P

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdaj me pa še zanima če je delovanje podobno kot pri rave ventilu, kajti na motorju nisem opazil kašni večjih sprememb le da se moram voziti vedno z eno brzino nižje :P

hvala

ne razumem točno kaj hočeš vprašat, saj imajo vsi ti izpušni ventili pri 2T enako vlogo. le različne znamke ga drugače imenujejo: Aprilia mu pravi RAVE ventil, (Rotax Automatic Variable Exhaust) , yamaha YPVS (Yamaha Power Valve System) , pri kawasakiju KIPS (Kawasaki Integrated Powervalve System) ..... itd

služi pa, kot si ugotovil temu, da je motor bolj uporaben pri nižjih obratih

Popravljeno . Popravil carmagedon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri apriliah in podobno se imenuje rave ventil in zmanjša porabo goriva

pri kros motorji imajo pa power valve 2taktni motorji in poveča moč v nizkih obratih zato ga moras tud zdaj v nizji brzini vozit

je pa res kar je carmagedon reku da vsaka znamka motorja ima drugacen naziv tega power valve

tko da zadevo kr popravi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!