petko94 Objavljeno Februar 12, 2012 Opozori Objavljeno Februar 12, 2012 že vnaprej hvala za pomoč! Najprej sem na bloku motorja opazil razpoko, nato sem razdru blok motorja ter je takoj padel ven pogon tega rave ventila povsem razdrt. Ugotovil sem da je blok motorja prežiral zobnik za dvig ter spust vodilo za rave. Sedaj me zanima kaj bi bil vzrok da se je razpadel ter ali se splača obnavljati ta "zobink pogon" ali naj ga zamenjam? se opravičujem za moje nestrokovne izraze. lp.
LoloMen Objavljeno Februar 13, 2012 Opozori Objavljeno Februar 13, 2012 rave ventil pri kx 125 ????? nevem kokr jst vem ga krosi nimajo majo pa power valve (2t) (popravte me ce se motim)
carmagedon Objavljeno Februar 14, 2012 Opozori Objavljeno Februar 14, 2012 (popravljeno) v mislih imata eno in isto stvar.. pač ventil v izp. kanalu ne prestavljam si sicer kako ima to nareto kawasaki , vendar bo verjetno najcenejša varianta kakšen ebay, npr. kaj podobnega temule: http://www.ebay.de/i...=item3371b5e7da ali pa se pozanimaš za nov original del, morda zadeva ni draga, razen če je možno dobiti samo v kompletu.. razpade pač zaradi dotrajanosti in ker se nabirajo saje od olja, vsake toliko časa bi bilo smiselno vse skupaj razdreti in očistiti. sam imam izkušnje sicer z yamaha DT 125, ki ima ta ventil rešen na mnogo bolj enostaven način. Popravljeno Februar 14, 2012. Popravil carmagedon
petko94 Objavljeno Februar 15, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Februar 15, 2012 ja moja napaka power valve. ja oblika je podobna, http://www.ebay.com/itm/1994-KAWASAKI-KX125-KX-125-POWER-VALVE-GOVERNOR-/280533475720?item=280533475720&vxp=mtr#ht_1528wt_905 zadeva je skoraj identična tej na sliki. Sicer ga imam doma samo da je raskopan in bi ga bilo treba sestaviti pa še nekaj ležajnih iglic mi manjka če bi imel kakšno skico bi ga mogoče še sestavil, sicer bom pa pobrskal po spletu ter pregledal slike zdaj vsaj vem kako se stvar imenuje zdaj me pa še zanima če je delovanje podobno kot pri rave ventilu, kajti na motorju nisem opazil kašni večjih sprememb le da se moram voziti vedno z eno brzino nižje hvala
carmagedon Objavljeno Februar 15, 2012 Opozori Objavljeno Februar 15, 2012 (popravljeno) zdaj me pa še zanima če je delovanje podobno kot pri rave ventilu, kajti na motorju nisem opazil kašni večjih sprememb le da se moram voziti vedno z eno brzino nižje hvala ne razumem točno kaj hočeš vprašat, saj imajo vsi ti izpušni ventili pri 2T enako vlogo. le različne znamke ga drugače imenujejo: Aprilia mu pravi RAVE ventil, (Rotax Automatic Variable Exhaust) , yamaha YPVS (Yamaha Power Valve System) , pri kawasakiju KIPS (Kawasaki Integrated Powervalve System) ..... itd služi pa, kot si ugotovil temu, da je motor bolj uporaben pri nižjih obratih Popravljeno Februar 15, 2012. Popravil carmagedon
petko94 Objavljeno Februar 15, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Februar 15, 2012 hjo spet moja nevednost... kaj pa mašina je kaj bolj obremenjena pa poraba je najberš tudi večja?
LoloMen Objavljeno Februar 17, 2012 Opozori Objavljeno Februar 17, 2012 pri apriliah in podobno se imenuje rave ventil in zmanjša porabo goriva pri kros motorji imajo pa power valve 2taktni motorji in poveča moč v nizkih obratih zato ga moras tud zdaj v nizji brzini vozit je pa res kar je carmagedon reku da vsaka znamka motorja ima drugacen naziv tega power valve tko da zadevo kr popravi
Priporočene objave