Skoči na vsebino

Gilera Runner 50 SP


alchex

Priporočene objave

Lep pozdrav,

mam sledeč problem da ko pride skuter do 9,2 - 9,5 tisoč obratov skuter ponori. Obrate začne metati do 10tisoč pa skoraj tja do 11tisoč, to zglea tak da se pol sekunde peljem na 11tisoč, pol sekunde na 9,2 pa spet pol sekunde npr. na 10tisoč in tako dalje. Če se vozim z 3/4 gasa dela normalno, to je na 9tisoč. Kak dam več pa podivja.

50ccm, ZX, 3,7g valjčki(22,2g skupno), kuplonga v dobrem stanju, prav tako jermen, variomat in vse kaj je pač pod deklom. Predvideval sem da je z valjčki problem zato sn probal druge kombinacije pa je mašina delala isto. Ne vem več kje je problem.

Se komu kaj sanja ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam da se zaj boljše počutiš z takimi debilnimi.

Jao! pelji ga na servis! sej mi tud ne mormo vsega vedet! :closedeyes: :closedeyes: :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se to cuje kot da bi bl kuplonga lahko mogoce? da zdrsi pri tisti meji mogoce ker federca hin na kuplongi? jaz bi to prevero najprej.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VIDEO slabša kvaliteta, mislim pa da zadane bistvo. Temeljito očisto fergazer, menjal svečko, valjčki so novi.

A svečko si menjal pa frgazer spuco?hm si probo kaj kabl od svečke kaj premigat. ker cuje se to malo drugac kot pa da bi blo kaj z valjcki ali kuplongo. kot da bi mu sfalilo iskre za neke casa pol pa dalje ok. jaz bi pregledo se kabl za svečko ce je mogoce ki oksidiran, pol bi prevero šalter za izklop če je vse ok pa nvm dize si prepiho na frgazeru?mogoce zapacana pipica tudi treba ocistit filter not da je mogoce premalo dotoka benza na full gasu. probaj to preverit.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A svečko si menjal pa frgazer spuco?hm si probo kaj kabl od svečke kaj premigat. ker cuje se to malo drugac kot pa da bi blo kaj z valjcki ali kuplongo. kot da bi mu sfalilo iskre za neke casa pol pa dalje ok. jaz bi pregledo se kabl za svečko ce je mogoce ki oksidiran, pol bi prevero šalter za izklop če je vse ok pa nvm dize si prepiho na frgazeru?mogoce zapacana pipica tudi treba ocistit filter not da je mogoce premalo dotoka benza na full gasu. probaj to preverit.

Lp

Fergazer sem skopal v benzu, spucal z ščetko, prepihal vse možne lukne. Ostalo bom pa še prevero.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Še kar isti problem, mogoče če vam na drugačen način in z novim posnetkom pokažem bi znal kdo vedet kaj je :)

Torej skuter začne trokirat pri obratih višjih od 9.000 kot je razvidno iz videa na spodnjem linku

skut.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probej par metrov peljati brez gobice v filtru po kaki čist cesti :) pa sporoči rezultat ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Pozdravljeni,

Vem, da je na to temo že marsikaj napisanega pa vendar.

Kupil sem omenjen motor, letnik 2008. Pri prejšnjem lastniku so bile ven pobrane blokade. števec je šel po števcu 82km/h. Včeraj sem dobil en Leovinci ZX izpuh. Ker je rabljen, sem dobil samo izpuh in nič dodatnih valčkov in fedra.

Takoj sem spravil zamenjave. Že takoj pri menjavi sem naletel na eno težavo. Iz auspuha (tam kjer je koleno) gre pri mojem auspuha iz izpuha ven še ena malo manjša cevka proti frgazerju (mislim, da celo tja k avtomatskemu zaugu. Ali kdo ve, kaj je to? Problem nastane, ker Leovince seeda nima te cevke. Tako da sem moral to cevko pustiti v luftu. Posledica se je kazala v tem, da ko je bil skuter mrzel ni mogel držati štandgasa. Tudi vžgal ni brez gasa. Kako lahko ta problem rešim? Za lažjo predstavo tudi prilagam sliko, kjer se vidi, za katero cevko gre. Sigurno ste se tudi ostali s takimi skuterji naletelei na ta problem.

No potem sem končno zamenjal auspuh.

Se odpeljem. Pri občutek super. Kljub temu, da se mi je zdelo, da je skuter že pred tem dobro potegnil (motilo me je, da prej ni imel dobrre končne hitrosti), je sedaj do 30 km/h še boljše potegnil. Obrate si šli takooj na 10k, sam potem ko pa pride tm do dobrih 30km/h pa obrati kar naenkrat padejo na ene 6,5k in potem skuter nikamor več. Prou tko očitno je, da ga je nekaj čist zamoril. In potem se po ravnini vozim 53,53km/h in čist nič več. Obrati ne narastejo čisto nič več in tudi zvoka nobenega, auspuh sploh ni imel tistega svojeha značilnega brnenja. In potem, ko že hočem obrnt, pa it nazaj, pa na križišču policaji. Sem si mislu, to pa bo zdej ironija, da mi bodo težil zaradi auspuha, pa sploh ne gre prehitro. Tko da pol tm nisem obrnil, ampak sem moral it mal na okoli.

Pol se pa slučajno peljem po enem rahlem klančku navzdol in skuter počasi začne nabirati, 52,53, 54…60km/h, pr 60 km/h pa se počasi že začne oglašati asupuh in potem kr naenkrat spet začne vlečt…..in tko pride do 94km/h po števcu, kar pa se mi zdi že kr ok. In potem spet, recimo če hitrost pade pod 55km/h potem imam problem, potem spet rabim fulll dolgo ravnino al pa klanec navzdol, da ga lahko spravim nad 60km/h, če pa recimo pade samo na 65km/h pa dam gas, pa spet začne lepo nabirati.

To mi da mislit, da notr niso prai valjčki. Pr novem auspuhu dobiš zraven še en set valjčkov, jaz tega nisem dobil.

In zdej tisto glavno vprašanje, kakšne valjčke dat notr? Ali obstaja kakšno pravilo? Notri imam originalne valjčke, ki so v Gilera Runner 50, 2008. Stehtal jih bom danes popoldan ko bomo odprl variomat, sam nove valjčke, bi pa rad že prej kupil. Kaj mi svetujete?

Noter so še original valjčki, torej: 19X15,5, 5,3g. Koliko sem bral bi bilo smiselno, da dam noter lažje. Koliko lažje? 4g? Kot sem rekel, nebi dal prelahkih, da ne bom imel manjše končne. Bimoral menjati še kakšno vzmet?

Torej, če povzamem, imam sledeča vprašanja:

-Kaj dela una cevka iz auspuha do frgazerja?

-Kako lahko nadomestim sedaj to, da jo ne morem priklopit na auspuh?

-Kakšne valjčke naj dam sedaj noter?

DSC_0018.JPG

DSC_0020.JPG

Popravljeno . Popravil avion
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tista cevka je tako imenovan secondary air system, vglavnem bedarija ki vpihava neki vroč zrak, samo dol vzemi to, večja korist je če v cilinder pride hladn in gost zrak kot pa topel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ostalo pa se malo poigraj z valjčki, povratno fedro, fedrcami v sklopki, ter primerno dizo, pa bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Lepo pozdravljeni imam gilero runer sp l 2007.Imam malosi variomat,4.8 valčke.Rms kuplongo( obroč)Povratna pa je črne barve.

Motor pri 5 tisoč obratih speluje,pri 7 tisoč vedno potrokira pri speljevanju,kakor tudi med vožnjo,ko dam gas pa pride do 10 tisoč,ter 80 km.

Fergazer je original DELOORTO 17.5 z 70 glavno dizo in svečka je nova-bila menjana z NKG 9 drugače motor deluje samo pri nastavitvi prostega teka ga ne spravim na 2 tisoč obratov,včasih laufa na 1.5 včasih na 2-3 pa ne vem ali ima ta el.čok kaj vpliva na to? Kako ga najlažje preverit,če dela,na akomolator ali kako drugače?? Prosim za nasvete!

post-47282-0-37579700-1413300438_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me dela isto sam pri 7 tisoč potem pa normalno naprej do 10,in kaj je bilo narobe ker mene to ful muči drugače gre 80 po gpsu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!