w950 Objavljeno Februar 25, 2012 Opozori Objavljeno Februar 25, 2012 Živjo. Zanima me "expertno" mnjenje bolj izkušenih motoristov. Zanima me namreč ali bi se bolj splačalo kupiti kako rabljeno Yamaho mt-03 ali (novo)Hondo NC700S? Yamaha mt-03: Honda NC700S: Med temi dvemi izbiram, ker imam izpit A2 (do 35 kw). Če ima kdo kakršnekoli izkušnje s katerim od motorjev, bi prosil za vaše mnenje. Lep pozdrav.
Kawl Objavljeno Februar 26, 2012 Opozori Objavljeno Februar 26, 2012 Moje mnenje je da izberi Hondo NC700S. Dvovaljnik je vseeno prijaznejši do manj veščega motorista. Manj trese, bolj elegantno vleče, poleg tega je popolnoma nov model. Pomoje nimaš kaj zgrešit. LP w950 1
SF Objavljeno Februar 26, 2012 Opozori Objavljeno Februar 26, 2012 (popravljeno) Ne eno ne drugo za prvi motor.... Na AV onetu imaš kakega Suzukija DR350 za kakega dobrega jurja pa te nič glčava ne boli, če po tleh pade... Ko boš lahko vozil motor s polnimi konji, boš pa kupil kaj boljšega, če ti bo do tega... Tale Honda je že po videzu popolnoma neuporaben motor... Popravljeno Februar 26, 2012. Popravil SF
thumper Objavljeno Februar 26, 2012 Opozori Objavljeno Februar 26, 2012 Ne eno ne drugo za prvi motor.... Na AV onetu imaš kakega Suzukija DR350 za kakega dobrega jurja pa te nič glčava ne boli, če po tleh pade... Ko boš lahko vozil motor s polnimi konji, boš pa kupil kaj boljšega, če ti bo do tega... Tale Honda je že po videzu popolnoma neuporaben motor... stari ne tako no ... na kofe do morja bi se z obema pripeljal ... seveda s pametjo v desni roki ... honda mi je lepša , mt03 pa je preizkušen motocikel ... in yamaha zna bit bolj zabavna po par 1000 kilometrih ... kupi si nekaj lepo ohranjenega za metat po tleh - na mestu seveda ... po možnosti čim lažjega po kilah zaradi dvigovanja ..in ne poslušaj tistih profesorjev ki še nikoli niso vrgli motorja na mestu in niso nikoli padli ...res da se mogoče ne spomnijo ker so že zelo stari ali pa zgodaj senilni ... w950 1
JONI 46 Objavljeno Februar 26, 2012 Opozori Objavljeno Februar 26, 2012 Ce bi jaz izbiral, ali pa ce bi mene kdo vprasal za izbiro med tema dvema, bi bil jasen odgovor mt 03.. Sej veste kasen sem, pac sem se zaljubil v minarelli motor . odlicna odzivnost, vlece v vsem obmocju vrtljajev, res pa da 1 cilinder povzroca nekaj tecnih vibracij za malo daljse poti. Ce pa kdo rece da ta motor ni za dolge poti, pa povem da se je krepko zmotil, ne rabis 1000ccm, 100konjev +... Skratka mt 03.. Thumper, mt03 je pomoje kar lahko dvignit iz tal, veliko prostora da ga lahko poprimes, ima dokaj nizko tezisce in tudi ni med najtezjimi.. O hondi pa ne znam veliko povedat, razen iz slik, ker je to nov motor na trgu, videl se nisem nobenega... Kaksna je pa cena nove honde ? w950 1
cesko Objavljeno Februar 26, 2012 Opozori Objavljeno Februar 26, 2012 Kaj pa kašna kawasaki ninja 250. Za prvi motor mislim da je čisto dovolj močan pa še stroški so minimalni oz. samo tankaš in voziš
ponikipo Objavljeno Februar 26, 2012 Opozori Objavljeno Februar 26, 2012 @SF "Tale Honda je že po videzu popolnoma neuporaben motor..." meni pa se zdi ravno obratno ... namreč tam, kjer je običajno tank, se skriva prtljažnik, ki pogoltne integralko, serijski ABS, nizkoturažni 2-valjnik, sicer res le dobrih 50KM, navora pa ima toliko kot CBF 600, a kar pri 3000 rpm nižje (< 5000), pa precej polikano krivuljo, cena 6k€ za motor z novo razvitim agregatom w950 1
SF Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 (popravljeno) Hmmm tale čelada pod plastičnim pokrovom je sicer super... ... Dokler ne daš gor tank torbe... Magnetna namreč ne bo šla gor, gurtne bodo pa iz marsikaterega sicer prijaznega možaka naredile pobesnelo žival. Če je ta ABS enak, kot tisti na CBF, je boljše, da ga motor nima... Pa še to... Motor ima 227 kil in 50 konjev. A ni potem boljše človeku za prvi motor ponudit kakšnega Kawasakija ER5, ki dela na vse, kar mu natočiš, poln tehta 40 kil manj, človeku pa bo v žepu ostalo 5000 EUR za čase, ko bo lahko vozil motorje s polnimi konji in bo tudi že vedel, kako, kje in s čim bi se rad vozil? Za tiste trditve o polikani krivulji, bo treba pa motor najprej postavit na dinamometer... Popravljeno Februar 27, 2012. Popravil Cufa cikadina, w950 in Dr_Jakob 3
Dr_Jakob Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 Za prvi motor definitivno nekaj starega, kar te ni strah po tleh metat. SF ima kar prav. w950 1
strajnarR Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 (popravljeno) Moje mnenje. Probal sem MT-03, ta motor je bil tud na mojem seznamu katerega bi kupil. Oblika se mi še vedno zdi fenomenalna... vaj meni. Motor ima dosti navora, vendar me je pa motilo to, ker si moral zelo kmalu šaltati v višje prestave. To, da motor malenkost trese in da je nemiren, pa bi se lahko kmalu navadil. Priporočam, da probaš oba motorja! Seveda je pa v tem rangu še kakšen drug motor. Popravljeno Februar 27, 2012. Popravil strajnarR w950 1
LooLekSLO Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 Jaz sem tudi začel s prvim "resnim" motorjem z Yamaho XT660 (enak motor kot MT-03) in nisem niti malo razočaran. Resda je malce več vibracij, pa tudi cukanje se rado pojavi med počasno vožnjo s previsoko prestavo, vendar se to hitro navadiš, spremeniš slog vožnje in skoraj odpraviš te pomankljivosti. Motor je meni osebno zanimiv prav zato, ker imaš tudi malce dela z njim, saj je treba dosti delat z menjalnikom. Pač ni motor, ki bi ga v mestu prestavil v 4 ali 5 prestavo in peljal do morja brez prestavljanja. Najbolje bo tudi, da kupiš raje rabljen motor, saj ti bo ostanek denarja ostal za menjavo motorja čez par let. Pa še glede padcev... Jaz sem kupil nov motor in nisem niti razmišljal o tem, da ga ne bi zaradi morebitnih padcev. V bistvu niti o padcih nisem razmišljal. Če pa bi slučajno padel pa bi tako popravljal nov ali rabljen motor, saj sem zelo "pedanten" glede tega. Vendar zaenkrat še nisem imel problemov s tem (knock knock). w950 1
Snečer Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 Živjo. Zanima me "expertno" mnjenje bolj izkušenih motoristov. Zanima me namreč ali bi se bolj splačalo kupiti kako rabljeno Yamaho mt-03 ali (novo)Hondo NC700S? Jaz bi vzel novo Hondo, morda raje X model, z absom je 6.700 EUR, bo malo več vetrne zaščite. Gre za nek normalen model, dovolj zmogljiv, da ga lahko imaš za "vedno". Solidna teža, dober navor, dovolj zmogljiv. Z njim boš lahko "potoval" kamorkoli. Tako da si za prvi motor kupi "normalen" motor. Glede padanja po tleh pa ne poslušaj pravljic in naj te "ulica" ne prepriča, da je to prešvoh zadeva. Opravil si izpit, znanje imaš sveže, omejitve so znane in enake za motor z 200PS ali za tega s 50PS. Po moji oceni ima tale Honda pospešek do 100 km/h okoli 4-5s... tako da. w950 1
Lowrenc Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 Jaz nebi izbral Honde in sicer zato, ker imajo v avto/moto svetu pionirski modeli vedno serijske napake-manjše ali večje... Za začetek je verjetno boljša izbira Yamaha(če izbiramo res med samo tema dvema modeloma), čez kako leto pa bo prav gotovo boljša izbira Honda(ok-sem pač pristranski). Samo napisal sem, kar mi je najprej prišlo na misel...
c00L3r Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 Se moram strinjat z Lowrencom. Prvi letniki večine motoriziranih vozil imajo "porodne težave". Tako je ponavadi izdelek 2. modelskega leta bolj kvaliteten.
biker77 Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 Se moram strinjat z Lowrencom. Prvi letniki večine motoriziranih vozil imajo "porodne težave". Tako je ponavadi izdelek 2. modelskega leta bolj kvaliteten. daj en primer te "večine" iz segmenta katerega gleda on..pusti 170PS+ agregate LooLekSLO 1
c00L3r Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Ne da se mi delat povzetka porodnih težav vseh motorjev, zato bom dal link s seznamom tem o porodnih težavah: http://tinyurl.com/7lokldo Ne trdim, da je s to Hondo karkoli narobe. Jaz nočem bit poskusni zajček za novi produkt, naj bo ta od BMW, Yamaha, Honda ali pa Loncin. Zato bom VSAKEMU svetoval, naj ne kupi ravno prvega modela. Nekatere težave se odpravijo pod garancijo, vse pa ne. Prav tako je tečno, če moraš nov izdelek "nazaj vozit" Če kupiš nov telefon/računalnik/gps se da programsko opremo posodobit in je izdelek enak, kot tisti, ki ga prodajajo po 1 letu. Pri mehaniki žal ni tako. w950 1
zagor Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Za hondine motocikle nisem nasel,da bi kdo pisal o tako imenovanih porodnih tezavah. w950 1
SF Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Za hondine motocikle nisem nasel,da bi kdo pisal o tako imenovanih porodnih tezavah. Nisi iskal ali nisi hotel iskat? Eden od cenejnih kolegov na prejšnji strani sprašuje po porodnih težavah Honde... Honda že dolgo ni tisto, kakršne zgodbe o njihovih motociklih prodaja njihov PR. Enega od primerov sem že na prejšnji strani omenil za CBF 600 - zalivanje sveč, velika žeja... Dodam še sramotno slabo elektrniko na Hornetu verzija ie. Hondina jajca nikakor ne znajo držat prostega teka na nekih razumnih obratih ko se spreminja temperatura motorja! Za referenco kako mora stvar delovat, si lahko pogledaš katerokoli, lahko tudi najbolj zmahano Yamaho FZ6, ki je narejena še kake 3 leta prej... thumper, ELO in Roky994 3
nordkap Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Nisi iskal ali nisi hotel iskat? Eden od cenejnih kolegov na prejšnji strani sprašuje po porodnih težavah Honde... Honda že dolgo ni tisto, kakršne zgodbe o njihovih motociklih prodaja njihov PR. Enega od primerov sem že na prejšnji strani omenil za CBF 600 - zalivanje sveč, velika žeja... Dodam še sramotno slabo elektrniko na Hornetu verzija ie. Hondina jajca nikakor ne znajo držat prostega teka na nekih razumnih obratih ko se spreminja temperatura motorja! Za referenco kako mora stvar delovat, si lahko pogledaš katerokoli, lahko tudi najbolj zmahano Yamaho FZ6, ki je narejena še kake 3 leta prej... Kako sedaj misliš, voziš Hondo, pa pluvaš po njej. Ne rečem, da je super in oh, sam mam cbf 1000 pa nimam niti enih takih težav kot jih omenjaš, da pa vsi crkujejo, pa da niso več motorji to in to je pa zato, ker je vse narejeno nekam na hitro in ni časa za predčasne testiranja, isto pr avtih kot motorjih. Jebi ga pač tržna niša in konkurenca to narekujeta. Po drugi strani pa hvališ Yamaho, no zdaj mi pa ni čist nč jasno. Da veš tudi Yamaha je zelo fajn zadeva, ni pa nezmotljiva.
zagor Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Nisi iskal ali nisi hotel iskat? Eden od cenejnih kolegov na prejšnji strani sprašuje po porodnih težavah Honde... Honda že dolgo ni tisto, kakršne zgodbe o njihovih motociklih prodaja njihov PR. Enega od primerov sem že na prejšnji strani omenil za CBF 600 - zalivanje sveč, velika žeja... Dodam še sramotno slabo elektrniko na Hornetu verzija ie. Hondina jajca nikakor ne znajo držat prostega teka na nekih razumnih obratih ko se spreminja temperatura motorja! Za referenco kako mora stvar delovat, si lahko pogledaš katerokoli, lahko tudi najbolj zmahano Yamaho FZ6, ki je narejena še kake 3 leta prej... Ce imas svojo CBF-ko pod garancijo naj ti jo popravijo.Ne verjamem pa. da vse CBF600 zajebavajo. Sem pa sel skozi vse linke,ki jih je pripel c00L3r http://tinyurl.com/7lokldo in nisem videl,da bi kdo pisal o tezavah novih modelov honde.
SF Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Kako sedaj misliš, voziš Hondo, pa pluvaš po njej. Po drugi strani pa hvališ Yamaho, no zdaj mi pa ni čist nč jasno. Da veš tudi Yamaha je zelo fajn zadeva, ni pa nezmotljiva. Kaj misliš, da je treba vse nekritično hvalit, samo zato ker imaš v lasti? Dotična Yamaha je po izdelavi in kvaliteti v primerjavi z dotično Hondo kot 20 let stara Toyota proti Moskviču...
SF Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Ce imas svojo CBF-ko pod garancijo naj ti jo popravijo.Ne verjamem pa. da vse CBF600 zajebavajo. Sem pa sel skozi vse linke,ki jih je pripel c00L3r http://tinyurl.com/7lokldo in nisem videl,da bi kdo pisal o tezavah novih modelov honde. Govorili smo o motorjih s porodnimi težavami... CBF je letnik 2005. Čeprav je agregat vzet iz CBR in kasneje prenešen v Hornet 600, so ga z drugo glavo odlično zajebali. Saj res! Nikjer še nisem zamenjal toliko akumulatorjev, kot pri Hondah... Do zdaj sem kupil že 4!!! To je posledica premajhnega akumulatorja, ki niti ne stoji naravnost... Verjetno ni treba posebej naglasiti, kaj naredi ena sama zima iz 7 Ah velikega akumulatorja? Tu jim gre še posebaj velika zamera...
biker77 Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Govorili smo o motorjih s porodnimi težavami... CBF je letnik 2005. Čeprav je agregat vzet iz CBR in kasneje prenešen v Hornet 600, so ga z drugo glavo odlično zajebali. Saj res! Nikjer še nisem zamenjal toliko akumulatorjev, kot pri Hondah... Do zdaj sem kupil že 4!!! To je posledica premajhnega akumulatorja, ki niti ne stoji naravnost... Verjetno ni treba posebej naglasiti, kaj naredi ena sama zima iz 7 Ah velikega akumulatorja? Tu jim gre še posebaj velika zamera... vzdrževalec bi najbrž pomagal
SF Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Je bil danes kak glažek Brihtol-a preveč? Glej biker če je kapaciteta akumulatorja že v osnovi premahna, ti noben vzdrževalec ne pomaga, ker akumulatorju počasi pada kapaciteta tudi če bi se vozil. Po domače povedano: Pri 90 letih mlahav tič ne bo zgledal trd tudi če si ga boš prešibal s šopom kopriv... I30, thumper in Janez123 3
ponikipo Objavljeno Februar 29, 2012 Opozori Objavljeno Februar 29, 2012 zanimivo, jest sem si prav tako lastil cbf600, kupljeno novo l. 2005, pa akumulatorja v 4 letih nisem menjal, niti mi ni zalivalo sveč
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se