petko94 Objavljeno Februar 26, 2012 Opozori Objavljeno Februar 26, 2012 na cilindru je nekaj prask ki so nastale zaradi zračnosti gredi levo desno če gledaš iz bata proti gredi.. zzdaj me zanima kaj naj storim nov cilindr me pride okoli 450 eu za obnovitev v italijo pa naj bi dal 250 eu.. hvala vnaprej za odgovore! lp.
ludiluka Objavljeno Februar 26, 2012 Opozori Objavljeno Februar 26, 2012 Cilinder se da obnovit brez problema in to zelo kvalitetno. Dela pa to ena firma ki je specializirana za dirkalne cilindre je pa iz Ljubljane ali okolice ?? se ne spomnem več imena firme. Se Pa spomnem da me je prišla obnova 130€.
petko94 Objavljeno Februar 26, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Februar 26, 2012 govorim od cilindru za kx 125 men je en serviser rekel da bi me z poštnino v italjio prišlo velikih 270 eu. za tak denar pa sploh nebi razmišljal samo da je stvar dobro zrihtana
budacki Objavljeno Februar 26, 2012 Opozori Objavljeno Februar 26, 2012 (popravljeno) V Postojni ti možakar za 100€ zrihta v parih dneh. In ja...se izplača. Zadeva je, če je kvalitetno narejena, identična novemu cilindru, včasih celo boljša Popravljeno Februar 26, 2012. Popravil budacki
Kmet2 Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 No če je boljša o tem bi lahko razpravljali,pa se mi ne da...je pa če je delo dobro opravljeno vsaj enako dobra kot nov cilinder....kot najstniki smo povečevali kubaturo na raznih BT-jih,elektronikih..itd....če smo z povečevanjem kobature pretiraval pa se je cilinder pregreval(možnost zaribanja) Ta vrsta rešitve je daleč od 270€,je veliko cenejša....v naših koncih je to počel strugar-kovinar....se mi zdi da se piše Plešnar....stvar podraži,ker moraš pri tej varianti kupit nov bat,ne vem pa če se ga da za te nove motorje dobit,sej veš za tomose to ni bil problem Druga varianta pa je zamenjava puše oz, cilindričnega vložka,kar pa je dražje a ti ostane isti bat,ki ga imaš(seveda če tudi ta ni spisan)zamenjaš batne obročke in vse deluje kot je novo
motokultivator Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 stvar podraži,ker moraš pri tej varianti kupit nov bat,ne vem pa če se ga da za te nove motorje dobit,sej veš za tomose to ni bil problem Sej to najbrž gre enako kot pri avtomobilski motorjih, ane? Pač podreš motor, da ti od njega ostane samo blok (ali cilinder v tem motorističnem primeru), neseš ta blok/cilinder postružit, da ti luknjo v njem malenkostno povečajo in s tem odstranijo praske, potem pa notri vtakneš za tistih par mikronov večji bat in pa jasno za par mikronov večje batne obročke. Nekje sem pobral, da se takemu batu in takim obročkom v avtomehaničnem žargonu reče "bat za prvo brušenje" in pa "obročki za prvo brušenje". A se motim? Druga varianta pa je zamenjava puše oz, cilindričnega vložka,kar pa je dražje a ti ostane isti bat,ki ga imaš(seveda če tudi ta ni spisan)zamenjaš batne obročke in vse deluje kot je novo Ja, ma če motor ni tako konstruiran, da bi notri imel vložek (a se temu morda reče "srajca?"), ti to nič ne pomaga, saj nimaš kaj zamenjat. Al se spet motim? Sprašujem zato, ker sem nekoč dal delat generalko na motorju enega starega Fiata, pa sem spotoma pobral nekaj izrazoslovja od avtomehanikov. Takrat je poleg mojega Fiata imel v paci še en Renault 5 Turbo, pri katerem je moral te puše/vložke/srajce zamenjat, saj jih je baje "prepihalo". Motor mojega Fiata je bil narejen drugače, torej teh puš/vložkov/srajc ni bilo, pa mi ni preostalo drugega kot brušenje.
Kmet2 Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 Predvidevam da se ne motiš ne ti ne jaz in so omenjene variante mogoče odvisno od modela do modela....no na tomosih nisi imel možnosti menjav puš(srajc) in ti ni preostalo drugega kot brušenje,ne vem pa kako je pri 125 ali več kubičnih motorjih.
Zok Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 (popravljeno) vse kar sta napisala je res, je pa res tudi to, da se dandanes generalk (z brusenjem valjev) vec ne dela. Materijali so boljsi in drzijo dlje, avtomobili pa cenejsi, tako da ko pride cas za generalko (pri 5x toliko kilometrov kot vcasih), se le te v veliki vecini primerov ne splaca delat. Popravljeno Februar 27, 2012. Popravil Zok Kmet2 in motokultivator 2
speedfighttuning Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 V Postojni ti možakar za 100€ zrihta v parih dneh. In ja...se izplača. Zadeva je, če je kvalitetno narejena, identična novemu cilindru, včasih celo boljša A to ti zamenja cilindrični vložek (pušo) al ga samo malenkost pobrusi? Maš mogoče njegovo telefonsko številko? Če jo maš mi jo prosim pošlji na ZS
motokultivator Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 vse kar sta napisala je res, je pa res tudi to, da se dandanes generalk (z brusenjem valjev) vec ne dela. Materijali so boljsi in drzijo dlje, avtomobili pa cenejsi, tako da ko pride cas za generalko (pri 5x toliko kilometrov kot vcasih), se le te v veliki vecini primerov ne splaca delat. Jep, res je. Kar je generalk, se delajo samo še na oldtimerjih. Vem za eno Laverdo, Guzzija in pa za več avtomobilov, predvsem italijanskih. Zadnja generalka, ki je bila delana na modernem stroju in za katero vem, da se je dejansko splačala, je bila na eni 125-kubični dvotaktni Cagivi. Menda je tisti motor imel srajco.
Roky994 Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 (popravljeno) No če je boljša o tem bi lahko razpravljali,pa se mi ne da...je pa če je delo dobro opravljeno vsaj enako dobra kot nov cilinder....kot najstniki smo povečevali kubaturo na raznih BT-jih,elektronikih..itd....če smo z povečevanjem kobature pretiraval pa se je cilinder pregreval(možnost zaribanja) Ta vrsta rešitve je daleč od 270€,je veliko cenejša....v naših koncih je to počel strugar-kovinar....se mi zdi da se piše Plešnar....stvar podraži,ker moraš pri tej varianti kupit nov bat,ne vem pa če se ga da za te nove motorje dobit,sej veš za tomose to ni bil problem Druga varianta pa je zamenjava puše oz, cilindričnega vložka,kar pa je dražje a ti ostane isti bat,ki ga imaš(seveda če tudi ta ni spisan)zamenjaš batne obročke in vse deluje kot je novo Res je, pri Tomosu je stvar enostavnejša in predvsem cenejša. Tam se pobrusi cilinder na naslednjo nadmero in potem na fino pohona, seveda rabiš potem večji bat. Tukaj pa je treba vse skupaj še nikasilat, kar pa je drago. še najceneje bi bilo pomojem če bi vstavil novo pušo. PS: poglej na e-bay, se najde marsikaj ugodnega. Popravljeno Februar 27, 2012. Popravil Roky994
petko94 Objavljeno Februar 27, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 aha zdaj mi je marsikaj bol jasno.. zanima me še zakaj cene tako nihajo (govorim o menjavi puše v cilindru) nekateri pravijo da mi to storijo za dobrih 100 € drugi pa vse do 300€ kot sem nazačetku omenil, pa dodam še da cilinder ni treba dodatno variti le nekaj prask.. zdaj nevem ali je v igri kakšna kvaliteta materila, natančnost pri delu ali samo človeška požrešnost do denarja
KuC Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 Skoraj stoodstoten sem da ima v cilindru sloj nikasila, katerega pa v slo malo težje dobiš. Za tomosove 50 kubične zadevice se lahko kar postruži in pohona na nadmero ker so tiste puše gusaste, e90 cilindri pa so imeli prevleko iz hard kroma, ctxi pa že nikasil. Vsaj če se prav spomnim. Sicer je pa odvisno od globine raz, če so te globoke pol milimetra to pomeni približno milimeter nadmere, kar je pomoje še sprejemljivo. Moraš vedeti da se z povečevanjem kubature manjšajo porti (z drugo besedo kanali), prav tako se zna najbrž kaj zgoditi z močjo motorja (ker gre za orenk krosko), tako da če ti je važen vsak delček konjušnice bi se najbrž moral dajati vsaj z nastavitvijo fergazerja (pa drugim izpušnim sistemom za prave maherje). Zdaj jaz sem pred leti dal brusit in nikasilirat cilinder v Italijo, zaradi dokaj visoke kilometrine (pri 37k) in ker nisem nežen kar se tiščanja tiče, da sem ziher da nebo šlo kje daleč od doma kaj po zlu. Zdajle sem blizu 50k in zadeva lepo deluje, kompresija je solidna, moč pa še vedno dosti višja od nove generacije 4t zadevic (ala r125). Sicer sem to delal po nasvetu mehanika, tudi on je vse to organiziral. Na koncu je za brušenje na četrtinko milimetra nadmere in vsa jajca ki pašejo zraven (dihtunge, svečka, hladilna tekočina, sornik, bat z obročki, par drobnarij za rave ventil) in delo računal točno 300 evrov. Je bilo pa narejeno v enem tednu, ob predhodni najavi seveda... motokultivator 1
motokultivator Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 aha zdaj mi je marsikaj bol jasno.. zanima me še zakaj cene tako nihajo (govorim o menjavi puše v cilindru) nekateri pravijo da mi to storijo za dobrih 100 € drugi pa vse do 300€ kot sem nazačetku omenil, pa dodam še da cilinder ni treba dodatno variti le nekaj prask.. zdaj nevem ali je v igri kakšna kvaliteta materila, natančnost pri delu ali samo človeška požrešnost do denarja Pozanimaj se, kaj dobiš za 100€ in kaj za 300€. Ni nujno, da dobiš isto stvar... Kakorkoli že, eksplodirana risba cilindra za KX125 je tukej, z vsemi oznakami (part no.) vred. Velja za letnik 2006, so še letniki 2005 in 2004; poglej po meniju na levi strani. Cene so sicer ubijalske, ampak glede na to, da je štacuna na Nizozemskem, imajo pomojem hude marže. Aja, na tej risbi puše/srajce ne vidim nikjer. Si ziher, da jo KX125 sploh ima?
golnar Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 visoko zmogljive mašine nimajo puš, imajo vedno nicasil oblogo.
orcus Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 vse kar sta napisala je res, je pa res tudi to, da se dandanes generalk (z brusenjem valjev) vec ne dela. Materijali so boljsi in drzijo dlje, avtomobili pa cenejsi, tako da ko pride cas za generalko (pri 5x toliko kilometrov kot vcasih), se le te v veliki vecini primerov ne splaca delat. morda se časi spremenijo, kaže že vse na to.....
petko94 Objavljeno Februar 28, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 aha seveda ker je cilinder aluminijast. Kako potem to plast nikasilaa najprej odstranijo potem pa nanovo ulijejo in kaj je z sesalnim in izpušnim kanalom baje se fi zmanjša ?
budacki Objavljeno Marec 1, 2012 Opozori Objavljeno Marec 1, 2012 (popravljeno) .... Sprašujem zato, ker sem nekoč dal delat generalko na motorju enega starega Fiata, pa sem spotoma pobral nekaj izrazoslovja od avtomehanikov. Takrat je poleg mojega Fiata imel v paci še en Renault 5 Turbo, pri katerem je moral te puše/vložke/srajce zamenjat, saj jih je baje "prepihalo". Motor mojega Fiata je bil narejen drugače, torej teh puš/vložkov/srajc ni bilo, pa mi ni preostalo drugega kot brušenje.... Nikoli nisem vozil niti šeraufal Tomosa, tako da ne vem. Tukaj se gre za aluminijast cilinder, ki nima puše, ampak sloj NIKASILA, ki se pohona ( POHONA IN NE POBRUSI, ker je honanje "brušenje" vendar na večjo površino pri manjši hitrosti, kar ne povzroča segrevanja materiala ). A to ti zamenja cilindrični vložek (pušo) al ga samo malenkost pobrusi? Maš mogoče njegovo telefonsko številko? Če jo maš mi jo prosim pošlji na ZS Od moje zadnje generalke so minila dobra 4 leta. Tako , da žal ne. Če je kdo iz Postojne ga ziher pozna, ker je dokaj uveljavljen. Pozanimaj se, kaj dobiš za 100€ in kaj za 300€.... Obnovitev cilindra je lahko samo ena. To je torej novi nanos nikasila. Vse ostalo je nateg. Nateg pa so tudi razlike v ceni! Moj mehanik me je samo enkrat poskušal nategnit in to je bilo ravno pri obnovi cilindra za HM 125. Je nesel istemu mehaniku, kot jaz...z razliko, da sem sam plačal 100€ plus ~10€ poštnine, če bi pa on odnesel, bi plačal 320€. aha seveda ker je cilinder aluminijast. Kako potem to plast nikasilaa najprej odstranijo potem pa nanovo ulijejo in kaj je z sesalnim in izpušnim kanalom baje se fi zmanjša ? Plast se pohona in cilinder se da v neko peč, segreva se na ne vem točno kakšno temperaturo, doda se nikasil in se potem ponovno hona do mikrometra natančno, torej za mero bata, ki mu jo ti sporočiš. Ponavadi za najmanjši možni bat, torej dimenzijo A. Kar se tiče kolen, se nimaš kaj sekirat, večji problem je recimo pri Hondah CR 125, da poči mostiček pri izpušnem kanalu in tam zna zapet bat. Dober mehanik to zrihta brez vprašanja. Zanimivo pa je, da primerjate Tomosa in motor, ki je bil nov kupljen za kakšnih 5000-6000€. Verjetno se iste generalke delajo... Popravljeno Marec 1, 2012. Popravil budacki
trojan69 Objavljeno Marec 2, 2012 Opozori Objavljeno Marec 2, 2012 Zanimivo pa je, da primerjate Tomosa in motor, ki je bil nov kupljen za kakšnih 5000-6000€. Verjetno se iste generalke delajo... Res da so mele razne 6-tke večinoma gus clinidre, so mel pa nekateri tomosi tudi alu cilindre brez puš...sepravi nanos hardkroma oz. nikasila. Za intermezzo
zupi1a Objavljeno September 21, 2012 Opozori Objavljeno September 21, 2012 Tudi mene zanima nekaj glede obnove cilindra? Lansko zimo mi je zaribala mašina na sankih...zdej pa me zanima kaj je bolj pametno, vstaviti pušo v cilinder ali obnoviti z nanosom nikasil plasti??mogoče pozna kdo katero osebo da se ukvarja s takšnimi zadevami...prosil bi za mnenje oz. nasvet, pa če se da dobit kakšno kontaktno številko od majstrov. Hvala
speedfighttuning Objavljeno September 21, 2012 Opozori Objavljeno September 21, 2012 Tudi mene zanima nekaj glede obnove cilindra? Lansko zimo mi je zaribala mašina na sankih...zdej pa me zanima kaj je bolj pametno, vstaviti pušo v cilinder ali obnoviti z nanosom nikasil plasti??mogoče pozna kdo katero osebo da se ukvarja s takšnimi zadevami...prosil bi za mnenje oz. nasvet, pa če se da dobit kakšno kontaktno številko od majstrov. Hvala Sam bi predlagal raje nikasil Vem tudi za enega majstra ki to dela, je iz Postojne, njegova št. pa je: 041 211 727
maxbond1995 Objavljeno September 21, 2012 Opozori Objavljeno September 21, 2012 Naredi tako, kot je v originalu. Če ima original pušo, zamenjaj pušo, če pa ima nanos nikasila, daj ponovno nanosit ta sloj.
Priporočene objave