gutal85 Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 Na vas sem se obrnil ker rabim vašo pomoč. In sicer gre se za mojega brata. Odločil se je za nakup avtomobila in to je rabljen Clio 1.5 dci. Ker se je prehitro odločil mi prosim svetujte ali mislim prav. V službo se vozi 2 km v eno smer. in nazaj je 4 km. dela pa vsak drug dan. In ravno to je vzrok zakaj ne dizla Jaz sem mnenja da se bolj splača kakega 1.2 bencinara. prosim svetujte
Bremzer Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 Na vas sem se obrnil ker rabim vašo pomoč. In sicer gre se za mojega brata. Odločil se je za nakup avtomobila in to je rabljen Clio 1.5 dci. Ker se je prehitro odločil mi prosim svetujte ali mislim prav. V službo se vozi 2 km v eno smer. in nazaj je 4 km. dela pa vsak drug dan. In ravno to je vzrok zakaj ne dizla Jaz sem mnenja da se bolj splača kakega 1.2 bencinara. prosim svetujte Apsolutno bencinarja pa še to ne Renolda, raje kakega Japsa so cenejši.Sam sem kupil pred dvemi leti Tojoto Yaris za 3,4K € od starejšega možaka z vsemi dokumenti,računi za vse servise,nove zimske gume,veliko dodatne opreme itd. samo tankam še olja nisem zamenjal pride spomladi na vrsto sicer pa je avto 1 A star je zdaj 6 let ima 70K kil in ga za ta denar še danes NEPRODAM ! Ps:sicer je avto kupljen v Revozu - TPV.
simonsi Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 za tako vrsto uporabe naj gre lenuh rajši na bicikel. vsekakor pa bencin, lol malakai 1
Zok Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 Samo vstran od renaulta. Prosim te. In ko bos na dCi-ju menjeval glavno gred, ojnicne lezaje, visokotlacno crpalko, sobe in periferijo, ali pa kar cel motor, se, prosim, spomni name. :) Cartman in hajoktejn 2
Giga Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 lp,jst ti svetujem da mu predlagas ksno mocnejso varijanto kokr 1.2.usaj 16v ker bo premal konjev pa prevelka poraba.ultimativna nabava z 1.4 16v motorjem.disel motor pa rajsi ne ker prvo premal km dela drugo pa se bolj kvarijo (sobe,pumpa za gorivo,elektronika...)
Zok Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 elektronika.. .) tisto ni glih tako serijsko kot karkoli glede vbrizga in ojnicnih lezajev.
thumper Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 tisto ni glih tako serijsko kot karkoli glede vbrizga in ojnicnih lezajev. tudi če je maloserijsko se to pri nas zgodi na vsakem desetem, recimo .. in potem onih devet ne prodajajo pa si tam ... bencinar ...enka ali največ dvojka ... sploh če je kaj grabnov ob poti ...
Frips Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 (popravljeno) .ultimativna nabava z 1.4 16v Imeli, novega, poraba cca 8.5l (na 15col)....gre, samo tudi pije Popravljeno Februar 28, 2012. Popravil Frips
LooLekSLO Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Mislim, da bo 1.2 kar super motor. Oz. za tako kratke relacije kar skuter
Bmflar Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Sam ne dizla ... Z bencinarjem pa lahko anediš preko 450.000 km brez problemov.
payback Objavljeno Marec 1, 2012 Opozori Objavljeno Marec 1, 2012 renoult dizl..no way bencinar je pa kr pamtn nakup pa tud zlo prodajni so niso nek vrhunski višek delajo pa brez problema..
sjeng Objavljeno Marec 1, 2012 Opozori Objavljeno Marec 1, 2012 Fak ste geniji, tip vpraša kakega cliota... odgovori pa vse drugo...... še ontopic..... jest bi rajš bencin, no odvisno kolk star avto kupuješ..... če več kot 5let, jest ne bi upal dizla, če gre kej narobe bo precej drago.... 1.2 16v se čist dobr sliš...... jest sm drugač dva meseca nazaj isto rabu drug avto na hitr pa pocen in sem gledal neki podobnga, no sam pr men se je pač ponesreč naredl da je bil super ohranjen samo ni bil 1.2 ampak 1.6...... no zdej se pa rajš z njim vozm kot pa s family avtom
Zok Objavljeno Marec 1, 2012 Opozori Objavljeno Marec 1, 2012 če več kot 5let, jest ne bi upal dizla, če gre kej narobe bo precej drago... se je zgodilo, da je 1.5 dCi tudi pri 40k km vrgel creva na plot.
Kor13 Objavljeno Marec 2, 2012 Opozori Objavljeno Marec 2, 2012 se je zgodilo, da je 1.5 dCi tudi pri 40k km vrgel creva na plot. Res je, se strinjam... Tudi sam vem za tak primer... Ampak po drugi strani pa se je znanec z meganom 2 s 370.000 še brez vsakega problema vozil okoli... Tudi sam nisem mogel verjet, da ima res toliko prevoženih... (pa jih je potem še kar nekaj "naklepal"... ) se mi zdi, da se malo po nepotrebnem pretirava glede teh dci motorjev... Taka jajca pa spet niso. -_- In - ja, tudi sam ga vozim. Zaenkrat ima resda šele okrog 90.000 (od 50.000 pa je pri meni), brez vsakega problema ( tok tok ), je pa to že 4. dci pri bajti... pa še noben ni naredil NITI ENE težave (še enkrat trkam po lesu... .) ) Mogoče res samo sreča, mogoče pa je to samo posledica primerne uporabe (beri: menjava olje + filter na 15-20.000, brez priganjanja mrzlega v obrate). Pa da se vrnem k prvotnemu vprašanju @gutal85: Za tvoj primer pa bi ti (oz. bratu) tudi jaz absolutno odsvetoval dizla... Za 2 km v eno smer... Če že clio, potem bencin (npr. 1.2 16V) neprimerno boljša izbira.
Zok Objavljeno Marec 2, 2012 Opozori Objavljeno Marec 2, 2012 (popravljeno) brez vsakega problema ( tok tok ), je pa to že 4. dci pri bajti... pa še noben ni naredil NITI ENE težave (še enkrat trkam po lesu... .) ) me zelo veseli, tako je tudi prav. Ce gremo v drugo skrajnost pa meni danes zjutraj 1.9 dCi ni vzgal. Zakaj, se ne vem. In sem sel v sluzbo z lahkotnosti polnim Fordovim Duratecom, ki je v lasti moje matere. Ta motor pa je obenem tudi zivince moje mladosti - le da sem ga imel v malo manjsem in bolj nabritem avtu. :wub: Popravljeno Marec 2, 2012. Popravil Zok
Avatar Objavljeno Marec 14, 2012 Opozori Objavljeno Marec 14, 2012 Za tako kratke relacije vzemi bencinarja. Cenejši so, mehanično bolj enostavni, stroški vzdrževanja nižji, tudi ponudba rabljenih je večja. Jaz imam 1.2 8 ventilskega (60 konjev) Cliota II in mi zadošča. Povprečna poraba 5,6 L (dolge relacije pri stalni hitrosti), vendar v mestu in pri hladnem motorju računaj 6-7 L (razen, če voziš zelo umirjeno). Prevozil prek 150.000 kilometrov, nobenih posebnih težav. Bi pa na tvojem mestu pogledal raje za 1.2 16 ventilskim, ki ima enako porabo in več moči (75 konjev). Močnejših izvedenk (1.4, 1.6 in več) za mestno vožnjo ne potrebuješ.
lukabogo Objavljeno Maj 28, 2012 Opozori Objavljeno Maj 28, 2012 v lasti imam Megana 1,5 dci z 200 000 km in porabo 4,2l na 100km in Clia 1,2 16v s 130 000km in porabo 5,8l na 100km. Z nobenim nisem imel še nikoli težav. bi pa v primeru gutal85 rajši vzel 1,216v motor, ker je enostavno premalo km za dizla.
Zok Objavljeno Maj 29, 2012 Opozori Objavljeno Maj 29, 2012 prodaj renoja pa avto kupi. Sreda: avto po treh tednih dobim iz servisa, koncno so pozamenjali semeringe. meni se res ni dalo, olja sem na koncu tankal ze cel liter na dan, pod avtom je bilo vedno vse crno. Grem na tehnicnega. Padem ker rocna ne prime. Ves jezen se v najvecji guzvi prebijam skozi celje, ko mi crkne sklopka. Brez sklopke se prebijam po centru Celja. Rush hour. klinc. Doma menjam tesnila na hitri spojki potisnega lezaja, zadevo odzracim - sklopka dela. Razstavim zadnje zavorne celjusti, nastelam rocno itd... nic boljse. 22:00 - spat grem. Cetrtek: grem na tehnicnega poskusit sreco. Zaposlenemu povem da sem imel pol avta narazen, napake ne najdem - obloge kot nove, diski kot novi, vsi mehanizmi tecejo gladko brez zatikanja, obe zajli v redu - hudic NE prime. Malo mi pomaga z nozno zavoro, in nekako naredim. Avto je ponovno registriran. 500 eur sem lazji. Petek: dekle me pripelje do delovnega mesta - za dva dni gremo na sindikalni izlet. Avto zacuda deluje. Sobota: dekle pride po mene, slisi se cuden zvok spredaj desno. Do 22:00 je bil lezaj menjan. Nedelja: cel dan na mopedu, avto stoji. Ponedeljek: Peljem se iz sluzbe, vroce ko satan. Vklopim klimo, se vedno vroce kot satan. super. se ena stvar vec, ki ne dela. Torek: se nisem odsel iz sluzbe. prodam laguno 1.9 dCi. popravljal ze egr, pomik stekel, razsvetljavo kabine, zvocnike, radio, 9 zarnic armature, kuglo, volansko spono, puse stabilizatorja, visokotlacno crpalko, injektorje, vakum ventil, vakum pumpo, tesnila motorja, dve gumi, lezaj, rocno zavoro, sklopko, pa ziher sem kaj pozabil. Lastnik zadnje pol leta. Bravo, francozi, z vsemi fordi skupaj nisem imel toliko problemov. hajoktejn 1
Bremzer Objavljeno Maj 29, 2012 Opozori Objavljeno Maj 29, 2012 Prodaj Forda in kupi avto! Naslednjič ne kupuj Renolda,ki ima po vsaki strani 100K kil. +++ Imel sem Renolda Cliota ca 12 let razen menjave olja,filtrov,1X zobati jermen, zadnji izpušni lonec in zadnjih zavor nikoli nič drugega avto sem kupil star 1 leto z 20 K kil. Ps:veš kako pravi Nemec, če nebi v Nemčiji proizvajali Fordov nebi imeli Turki kaj vozit !
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 29, 2012 Opozori Objavljeno Maj 29, 2012 Tudi Renault pravi, da z vsemi drugimi vozniki še ni imel toliko težav, kot s tabo ...
Zok Objavljeno Maj 30, 2012 Opozori Objavljeno Maj 30, 2012 (popravljeno) Prodaj Forda in kupi avto! Naslednjič ne kupuj Renolda,ki ima po vsaki strani 100K kil. +++ Imel sem Renolda Cliota ca 12 let razen menjave olja,filtrov,1X zobati jermen, zadnji izpušni lonec in zadnjih zavor nikoli nič drugega avto sem kupil star 1 leto z 20 K kil. Ps:veš kako pravi Nemec, če nebi v Nemčiji proizvajali Fordov nebi imeli Turki kaj vozit ! kolikor vem je ford multinacionalka. in glede podvozij (price/performance) v posameznem cenovnem razredu je ford ze vsaj 10 let v sami spici na svetovnem trziscu. pozanimaj se s katerega so razvojniki "sneli" in bolj/manj skopirali konstrukcijo zadnjega mosta za golfa V FWD. Nic ne recem glede na napisane izkusnje. Ko dokoncam stanovanje renoja pri moji bajti ne bo vec. Imeli smo tudi 4 forde naenkrat, in z nobenim nismo ostali na cesti razen enega turbodefekta na 1.4 TDCi pri 210k km, ki pa je poprej turbina 50k km delovala na 1,9 bara nadtlaka, namesto originalnega 1,05. Strosek? 60 eur turbina, in 150 eur za ostale dele - tesnilo glave, dva ventila, (preventivno) en drocnik, olje, oljni filter, pasta za brusenje ventilov in se nekaj malega malenkosti. Ker nima intercoolerja je delcke sesalnega rotorja posesalo v motor, in (vsi) ventili niso vec tesnili. Vzrok je bil prej omenjen dvignjen boost. Samo kot primer: Turbino KKK KP35 uporabljajo ford, citroen, peugeot, mazda (vsi 1.4 TDCi, 68 HP), fiat, opel (1.3 JTD/CDTi, 70/75 HP) in renault (1.5 dCi 65/80 HP). Trikrat ugibaj katera znamka je edina pri kateri ob predpisanem vzdrzevanju in uporabi vozila crkujejo na manj kot 200k km. Tudi Renault pravi, da z vsemi drugimi vozniki še ni imel toliko težav, kot s tabo ... Renault sploh ne ve da sploh obstajam. Popravljeno Maj 30, 2012. Popravil Zok
k0ci Objavljeno Maj 31, 2012 Opozori Objavljeno Maj 31, 2012 problem pri renaultih so baje pretanke oljne cevi za mazanje turbine....olje se s časom zapeče na stene in blokira pretok (kot holesterol), kaj se zgodi pri slabem mazanju pa vemo
Zok Objavljeno Junij 1, 2012 Opozori Objavljeno Junij 1, 2012 Kaksno je olje po 30.000 kilometrih, kolikor je predpisan servisni interval tudi vemo.
k0ci Objavljeno Junij 2, 2012 Opozori Objavljeno Junij 2, 2012 jap, potem pa še slovenska pamet, češ saj se počasi vozim, bom kar na 40.000 delal servis, potem pa imamo situacije
bna Objavljeno Junij 2, 2012 Opozori Objavljeno Junij 2, 2012 ko smo glih pri olju mnenja prosim v accordu disel imam olje castrol slx 5-30 v enem letu sem prevozil 8000 kilometrov ali moram resnično menjati olje po enem letu jaz bi ga menjal na dve leti se pravi na 16 do 18 tisoč . mnenja so različna eni trdijo obvezno menjava vsako leto drugi pa da lahko z longlive olju narediš kamot 30000 tisoč km . torej kaj menite menjava na dve leti ali ne
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se