Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

In glede na to, da živimo v pajzlu, kjer rabiš 3,5h iz enega konca do drugega, a je to mogoče problem? v radiju 500 km iz LJ imaš 13 dirkališč. Če se je pa problem usest na motor ali v avto pa se peljat 200 km daleč do dirkališča, pol bo problem tud 100 km na drugi konc slovenije peljat. Kjer je volja je pot, ampak itak je najlažje jamrat pa jokat pa nič narest. Grda, grda država, k noče mi noče piste za blokom postavit, da bi lahko zjutri direkt iz spalnce štartala na polno v prvi ovinek.

Čisto tako preprosto spet ni, zato ker se ni treba peljat samo 200 km daleč.. Še do enega bogega Marofa jih imam 250. Pannonija, Slovakia, Brno, itd. so pa že kar dlje in je pač potrebno it en dan prej, če hočeš zjutraj normalno štartat z vožnjo. To ti takoj požre pol dneva več časa, ki ga ga, vsaj meni, primanjkuje. Poleg tega je vse skupaj še malo dražje, če tam prespiš, oziroma je dodatna komplikacija, če vlačiš sabo šotor in kramo za prespat.

Koliko so oddaljene Italijanske piste sicer ne vem, vem pa da celodnevni trening stane precej več kakor na Grobniku, Pannoniji, Slovakiji.., ki so recimo relativno dostopne za navadne smrtnike.

Meni bi recimo pista v Sloveniji zelo veliko pomenila, če bi šlo za nek normalen projekt v stilu Pannonije in ne za neko super duper GP Progo, kjer bi bilo treba dat za en dan vožnje 300€.. Ne glede na to v katerem koncu bi bila. Ker tako kot praviš, Slovenija je tako majhna, da si takoj čez in bi lahko v vsakem primeru šel vozit samo za en dan, brez da bi moral štartat ob 3 zjutraj in bit potem zjeban ali it en dan prej.

Oziroma niti nisem tako zahteven, da bi morala bit zadeva v Sloveniji. Kar se mene tiče lahko samo preplastijo Grobnik z enim normalnim asfaltom da ne bo tako gum trgal, malenkost porihtajo izletne cone, da bo malo bolj varno in je to čez glavo dost za moje želje in potrebe.

Objavljeno

Čisto tako preprosto spet ni, zato ker se ni treba peljat samo 200 km daleč.. Še do enega bogega Marofa jih imam 250. Pannonija, Slovakia, Brno, itd. so pa že kar dlje in je pač potrebno it en dan prej, če hočeš zjutraj normalno štartat z vožnjo. To ti takoj požre pol dneva več časa, ki ga ga, vsaj meni, primanjkuje. Poleg tega je vse skupaj še malo dražje, če tam prespiš, oziroma je dodatna komplikacija, če vlačiš sabo šotor in kramo za prespat.

Koliko so oddaljene Italijanske piste sicer ne vem, vem pa da celodnevni trening stane precej več kakor na Grobniku, Pannoniji, Slovakiji.., ki so recimo relativno dostopne za navadne smrtnike.

Meni bi recimo pista v Sloveniji zelo veliko pomenila, če bi šlo za nek normalen projekt v stilu Pannonije in ne za neko super duper GP Progo, kjer bi bilo treba dat za en dan vožnje 300€.. Ne glede na to v katerem koncu bi bila. Ker tako kot praviš, Slovenija je tako majhna, da si takoj čez in bi lahko v vsakem primeru šel vozit samo za en dan, brez da bi moral štartat ob 3 zjutraj in bit potem zjeban ali it en dan prej.

Oziroma niti nisem tako zahteven, da bi morala bit zadeva v Sloveniji. Kar se mene tiče lahko samo preplastijo Grobnik z enim normalnim asfaltom da ne bo tako gum trgal, malenkost porihtajo izletne cone, da bo malo bolj varno in je to čez glavo dost za moje želje in potrebe.

Jure do Grobnika in Zelwega imaš bližje, kot bi imel Lendavčan do dirališča v Ajdovščini. To je bil moj point, da je neglede na to, na katerem koncu Slovenije živiš, je najbližje dirkališče bližje, kot če bi bilo na drugem koncu Slovenije. Ja, tudi jaz bi jo rada imela pri nas, ker bi bilo bolj priročno. Ampak tudi brez nje mi nič manjka. Se pač odpeljem drugam. In če imajo ljudje edini izgovor, da ne grejo na pisto, zato ker je do tja 5 ur vožnje, a jbg, potem glih ni za pričakovat, da se bodo potem vozili na pisti ko bo v Sloveniji. Ker potem bo pa draga, pa gume bi mogu menjat, pa jutr bo Murko po televizi, pa včer je sosedova mačka mela mlade...

Objavljeno

V Slovekistanu lahko na dirkališče kar pozabimo. Na žalost :(

In glede na to, da živimo v pajzlu, kjer rabiš 3,5h iz enega konca do drugega, a je to mogoče problem? v radiju 500 km iz LJ imaš 13 dirkališč. Če se je pa problem usest na motor ali v avto pa se peljat 200 km daleč do dirkališča, pol bo problem tud 100 km na drugi konc slovenije peljat. Kjer je volja je pot, ampak itak je najlažje jamrat pa jokat pa nič narest. Grda, grda država, k noče mi noče piste za blokom postavit, da bi lahko zjutri direkt iz spalnce štartala na polno v prvi ovinek.

Aaaaa ?

Jaz dirkališča ne potrebujem in ga nikoli ne bom, mišljeno je bilo kot razočaranje zaradi neuvidevnosti raznih državnih in občinskih organov do zasebnih investitorjev kateri bi radi zadevo premaknili z mrtve točke. Končno ne vidim razloga da Slovenija ne bi imela le tega razen če po novem cela država ne spada pod kako zgodovinsko Unescovo zaščito in je treba prepovedati kakršenkoli napredek.

Pista za blokom ??? Iščem a ne najdem kje sem to napisal tako da ali se poznava ? ...ne se ne, zato take izjave obdrži zase kar želim je le da tudi taki kot si ti z "fleksarcami" pod ritjo dobijo svoj poligon. Iz enega stavka narediš štalo pa sebi v lastno skledo pljuvaš.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tudi ce bi vsi soglasno podpirali dirkalisce pri nas, celo nabrali denar ?

Veste kaj bi se zgodilo? Nekdo bi sel lepo sedet za kake 5 let z trditvijo da je nedolzen, gradbinci ki bi gradili bi vsi propadli !! Sicer pa pri nas ni vec dradbinca ki bi bil zmozen narediti to, denar pa upam oziroma zelim da ostane pri nas in ne gre k sosedom !

Zal pa je pri nas vec zasluzkarjev ki z prepovedmi zivijo... ziv primer so vetrne elektrarne !

Objavljeno

Grem stavit da če pride en zasebni investitor in vrže dnar na mizo da se vsak prijekt spelje. Do sedaj pa pri vseh projektih še nisem videl niti enega pravega investitorja z denarjem. Par lokalcev, ki mogoče skupaj spravijo za max 20% investicije, za drugo pa imajo neke "investitorje iz tujine, ki se zanimajo" ali pa računajo na kredit na "lepe oke" od bank ali da bo kaka od 3 še recimo sposobnih in stoječih SLO firm zraven stopla (Petrol, Telekom, Krka). Pol pa firme ne dajo denarja, banke ne kreditov, občina ne zemlje in (zastonj) soglasij pa komunale in je jok in stok kak država smo.

Ajde pripelji investitorja, naj da garancijo za 10,20, 30 mio € kolikor bi stalo pa ti garantiram da se bo hitro premaknilo. Mogoče ne na vsaki zemlji kjer bi si zaželeli ampak opcij je itak več.

Objavljeno

Grem stavit da če pride en zasebni investitor in vrže dnar na mizo da se vsak prijekt spelje. Do sedaj pa pri vseh projektih še nisem videl niti enega pravega investitorja z denarjem. Par lokalcev, ki mogoče skupaj spravijo za max 20% investicije, za drugo pa imajo neke "investitorje iz tujine, ki se zanimajo" ali pa računajo na kredit na "lepe oke" od bank ali da bo kaka od 3 še recimo sposobnih in stoječih SLO firm zraven stopla (Petrol, Telekom, Krka). Pol pa firme ne dajo denarja, banke ne kreditov, občina ne zemlje in (zastonj) soglasij pa komunale in je jok in stok kak država smo.

Ajde pripelji investitorja, naj da garancijo za 10,20, 30 mio € kolikor bi stalo pa ti garantiram da se bo hitro premaknilo. Mogoče ne na vsaki zemlji kjer bi si zaželeli ampak opcij je itak več.

Mislim da je hotel akrapovič zidat samo ni model pridobit potrebne dokumentacije in nato šel v španijo

Objavljeno

Čeravno absolutno podpiram izgradnjo dirkališča pri nas, se mi zdi ta možnost v tem trenutku več kot utopična.

To je projekt, ki je že po svoji naravi rentabilen kvečjemu dolgoročno. Takih investicij pa je pri nas zelo malo, vsakdo gleda le par let naprej, pa še to brez posebnega optimizma. Resnično danes ne vidim investitorja, ki bi bil zainteresiran vložiti milijone € v tak projekt. Naj zveni še tako noro: kvečjemu bi to lahko bila država. In bi poligon bil potem uporaben tudi v druge namene.

Tisto, da ni gradbinca, ki bi bil sposoben to izpeljat na srečo ni res. Še vedno obstaja kakšno podjetje, ki se ni enormno uštelo pri tajkunskih poslih in še dela. Je pa res, da se o njih nič ne sliši po tv. Ker skušajo delat in ne mešat dreka. Res pa da to niso giganti.

Po svoje je tudi prav, da neresni projekti padejo v vodo. Resnično ne potrebujemo še enega nedokončanega projekta. Najhuje bi bilo, da bi ze velikim pompom začeli nekaj delat, prerili bi zemljišče, posekali drevje, potem bi se pa ustavilo. In bi ostali še z enim dodatnim sranjem na slovenskih tleh, propadel bi še kak gradbinec in z njim petnajst obrtnikov, vse skupaj bi še dodatno šlo navzdol.

Objavljeno

Grem stavit da če pride en zasebni investitor in vrže dnar na mizo da se vsak prijekt spelje.

eeee ne bo šlo samo s tem.... rabiš še enga politika, pa ne kr enga, ampak THE Politika npr. Zokija, pol bi pa šlo :ninja:

Objavljeno

a zdj pa naumo mel dirkališča :cry:

Objavljeno

Jure do Grobnika in Zelwega imaš bližje, kot bi imel Lendavčan do dirališča v Ajdovščini.

Prleki in okolica majo itak panonio un hungaro strašno blizu. klinc jih gleda :P

Pa glede Zeltwega...kako je tam? Če se ne motim, imajo podobno uredtitev kot imola in LagunaSeca. Imajo precej omejen delovni čas. mislim da cca 100 dni na leto, z določenim najmanjšim razmakom med dogodki.....A ti veš kaj bol točno?

In če imajo ljudje edini izgovor, da ne grejo na pisto, zato ker je do tja 5 ur vožnje, a jbg, potem glih ni za pričakovat, da se bodo potem vozili na pisti ko bo v Sloveniji. Ker potem bo pa draga, pa gume bi mogu menjat, pa jutr bo Murko po televizi, pa včer je sosedova mačka mela mlade...

To drži kot pribito. Še posebej zadnjih par let je osip strašen. Pa se piste niso nikamor premaknile. Točno tam so, kjer je blo 2006ga vse razprodano. Vendar....ljudje relativno težko spakiramo in gremo.

Če bi bil Marof recimo na Krasu, stavim, da bi blo tam več ljudi, kot jih gre čez Zagreb v Varaždin, da se podi po mal večjem parkplacu.

eeee ne bo šlo samo s tem.... rabiš še enga politika, pa ne kr enga, ampak THE Politika npr. Zokija, pol bi pa šlo :ninja:

Prijatelje potrebuješ, da zdilajo zemljo....pa so enga zaprli :( Barabe sodniške.

Objavljeno

Jure do Grobnika in Zelwega imaš bližje, kot bi imel Lendavčan do dirališča v Ajdovščini. To je bil moj point, da je neglede na to, na katerem koncu Slovenije živiš, je najbližje dirkališče bližje, kot če bi bilo na drugem koncu Slovenije. Ja, tudi jaz bi jo rada imela pri nas, ker bi bilo bolj priročno. Ampak tudi brez nje mi nič manjka. Se pač odpeljem drugam. In če imajo ljudje edini izgovor, da ne grejo na pisto, zato ker je do tja 5 ur vožnje, a jbg, potem glih ni za pričakovat, da se bodo potem vozili na pisti ko bo v Sloveniji. Ker potem bo pa draga, pa gume bi mogu menjat, pa jutr bo Murko po televizi, pa včer je sosedova mačka mela mlade...

Kako zanimivo je videti nekoga, ki se gre ukvarjat z dirkanjem in pravi da ji brez piste nič ne manjka in se vozi 500km daleč heh...

Svobodnaptica nimamo vsi sponzorjev ali pa očka pa mamico da bi nam dajali za nove gume in 500 kilometrov poti in spanje nekje bogu za hrbtom da lahko odpeljemo 50 krogov in gremo zadovoljni domov, zato na vse to gledamo malce drugače. Jure je dobro razložil...

Dejstvo je da vsaka normalna država ima svoje dirkališče in naša preljuba slovenija bi ŽE ZDAVNAJ morala imeti svojo pisto!

Eden od 10 norcev z avtom ali motorjem bi šel na pisto in se tam sproščal. Glede na to koliko je norcev pri nas bi to bilo že zelo veliko!

Prepričan sem, da bi bila kakšna nesreča letno manj in glede na to, koliko je vredno eno življenje, bi že zaradi tega moralo biti interes državi, da nas čimveč zdravih dela..

Glede na to da je Grobnik v stanju podrtje z 40 let starim asvaltom zakupljen praktično celo leto, menim da bi tujci radi prišli k nam. Ampak neee.... sej če grejo tujci samo mimo nas in slovenci hodijo zapravljat v tujino je vse ok... :BUA:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Dejstvo je da vsaka normalna država ima svoje dirkališče in naša preljuba slovenija bi ŽE ZDAVNAJ morala imeti svojo pisto!

Eden od 10 norcev z avtom ali motorjem bi šel na pisto in se tam sproščal. Glede na to koliko je norcev pri nas bi to bilo že zelo veliko!

No, Švica očitno res ni normalna država. In norci, v poprečju ne hodite na piste. Ker tam se dogaja ene sorte šport, vsi so dobri, in vzbujanje pozornosti ni tako enostavno kot na Rakitni.

Glede na to da je Grobnik v stanju podrtje z 40 let starim asvaltom zakupljen praktično celo leto, menim da bi tujci radi prišli k nam. Ampak neee.... sej če grejo tujci samo mimo nas in slovenci hodijo zapravljat v tujino je vse ok... :BUA:

No ja. zeleno in roza je prosto. rumeno in modro so dogodki. Rdeče so razni klubski dogodki, bele lise med marcem in novembrom so odpovedi. Za hec primerjaj koledar 2011 in 2012 in imej v mislih, da marsikaj še lahko odpade.

Motohappening recimo, se je iz 4 nabitih tridnevnih vikendov skrčil v en dvodnevni vikend in en dan.

Grobnik je 40 let stara podrtija ki ima licenco za dirke alpe adria. Ker je kakršn je, ima lahko dostopno ceno. Ima zdravniške ekipe, in Sušak res ni daleč. Stvar je amortizirana. Pa vseeno zgublja stranke

Novogradnja je v teh časih finančno prbližno tako smotrna kot ritje zdravih zob.

Če bi pr nas nardili nekaj v stilu Adria racewaya, dan ne bi bil 100€. Ko bodo Grobnik preplastili, dan ne bo več 100€. To je dejstvo. Velik izgovor, administrativne ovire pri prehodu meje, drugo leto pade! Jaz ne verjamem, da se bo obisk za to kaj povečal.

No, vse to nakladanje lahk damo u dve vrstici.

Če hočeš dirkat s solidno plačo, morš met razmevajočo okolico ki ti da roko, in se marsičemu odpovedat. Podpišeš, da ti v zameno ne ostane niti za burek. Če bi rad mel lep motor, cooliral po terascah in rekreativno dirkal, morš bit pa bogat.

Kolk je do piste v nobenem primeru ni pomembno.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Vidiš pljuvaš v lastno skledo. Delaš dve službi + nevemkaj še vse + sponzorji dajo opremo in ti komaj znese obiskat par dirkališč letno. Ali nebi morala ravno ti zagovarjat neko stezo(ne gp) na krasu kjer bi se vozila zastonj(ker si že dobra), ki bi ti bila bliže, ki ti nebi požrla 1 gumo na 8 krogov??? Pač bi imela boljše pogoje.

Seveda nebi vsi hodili na dirkališče, takšno mišljenje je debilno, ampak prepričan sem, da bi se nekaj junakov premislilo in raje dirkalo tam. Pozabljaš da je dirkališče tudi lahko namenjeno avtom...

Objavljeno

Sam ste hudi če akrapovič ni mogel postaviti dirkališča ga tudi noben drugi ni sposoben v slo. ;)

BO,bo tud vem kje in so dobil papirje.Finance bodo dali svoje...

Objavljeno

BO,bo tud vem kje in so dobil papirje.Finance bodo dali svoje...

Ti ne vem pred kakim letom dvemi sem bral o temu sam takrat niso mogli nič . Če pa so uspeli svaka čast in upam da bo stvar odprta za javnost

Objavljeno

Ti ne vem pred kakim letom dvemi sem bral o temu sam takrat niso mogli nič . Če pa so uspeli svaka čast in upam da bo stvar odprta za javnost

Pa ne tle,ko je ta tema...Bo odprto za javnost-seveda

Objavljeno

BO,bo tud vem kje in so dobil papirje.Finance bodo dali svoje...

In potem svizec zavije čokolado :D

Iz te moke ne bo kruha. Akrapo ni po župi priplaval :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

In potem svizec zavije čokolado :D

Iz te moke ne bo kruha. Akrapo ni po župi priplaval :D

Akrapo ima pri tem manj kot ti

Objavljeno

Vidiš pljuvaš v lastno skledo. Delaš dve službi + nevemkaj še vse + sponzorji dajo opremo in ti komaj znese obiskat par dirkališč letno. Ali nebi morala ravno ti zagovarjat neko stezo(ne gp) na krasu kjer bi se vozila zastonj(ker si že dobra), ki bi ti bila bliže, ki ti nebi požrla 1 gumo na 8 krogov??? Pač bi imela boljše pogoje.

Seveda nebi vsi hodili na dirkališče, takšno mišljenje je debilno, ampak prepričan sem, da bi se nekaj junakov premislilo in raje dirkalo tam. Pozabljaš da je dirkališče tudi lahko namenjeno avtom...

Tole sva zdej sicer čisto offtopic, ampak če bi že rad obrazložitev na mojem primeru.

Me sicer zelo veseli, da si optimist, ampak to, da se bo kdorkoli lahko po pisti vozil zastonj lahko gladko pozabiš. Piste so med sezono večinoma zakupljene, in organizatorja en kurc briga kdo si. Če hočeš vozit, plačaj tako kot ostali, razen če nisi mogoče svetovni prvak. Tudi majstri ki vozijo svetovno, kaj testirajo itd lepo odkartajo dinarčke organizatoju, pa jim običjno odstopi čas med kosilom za vožnjo. Tukaj ne profitiraš nič

Asfalt je problematičen samo na Grobniku, kjer se ne vozim. In če jim rata narest še ne vem kako super duper mešanico, bolj prijazna do gum kot panonski asfalt ne more bit. Tukaj ne profitiraš nič.

Obisk piste: vozim dirkaško prvenstvo, kjer ni poanta kdo se bo najbolj nadrkal ene piste, ampak kdo je najboljši na različnih dirališčih. Na istem dirkališču sem 1x do max 2x letno. Pred sezono mi znese narest 1 trening. Če vzmeva 1x dirka + 1x trening se pogovarjava, da smo namesto 660 km (trening na panoniji) in 1000 km (najbolj oddaljena pista) prihranili 1380 km (če je dirkališče na krasu 70 km proč od mene). Prihranila sem 200 €- če bi šla vedno na pot sama, če sva 2 deliva stroške na pol in sva na 100€, pa da bo lažje računat, vzamemo, da sem vedno sama. Se pravi se na sezono pogovarjava o prihranku 16 ur in cca 2% denarja, ki ga letno zmečem za dirkanje. Dovolj da absolutno podprem gradnjo, tud če se mi jo spravijo na dvorišču delat, in ne dovolj da bi se šla na glavo metat in jamrat, kako sem boga ker nima piste bližje kot 130 km od doma.

aja, tudi avtomobilisti imajo dirkališča natančno toliko daleč, kot motoristi, so namreč vsa AVTOmotodromi.

Objavljeno

... Tudi majstri ki vozijo svetovno, kaj testirajo itd lepo odkartajo dinarčke organizatoju, pa jim običjno odstopi čas med kosilom za vožnjo.

...

Mali popravek: V času pavze za kosilo organizatorji praviloma nimajo dostopa do piste.

Tako da taki heroji odšetejejo denarčke lastniku/upravljalcu piste za tisti čas :)

Objavljeno

Mali popravek: V času pavze za kosilo organizatorji praviloma nimajo dostopa do piste.

Tako da taki heroji odšetejejo denarčke lastniku/upravljalcu piste za tisti čas :)

Oprosti, potem sem jaz zadnjič narobe razumela, 2 IDM voznika sta prišla trenirat med kosilom in popoldne po koncu treningov, pa sta rekla, da sta dogovorjena z organizatorjem. Verjetno sta potem mislila upravljalca Pannoije, čeprav, takrat dejansko na pisti ni bilo žive duše, tudi "stričkotov" ne.

Objavljeno

Tole sva zdej sicer čisto offtopic, ampak če bi že rad obrazložitev na mojem primeru.

Me sicer zelo veseli, da si optimist, ampak to, da se bo kdorkoli lahko po pisti vozil zastonj lahko gladko pozabiš. Piste so med sezono večinoma zakupljene, in organizatorja en kurc briga kdo si. Če hočeš vozit, plačaj tako kot ostali, razen če nisi mogoče svetovni prvak. Tudi majstri ki vozijo svetovno, kaj testirajo itd lepo odkartajo dinarčke organizatoju, pa jim običjno odstopi čas med kosilom za vožnjo. Tukaj ne profitiraš nič

Asfalt je problematičen samo na Grobniku, kjer se ne vozim. In če jim rata narest še ne vem kako super duper mešanico, bolj prijazna do gum kot panonski asfalt ne more bit. Tukaj ne profitiraš nič.

Obisk piste: vozim dirkaško prvenstvo, kjer ni poanta kdo se bo najbolj nadrkal ene piste, ampak kdo je najboljši na različnih dirališčih. Na istem dirkališču sem 1x do max 2x letno. Pred sezono mi znese narest 1 trening. Če vzmeva 1x dirka + 1x trening se pogovarjava, da smo namesto 660 km (trening na panoniji) in 1000 km (najbolj oddaljena pista) prihranili 1380 km (če je dirkališče na krasu 70 km proč od mene). Prihranila sem 200 €- če bi šla vedno na pot sama, če sva 2 deliva stroške na pol in sva na 100€, pa da bo lažje računat, vzamemo, da sem vedno sama. Se pravi se na sezono pogovarjava o prihranku 16 ur in cca 2% denarja, ki ga letno zmečem za dirkanje. Dovolj da absolutno podprem gradnjo, tud če se mi jo spravijo na dvorišču delat, in ne dovolj da bi se šla na glavo metat in jamrat, kako sem boga ker nima piste bližje kot 130 km od doma.

aja, tudi avtomobilisti imajo dirkališča natančno toliko daleč, kot motoristi, so namreč vsa AVTOmotodromi.

Ok hvala za tole podrobno obrazložitev. V glavi sem imel misel da bi mogoče: Malce manj delala ter malce več dirkala. V kolikor bi ti bližnje dirkališče prineslo samo 2% manjše stroške je to seveda brezveze.

Ne gre mi iz glave dejstvo ki so ga zadnjič povedali pred motogp dirko: Mladi dirkači delajo po 30.000 do 40.000 kilometrov letno in so recimo 2 tedna v šoli. Ali gre pri njih tudi drkanje steze, ali pa gre za trening same vožnje, občutka motorja in piljenje tehnike?

No ja kukrkoli več kot očitno nimam blage veze o tem in če še naši dirkači pravijo da ne potrebujemo AVTOmotodroma potem bo že najbrž tako!

Objavljeno

No ja kukrkoli več kot očitno nimam blage veze o tem in če še naši dirkači pravijo da ne potrebujemo AVTOmotodroma potem bo že najbrž tako!

Preveč besede obračaš, vsi si želijo pisto, samo večina jih bo verjela šele, ko se bodo enkrat gor peljali. "Idejnih projektov" in lažnega upanja je pač preveč.

Objavljeno

Oprosti, potem sem jaz zadnjič narobe razumela, 2 IDM voznika sta prišla trenirat med kosilom in popoldne po koncu treningov, pa sta rekla, da sta dogovorjena z organizatorjem. Verjetno sta potem mislila upravljalca Pannoije, čeprav, takrat dejansko na pisti ni bilo žive duše, tudi "stričkotov" ne.

Pa tudi prve pomoči ni, ker so na malci :)

Na Pannoniji imajo v pogodbi posebej povdarjeno, da izven zakupljenih 8 ur (torej v času kosila in po koncu prireditve) oni lahko oddajajo progo po svoji presoji.

Se pa lahko organizator praviloma, če ni tam glih "lokalca" zmeni, da se dan pred prireditvijo malo po pisti turistično zapelje (to so oni, ko se proti večeru naganjajo po pisti, ko ni več osebja tam).

Mi smo se s picikli :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!