foxy Objavljeno April 16, 2012 Opozori Objavljeno April 16, 2012 (popravljeno) LP! Imam težavo z Tomos Avtomatic A3, 1987. Iz motorja se med delovanjem skozi izpuh cedi neizgorena tekočina, dim pa zelo smrdi. Mislim, nima tistega vonja, katerega bi izgorjen bencin moral imet. Svečka je bila do nedavnega mokra in črna, potem sem naštelal predvžig na 1,3mm pred ZMT in sedaj je svečka lepa rjava in suha. Iskra je dobra, bencin mešanica 2,5% bencin 98 ter Stihl olje za mešanico. Svečka NKG ali Bosch, učinek isti. Vnaprej hvala za pomoč! Popravljeno April 16, 2012. Popravil foxy
Bremzer Objavljeno April 16, 2012 Opozori Objavljeno April 16, 2012 LP! Imam težavo z Tomos Avtomatic A3, 1987. Iz motorja se med delovanjem skozi izpuh cedi neizgorena tekočina, dim pa zelo smrdi. Mislim, nima tistega vonja, katerega bi izgorjen bencin moral imet. Svečka je bila do nedavnega mokra in črna, potem sem naštelal predvžig na 1,3mm pred ZMT in sedaj je svečka lepa rjava in suha. Iskra je dobra, bencin mešanica 2,5% bencin 98 ter Stihl olje za mešanico. Svečka NKG ali Bosch, učinek isti. Vnaprej hvala za pomoč! 1.) benzin za 2-takterja moraš VEDNO uporabljat z čim MANJ oktani sepravi vsaj 95 okt. in ne 98 okt. 2.) olje dvotaktol, kupi boljše kvalitete npr. Castrol ali Motul mešanica naj bo 2%-tna se pravi na 5l benzina 1dl olja 3.) očisti cel izpušni sistem in to tako da v cev in glušnik naliješ malo benzina,malo preplajhaš ,zažgeš (pazi da te ogenj ne opeče) lepo z papirjem s strani in ko se vžge v cev počasi vpihavaš zrak( iz komresorja ali si pomagaj z kako tlačilko za bicikl) lepo počasi vpihuj tako, da res vse saje v notranjosti izgorijo. Ko boš vse to naredil ti NEBO več kadil mora pa pri dvotakterjih biti avspuh na koncu vedno malo masten sicer je mešanica preslaba !
drjanez Objavljeno April 16, 2012 Opozori Objavljeno April 16, 2012 Očitno si problem rešil al kaj???
foxy Objavljeno April 16, 2012 Avtor Opozori Objavljeno April 16, 2012 Delno. Tekočina iz izpuha in dim, ki smrdi po paljenjem ostaja.
Roky994 Objavljeno April 16, 2012 Opozori Objavljeno April 16, 2012 Delno. Tekočina iz izpuha in dim, ki smrdi po paljenjem ostaja. Jah nevem kaj bi lahko blo druzga kot olje, Stihlovo je sicer zelo dobro, ampak je namenjeno motorkam, ki se zelo vrtijo v obrate. Avtomatik pa nima nobenih obratov in ti zaradi tega lahko "paca" izpuh in vse ostalo. S takim oljem bi komot lahko delal mešanco 2%. A pa maš to je sintetično ane ?
Kmet2 Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 A si mogoče pozabu povedat,če si imel kej domačga tuninga :grim Namreč če si na batu pregloboko popilil sesalni utor je lahko učinek isti kot ga opisuješ..... Drugo je lahko,da imaš zračni filter,ki pride pri avtomatiku aluminjast,zapackan....spucaš ga z bencinom in pod pritiskom spihaš... Tretje se pridružujem Bremzerjemu predlogu,zraven pa ti svetujem,da prečekiraš izpušni kanal na cilindru in ga spucaš.... Nekaj predlogov....probaj in povej....če ni nič od tega imam še kakšen nasvet,ki pa je manj vrjetn. Lp
foxy Objavljeno April 18, 2012 Avtor Opozori Objavljeno April 18, 2012 (popravljeno) Gor je airsal 44mm kit, vplinjač dellorto 16/16, diza 76, izpuh Techno Krul. Pa avspuh ni "malo masten" ampak preveč, če ga imam na mestu vžganega 15 minut je pod izpuhom lužica. Tudi dim nima taprevega vonja. Če mešanica dobro izgori je vonj prijeten ( ), sedaj je pa kot spaljen. Pa tudi zdi se mi, da se cilinder zelo hitro segreje. Popravljeno April 18, 2012. Popravil foxy Zivnorc 1
Kaldu Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 Pri dvotaktnih motorjih je svečka odličen indikator delovanja. Svečka mora biti svetlo rjave barve in SUHA; to pomeni, da je mešanica (goriva in zraka) prava. Po opisu bi rekel, da je mešanica prebogata, zapiraj iglo za dovod goriva. Tak avtomatik mora lepo delati na vsako mešanico (le količina olja mora biti zadostna), v prejšnjem stoletju ni bilo toliko "specialnih" dvotaktolov pa so ti motorji delali B.P. Originam uplinjač je bil Bing-ov tam se je dostikrat plovček napolnil z gorivom. Da te ne bo motil izpuh ga pri nastavljanju prave mešanice snemi. S tem izločiš izpuh kot mogočo motnjo. Hrup bo velik, zato najdi primeren prostor za nastavitev uplinjača. Če pa je vžig zgrešen motor trokira in "seka nazaj"
foxy Objavljeno April 18, 2012 Avtor Opozori Objavljeno April 18, 2012 Svečka je lepa, kavna rjava in suha. Dellorto SHA 16/16 nima možnosti nastavitve igle ali vijaka za dovod zraka. Zamenjal sem že 3 izpuhe, pa je povsod enako. Zelo se mi zdi čudno, ker je svečka povsem v redu. Vžig je pa pravi, ker motor nič ne seka in ne trokira.
Zok Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 pri SHA 16/16 lahko eksperimentiras samo z zracnimi filtri (v tvojem primeru lahko poskusis brez njega, ce se stanje kaj izboljsa) in drugacnimi sobami - za tvoj primer poskusi z manjso. Verjetno dosti manjso, glede na simptome.
Zivnorc Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 Gor je airsal 44mm kit, vplinjač dellorto 16/16, diza 76, izpuh Techno Krul. Pa avspuh ni "malo masten" ampak preveč, če ga imam na mestu vžganega 15 minut je pod izpuhom lužica. Tudi dim nima taprevega vonja. Če mešanica dobro izgori je vonj prijeten ( ), sedaj je pa kot spaljen. Pa tudi zdi se mi, da se cilinder zelo hitro segreje. Avtomatik se na mestu lahko pregreje, ker nima prisilnega hlajenja. Iz napisanega sklepam, da si ga imel vžganega na štenderju 15 min. 1. Na štant gasu delat probe ni merodajno, da boš gledal barvo svečke.... 2. motor se na mestu lahko pregreje, ker ni obtoka zraka... 3. lužica izpod izpuha je čisto možna, ker ni bilo optimalnega zgorevanja... Pejdi se peljat z očiščeno svečko... naredi 20 km, odšravfaj svečko, poglej.... prišravfaj svečko v mrzel cilinder... če je bil motor laufan na mestu, pa si se šel peljat, motor sigurno trokira in ne gre nikamor še nekaj časa. Poskusi se vozit pod nizkimi obrati dolgo časa... motor "zamoriš" in rabi nekaj časa, da se "zlaufa. TOMOSE je treba "tišat", če češ da gre....
Zok Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 TOMOSE je treba "tišat", če češ da gre.... tako ali tako. :grim
foxy Objavljeno April 19, 2012 Avtor Opozori Objavljeno April 19, 2012 Avtomatik se na mestu lahko pregreje, ker nima prisilnega hlajenja. Iz napisanega sklepam, da si ga imel vžganega na štenderju 15 min. 1. Na štant gasu delat probe ni merodajno, da boš gledal barvo svečke.... 2. motor se na mestu lahko pregreje, ker ni obtoka zraka... 3. lužica izpod izpuha je čisto možna, ker ni bilo optimalnega zgorevanja... Pejdi se peljat z očiščeno svečko... naredi 20 km, odšravfaj svečko, poglej.... prišravfaj svečko v mrzel cilinder... če je bil motor laufan na mestu, pa si se šel peljat, motor sigurno trokira in ne gre nikamor še nekaj časa. Poskusi se vozit pod nizkimi obrati dolgo časa... motor "zamoriš" in rabi nekaj časa, da se "zlaufa. TOMOSE je treba "tišat", če češ da gre.... Vem, da je treba se veozit če hočeš, da se svečka pravilno obarva. Cilinder se prehitro segreje med vožnjo, če primerjam s kakšnim atxom, btjem ali kakšnim drugim tomosom brez prisilnega hlajenja. Tudi preden sem namestil ta kit se je motor veliko dlje ohranil mlačen. Sedaj se motor pregreje že po 1 - 2 km. Neizgorevanje z zgoraj napisanim nima veze.
Kmet2 Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 Vem, da je treba se veozit če hočeš, da se svečka pravilno obarva. Cilinder se prehitro segreje med vožnjo, če primerjam s kakšnim atxom, btjem ali kakšnim drugim tomosom brez prisilnega hlajenja. Tudi preden sem namestil ta kit se je motor veliko dlje ohranil mlačen. Sedaj se motor pregreje že po 1 - 2 km. Neizgorevanje z zgoraj napisanim nima veze. Mogoče imaš cilinder prevečkrat pregret in je material tako zmatran da ne opravlja več dobro svoje funkcije.....
Zivnorc Objavljeno April 19, 2012 Opozori Objavljeno April 19, 2012 ...tko kot pravi kmet... ali pa imaš prevelik kot predvžiga. Motor trokira in seka, če imaš "premalo" predvžiga, če ga je preveč, pa se pregreva... pregreva se lahko tudi , če imaš gor preveč "znižano" glavo... mogoče pretanko dihtngo pod glavo ali cilindrom....
foxy Objavljeno April 19, 2012 Avtor Opozori Objavljeno April 19, 2012 Mogoče imaš cilinder prevečkrat pregret in je material tako zmatran da ne opravlja več dobro svoje funkcije..... Cilinder je nov.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se