NAVAL Objavljeno Maj 24, 2012 Opozori Objavljeno Maj 24, 2012 Po 147000 km je "crknil" glavni cilinter sklopke in uničil sklopko, potisno ploščo in vztrajnik. Menim, da gre za tovarniško napako. Se je morda komu že zgodilo in rezultat oz posledice
SLVR Objavljeno Maj 24, 2012 Opozori Objavljeno Maj 24, 2012 Vprašaj na VW forum, kjer ti bodo z veseljem pomagali!
bna Objavljeno Maj 24, 2012 Opozori Objavljeno Maj 24, 2012 http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/volkswagen/passat-2005/?section=bad tukaj so vse opisane vse znane napake za passata poglej če omenjajo cilinder sklopke sem se na hitro prebral ker za tega passata je napisano ogromno napak
Barracuda Objavljeno Maj 25, 2012 Opozori Objavljeno Maj 25, 2012 Po 147000 km je "crknil" glavni cilinter sklopke in uničil sklopko, potisno ploščo in vztrajnik. Menim, da gre za tovarniško napako. Se je morda komu že zgodilo in rezultat oz posledice Kako bi naj okvara tega cilindara vplivala na sklopko? Ta cilinder zgolj stiska potisno ploščo in z tem razbremeni lamelo tako da se le ta prosto vrti med vztrajnikom in potisno ploščo. Če vilninder vrkne, se pač to ne zgodi in lamela ostne v oprijemu vztrajnika in potisne plošče. Tudi č e bi ta cilinder zablokiral t stanju ko je sklopka stisnjena, nima vpliva na sklopko... Stvar je taka... Ti avti imajo ''občutljive'' dvo-masne vztrajnike kateri dobijo počasi zračnost, in z to zračnostjo se pošasi uničuje potisna plošča. V večini primerov samo menjava potisne plošče in lamele pomaga KRATKOROČNO, vztrajnik (cca 600€) pa ostane stari. V takem primeru brezhibno delovanje ni garantirano saj je prav dvomasni vztrajnik bil krivec za okvaro in le tega nismo nadomestili. tako je za pričakovati da se napaka kmali ponovi... Če se zamenja še vztrajnik si na varni strani da zadeva funkcionira. Obstajajo pa tudi seti ki nadomestijo dvomasni vztrajnik z navadnim vztrajnikom... (npr. Valeo je proizvajalec) Če te zanima več oz cena in bi rad da ti takšno sklopko navbavim ali celo zamenjam me kontaktiraj na telefon ki je v profilu ali pošlji zasebni sporočilo lp Sašo Kremenčkovi in sayo 2
simonsi Objavljeno Maj 25, 2012 Opozori Objavljeno Maj 25, 2012 pa je v redu, če se dvomasnega nadomesti z navadnim. V čem je sploh fora dvomasnega?
hajoktejn Objavljeno Maj 25, 2012 Opozori Objavljeno Maj 25, 2012 pa je v redu, če se dvomasnega nadomesti z navadnim. V čem je sploh fora dvomasnega? itak da je v redu, zmaga, ne da je v redu ... fora dvomasnega je samo v zmanjševanju vibracij ... če mene vprašaš pa zgolj in samo v nečem kar zelo pogosto na vseh avtomobilih kjer je montiran crkuje in je potrebno menjave ... da o ceni ne govorim; mene je jebu na marei ... se je pa tud že zgodil da je šel menjalnik po gobe, zarad povečanih vibracij pri speljevanju in vožnji navkreber, povzročenih zaradi zluftanega dual-mass vztrajnika; krep od krepa ... kdaj je kšn od "tastarih" vztrajnikov crknu?
Bremzer Objavljeno Maj 25, 2012 Opozori Objavljeno Maj 25, 2012 To je že stara zgodba,da se te dvomasne vztrajnike zamenja z Valeotovim kompletom (vztrajnik-navadni,potisna plošča lamela in potisni ležaj) vse skupaj je v kompletu in veliko ceneje od dvomasnega vztrajnika ! Pri vožnji ni nikakršne bistvene razlike.
sayo Objavljeno Maj 25, 2012 Opozori Objavljeno Maj 25, 2012 Znanec je dvomasni vztrajnik dal zašvasati in dobil novo lamelo z fedri in zmontiral pa ni nobenih večjih vibracij vozi pa se že dve leti brez problema
brotherr6 Objavljeno Maj 26, 2012 Opozori Objavljeno Maj 26, 2012 Po 147000 km je "crknil" glavni cilinter sklopke in uničil sklopko, potisno ploščo in vztrajnik. Menim, da gre za tovarniško napako. Se je morda komu že zgodilo in rezultat oz posledice Žal tudi meni se je to zgodilo sam pri 250.000 km let 2005 in je bilo treba menjat komplet ,drugi ,ki so na vw team forumu so to že menjali pri tvojih km dvomim ,da gre za tovarniško napako. Ker vztrajnik je vrjetno že dajel znake obrabe.... Če pa je v garanciji pa le v akcijo
Bremzer Objavljeno Maj 26, 2012 Opozori Objavljeno Maj 26, 2012 Žal tudi meni se je to zgodilo sam pri 250.000 km let 2005 in je bilo treba menjat komplet ,drugi ,ki so na vw team forumu so to že menjali pri tvojih km dvomim ,da gre za tovarniško napako. Ker vztrajnik je vrjetno že dajel znake obrabe.... Če pa je v garanciji pa le v akcijo Kakšna garancija pri 100K kil. ++ nimaš pri NOBENI znamki več garancije neglede na letnik avtomobila ! ! Ps:tudi npr. BMW da petletno garancijo "ali" prevoženih 100 K kil.
XTR Objavljeno Maj 26, 2012 Opozori Objavljeno Maj 26, 2012 To je že stara zgodba,da se te dvomasne vztrajnike zamenja z Valeotovim kompletom (vztrajnik-navadni,potisna plošča lamela in potisni ležaj) vse skupaj je v kompletu in veliko ceneje od dvomasnega vztrajnika ! Pri vožnji ni nikakršne bistvene razlike. V določenih primerih zadeva ni čisto ok, kot naj bi bilo. Jaz sem pri 145kkm menjal dvomasni vztrajnik z Valeo kompletom. Pri nizkih vrtljajih se pojavljajo majhne vibracije (do 2000 vrtljajev), naprej je pa vse ok. Pojavljajo se tudi neki podobni zvoki kot prej pri zanič dvomasnem. Če bi se sedaj odločal bi vzel dvomasnega, pa kolikor zdrži zdrži. Prej je bil vsaj pri nizkih vrtljajih zelo miren, sedaj pa še to ne...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se