Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni!

Nekako sem se že naveličal vožje po brezpotjih in gozdnih cestah.Zato razmišljam v tej smeri, da bi motor nekoko prilagodil za cestno uporabo.Seveda se zavedam se, da je motor v osnovi kros in z vsakršno vožnjo po cesti sem v prekršku.Ampak se tolažim s tem, da stanujem v bolj oddaljenih krajih kjer se modri pojavilo le ekrat do 2 krat na leto. :)

Nato sem danes malo brskal po bolha in avtonet in nisem zasledil drugih SM platišč kot od Husqwarne in KTM.Se da kako skompenzirat tudi z modeli drugih znamk?Na katere stvari moram biti pozoren preden se odločim za nakup?

Hvala za odg.

Žiga

Objavljeno

Upam da veš da se kros in sm ne razlikujeta samo v gumah :)

Objavljeno

Vem da obstajajo razlike med njima.Vendar za moje potrebe mislim da ne bo sile.Vzmeteneje se lahko nastavlja do določene mere trdote.Kar pa se prenosov tiče se da zregulirat z zobniki saj večje hitrosti od 120-130 ne bom potreboval oziroma je niti nočem zaradi sebe!

Objavljeno

Nato sem danes malo brskal po bolha in avtonet in nisem zasledil drugih SM platišč kot od Husqwarne in KTM.Se da kako skompenzirat tudi z modeli drugih znamk?Na katere stvari moram biti pozoren preden se odločim za nakup?

Hvala za odg.

Žiga

Da se montirat tudi od drugih motorjev...naredit bi moral samo druge distančnike za osi tako, da bi kolo scentriral na sredino. Za sprednje kolo rabiš še adapter za zavorno čeljust...dobro bi bilo če bi jo zamenjal s štiri batno, da bo malo bolj "grizlo". Preverit moraš še premer zadnjega diska, da se bo prilegal čeljusti na tvojem motorju ali pa ga po možnosti zamenjaš z ustreznim.

Objavljeno

Premer zadnjega diska imam 245mm x 118 x 4,0.Kolikor sm pa klical okrg pa imajo vsi 220mm.To pomeni, da sedajšne zadnje čeljusti odpadejo ali se da to kako regulirat?

Objavljeno

Zadnji disk ni problem, sprednji bi naj bil večji. Rabiš pa potem tudi adapter za sprednjo čeljust.

lp A

Objavljeno

Prednji mi ne predstavlja problema saj le dokupiš distančnik za določen premer diska.Pustimo sedaj ne vem kok batne čeljusti idt.To pride kasneje če se original ne bo obneslo po mojih zahtevah.

Kakšna je potem opcija glede zadnjega diska?Nov disk ali predelat vpetje čeljusti?Govorim po mojih predvidevanjih zato me ne držar za besedo!

Objavljeno

Nekako sem se zapičil v tele. http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=6222834

Izgledajo res odlično ohranjene tudi gume ne zgledajo še slabe.In kar mi je ušeč imajo 6 lukn za disk in zobnik.Ostale k sm gledu imajo samo 4 lukne.Zgleda starejši modeli.

Mogoče še vprašanje kolikša je omejitev glede širine zadnje pneumatike, da ti ne hebla ob ketno?150?

Objavljeno (popravljeno)

Nekako sem se zapičil v tele. http://www.avto.net/....asp?ID=6222834

Izgledajo res odlično ohranjene tudi gume ne zgledajo še slabe.In kar mi je ušeč imajo 6 lukn za disk in zobnik.Ostale k sm gledu imajo samo 4 lukne.Zgleda starejši modeli.

Mogoče še vprašanje kolikša je omejitev glede širine zadnje pneumatike, da ti ne hebla ob ketno?150?

Zadnja guma zgleda kot slick...tudi oznake se mi zdijo takšen, lahko pa da se motim. Glede diska pa lahko svojega prešravfaš, če pašejo luknje. 150 bi najbrž še šla gor....lahko pa zmeriš koliko je razmaka med vilicami pa boš približno videl če bo pasala.

Aja če znaš angleško se lahko registriraš na tale forum http://www.supermotojunkie.com pa boš sigurno našel kakšno uporabno informacijo.

Popravljeno . Popravil benny0104
Objavljeno

Mi lahko kdo pomaga z kakimi napotki?Prosm, ker ne vem niti na kaj naj bom pozoren pri nakupu teh platišč?

Objavljeno

Mi lahko kdo pomaga z kakimi napotki?Prosm, ker ne vem niti na kaj naj bom pozoren pri nakupu teh platišč?

Če jih imaš namen imeti dalj časa je dobro, če veš od katerega motorja so, da boš vedel kje iskati rezervne dele (zobnik, diski) v primeru, da jih bo treba zamenjati. Dimenzije naj bodo čimbolj "standardne", da ne boš imel prevelikega problema z iskanjem gum. Sprednja naj bo 3,5X17 zadnja pa 4.25x17 ali 5x17, na takšne dimenzije gredo gume 120/70/17 ali 120/60/17, zadaj pa 150/60/17 ali 160/60/17. Mogoče še kakšne druge ampak te so najbolj pogoste. Dobro je če je v zadnjem pestu tudi guma (cush drive), ki blaži vibracije in sunke....to je na strani, kjer je zobnik

Objavljeno

Dimenzije gum ter širina platišča ustrezajo tvojim besedam zgoraj edino nimajo cush drive-a.Sem pogledal še za ostalimi in vsi pravijo, da je zobnik fiksiran direktno na pesto.Cush drive imajo najbrž le serijski SM motorji?

Včeraj sem še malo podrl motor ter premeril peste ter osovine.In sicer širina prednje peste brez diska je točno 10cm ter debelina osovine 20mm.Zadnja pesta pa meri v premeru 15.5cm oziroma 16cm z diskom ter debelino osovine 22mm.

Bi skompeziral z omenjenimi http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=6222834&show=2 katerih mere so:

-prednja pesta v premeru 11.5cm ter 25 mm debelino osovine (če prepršam ležaje bi šlo ali..?)

-zadnja pesta v premeru 17.5cm ter 25mm debelino peste (ista zgodba kot zgoraj?)

Objavljeno

Dimenzije gum ter širina platišča ustrezajo tvojim besedam zgoraj edino nimajo cush drive-a.Sem pogledal še za ostalimi in vsi pravijo, da je zobnik fiksiran direktno na pesto.Cush drive imajo najbrž le serijski SM motorji?

Včeraj sem še malo podrl motor ter premeril peste ter osovine.In sicer širina prednje peste brez diska je točno 10cm ter debelina osovine 20mm.Zadnja pesta pa meri v premeru 15.5cm oziroma 16cm z diskom ter debelino osovine 22mm.

Bi skompeziral z omenjenimi http://www.avto.net/...=6222834&show=2 katerih mere so:

-prednja pesta v premeru 11.5cm ter 25 mm debelino osovine (če prepršam ležaje bi šlo ali..?)

-zadnja pesta v premeru 17.5cm ter 25mm debelino peste (ista zgodba kot zgoraj?)

Lahko zamenjaš ležaje z drugimi ampak boš še vedno rabil, distančnike za tvoje osi, ker ne moreš ležaja dati neposredno na vilice oz. nihajko. Saj najbrž veš o čem govorim?

Objavljeno

To razumem.Se pač naredi pušo.Vendar me bega to kako nacentrirat potem gumo, ker je ta pesta širša kar pomeni da vpašem disk in bo zobnik potem na drugi strani pomaknjen bolj proti vilici ter stem ketna ne bo imela ravnega hoda na sprednji zobnik ali se motim?Ali naj poiščem feltne z pestami enakih širin kot imam sedaj?

Objavljeno (popravljeno)

To razumem.Se pač naredi pušo.Vendar me bega to kako nacentrirat potem gumo, ker je ta pesta širša kar pomeni da vpašem disk in bo zobnik potem na drugi strani pomaknjen bolj proti vilici ter stem ketna ne bo imela ravnega hoda na sprednji zobnik ali se motim?Ali naj poiščem feltne z pestami enakih širin kot imam sedaj?

Ja če bo ketna strigla ne bo vredu....ampak, če bi pesto oz. zadnji zobnik poravnal s sprednjim zobnikom bi mogoče lahko nataknil tudi čeljust, ker ima nekaj hoda levo desno. Ampak če pašeti obe kolesi med vilice pomoje ne bi smelo bit problemov...najboljše bi bilo,če bi jih lahko vsaj približno probal preden bi jih kupil ampak to najbrž ne boš mogel. Ena možnost bi bila tudi, če bi s seboj vzel svoja platišča in primerjal.

Popravljeno . Popravil benny0104
Objavljeno

Mhm.....kaj pa z zadnjim diskom namreč je sedajšni večji od tega ki je na SM platiščih.So mere luken standardne ali od od znamke do znake drugačne?Sedaj imam 24.5cm premera potem pa bo 21.8cm?Je opcija da bi jih le premenjal?

Objavljeno

Mhm.....kaj pa z zadnjim diskom namreč je sedajšni večji od tega ki je na SM platiščih.So mere luken standardne ali od od znamke do znake drugačne?Sedaj imam 24.5cm premera potem pa bo 21.8cm?Je opcija da bi jih le premenjal?

Razmak lukenj se ponavadi malo razlikuje....najbolje, da pokličeš prodajalca, če ti lahko izmeri, da boš lahko primerjal.

Objavljeno

Ne bo šlo.Centrirni obroč za disk na pesti je premajhen za Yamahin disk.

Objavljeno

Če kdo od vas oziroma bo kdo od vas prodajal podobna platišča se priporočam.

Lp

Objavljeno

cenejša in lažja pot. prodaj sedajšen motor in kupi super motard

Objavljeno

Zaenkrat bom ostal na na tem motorju saj vem kaj imam.Pri nakupu rabljenega nikoli ne veš kakšno je dejansko stanje agregata.Še naprej bom ustrajal pri iskanju ustreznih platišč za predelavo.Če bo kakšen napredek se javim z slikovnim materialom.

Lp

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Po iskanju primernih SM platišč je sedaj vse padlo v vodo.

Ob panoramski vožnji v klanec je med mejavo iz 3pr. v 4pr pri 70% gasu nekaj zaženketalo v mašini ter popolnoma zablokiralo zadnje kolo.Najprej sem pomislil na to da se je pregrel ter da je bat zagrabilo.Ok...to ne bo tak strošek.

Ko pa sem nasledji dan odpr me je čakalo presenečenje kot še nikoli.Že ko sem demontiral krivino izpuha so bili delčki aluminija v njem in to mi je dalo vedet da je več ali majn motor zaključil za letos.

Ko sem podrl kapo glave mi je bilo vse jasno da je konec.Prilagam par sliko glave in bata ki sta popolnoma uničena.

http://shrani.si/f/1O/10T/3hRU33OC/20121109200337.jpg

http://shrani.si/f/2V/ln/41YDbfO8/20121109200547.jpg

http://shrani.si/f/43/Je/1mXHsOWB/20121109200715.jpg

http://shrani.si/f/g/FQ/1hc7CVEa/20121109200750.jpg

Olje in filtri so bili menjani redno na cca 7-10 ur.

Cilinder je navides in otip postal nepoškodovan večji vprašaj je za glavno gred ampak ok....

Sedaj me zanima kaj se mi bolj splača..... nova glava za 426 kompletna z ventili pride 1200€ v KMC.Halo......... tok je cel motor vreden!

Bral pa sem tudi na USA forumih da menda paše kompleten cilinder z glavo in batom na 426?Kod kaj slišal okrog tega?Ker je sicer dosti večja verjetnost za dobit rabljeno od 450 kot pa 426 ki je že prava redkost.

Kakšen pozitiven predlog "al" zažgat vse skup :)

Lp

Objavljeno

Dada, tudi Yamaha je uničljiva!. Js ti nimam kaj svetovat kaj kam paše in kaj ne, ker z yamahami nimam nič trenutno. Predlagal pa bi ebay.de, ebay.at, ebay.com/uk. Če tukej ne dobiš rabljenega neboš nikjer!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!