Skoči na vsebino

Za kakšne motorje se odločate ženske in zakaj?


Priporočene objave

Objavljeno

Niti ne tko zelo, 178, ampak skor ene 3/4 tega so me noge in pol zna bit problem se zakrivit na cestaka (sploh te miniature, ki jih delajo zadnje čase) in zdržat na njem 500, 600 km in hodit domov s krvavimi in otiščanimi koleni.

Potem pa res ne vem kako lahko nekateri deci meter+90 (oz. tu okoli) pravijo da so SS rakete komot?!?

Objavljeno (popravljeno)

Potem pa res ne vem kako lahko nekateri deci meter+90 (oz. tu okoli) pravijo da so SS rakete komot?!?

Ker imajo samo 1/4 dolge noge (ala fuzbalerji), v višino je pa placa neomejeno......(le v podvozih je za merkat).....

Popravljeno . Popravil raza
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Potem pa res ne vem kako lahko nekateri deci meter+90 (oz. tu okoli) pravijo da so SS rakete komot?!?

Očitno uživajo v trpljenju + poudarek na nekateri (sj veš, za lepoto treba potrpet....no nam ženskam tega ni treba, k mam že serijsko hahahaha B) ), sj ne rečem za po pisti ganjat cestak ni problem, sem v teh razmerah brez težav živela tud na R6 in sluzukiju 750, sam sedet v tem položaju med vožnjo po cesti, 400 km +.......ne bi več, hvala, se pa na račun mal manj lepote rajš bl komot pelem.

Objavljeno

dedci 90+ majo ponavadi noge krajše kot jih mam šarpi :P

Objavljeno

Prvi motor, katerega sem kdaj peljala, je bil Kawasaki ER-5 v avtošoli.

Takrat pa je v garaži stal že tudi moj prvi motor in sicer Suzuki SV650s, letnik 2000. Kupila sem ga zato, ker se mi je najbolj dopadel od vseh tistih, ki so bili takrat v ožjem izboru za denarce, ki so bili na voljo.

DSCN0773.JPG

Potem je bilo potrebno menjat za nekaj novejšega in tako je prišla k hiši Yamaha FZ6n, letnik 2006.

pet1.jpg

Ker sem res bila nezadovoljna z vožnjo (čeprav so mi že ob menjavi mnogi to povedali), predvsem me je motila drža, hkrati pa je prišla prilika za menjavo, sem si kupila Yamaha YZF-R6, letnik 2008. Čeprav so vsi rekli, da bom s tem še bolj nezadovoljna (predvsem zaradi trdote in drže), pa sem jaz zelo navdušena in menim, da je to to!

DSCN3679.JPG

Objavljeno

Ja očitno je pupa bolj športne sorte! Na FZjki sediš kt na biciklu he he!

Objavljeno

Daj malo več napiši, kaj ti na FZ6N ni bilo všeč.

Ja očitno je pupa bolj športne sorte! Na FZjki sediš kt na biciklu he he!

Točno to. Predvsem me je motila drža. Še kolesa ne kupim več za svojo velikost, ampak večjega, tako da mi sedeža ni potrebno praktično nič dvignit, da imam potem daljšo razdaljo med sedežem in krmilom. Ne maram pokonci sedečih dvokolesnikov. Raje imam, da sem nagnjena čisto naprej in "magari" zato skozi na rokah (od začetka so boleče, pa se človek hitro navadi). Jaz praktično na sedežu ne sedim (imam tudi ponižanega na minimum in sploh ne čutim, da ni pene :kva2:), ampak se ga samo dotikam :grim.

Drugače moči je bilo več kot dovolj, vozila sem se v večini na višjih obratih, ker imam rada, da pod ritjo "ropoče" :OK:.

Objavljeno

Rozaste. Vam fantkom pa modre prodajo. A ne gre to tko? :blink:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Uh ja izbira motorja. V aš so me 2leti nazaj posedli za prvi 2uri vožnje na ybr125ccm, katastrofa. Še dobro, da sem bila že naslednjo uro na blokirani fz6n. Kot bi šel s fičota na merđota. Takrat je bil to super motor, ker nisem ozila ničesar drugega prej. Potem sem se odločila, da kupim rabljeno 250r, pred nakupom me je samo skrbelo, da se ne bo peljala kot tista ybr v aš, na srečo se ni hehe :closedeyes:

Zakaj 250r, ker druge izbire skorajda ni bilo, ker sem imela izpit do 35kw. 2 taktne aprilie nisem hotela, ybr250 ne, ker sem obupala v aš na 125, er5 mi je deloval preveč retro,...povsod me je kaj motilo, z blokadami se mi ni dalo ukvarjati. Ker sem še študent je imel velik vpliv na izbiro tudi denar, za 2leti starega 250r sem dala takrat toliko kot bi dala za 10 let starega 600ccm in blokado.

250r mi je všeč, ker nima pretirano športne drže ampak lepo potovalno, z njim potujem in potujem, malo porabi kljub priganjanju, gume zdržijo in niso drage, če je treba potegne, da prehitim, ne bi bilo slabo, če bi bolj ampak če je treba pač počakam do trenutka, ko si lahko vzamem malo več časa in prostora za prehitevanje. Letos ga imam drugo sezono, z njim sem naredila do sedaj okrog 15.000km. Priznam, da če bi imela že na začetku 600ccm motor, bi me kam vrglo, ker ta je le odpuščal malo več napak pri afnanju, ker nima take moči.

Izpit za neomejeno je, motor bo pa še kar ta ostal dokler ne bo rednih prihodkov za kakšno drugo mašinco.

Iščem in gledam kaj bi imela, cestaki, res so lepi ampak zame neuporabni. Potem nakedi, navdušena sem bila nad njimi dokler nisem šla delati izpita za neomejeno in iz moje mini ninje presedla na fz6n, obupen veter, ne hvala. Na motorju nočem biti omejena na asfalt...zato se nagibam k enduro motorjem. Vem, da se da tudi z drugimi ampak ni to to, sem šla že z mojo na planino in... je bilo pestro :closedeyes:

Mislim, da bo naslednji enduro ala tenerejka in podobni, vozim se skoraj celo leto, nočem se vozit samo po asfaltu in zvok eno valjnika :kva2: Navežem šotor in spalko na motor in gasa v tri krasne hehe :smoke:

Popravljeno . Popravil nxyz
Objavljeno (popravljeno)

Mislim, da bo naslednji enduro ala tenerejka in podobni, vozim se skoraj celo leto, nočem se vozit samo po asfaltu in zvok eno valjnika :kva2: Navežem šotor in spalko na motor in gasa v tri krasne hehe :smoke:

Ideja je odlična! Nebi te hotel strašiti, me pa zanima koliko si velika? Namreč, tenerejka (tanova 660) je kr kobila in moraš met vsej ene 175, da lahko (komajda) s prsti dosežeš do tal, pa še to bi morala paziti, da te pri ustavljanju ne preseneti kakšna jamica prav pod tvojim čevljem, ali pa morda le malo bolj nagnjena cesta... :bounce:

Drgač pa :worship: za avanturistični duh.

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Objavljeno

Se zavedam tega, premajhna sem, malo pod 170cm ampak bomo že našli nek kompromis, to me ne bo ustavilo :) Gotovo se jo da kaj znižati...vsaj pravijo, da bo to tamali problem, upam, da res. Če jo kdaj po tleh vržem se pa tudi ne bom sekirala, sej bo za vožnjo in ne za gledati.

Objavljeno

Ideja je odlična! Nebi te hotel strašiti, me pa zanima koliko si velika? Namreč, tenerejka (tanova 660) je kr kobila in moraš met vsej ene 175, da lahko (komajda) s prsti dosežeš do tal, pa še to bi morala paziti, da te pri ustavljanju ne preseneti kakšna jamica prav pod tvojim čevljem, ali pa morda le malo bolj nagnjena cesta... :bounce:

Drgač pa :worship: za avanturistični duh.

no ta je malo bosa. jaz imam 173-175 cm (odvisno kdo me meri) in še na nobeni enduri nisem imel problemov ne na GS-ih, KTM adventurjih, tigerjih itd. vse gre z malo vaje in prakse, tako da višina ni pogoj. mogoče ni tako visok motor primeren za čistega začetnika, ki hoče obe nogi na podu ampak vse gre z malo vaje in brez straha. itak je strah da bi moral imet obe nogi na podu brezveze. rabiš eno stabilno nogo in je dovolj.

vidim pa včasih kakšne štore, ki imajo dve na podu pa cepetajo ampak to je problem neobvladovanja motorja na sploh in ne višine.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

no ta je malo bosa. jaz imam 173-175 cm (odvisno kdo me meri) in še na nobeni enduri nisem imel problemov

Mrbit maš pa lepe noge (dolge) :smoke:

Sej nisem rekel, da se ne da. Seveda se da. Sem bo morala biti bolj pozorna, ker lahko kje hitro zmanjka noge (in to ravno tiste, s katero si stopil na tla, pa si stopil v luknjo na makedamu).

Ker pa je omenila ravno Tenere, sem pač opazil, da si je izbrala enega najvišjih endur. Vsi, ki si jih naštel, imajo višino sedeža pod 860mm (razen če si mislil KTM Adventure 640, kar ne verjamem), Tenere pa ima 895mm . Toliko, da bo (če že nebi bila) pripravljena na višinska vprašanja.

Objavljeno

Ne se kregati, napisala sem primer kakšni so mi všeč, ko pride do tega, da bom kupovala jih bom šla več pogledat in probat in kar bo bolj primerno zame bom kupila, vsakega se da nekoliko znižati...

Objavljeno

Ne, sej se ne kregama. Pervy je povedal svoje mnenje, jazst pa sem razložil, kaj sem s tem mislil. Nobene hude krvi ni in čist brez kakršne koli jeze. Za lepe noge sem se pa malo pošalil. Eni majo pač res bolj dolge, drugi pa fuzbalerske)

Mogoče sem prvi komentar podal zato, ker večina punc, ki jih osebno poznam, izbira motorje glede na svojo višino, ker so pač rade trdno na tleh.

Objavljeno

no ta je malo bosa. jaz imam 173-175 cm (odvisno kdo me meri) in še na nobeni enduri nisem imel problemov ne na GS-ih, KTM adventurjih, tigerjih itd. vse gre z malo vaje in prakse, tako da višina ni pogoj. mogoče ni tako visok motor primeren za čistega začetnika, ki hoče obe nogi na podu ampak vse gre z malo vaje in brez straha. itak je strah da bi moral imet obe nogi na podu brezveze. rabiš eno stabilno nogo in je dovolj.

vidim pa včasih kakšne štore, ki imajo dve na podu pa cepetajo ampak to je problem neobvladovanja motorja na sploh in ne višine.

Praviš eno stabilno nogo,ne vem no,mogoče imaš ti nogo od king konga a sam si ne predstavljam na mojem motorju,da bi bil zadovoljen samo z eno nogo(stabilno :grrr ) pri motorju težkem 260kg. No bi šlo sam bi za vsak vzvratni manever mogel z motorja dol ...itd....a kot pravijo,kjer je volja tam je pot :)
Objavljeno

no ne se zakačit zdaj za to. jaz pač na nobeni veliki enduri (GS, adventura 990, varadero, caponord, tiger,...) ne sežem z obema dol in me niti najmanj ni nikoli motilo. Tudi na cestakih jih nimam z celo nogo na podu.

Pač tako parkiraš, da je čim manj rikverc rinjenja pa je, drugače pa stopiš dol in potegneš. rabiš vajo pa je. hočem povedat da je kupovanje motorja da gledaš na višino pač zelo omejeno za marsikaterega moškega in ogrono punc zato se je na to brezveze ozirat ko imaš že enkrat par km za sabo.

kmet2 - motorji ki imajo 260 in več kg pa imajo ponavadi najnižje sedeže, na vseh čoperjih in potovalnik nimam problemov z višino

ajde nazaj k temi - punce kupujejo motorje ki so jim všeč ali boljše kot ga ima bivši tip :ninja:

Objavljeno

Verjamem da lahko tudi brhka dekleta vozijo super težke HDje in GoldWinge,da pa lahko ne glede na višino vozijo tudi vse endure je rahlo zavajajoče.

Če dekle (ali mačo!)na asfaltu komaj doseže tla z obema,sploh pa z eno nogo,potem bo na TERENU in OTOVORJEN (to ima dekle v načrtu)pri zaustavitvah zelo kmalu na tleh.

Sicer bi pa ženska v meni izbrala roza enduro :K

Objavljeno

ena nemka tam 165-170 cm vozi ali je vsaj vozila Pariz - Dakar, mislim da BMW-ja. Motor sem videl na sejmu in je nekajkrat višji od vseh normalnih, tako na oko bi jaz komaj eno nogo dol dal ali gor zlezel. vse gre in tudi punce so različne. ene si bojijo zlomit noht, druge delajo ne naftnih vrtinah, tako da...

Objavljeno

ena nemka tam 165-170 cm vozi ali je vsaj vozila Pariz - Dakar, mislim da BMW-ja. Motor sem videl na sejmu in je nekajkrat višji od vseh normalnih, tako na oko bi jaz komaj eno nogo dol dal ali gor zlezel. vse gre in tudi punce so različne. ene si bojijo zlomit noht, druge delajo ne naftnih vrtinah, tako da...

PERVY sej si fest fant ,samo ne moreš novopečenk enačit z ženskami na Dakarju!Po tej formuli tudi noben moški ne bi smel imeti nobenih težav:

En Belgijec,tam 169 cm(!!!),dvakrat zapored zmagal DAKAR(84,85),sigurno vozil BMW proto,edini v BMW ekipi imel el zaganjač,ker je bil premajhen za kurbel,na motor šel z pručko ali pomočjo kolegov...

post-1419-0-43393200-1343681803_thumb.jpg

Objavljeno

pervy maš prou! jst vedno tko butasto parkiram :P oz. najprej parkiram pol pa razmišljam, sicer se ponavadi najde kaka prijazna dušca, k mi pomaga to mojo neumnost popravt (itak se kr grebejo :lol1:). a pa ful mam logiko iz skuterja da se usedem gor pa na noge pol v rikverc porivam :D baje da ni najbolj prav.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!