Skoči na vsebino

Za kakšne motorje se odločate ženske in zakaj?


Priporočene objave

Objavljeno

Cika, pa sm misla, d sm men rata butasto parkirat kadar je najmanj primeren teren (mal nagnjen pa mal makadama al pa kaka kotanja na navzdol nagnjenem terenu direkt za moj tapru kolo not zapeljat), sm k sreči to prakticiram sam še kadar je moja močnejša polovica zravn, da pomaga vn vlečt :blush: , ker včasih tud porivanje z dolgimi nogami ne deluje. Sicer pa motor raje premikam tako (čeprav če sem pri volji ga pa tud na roke obrnem, sam treba pazit, da je ves čas lepo pokonci, ker ko ga nagneš, ga nit ornk dec ne zadrži),da se usedem na njega in ga prerivam z nogami, če ne druzga je bl zihr, ker pač moja hrbtenička ne dopušča več sunkovitih gibov v primeru, da se spomnem ustrašit, da mi bo motor padel. Tko da pervy ma prav, vse se da če se hoče, sm da se morjo tiste bl tamale mal bl potrudit, eni mamo pa mal sreče, da nam centimetrčki mal potuho dajejo ;).

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ja jst tudi rajš gor sedim pa z nogami pol porivam, se bolj gvišno počutim. pa če ni nekega ful klanca ni panike, če ne se pa že ker najde za pomoč :P

Objavljeno

Matr jest mam pa lih kontra probleme!! Vse je premajhno! :surrender:

Objavljeno

Res je vse se da,tud Jankoviču nč ne morjo pa javno krade,pa Janša...itd...skratka,sploh če je motorist začetnik je prav,da si kupi sebi primeren motor,ko pa nabere izkušnje pa tud ni problema,če ni z obema nogama na trdnih tleh.Sam že dolgo vozim motor,pa mi še vedno paše ,da je motor prilagojen moji višini,sem visok 188 pa sem na svojem motorju vgradil nižji sedež in zdaj trdno stojim na tleh z obema nogama in se ne rabim ukvarjat kako ga bom parkiral,pa kam visi teren ...itd....pa tudi pravilno je tako,je pa res,da imaš male ljudi z kompleksi,ki jih zdravijo na način večje je boljše in tako pokompenzirajo svoj manjko :P

Vsem ženskam svetujem,da si kupijo motor,ki ustreza njihovi višini ali pa ga prilagodijo z predelavami vzmetenja,sedeža...itd...tako boste varneje in učinkovitejše obvladovale stroj med nogami :D

Objavljeno

PERVY sej ni nobene zlobe samo ti razlagaš situacije na asfaltu v civilizaciji,jaz bi pa rad opozoril nadebudno motoristko kaj lahko pričakuje na terenu z otovorjenim motorinom.

Ne vem koliko travm si dal skozi na terenu ampak verjemi da je zadeva tam lahko zelo drugačna.Motor ki je resda 100-200 kg lažji lahko spravi v zadrego marsikoga,tudi tiste z 190 cm višine.En lastni primer:v enih rovtah se umaknem dvem dečvam v terencu z poti in ko se hočem naslonit z nogo na tla ,mi zmanjka enih 20 cm (na asfaltu sta oba podplata na tleh).Dečvi sta me zvlekli izpod mopeda in pomagali oba postavit pokoncu.Klasična terenska greška ko sta obe kolesi na grbinah.

Veliko padcev v ovinkih rešiš ,če imaš dovolj dolgo nogo da se uloviš.Le dovolj dolga noga in moč te reši ko stransko stojalo potone v zemjo ali pesek.Tudi pobiranje otovorjenega motorja s tal ni isto kot bicikel.Na terenu ni vulkanizerja in se zgodi da moraš sam zamenjat zračnico,marsikje si nedosegljiv z drugimi vozili.itd.

Na terenu so višji in fizično močnejši v prednosti.

Menim pač da so težave in razočaranja neizbežna,če se deklič nižje rasti odpravi na visoki otovorjeni enduri po brezpotjih.Predvsem pa naj tega ne počne sama.

LP

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mislim, da je nadebudna motoristka že v prvem postu tukaj napisala, da se zaveda, da se lahko vsak motor nekoliko zniža in da ji je vseeno, če ga kdaj po tleh brže, ker je motor za uporabo, ne gledanje :) Cela znanost, še dobro, da se bolj obremenjujete s tem kot jaz hehe :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Heh, luštna tema.

Moj motor je kar velika uganka "starim jarcem" mimo katerih se peljem: kako za vraga damica na taki kravi uspeva? Jah, zadnje čase kar dobro.

Skozi leta ogledovanja stoječih raket (v dobrih starih časih še ob sobotah na Prešercu... bila sem mlada deklca, starši mi niso pustil met motorja, js pa sem si skoraj oči spahnla, da sem držala glavo naravnost in obenem vidla tiste gore zloščene plastike, kroma in drugih kovin), sem ugotovila, kaj mi na motorjih NI všeč. Najprej vizualno. Ko sem začela vozit pa še, kaj mi tehnično ne ustreza. Ker me privlačijo vse "čudne", nerazumljene, čudaške, retro in fosilne zadeve, sem najprej hotla met oldtimerja. Ker na nekem Guzziju 1974 nisem mogla niti 2x stisnit ročice sklopke, sem to misel opustila. Kot sem že omenila, najprej vizualne lastnosti:

-mora met okroglo veliko luč (no tisti 2 Triumphovi bi se dalo zdržat)

-brez plastike (kasneje so mi povedali, da se temu reče "naked")

-zadaj se mora kolo držat samo na eni strani (to se mi je zdelo kot mladenki tako strašansko kul, da sem imela na prvi Nokii, ki je omogočala dodajanje fotk za ozadje, kar en paralever, ki sem ga zasledila na parkingu v portorožu za ozadje :blush: ) - to je bil najstrožji kriterij, ki je čez 10 let odnesel vse ostale znamke. Ne me prašat zakaj. Pač zdel se mi je cool. :blush:

-centralni štender - tudi zarad oldiejev in Vesp :whistle:

To so bili bolj površinski razlogi za nakup moje krave. Ko sem začela vozit, sem kot nadebuden mladi inženir preučila razne krivulje navora, razporeditve moči, preprašala razne izkušene moto-mačke, ki je vsak zagovarjal drugo razporeditev in število cilindrov. Čeprav so mi vsi vztrajno solili pamet s prijaznimi 4 cilindri, se nisem dala prepričat. Matematika in fizika sta govorili drugače in hvalabogu se nisem pustila zmest. Ker sem hotela motor s podobno razporeditvijo obratov in načinom šaltanja, kot ga ima avto, sem iskanje omejila na 2 cilindra. Poleg tega mi je po neljubem dogodku ob paničnem grabljenju vseh ročic v avtošoli inštruktor prijazno namignil, naj si kot instant motoristka, ki ni nikol s BMXom bremzala na črto in padala z ATXom, omislim motor z elektronskimi pomagali.

Če dobro pomislim, je bilo na tem mestu že vse določeno, pa sem vseeno gledala še nekaj drugih motorjev: Yamaha MT03 (odpadel, ker mi je bil zelo premajhen in, ker ni imel ABSa), en Suzuki, menda Suzuki SV650 (tudi premajhen), pa menda neka Transalp, ki je imela okroglo luč, potem so me šuntali za Monstra... no na koncu sem pristala kar na domačem Yamaha Bulldogu, ki je bil sicer lep in cool ampak ni imel paralevra in ABSa (no pustmo zdej štender).

Prvič je po katastrofi zasmrdelo, ko sem na netu našla BMW R850R. Gabry18 mi ga je posodila za en krog in bila je ljubezen na prvi gas. :boobies: OooOoOOOOooo kakšna rožica od motorja. Lahko si ga nagibal po mili volji, pa ni zdrsnil preko "u šit padu mi bo" točke. Zavijal je kot kolo. Na mestu se je prijazno pozibaval in bil je obupno grd. Ja, to je zame! Ustrezal je vsem zgoraj navedenim kriterijem in iskanje se je začelo. Slovenski net, nč. :wallbash: Nemški net, kar visoke cene za stare krače. :wacko: Z ABSom so bili strašno redki in zelo daleč. V Italiji se mi ni dalo še enkrat jajcat z uvozom, ker imajo tako zmedo s papirji. Enkrat sem na Cosmosu slučajno sedla na R1200R. Ravno toliko, da mi ni bilo dolgčas, ko je moja hitrejša polovica krilila z nogami v zraku viseč z GSA. Prevelik mu je bil. Meni je šlo na smeh, pa sem se malo razgledala tam okoli. Velika napaka.

Pa sem se odločila, da bom gulila domačega Bulldoga še naprej. Moram reči, da mi jo zaradi čudnih kotov vilic ni nikoli zagodel pri bremzanju. Kupila sem mu nove gume in sva šla. Bavarca sem si iztepla iz glave. Mogoče drugo leto.

Deževnega oktobrskega dopoldneva, ko se je v Maleziji smrtno ponesrečil Simoncelli (Bog mu daj pokoja), sem spet brskala. Paralever mi ni dal miru. Neukročena duša pirovska se je zažrla v moje srce. In tisti kašljajoč start, pa ZVOK! Jezus, tak klasičen zvok, pa ventili pa potresavanje, jutranji kašel in zadah po zaugu. O:-) Hočem met svoj motor... kaj bo, če razbijem tujega? Rada bi se peljala brez skrbi. Spet sem iskala 850. Ni. Samo en 100 let star, ki ima vsak teden višjo ceno. Spomnila sem se na sivčka iz Cosmosa - predrag je, prevelik in premočan. Pretežak. Pre pre pre. Ne nakoplji si te oslarije. Pa napišem R1200 v iskalnik. Sam peklenšček me je gnal :devil: Ven vrže vse sorte podrtij. Med njimi je bil eden sumljivo lep in poceni. Eh, to so sigurno stare slike. Ni mi dalo miru. Pa sva ga šla pogledat. V Uggicah in jopi sem ga peljala in obračala na nemogočem mestu. Zlezel mi je v srce. Res je bil lep. :inlove: In izkazal se je za izjemno vodljivega, ukročenega in prijaznega. Seveda ima svoje muhe, sicer ne bi bil Pukec. In Fukec, kadar mi rita skozi ovinke.

Izven Slovenije srečam kar nekaj žensk na tem motorju. To je ženski motor. To je res ŽENSKI motor, samo pri nas tega še niso dojeli, ker se ga drži sloves starega R1100R, ki je po Gustinčičevo "preveč razgrajal, pil in kadil".

Takoj za GSom, ki ni nikoli Fukec. Vso divjino mu požre tist dolg hod vilic. :xx: :xx:

Vesela sem, da sem se tako odločila. In žalostna, ker se zračno-oljno hlajeni poslavljajo. To so bili pravi živi fosili in Freude am fahren.

Ženske gremo torej zgleda najprej na izgled, potem na butaste kriterije tipa "centralni štender, ABS" in največje možače še na agregat in ostalo navlako. Verjetno ravno obratno kot moški.

Če pa še koga kaj zanima, pa rade volje odgovorim. :P

Še slikca, da se vidi, da sva v razmerju :)

Popravljeno . Popravil BelaStrela
Objavljeno

kakorkoli... da še jaz napišem kako je z "višino" motor vs. motorist(ka). ko sem takole prebirala, kaj ste pisali (sploh tisti, ki ste veliki in nimate izkušenj, če si majhen!), si nisem mogla pomagat, da ne bi še sama pokomentirala zadeve :mellow:.

takole. jaz sem majhna 159-163 cm (odvisno od tega kdo in kje te meri). če bi iskala motor primeren za svojo višino (beri: da bi lahko stopila z obema nogama na tla), potem to sploh ne bi bil več motor. lahko bi (verjetno) izbirala med čoperji in... hmmmm... skuterji (pa še ti 50 ccm so v večini vsi previsoki, da bi lahko z obema nogama stala na tleh)? že v avtošoli so me posadili na er5, ampak s ponižanim sedežem nisem imela obeh nog trdno na tleh. potem sem bila v trgovini (v krškem, kjer prodajajo (ali so prodajali) kawasakije) in sem šla poiskusit er6n. spet nisem imela obeh nog trdno na tleh. pa sem se vseeno odločila za sv650s (2000). tudi tukaj sem stopila z obema nogama s prsti na tla. potem sem imela fz6n (2006) in sem stopila z obema nogama s prsti na tla. potem pa je prišla priložnost za menjavo. vedno se mi je dopadel r6 (od 2006 dalje). vsi so pravili, da naj kupim do letnika 2006 (ampak kaj bom imela motor, ki mi ni všeč!?!). če pa mi ni všeč, pa če že mora biti cestak, potem naj raje izberem cbr600rr (nad 2004) ali pa gsx r-a. hmmm... ja, gsx r se mi je še nekako dopadel, ampak vseeno ni bil r6! potem sem šla gledat mojo lubico in sem se takoj zaljubila :inlove:. tip je bil prijazen in je rekel, da se naj poskusim gor vsedet. takoj sem videla, da pa je morda res malce previsok zame. pa sem šla s povešenim nosom domov. sem pa vseeno šla pogledat, če je morda letnik 2006 kaj nižji in ugotovila da ni :blush:. pa sem šla domov in celo noč nisem nič spala. kaj naj zdaj naredim. pa sem se vseeno odločila, da vzamem r6 (2008), kako bom dol stopila, pa bom potem razmišljala. kličem tipa, da bi prišla po motor, pa mi je ni hotel prodat! :BUA:. zakaj ne vem, ampak ko je klical fant, je imel takoj čas, da lahko pride pogledat (samo pogledat!) motor, jaz pa bi mu isti trenutek prinesla denar, pa ni hotel :ninja:. prav, pa je šla tja fant in ga je kupil. pripelje motor domov, jaz pa hitro iskat rešitev, kako stopit do tal. ali ga ponižat? pri promotorju si niso bili enotni glede nižanja (prodajalec je rekel, da se da znišat, šel iskat prospekt in ugotovil, da 3 cm zadaj, serviser je rekel, da mmogoče 1 cm zadaj). pa ker jih tudi ne zaupam najbolj, sem raje kar odšla preden odkrijejo toplo vodo. potem sem razmišljala o nižanju sedeža. ampak... a naj bom za začetek sezone brez sedeža? hmmm... odpade. in tako sem se odločila, da vseeno poiskusim s standardno višino. potem sem ob priliki ponižala sedež, ampak se ne pozna nič(!), ker če ga pobere po robih, ne pomaga, ker je sama konstrukcija motorja takšna, da na širino ostane isto, to pa pobere višino.

in kako to izgleda sedaj? ko se pripeljem v križišče pogledam, kam visi cesta. potem se presedem na tisto polovico sedeža, kjer je cesta višja in stopim z eno nogo (s celim podplatom ali prsti - odvsino od situacije) na tla. ko je potrebno motor obrnat, stopim iz njega in ga na roke obrnem (res, da me takrat vsi debelo gledajo, ampak jaz sem to vzela v zakup!). kdaj pa kdaj, če je ravno in če je dovolj prostora, pa se vsedem čisto na levo stran in potem ga obrnem "z levo nogo".

mogoče res zgleda vse skupaj čudno, ampak jaz uživam na svojem motorju, poleg tega pa imam za vozit in ne za gledat ali razmišljat ali bom lahko stopila dol!

ko pa smo že ravno pri višini motorja, pa mi je bilo najbolj hecno to, da ko sem prišla enkrat v tc-ja, pa sem si ogledovala cbr600rr, pa je stopil prodajalec k meni in mi rekel: "punca, ta motor ni primeren za tebe". pa sem ga debelo pogledala in vprašala kaj mi potem priporoča. pa mi reče: "tistega modrega xt660r". takrat pa sem ga še bolj debelo pogledala in vprašala, koliko je možnosti da stopim do tal (vedela sem, da ni niti teoretične možnosti, da stopim dol, ker je fant imel točno takega modrega xt-ja doma in sva poskušala že vse mogoče, da bi lahko stopila dol). pa me pogleda od pet do glave in reče: "bolj malo" :kva2:.

Koliko vas zna stopit iz motorja, prijet za belanco in rit in ga na roke par metrov premaknit (ni potrebna moč če znaš)?

jst :OK:.

Koliko vas pogleda kako parkira če teren visi in rajše včasih parkira rikverc namesto da parkira z noson navzdol potem pa je cel cirkus kako rikverc odparkirat? itd.

jst :OK:.

teh veščin se naučiš, ko "(p)ostaneš" majhen!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Koliko vas zna stopit iz motorja, prijet za belanco in rit in ga na roke par metrov premaknit (ni potrebna moč če znaš)? Koliko vas pogleda kako parkira če teren visi in rajše včasih parkira rikverc namesto da parkira z noson navzdol potem pa je cel cirkus kako rikverc odparkirat? itd.

Bi kdo to kakšno začetnico ali začetnika naučil namesto da mu svetuje naj rajše kupi nizek motor?

Jup, Jup, Jup in še enkrat Jup. No, ko sem pa par začetnic probal naučit kake pametne poteze, sem bil pa butast pa nesposoben pa zloben, poslušal sem komentarje v stilu: "A ti hočeš, da padem, da mi pade motor, ti si svinja, baraba, zajebanc... itd." S tem sem skorajda odnehal. No, mogoče me je ravno to spodbudilo, da sem šel delat izpit za inštruktorja A kategorije, ga opravil in... (verjetno zato, da bi mogoče imel papir, s katerim bi se lahko postavil v bran mojim metodam in da bi mi mogoče kdo malo več zaupal, ker vseeno nisem več X mudel k ma nasvete ampak sem X mudel, ki je tudi inštruktor...). Naslednja mlada motoristka, kateri sem probal razložit delovanje pravilnih prijemov, se mi je spet uprla in spet sem bil zajebanc, svinja, nesramnež in sploh zlohotno bitje, ki hoče novopečene motoristke na tleh z ranami v ponosu, plastiki in koži.

Pervy, po mojih ugotovitvah je ravno kokošja pamet (ki jo lahko najdemo tudi v moških) tista, ki določuje nakup takega ali drugačnega motorja.

Objavljeno

DA SLUČAJN NEBI KAKŠNA JAMRALA, DA JE PREŠVOH ZA MOPED DVIGNIT!!!!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Rosse, tudi meni se je zgodila podobna štorija s tem, da mi kdo ni hotel prodat motorja. Nekoč sem klicala za enga R1150R enga ata na Bled. Ko sem rekla "Dober dan, tukaj Pavlina, na avtnetu sem videla da prodajate motor..." ... nazaj je blo samo še "tu tu tu tu tu". Pa kliče moja hitrejša pol, se predstavi, padeta v debato, se zmenimo, da greva motor pogledat (seveda ni niti črhnil, da pridem tudi jaz). Ko smo bli tam, se je dotični še pohvalil, da ga je danes "ena baba klicava, ja kva pa misle, sm ji kr telefon zapru". :glare:

Objavljeno (popravljeno)

BelaStrela... no da povem "do konca" :closedeyes:.

... Potem je šel fant kupit tega R6. Mi2 s fantom sva se po telefonu zmenla, da on vzame dovolj denarja s sabo, da ga kar kupi. Pa naj avto tam pusti, pa bova šla mi2 popoldan po avto. Nisem pa mogla zraven, ker sem bila v službi, fant pa je prišel že prej domov. Potem se ona 2 vse zmenita, gresta naredit prepis (smo ga dali pisat na fanta, ker je bil FZ6n na frišno registriran na mene, pa da nismo zavarovanja brezveze "stran metal"), ko odhajata ven, pa tip vpraša: ka štela pa nič ne boma? Pa reče fant, seveda, v avtu, menda ne kar na cesti. Tip je mislil, da more zdaj moj fant še na banko po denar in potem fant potegne ven kuverto in tip reče: A denar imaš pa kr s sabo. Pa moj fant nazaj: Sej veš kake so babe :grim. Tipu ni bilo nič jasno. Potem pa se je zgodilo, da mu je ta tip pozabil dati zraven original nosilec tablice. In fant pride domov, jaz pa hitro na telefon in pokličem tipa, če se lahko oglasim po nosilec, zdaj ko je itak fant kupil motor zame. Tip je ostal brez besed! Je rekel: no, potem pa pridi, zdaj itak imaš motor :kva2:.

Jaz ne vem, kaj tipom ni jasno.

DA SLUČAJN NEBI KAKŠNA JAMRALA, DA JE PREŠVOH ZA MOPED DVIGNIT!!!!

ja, sam če ne bi blo deca na drugi strani (in spuščene tačke), bi ga ziher kipnala na drugo stran :grim.

Popravljeno . Popravil rosse20
Objavljeno

[media=]

DA SLUČAJN NEBI KAKŠNA JAMRALA, DA JE PREŠVOH ZA MOPED DVIGNIT!!!!

Ne vidim problema, motor nagne za 45% stopinj in ga dvigne nazaj gor. Naj naredi to na cestaku, ki pade horizontalno, oz če maš srečo še mal po klancu navzdol. Pa če se da v pesku izletne cone, tist mi pride prav tehniko naštudirat. Tele goldwinge pa bokserji k padejo ko so že navpično glih niso neko merilo.

Objavljeno

Tole je tudi zelo uporaben trik, sam takole vsakič obračam v garaži na zelo majhnem prostoru in se super obnese - ni potrebe, da bi parkiral ritensko. Ne rabiš biti zelo močan, le dovolj se je potrebno nagniti nazaj, da težišče prestaviš do nogice. Če nimaš ravno 45kg je to povsem izvedljivo.

[media=]

Moj motor ima okoli 200kg pa ga obračam s silo mogoče 20kg, če si spreten pa gre kot perešček. :) Le fino je najprej dvigniti zadnje kolo potem pa še prednje, tako gre veliko lažje kakor obe kolesi na enkrat.

Zdaj pa damam prepuščam temo glede izbire, da ne zaidemo predaleč ... :blush:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Ne vidim problema, motor nagne za 45% stopinj in ga dvigne nazaj gor. Naj naredi to na cestaku, ki pade horizontalno, oz če maš srečo še mal po klancu navzdol. Pa če se da v pesku izletne cone, tist mi pride prav tehniko naštudirat. Tele goldwinge pa bokserji k padejo ko so že navpično glih niso neko merilo.

No, tudi zato je R ženski motor. Res je čist pokonci. :grim

Objavljeno

Tole je tudi zelo uporaben trik, sam takole vsakič obračam v garaži na zelo majhnem prostoru in se super obnese -........

ja takole pri nas trebor uči punce obračati motor.

Ko sem prvič videl, da ga je Nina nagnila na tačko in takole obrnila motor (na klancu), sem bil 100% da bo letelo po tleh.

Pa ni.

Stvar kot kaže odlično funkcionira :-)))

Me pa zanima, a se je ža kakšna zagledala v GS-a?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Ym, večna vprašanja, ki tarejo vsako začetnico ali začetnika, spol res nima veze pri teh zadevah... Višina motorja, posebaj pri višinah okoli 1,60m.

Nekatere se pač počutijo slabo, če se ne dotikajo tal z obema nogama, zakaj potem strah in slaba volja ?

Če so pač nižje rasti, je potrebno pač iskati motor z nižjim sediščem... Če se ne počuti dobro, tudi ne bo šla rada na furo, tko pač imamo vsi v glavi, tukaj je težko kaj narediti....

Mene bolj zanima, kaj si mislite nedobudne mototristke glede moči in pa seveda valjev? S čim začeti ?

Dva nasprotja danes se mi zdita Honda NC-700S ali pa recimo Monster 696. Oba imata sedišče nekje okoli 770 - 790 mm, kaj je za nižje nekje O.K., vendar je kar velika razlika v sami vožnji. Ali je Ducati preveč za začetnico in je bolje začeti z ukročeno Hondo ali mislite, da tukaj ni problemov ?

Ali ima katera Ducatija ?

Hvala za odgovore !

P.S.

@ Rosse20 ->Ja, tisto sem pa malo zameril, da hočeš kupiti motor in ne kakega skuterja ali čoperja ;-)

... se pravi, da čoper ni motor - Hvala, prodajam 1450 ccm in 320 kg suhe teže.

BelaStrela, koliko si ti visoka ?

Popravljeno . Popravil HD-Dyna
Objavljeno

Naj se še jaz oglasim v imenu moje boljše polovice.

Ko je opravljala izpit, je v AŠ najprej dobila v roke Hondo cbf 250. Sicer je normalno z obema nogama stala na tleh, vendar ji motor nikakor ni odgovarjal in ji je 2x padel po tleh. Ker pa je seveda hotela opraviti izpit za A (neomejeno) in bi bilo potrebno voziti z Hondo CBF 650, je ugotovila, da iz te moke ne bo kruha. Na hitrco je bilo potrebno kupiti nek motor, ki ji bo ''ležal'' bolj kot Honda. Šla sva do kolega, ki je imel Aprilio Pegaso in ko se je vsedla gor je ugotovila, da pa je to nekaj čisto drugega kot Honda, čeprav na tem motorju ni s celimi podplati stala na tleh. V enem tednu je Aprilia stala v naši garaži in sva začela trenirati na poligonu, izpit je opravila brez problema.

Potem sva kaj hitro ugotovila, da je Pegaso za dva, pa če si zraven omisliš še kakšno prtljago, enostavno ''prešvoh''. Začela sva iskati drug motor, ki bi ustrezal obema, se pravi, da ne bo pretežki, previsok, bo dovolj udoben za daljše ture in bo dovolj močan za dva + prtljaga. Seveda takšnega motorja ni, v ožji izbor je prišla Honda Varadero 1000 XL, ki pa je bila previsoka in pretežka za mojo. Ker pa je brezglavo vztrajala, da bova vse dopuste vnaprej izvedla z motorjem, sva se vseeno odločila za Varaderota, ki sem ga z menjavo tistih trikotnih delov vzmetenja znižal za cca 5-6 cmm, moja pa se je pač morala navaditi na težo. No morem jo pohvaliti, da je s svojimi 167 cm in cca 56 kg suvereno obvladovala Varaderko in je ni niti enkrat prevrnila, pa je z njo naredila kar nekaj km.

No potem je Varaderko zamenjal R1200GS, ki pa je prava igračka napram Varaderotu. Tudi BMW-ja je moja peljala brez problema, le da je tu samo s prsti segla do tal in bi pri manevriranju na mestu imela kar nekaj problemov. Ker sva planirala nabavo še enega motorja, je šla testirat F650GS in to je bila ljubezen na prvi pogled, tako da sedaj vozi F650GS z znižanim sedežem in kaj druga sploh pogledati več noče ... ;)

@HD-DYNA Znanka vozi Monstra 696 in je popolna začetnica, tako da mislim, da je ni nič preveč za začetnico ... vse pa je seveda v glavi in desnem zapestju...

Objavljeno

Monster 696 ni Ducati. [/sarcasm]

696 je italijanska varianta japonskega nakeda in v nobenem primernu in nikoli ni preveč za nikogar.

v bistvu je NC700S še malo bolj dinamična.

NC700S je razumna in praktična izbira. Odlično se pelje, je zabavna, varčna, superfajn...

Nakup 696 v tej kombinaciji svetujem samo, če iščeš imiđ.

note: načeloma gojim "rahlo" naklonjenost do makaronarskih motorjev.

Naj se še jaz oglasim v imenu moje boljše polovice.

Ko je opravljala izpit, je v AŠ najprej dobila v roke Hondo cbf 250. Sicer je normalno z obema nogama stala na tleh, vendar ji motor nikakor ni odgovarjal in ji je 2x padel po tleh. Ker pa je seveda hotela opraviti izpit za A (neomejeno) in bi bilo potrebno voziti z Hondo CBF 650, je ugotovila, da iz te moke ne bo kruha. Na hitrco je bilo potrebno kupiti nek motor, ki ji bo ''ležal'' bolj kot Honda. Šla sva do kolega, ki je imel Aprilio Pegaso in ko se je vsedla gor je ugotovila, da pa je to nekaj čisto drugega kot Honda, čeprav na tem motorju ni s celimi podplati stala na tleh. V enem tednu je Aprilia stala v naši garaži in sva začela trenirati na poligonu, izpit je opravila brez problema.

Potem sva kaj hitro ugotovila, da je Pegaso za dva, pa če si zraven omisliš še kakšno prtljago, enostavno ''prešvoh''. Začela sva iskati drug motor, ki bi ustrezal obema, se pravi, da ne bo pretežki, previsok, bo dovolj udoben za daljše ture in bo dovolj močan za dva + prtljaga. Seveda takšnega motorja ni, v ožji izbor je prišla Honda Varadero 1000 XL, ki pa je bila previsoka in pretežka za mojo. Ker pa je brezglavo vztrajala, da bova vse dopuste vnaprej izvedla z motorjem, sva se vseeno odločila za Varaderota, ki sem ga z menjavo tistih trikotnih delov vzmetenja znižal za cca 5-6 cmm, moja pa se je pač morala navaditi na težo. No morem jo pohvaliti, da je s svojimi 167 cm in cca 56 kg suvereno obvladovala Varaderko in je ni niti enkrat prevrnila, pa je z njo naredila kar nekaj km.

No potem je Varaderko zamenjal R1200GS, ki pa je prava igračka napram Varaderotu. Tudi BMW-ja je moja peljala brez problema, le da je tu samo s prsti segla do tal in bi pri manevriranju na mestu imela kar nekaj problemov. Ker sva planirala nabavo še enega motorja, je šla testirat F650GS in to je bila ljubezen na prvi pogled, tako da sedaj vozi F650GS z znižanim sedežem in kaj druga sploh pogledati več noče ... ;)

@HD-DYNA Znanka vozi Monstra 696 in je popolna začetnica, tako da mislim, da je ni nič preveč za začetnico ... vse pa je seveda v glavi in desnem zapestju...

R1200GS je glede na višino in maso v resncii relativno simpl motor za vozit tudi za nižje voznike in voznice. V resnici - tako kot je Pervy že povedal, se bistvo skriva v tehniki, premišljenem parkiranju, obračanju "na roke" in težišču motocikla (ne v masi in višini sedeža) - govorim za voznice, ki niso popolne začetnice.

Objavljeno (popravljeno)

R1200GS je glede na višino in maso v resncii relativno simpl motor za vozit tudi za nižje voznike in voznice. V resnici - tako kot je Pervy že povedal, se bistvo skriva v tehniki, premišljenem parkiranju, obračanju "na roke" in težišču motocikla (ne v masi in višini sedeža) - govorim za voznice, ki niso popolne začetnice.

Se strinjam. Se pa med R1200GS in F650GS pri parkiranju, manevriranju in ostalih operacijah pri manjših hitrostih, kar precej čuti cca 50 kg razlike v teži, pa tudi pri vožnji je precej lahkotnejši, če pa občasno rad zaideš še na kakšne makadame in brezpotja pa to še bolj pride do izraza ...

Popravljeno . Popravil boych
Objavljeno

Se zavedam tega, premajhna sem, malo pod 170cm ampak bomo že našli nek kompromis, to me ne bo ustavilo :) Gotovo se jo da kaj znižati...vsaj pravijo, da bo to tamali problem, upam, da res. Če jo kdaj po tleh vržem se pa tudi ne bom sekirala, sej bo za vožnjo in ne za gledati.

ojla

(uglavnem nobena ni premajhna sam dizajnerji motorjev še niso dojel da je vsak dan več žensk motoristk)!!!!

tudi jaz imam mal pod 170 cm. Vozim F 650 GS z znižanim sedežem, in veliko veterno zaščito. ZAKON ! no kaki stranski sunki burje me še včas mal premetavajo ampak se mal naprej sklonim in gasa.

Motorje ti pa tut znižajo tako da če si pripravljen plačat in še mal počakat....dobiš kar hočeš (tut 1200GS) pa še kaj druzga, da se ne bo kdo užgal in bil užaljen.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ko sm jst bolj resno gledala za motorcek je bil tudi ducati v igri ampak se ni prodajalo nic pametnega pa tudi po unem cycle ergo bi imela dokaj pokrcene noge. potem smo gledali er6f pa spet ni bili nobenega v rangu, ampak kjub vsemu sm z veseljem se tako zrav gledala ss rakete. ni mi dalo miru. ceprou niso primerne za zacetnika, so neudobne, storaste itd. no pol je blo pa en dan na cveku ko je dohtar jaka ze obupal da bi me spravil k pameti nalimal link od daytonce z besedami evo cika ce prou mors to vzem. no in je prsla domov. je malo neroden in malo grob motorcek ampak trenutno mi ustreza in sm zelo zadovolna. pa se to je nism zelela nekaj kar se bom navelicala po eni sezoni in vedno bi si zelela tak motor. pac vzames v zakup da ni glih bicikel pa preslisis marikatero opazko pa gre.

ta ta nova honda mi pa no vsec tudi narejena je tako bolj "poceni" vsaj za moj okus.

Objavljeno

ta ta nova honda mi pa no vsec tudi narejena je tako bolj "poceni" vsaj za moj okus.

Ja, Honda je opazno narejena bolj "ceneno". Vožnja in poraba pa sta sinfonija ... Tisti predal spredaj namesto rezervoarja je carski...

696 je pač izdelan popolnoma drugače - kvaliteten materijal, o zvoku raje ne bi govoril, od prtljage pa imaš lahko le kreditno kartico in tangice.

Razlika v ceni je opazna.... Težka odločitev, prav res ....

Objavljeno

takole. jaz sem majhna 159-163 cm (odvisno od tega kdo in kje te meri).

ob merjenju ne more biti 4cm razlike, halo?!?

prej bi rekel, da je odvisno od tega, kako kvalitetno te je tisti dan kdo nategnil...

pa brez zamere prosim :) :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!