Fadil Objavljeno Avgust 18, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2012 Kot že v naslovu piše bo debata tekla o vožnji v dežju. Namreč, ni me sram povedati, da nimam izkušenj z vožnjo v dežju, saj se vozim v glavnem ko je vreme lepo. Zadnjič sem šel za nekaj dni v JZ Srbijo. Nazaj grede me je med Ivanjico in Čačkom ujel dež. Ne bom rekel, da me je ne vem kako pralo, vendar je padalo kar konkretno. Ker je tam cesta tudi v suhem vremenu precej zjahana in gladka, je v dežju situaciju še bolj zanimiva. Po cesti so bile pene, kot da bi scal...Skratka, bil sem posran in trd na motorju do Čačka, ko je dež prenehal. Vozil sem počasi, pa vendar ni bil dober feeling. Moja stara Yamaha nima ABS-a, zame osebno kar visok motor, zato sem se počutil toliko bolj nesigurno. Pred furo sem pogledal malce v knjigo Magisterij vožnje motocikla in dejansko nisem zasledil nič kaj posebnega. Pač prilagodiš hitrost razmeram na cesti, paziš na bele oznake in ostale mastne zadeve. Drugače pa naj bi gume držale brez problema. Pa vendar glede na opisano pot, sem bil vseeno usran! Ker sem sam bolj začetnik, povratnik v motorizmu, sem toliko bolj previden in ziheraški. Verjamem, da nas je kar nekaj, ki imamo podobne probleme, samo ljudem je pač neprijetno priznati svoje zadrege. Zato mislim, da bi bilo zelo dobrodošlo, da napišete kakšen nasvet, izkušnjo, katera bi nam vsem prišla prav. Rad bi se osvobodil strahu pred vožnjo v dežju in odšel na furo brez predsodkov! Lep pozdrav
kobayagy Objavljeno Avgust 18, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2012 vozi se po mokrem, dežju, na mestih, kjer lahko varno bremzaš, poskusi z bremzanjem, najprej zadnja bremza in spremljaj občutke, kdaj zablokira, nato previdno poskusi še s sprednjo bremzo, ponavljaj to in utrjuj, da približno dobiš nek občutek, koliko gume držijo. Na podlagi tega potem pretvarjaj, koliko je to nagiba in boš presenečen, kolk "hitro! se da pelat v mokrem trebor, mamkabozja in DAMI34 3
Dr_Jakob Objavljeno Avgust 18, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2012 V osnovi velja, da pač malo zmanjšaš in ne pretiravaš ne z bremzanjem, niti s pospeševanjem. Drugače pa voziš kot prej, par km/h pač manj pa je. To kar si pa ti naredil, je pa v osnovi največja neumnost, kar jih lahko. V dežju pač moraš biti sproščen (jebiga, če boš moker, se boš že posušil.. nekoč) kolikor si pač lahko v taki situaciji. Malo se spomni kako gre to pijančkom. Bolj ko si mehek, boljše gre. In to bi bilo to. Aja, pa ne pozabi si vsake toliko malo obrisat vizirja. JONI 46 in mamkabozja 2
mamkabozja Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 Strah je največja težava. Čimprej se ga znebiš prej boš užival v vožnji po mokri cesti. Po dežju sam največkrat upoštevam znake za umejitev hitrosti. Če je znak 40, je v dežju na tistem delu ceste ravno pravšnja maksimalna hitrost. Zelo pomembno je, da imaš vizir proti meglenju in kvalitetno dežno obleko, saj pri velikih endurah velikokrat voda najde pot do mednožja in pol je, kot bi sedel v prepolhni kahli. Doma si v primernem kraju za test dežnih kombinezonov (Bled, Bohinj) in zakaj se nebi v deževnem dnevu priprljal k prijatelju na kavo z motorjem. C eagle 1
Dr_Jakob Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 Zelo pomembno je, da imaš vizir proti meglenju in kvalitetno dežno obleko, To se popolnoma strinjam, AMPAK!! Če nimaš s seboj deževnika in veš da boš moker ko cucek, takrat pride najbolj v špil tisto o sproščenosti in tako naprej. Ko postajaš vedno bolj moker, po možnosti te rahlo zebe itd, takrat je zelo pomembno, da se probaš sprostit in ne divjaš niti ne "zmrzneš na balanci". Pač se sprijazniš z dejstvom, da se boš sušil neomejeno količino časa in to je to. In si za naslednjič obljubiš najboljšo možno deževnik opremo. Če smo že pri tem, NUJNO KUPI DOBRO VIDNO DEŽEVNIK OPREMO! wix, thumper in igorkr 3
maratonac Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 malo zmanjšat hitrost, dosti več previdnosti in predvidevat reakcije drugih udeležecev v prometu seveda pa brez strahu, zelo važno pa je povečat varnostno razdaljo, vožnja sama je ravno tako užitek skoraj kot po suhi cesti konec maja smo bili po srbiji romuniji in bolgariji sedem dni in samo en dan brez dežja bilo vseeno fajn in zanimiva izkušnja, kako hitro se da pripravit za dežno vožnjo veliko užitkov po suhem in mokrem maratonac in wix 2
Cufa Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 Vožnja v dežju I Vožnja v dežju II Dva članka o tem na kaj pazit etc...
marcc Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 Vozil veliko v dežju in sm spoznal. 1.gume morajo biti vredu 2.belih črt in zebr se izugibi 3.bodi nežen z gasom in z bremzami 4.imej dežni kombinezon Pred kakšnim tednom me je dobil tak naliv na AC da sem se moral ustaviti.Tako kot praviš tiste pene.To je zaradi svinjarije ki je bila po tleh.... Drugače pa v dežju se vozim normalno.Po AC 130,zunaj naselja 90. Meni osebno ni to noben bav bav. A si se že po snegu vozil? trebor in maratonac 2
motofrik Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 Saj se boš navadil dežja. Brez tega ne gre, saj si videl. Sneg... no, ja -da se. Samo je treba imeti fajn rilček Pač počasneje, ne silovito zavirati in pospeševati... bolj penzionistično, pa nima kaj biti. Belih oznak se ogibati, med zavijanjem vsekakor.
Fadil Objavljeno Avgust 19, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 Vožnja v dežju I Vožnja v dežju II Dva članka o tem na kaj pazit etc... V članku sem videl, da je v dežju bolj primerno zavirati na zadnjo zavoro! Lepo! Oba članka sem shranil, tako da jih bom sigurno večkrat prebral! Hvala vsem!
Dr_Jakob Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 V članku sem videl, da je v dežju bolj primerno zavirati na zadnjo zavoro! Lepo! Oba članka sem shranil, tako da jih bom sigurno večkrat prebral! Hvala vsem! NE SAMO Z ZADNJO, BUČMAN!! Bremza se še vedno s sprednjo, sam ne samo s sprednjo.
Fadil Objavljeno Avgust 19, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 Sem razumel že prej! Vseeno se nimam namena voziti v dežju, vendar me je zanimalo predvsem zaradi tega, ker, ko greš na furo za nekaj dni, je seveda vse možno. Tale Srbija je bil prvi daljši izlet z motorjem zame in čeprav dež ni bil napovedan, me je vseeno presenetil. Ker imam v prihodnosti precej želja in načrtov glede tega, bi se rad pač oborožil z znanjem, izkušnjami ( drugih ), saj se le takrat počutiš free, ko si recimo brez skrbi. Vem pa, da več se bom sam vozil po dežju, seveda po pameti, bolj bom samozavesten. Če bom pa padel, se bom pa sigurno posral za vedno! :grim Lep pozdrav
Dr_Jakob Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 1. Če padeš, se pobereš in se pelješ naprej. 2. Dežja nihče nikoli ne planira, dež pride, ko ga RES ne rabiš. Zato v kufer VEDNO deževnika! 3. Ko dežuje, se pač pelješ pa je. Nix komplicirat. svobodnaptica01 in trebor 2
MARE 65 Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 Prebral si v glavnem že veliko pametnega napisanega, najbolj moraš pazit predvsem na začetku, ko začne deževat, (isto kot pri avtu), kot je rekel Dr. Jakob, problem je tudi če te zebe, takrat se začneš krčevito oklepat balance (že sprobal in zraven študiral, kaj je narobe s cesto oz. z motorjem, dokler nisem ugotovil, da preveč krčevito držim balanco in normalno motor reagira na vsak stres z rokami). Dam ti raje nasvet kako po vožnji, ko si premražen, 15 minutni vroč tuš in se izogneš prehladu in ostalim tegobam. Drugače pa kar pogumno, vaja dela mojstra.
hajoktejn Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 če je masten asfalt je jeba ... če maš zanč gume je jeba ... sicer je pa čist tko k normalna vožnja po suhem; je pa mokra cesta zakon za pavrslajde odločat se da se nauš po dežju vozu je pa itak nesmiselno; pol štartaš iz pozicije da ti je dež pač neki baubau in oh in sploh težaven in boš vedno trd ... nauč se uživat na motorju, pa magar v dežju po coni 10km/h trebor 1
marcc Objavljeno Avgust 19, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2012 NE SAMO Z ZADNJO, BUČMAN!! Bremza se še vedno s sprednjo, sam ne samo s sprednjo. 70% sprednja in 30% zadnja bremza
Cartman Objavljeno Avgust 20, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2012 Men se zdi, da je najbol izi, če se v dežju ne učiš novih zadev. Če zadnje bremze ne uporabljaš, ne uči se tega v dežju. Vse dogajanje pač primerno prilagodi. Zmanjšaš pospeševanja, povečaš varnostno razdaljo in zaviranja izvajaš čim bol nežno z čimbolj poravnanim motorjem. Če maš varnostno zadost veliko, imaš za tako jajčarjenje dovolj časa in prostora. Predvsem v mestih je asfalt bol spolzek, hude pasti so prehodi za pešce in ostale debelo namlane talne oznake. Pa vsak moker asfalt ni enak. Jez ga testiram po osnovnošolsko, z nogo. Če podplat kar zdrsi....smanji doživljaj. Če lepo prime....se prec lepš počutim... odprte magistrale so vsaj pri nas relativno dobre Če dež fino pere, lahko voziš en zmern tempo. gsxf750 in hajoktejn 2
thumper Objavljeno Avgust 20, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2012 (popravljeno) NE SAMO Z ZADNJO, BUČMAN!! Bremza se še vedno s sprednjo, sam ne samo s sprednjo. zadnjič sem se vračal iz logatca v kar finem nalivčku ... z vetrcem od vsepovsod - lepi vrtinci ... solidno 90 ... do 100 ... če pa sem hotel prehiteti tovornjak se je ustavilo pri cca 115 na uro ko nobena mehkoba ni pomagala ... zaviranje ? zame je najboljša pridna roka na sklopki ko šaltam v nižjo in lepo zaviram z mašino ... baje se temu reče prilagojena hitrost ... potem mi še zmeraj ostane veliko rezerve na bremzah ... in ko dežuje se mi itak nikamor ne mudi ko tako lepo škreblja po čeladi - sploh če vmes pada leden dež ... najslabše od vožnje po dežju je točno ta "po" ... k je treba moped spucat ... Popravljeno Avgust 20, 2012. Popravil thumper maus in solorider 2
maus Objavljeno Avgust 20, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2012 najslabš od vsega, je da po dežju motor vserješ ... ostalo pa ... zmanjša se hitrost, podaljša varnostna razdalja in to je to aja ... zadnje čase, ker imam to možnost .. zmanjšam moč motorja na LOW in TC vklopim na najbolj občutljivo mapo. cikadina in thumper 2
RobiRoberto Objavljeno Avgust 20, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2012 Imel sem dežni "kombinezon", dežne rokavice in "dežno prevleko" za moto škornje, verjetno me je motilo samo rošenje stekla v čeladi in užival sem ravno tako kot v najlepšem sončnem vremenu. Z mojo drago pa sva padla z Yamaho 900 Diversion "v Idrijski Zali", prav tako v dežju, ne zaradi "neprilagojene hitrosti", temveč zato, ker sem v ovinku zapeljal na od neurja odlomljeno vejo, ki je nisem mogel "predčasno" opaziti ...
BelaStrela Objavljeno Avgust 20, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2012 (popravljeno) 70% sprednja in 30% zadnja bremza 95% sprednja, 5% zadnja bo lih prav. Integral bremsen :evilgrin: Popravljeno Avgust 20, 2012. Popravil BelaStrela solorider 1
thumper Objavljeno Avgust 20, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2012 Integral bremsen :evilgrin: ja..in imajo fiksno delitev zavorne moči ... potem bi moral imeti še samonastavljivo razmerje ... nobena elektronika ne reši težav ob premočni desni roki - lahko edino pomaga dokler voziš v mejah fizike .. to pa lahko tudi brez elektronskih pomagal sam sive celice moraš imeti vklopljene in aktivirane ..
solorider Objavljeno Avgust 20, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2012 ja..in imajo fiksno delitev zavorne moči ... potem bi moral imeti še samonastavljivo razmerje ... nobena elektronika ne reši težav ob premočni desni roki - lahko edino pomaga dokler voziš v mejah fizike .. to pa lahko tudi brez elektronskih pomagal sam sive celice moraš imeti vklopljene in aktivirane .. ABS- na ful in to se mi zdi, da je elek. pomagalo :grim
DAMI34 Objavljeno Avgust 20, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2012 Vožnja v dežju, sploh na začetku je...kakobirekel...kot da bi gladil bejbo po ritki (mehko in nežno), ko se cesta dobro spere ali pa začne sušiti, jo pa lahko tudi malo floskneš (ouwyeah baby-ponagiriti) jjag3r, Cartman in thumper 3
Snečer Objavljeno Avgust 20, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2012 Dež je v bistvu fajn, ker začnejo "vsi" voziti po omejitvah Skratka, če normalno doziraš in voziš, nekih posebnosti na dežni vožnji ni.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se