Skoči na vsebino

Vožnja v dežju (oprijem, tehnike vožnje, nagib, pnevmatike)


Priporočene objave

Objavljeno
pred 9 urami, ftp pravi:

S to razliko, da ste vi šli z zimsko opremo (obleko), nas pa je zajelo v poletni opremi brez podlog. Še prejšnji dan v kratkih rokavih.  :ras:

samo 1x in nikoli več, sem plačeval svojo neumnost, da sem v dežju vozil samo z zgornjim delom dežjaka. Kljub temu, da je posijalo sonce že v Zagrebu, sem bil do Kladova še vedno moker in ker je bilo še vroče tudi dodatno razkuhan :(

 

 

Objavljeno
pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

samo 1x in nikoli več, sem plačeval svojo neumnost, da sem v dežju vozil samo z zgornjim delom dežjaka. Kljub temu, da je posijalo sonce že v Zagrebu, sem bil do Kladova še vedno moker in ker je bilo še vroče tudi dodatno razkuhan :(

 

 

js sm parkrat to reku ... ampak ... sj se posušiš med vožnjo ... nič kolikokrat sm to naredu ... je pa zajeban k se spozabiš in u dežkotu, ko se cesta posuši, mau pokolenćkaš :P 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 1 minuto, maus pravi:

js sm parkrat to reku ... ampak ... sj se posušiš med vožnjo ... nič kolikokrat sm to naredu ... je pa zajeban k se spozabiš in u dežkotu, ko se cesta posuši, mau pokolenćkaš :P 

Ker usnje redno mažem, mi kak manjši dežek zdrži, recimo kake pol urce do urce, če ne zliva preveč, razen tekstilni del, ampak tisti se hitro posuši, ko je pa 1x premočeno je pa groza.

Objavljeno

V hudem nalivu so najbolš kopalke :lol1:

Objavljeno
pred 27 minutami, gusar pravi:

V hudem nalivu so najbolš kopalke :lol1:

Ker nisi poizkusil...

Sam nekoč le od pivnice v Portorožu do kempa v Lucijo...pa veš kuk bolijo kapljice

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 14. 12. 2017 ob 9:18, sesir pravi:

Ker nisi poizkusil...

Sam nekoč le od pivnice v Portorožu do kempa v Lucijo...pa veš kuk bolijo kapljice

Sploh če probaš kolenčkat ... adijo pamet :lol1::photo:

  • Haha 2
Objavljeno

Veš,da sem takrat v dežu kolenčkal?

Seveda pol v kempu pred svojo:fight1:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
pred 4 minutami, Snecer pravi:

18121095_10212184968717796_4888777180441643558_o.jpg

 

kje je pa dž :huh:

Objavljeno
pred 14 minutami, maus pravi:

 

kje je pa dž :huh:

je zmrznu :P

 

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

je zmrznu :P

 

posle dežja nema kajanja :huh:

  • Haha 3
Objavljeno
pred 31 minutami, maus pravi:

 

kje je pa dž :huh:

tu se je tak vlilo, da ni blo nič jasno in nikamor za spiz...

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob ‎28‎. ‎01‎. ‎2018 ob 19:27, Snecer pravi:

tu se je tak vlilo, da ni blo nič jasno in nikamor za spiz...

 

Uživancija ... sej kasnej si se pa posušu in kakšen protistrup ruknu :yea2::OK::panic:

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Sem zadnjič, na odsekoma mokro suhi cesti na Rakitno iz smeri Cerknice, iskal mejo zdrsa...

Glede na to, da imam še 2 cm pussy štrajfna, sem domneval, da grem lahko v ovinke z istim nagibom kot po suhem, če grejo nekateri do roba :). V enem ovinku mi je rahlo spodneslo zadnjo gumo... Seveda sem šel bolj previdno kot po suhi..., po zdrsu pa seveda na ziher. Ampak... kje je meja... ;) 

Stari mački... koliko manj oprijema nudi (spran) moker asfalt, oziroma koliko manj nagiba še dopušča?

Lp, Peter

p.s. še to počakam, potem se pa spet odstranim za ene dve leti s tega foruma...

  • Haha 2
Objavljeno

Kje je meja? Dobro vprašanje. 

Ko si na meji je prepozno, potrebno je čutiti, kje začne drseti. Dobra guma ne odnese, ampak umirjeno odnaša.

Ps. Spran asfalt ima zelo visoko postavljeno mejo, da težko toliko zaupaš gumi, pa drži, hudič je ker ni povsod enak oprijem in na mokrem to tudi težko ocenimo.

Jaz večkrat preverim podlago z nogo, pa občasno na polno odprem naravnost, da dobim filing.

Objavljeno

Najvecji problem je, ker se podlaga vseskozi spreminja. Ko že misliš, da prime, oz.veš kje je meja, zdrsne... tako je to na cesti, moras scanirat podlago kar naprej. Edino odseki, kjer je enaka podlaga nekaj časa. Ampak tega je malo, sploh ovinkastega v Sloveniji

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

kje je meja .. to je vprašanje za miljon dolarjev .. tudi za dirkače moto GP-ja ;)

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ok, če se nagnem pol toliko kot ponavadi, sem na varni strani?

Objavljeno

Za gume vemo koliko so sposobne. Vsaj zame velja, da ga ne upam nagniti niti po suhem - kolikor dopuščajo  - no niti želje nimam.

Edini faktor, ki se spreminja je kvaliteta asfalta. Moker, spran, gladek, zamaščen od raznih starih avtov ...

Jaz spremljam kvaliteto asfalta in molim, da sem jo pravilno ocenil. Narobe ocenjena kvaliteta - pomeni adijomare.

Lahko te zjebe majhen oljni madež, ki ga sploh nisi opazil. Ali pa mokra talna oznaka.

Občutki in še enkrat občutki in predvidevanja ter rahlo po bremzi, kot da voziš pozimi ma poledenelem cestišču.

Jaz ne iščem mej, so me pa na začetku tudi zanimale - da bi se bolj varno počutil.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 56 minutami, twom pravi:

Ok, če se nagnem pol toliko kot ponavadi, sem na varni strani?

Po nagibu ocenjuješ oprijem?...srečno...

Objavljeno

Varen si vselej dokler ne zdrsne, potem si pa toliko varen, kot uspeš nadzirati in rešiti situacijo.

Moj moto, po dežju raje kot pussi in cel. Predvsem pa: mehka in sproščena vožnja, brez nenadnih gibov. Zaenkrat mi Špila dobro.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Raje vidim, da me burja premetava po cesti, kot da dežuje.

Ampak vozim tudi v dežju, velikokrat. Grem pa še kar na lagano in raje ne bremzam.

V bistvu se v dežju nagibam toliko, kolikor sem se, ko sem delala izpit. To je nekaj več, od skoraj nič.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Nimam pretirane želje, da bi iskal mejo še posebej ne po mokrem. Peljem se po občutku, če opazim, da je guma na meji in bi zdrsnila zmanjšam in se peljem počasneje. Bolj kot na mokrem asfaltu, me spodnaša na črtah, ki označujejo cestišče. Ne vem kiri bedak se je spomnil dati barvo, ki v mokrih pogojih drsi. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Po mokrem cim bolj pokonci, pa cimprej na suh. ?

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Če iščeš mejo v dežju moraš odgovoriti na naslednji vprašanji: kako močno dežuje in kako dolgo že dežuje

najbolj nevarna in spolzka je cesta takoj ko začne deževati, ker se iz asfalta prikažejo vsa olja in ostala svinjarija in je zato cesta zelo nevarna in spolzka, zato ko se ulije kakih 15-20 minut zelo previdno, ko pa voda spere to svinjarijo iz ceste pa bo dobra guma imela zelo dober oprijem, tako da če maš 2cm kokošješpure ne vrjamem da bo guma zatajila... seveda pa se pazi črt in zalivk, te so pa spet druga zgodba ;)

Seveda v hudem nalivu prilagodiš hitrost vidljivosti zato o tem ne bom izgubljal besed :)

Drugače pa je vožnja po mokrem kot vse ostalo - treniraj, preizkušaj, vozi... brez prakse teorija ne velja nič :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!