AREA Objavljeno Januar 17, 2003 Opozori Objavljeno Januar 17, 2003 Nea si zasluži, ker jaz vidim ga vidim na cesti na vsake svete cajte - to more bit avto, ki ga ma SLO kupec najrajši, ki je najbolj dostopen širšemu krogu ljudi, prodajan in ki ima dobro razmerje med kvaliteto in ceno. Ne vem če bi mazda zmagala v katerem od teh faktorjev... Ja res neveš. O.K. bom pa ugibal: 1. Na cesti v zadnjem tednu nisem vido niti enega (niti v zadnjem mescu). 2. Torej ga SLO kupec nima glih nevem kak rad, sicer bi ga bolj kupovali. 3. Tud poceni ni, ne glede na to kar ponuja, velikemu krogu kupcev je v osnovi važna cena, to je torej dostopnost. 4. In v tem rangu pač očitno ne ponuja dovolj (kvaliteta/cena/in drugi parametri ki vplivajo na odločitve) da bi se prodajal. 5. Še kaj? Ja...folk z dnarjem zadni čas dela malo bolj pametno. Če maš 4-5 mio boš preseneto premislo kaj boš kupo. Eni bi se odloči za Stilota ali Megana 2 že zarad tega ker je nekaj posebnega - med temi bi recimo bil jaz. Eni bi se odločli za preverjeno nemško kvaliteto oz. vzdržljivost in in bi kupli Passata, Audi A4 ali kaj podobnega. Tisti ki so nori na Japonce pa verjetno kako Hondo. Mazda se pač pri nas ni dovolj uveljavla in zdaj jo umetno terajo naprej, kljub vsemu pa mislim da folka ne bojo uspeli prepričat. Ne rečem da je slab avto, daleč od tega, ne ponuja pa nekaj takega kar bi kupca zasvojilo - to je očitno. Mislim da je to bistvenega pomena za avto leta :wink:
Codeine Objavljeno Januar 17, 2003 Opozori Objavljeno Januar 17, 2003 Eni bi se odločli za preverjeno nemško kvaliteto oz. vzdržljivost in in bi kupli Passata, Audi A4 ali kaj podobnega. Tisti ki so nori na Japonce pa verjetno kako Hondo. Nemška kvaliteta ala VW, AUDI prebiva samo še v glavah slovencev. (Na crknalo vse kar je mogoče -- recimo klime, za katero je bilo doplačilo 4.800 DEM je crknala po enem letu in je niso uspeli popraviti nikoli več) in tako naprej. Kar naprej je nekaj crkvalo. Mazda se pač pri nas ni dovolj uveljavla in zdaj jo umetno terajo naprej, kljub vsemu pa mislim da folka ne bojo uspeli prepričat. Vse bolj se mi zdi, da nekateri še zdaj niste prišli iz šoka, da ni zmagal slovenski nacionalni avto Renault in da si tudi v Sloveniji ljudje počasi prihajajo k pameti in ugotavljajo, da obstaja še kaj drugega dosti boljšega kot Megane in Golf.
SiR Objavljeno Januar 17, 2003 Opozori Objavljeno Januar 17, 2003 AREA, lovorika avto ne temelji na tem, da mora biti avto poceni, dostopen vsema ali vsaj velikim množicam, ali da mora biti tehnološko najboljši nasploh... Ali, da ga moraš vsak dan na slovenskih cestah videti vsaj 100-krat :) Gre za kompromisno odločitev, ki jo sprejme javnost in novinarji/uredniki slovenskih avto-moto medijev... Pri tem upoštevajo seveda estetiko avtomobila, kakovost izdelave, tehnološko naprednost, dostopnost, inovativnost, "zanimivost" avtomobila... Jaz sem kar pričakoval, da bo letos mazda... Tudi lanski peugeot 307 je bil odličen izbor... Pred nekaj leti je recimo bil prejšnji punto, pa ford focus, pa enkrat en audi...
andrej Objavljeno Januar 17, 2003 Opozori Objavljeno Januar 17, 2003 Mazda6 si zasluži ta naziv, še posebej če drži kar berem o njenih voznih lastnostih in kvaliteti izdelave v časopisih. Oblikovno je zelo všečna, skladne linije... res pritegne pogled. Megane ni po obliki nič posebnega, je precej manj radikalen kot recimo Avantime. Andrej
andrej Objavljeno Januar 17, 2003 Opozori Objavljeno Januar 17, 2003 Jaz sem kar pričakoval, da bo letos mazda... Tudi lanski peugeot 307 je bil odličen izbor... Pred nekaj leti je recimo bil prejšnji punto, pa ford focus, pa enkrat en audi... Jaz sem pričakoval, da bo Megane (po logiki da se jih bo pač največ prodalo od sodelujočih v izboru) in bil prijetno presenečen. Mogoče sem pristranski --- imam Renaultov salon čez cesto in sem jih že naveličan. A.
johan Objavljeno Januar 17, 2003 Opozori Objavljeno Januar 17, 2003 Kaj čmo ,enkrat mora tud "poševnooka"znamka zmagat. :( Baje je diezel zelo zmogljiv(mazda). :shock:
pero Objavljeno Januar 17, 2003 Opozori Objavljeno Januar 17, 2003 Vodljivost, oblika,zavore, cena,............. Vse to Megan ima špa še bol primeren je za slovenski žep torej!Kaj ma Mazda več!Sej ne rešem očesu je še kar všečna ni pa da bi dol padu!! :roll: Ciao,by Pero
ar Objavljeno Januar 17, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 17, 2003 Vodljivost, oblika,zavore, cena,............. Vse to Megan ima špa še bol primeren je za slovenski žep torej!Kaj ma Mazda več!Sej ne rešem očesu je še kar všečna ni pa da bi dol padu!! :roll: Ciao,by Pero Pero čist si se za Megana zakuru!!?? A ti je tolk všeč? A si že vozu tega vraga? Če ne dejmo se zment pa gremo skupaj na testno vožnjo.
pero Objavljeno Januar 17, 2003 Opozori Objavljeno Januar 17, 2003 Vodljivost, oblika,zavore, cena,............. Vse to Megan ima špa še bol primeren je za slovenski žep torej!Kaj ma Mazda več!Sej ne rešem očesu je še kar všečna ni pa da bi dol padu!! :roll: Ciao,by Pero Pero čist si se za Megana zakuru!!?? A ti je tolk všeč? A si že vozu tega vraga? Če ne dejmo se zment pa gremo skupaj na testno vožnjo. Valda vozu! Poglej mal pod renault megan temo! Ful je blo dobr! Pri Realu ga dobiš za cel dan sam benz plačaš pa gasa!! Ciao,by Pero Na tem naslovu je par slik z testa!! http://motosvet.tripod.com/
Tomosaki Objavljeno Januar 18, 2003 Opozori Objavljeno Januar 18, 2003 Eni bi se odločli za preverjeno nemško kvaliteto oz. vzdržljivost in in bi kupli Passata, Audi A4 ali kaj podobnega. Tisti ki so nori na Japonce pa verjetno kako Hondo. Nemška kvaliteta ala VW, AUDI prebiva samo še v glavah slovencev. (Na Audi 1.8T crknalo vse kar je mogoče -- recimo klime, za katero je bilo doplačilo 4.800 DEM je crknala po enem letu in je niso uspeli popraviti nikoli več) in tako naprej. Kar naprej je nekaj crkvalo. Mazda se pač pri nas ni dovolj uveljavla in zdaj jo umetno terajo naprej, kljub vsemu pa mislim da folka ne bojo uspeli prepričat. Vse bolj se mi zdi, da nekateri še zdaj niste prišli iz šoka, da ni zmagal slovenski nacionalni avto Renault in da si tudi v Sloveniji ljudje počasi prihajajo k pameti in ugotavljajo, da obstaja še kaj drugega dosti boljšega kot Megane in Golf. Evo, na tak post sem čakal. Čestitam. Bom še kasneje kaj dodal ko kaj več preberem. :wink:
Tomosaki Objavljeno Januar 18, 2003 Opozori Objavljeno Januar 18, 2003 O.K. bom pa ugibal: 1. Na cesti v zadnjem tednu nisem vido niti enega (niti v zadnjem mescu). 2. Torej ga SLO kupec nima glih nevem kak rad, sicer bi ga bolj kupovali. 3. Tud poceni ni, ne glede na to kar ponuja, velikemu krogu kupcev je v osnovi važna cena, to je torej dostopnost. 4. In v tem rangu pač očitno ne ponuja dovolj (kvaliteta/cena/in drugi parametri ki vplivajo na odločitve) da bi se prodajal. 5. Še kaj? Ja...folk z dnarjem zadni čas dela malo bolj pametno. Če maš 4-5 mio boš preseneto premislo kaj boš kupo. Eni bi se odloči za Stilota ali Megana 2 že zarad tega ker je nekaj posebnega - med temi bi recimo bil jaz. Eni bi se odločli za preverjeno nemško kvaliteto oz. vzdržljivost in in bi kupli Passata, Audi A4 ali kaj podobnega. Tisti ki so nori na Japonce pa verjetno kako Hondo. Mazda se pač pri nas ni dovolj uveljavla in zdaj jo umetno terajo naprej, kljub vsemu pa mislim da folka ne bojo uspeli prepričat. Ne rečem da je slab avto, daleč od tega, ne ponuja pa nekaj takega kar bi kupca zasvojilo - to je očitno. Mislim da je to bistvenega pomena za avto leta :wink: 1. Jast pa sem. To, da jih pa ti nisi ivdu je pa lahko psoledica slabega opazovanja, oddaljenosti od naslejenih predelov in pretoka na cestah in verjetno tudi tega, da je avto po vsej Evropi razprodan. Ker smo mala država ni nujno, da jih boš dosti ugledal ravno pri nas. Poleg tega naši "Janezi" raje kupujejo "preverjeno" nemško kvaliteto, ki več ni kvalitetna (ker so v tovarnah pač zaposleni Jugoviči, kar pa vemo kakšne so njihove zmogljivosti). 2. Ni res da ga nima rad, pač pa se ga niti več ne da dobit v nobenem o naših salonov. Torej, mogoče so v garažah. Mogoče pa jih za Slovenijo niso tako dosti uvozli. Je pa tut res, kar sem že prej napisal, da nemec je za naše "Janeze" zakon, tako glede katastrofalno konzervativno kockaste oblike, kot tudi glede mašine (ki so daleč od tega da bi ble še vedno tako zanesljive kot pred kakim 10-letjem). 3. Če gledam, koliko stanejo drugi predvsem nemški avtomobili iz tega ranga, se mi zdi cena sprejemljiva. Sam nikoli nisem reku, da bi kupu avto za 4 milijone (raje mam stanovanje), če ga bom že kupu, ga bom kupu, ko ga bo kdo prodajal na kakem sejmu za 2 milijona. Če ga sploh bo hotu kdo prodat? 4. Verjetno sploh ne veš kaj ponuja. Ima popolnoma identično opremo svojim tekmecem (Audi A4, Ford Mondeo itd.), čeprav mu na testu nobedn ni prišel zraven. Še najbolj je razočaral A4. Sploh mene, ko sem bral test, kaj je bilo z avtom narobe po 100.000 km. Pa se grejo neko prestižno znamko. My ass. 5. En tak tipičn slovenski pogovor: - Joža, kaj si kupo? - Audija. - Res? U to je pa dobro ja. Pa sploh ne ve, zakaj je dober. Taki ljudje imajo navadno preveliko denarnico in premalo razširjeno obzorje glede avto testov in vsega tega. Če bi si samo enkrat kako revijo prebral bi verjetno bolj vedu kam vložit ta denar. No, oblika je pač vsakemu všeč druga. Ampak pri večini slovencev bi zažgali, če bi bil Golf 5 skoraj enak Golfu 4. Sem ziher, da bi bil uspešnica.
Chebi Objavljeno Januar 19, 2003 Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 Ampak pri večini slovencev bi zažgali, če bi bil Golf 5 skoraj enak Golfu 4. Sem ziher, da bi bil uspešnica. Ampak res, no... kaj je s Slovenci in njihovo obsedenostjo z golfi, ki niso prevec lepi, opremeljeni (notranji design je grozen), poleg tega pa so se svinjsko dragi...
D.J. Objavljeno Januar 19, 2003 Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 to, da lahko pol limajo gor 17 col feltne pa kake nalepke in spojlerje dobri "nemci" se začnejo z BMW
Tomosaki Objavljeno Januar 19, 2003 Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 to, da lahko pol limajo gor 17 col feltne pa kake nalepke in spojlerje dobri "nemci" se začnejo z BMW ..zasoljene cene pa že mnogo prej.
Chebi Objavljeno Januar 19, 2003 Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 dobri "nemci" se začnejo z BMW Kar se mene tice,so tud BMWji precenjeni...
D.J. Objavljeno Januar 19, 2003 Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 so pa vsaj dobri in se držijo nekega nivoja, kar pa ne pomeni, da je vzdrževanje poceni
Chebi Objavljeno Januar 19, 2003 Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 Drugo vprasanje je, ali so vredni svojga dnarja... Ce pogledas lestvice najbolj "nepokvarljivih" avtomobilov, vedno vodijo mazda, toyota ( z lexusom), teh slovenskih omiljenih znamk pa ni nikjer vidt. Sej bom poiskal lestvico pa objavu link...
Hanzi Objavljeno Januar 19, 2003 Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 Mislim da ima pri tem prste zraven ADAC nisem pa siguren!
Hanzi Objavljeno Januar 19, 2003 Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 Ne vem zakaj so šele letos nemci dali 2 leti garancije na svoje avtomobile! Vsi japonci jo imajo že najmanj od 96 leta da ne govorimo o korejcih ki jo imajo celo 5 letno garancijo pa dobro vemo da Kia ni ravno briljantna glede kvalitete! je pa seveda vprašanje kaj spada pod menjave (potrošni material)in jih moraš na servisih plačat in kaj spada v takih primerih v okvir garancije! Baje ima Mazda 6 v potniški kabini preko 60(sestdeset!) :shock: gumbov ki nam olajšajo delo oziroma vožnjo kakšnim pa tudi zakomplicirajo vsaj na začetku! Sedaj pa se nekateri (Pervy) sprašujejo! Poglej tega bebca! Še pred enim mesecem je poznal samo VW sedaj pa pljuva čez njega! Zavedam se njihovih slabih lastnosti predvsem elektronika in premalo testiranja preden ga pošljejo na trg! Sicer pa letos bo moj avto naredil mogoče 1/10 lanskih Km pa bom vesel tako da zakaj bi že sedaj se živciral z nakupom boljšega avtomobila! Mislim da je Bladzo najbolj pameten in ima najmanjši strošek glede na prevoženi Km!
Lucky Objavljeno Januar 19, 2003 Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 Mislim da je Bladzo najbolj pameten in ima najmanjši strošek glede na prevoženi Km! Hm, ne bi rekel ... :wink: :lol: (audiofilpress)
SiR Objavljeno Januar 19, 2003 Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 Glede garancije - kolega ima že štiri leta protona 315, pa ima še tri leta garancije pred seboj -- za vse ! :) Moj fotr recimo blazno zadovoljen z Hyundai accentom - v jamstveni dobi (ki znaša tri leta) so mu zastonj zamenjali tudi zavorne ploščice, pa še par stvari, ki bi jih drugje lepo plačal...).. Sem se že čudil, zakaj mu še bencina ne filajo zastonj :) Je pa zanimivo, da se nemci, renault in podobni - takooooo otepajo daljših jamstev, da kar glava boli... No, sicer se mi mal sanja zakaj - ker jim ni treba. Japonci pač dragi zaradi uvoznih dajatev.
decaf Objavljeno Januar 20, 2003 Opozori Objavljeno Januar 20, 2003 Avtov med seboj sploh nima smisla primerjati, ker niso v istem razredu, tako da je treba upoštevati kaj nudi znotraj svojega razreda glede konkurence! :wink: Glede mazde 6 pa tole: mislim da ponuja dosti glede na konkureco v svojem razredu in je lep naslednik mazde 626 oz. dosti boljši......vozim pa obe in razlika je očitna!!!!! :wink:
decaf Objavljeno Januar 20, 2003 Opozori Objavljeno Januar 20, 2003 Nea si zasluži, ker jaz vidim ga vidim na cesti na vsake svete cajte - to more bit avto, ki ga ma SLO kupec najrajši, ki je najbolj dostopen širšemu krogu ljudi, prodajan in ki ima dobro razmerje med kvaliteto in ceno. Ne vem če bi mazda zmagala v katerem od teh faktorjev... Ja res neveš. O.K. bom pa ugibal: 1. Na cesti v zadnjem tednu nisem vido niti enega (niti v zadnjem mescu). 2. Torej ga SLO kupec nima glih nevem kak rad, sicer bi ga bolj kupovali. 3. Tud poceni ni, ne glede na to kar ponuja, velikemu krogu kupcev je v osnovi važna cena, to je torej dostopnost. 4. In v tem rangu pač očitno ne ponuja dovolj (kvaliteta/cena/in drugi parametri ki vplivajo na odločitve) da bi se prodajal. 5. Še kaj? Ja...folk z dnarjem zadni čas dela malo bolj pametno. Če maš 4-5 mio boš preseneto premislo kaj boš kupo. Eni bi se odloči za Stilota ali Megana 2 že zarad tega ker je nekaj posebnega - med temi bi recimo bil jaz. Eni bi se odločli za preverjeno nemško kvaliteto oz. vzdržljivost in in bi kupli Passata, Audi A4 ali kaj podobnega. Tisti ki so nori na Japonce pa verjetno kako Hondo. Mazda se pač pri nas ni dovolj uveljavla in zdaj jo umetno terajo naprej, kljub vsemu pa mislim da folka ne bojo uspeli prepričat. Ne rečem da je slab avto, daleč od tega, ne ponuja pa nekaj takega kar bi kupca zasvojilo - to je očitno. Mislim da je to bistvenega pomena za avto leta :wink: Klede KVALITETE A4 pa tole: avto izdelan po naročilu (1.8 T), tako da ni kje stal ali kakšen sumljiv itd... crknalo: klima, airbag, roke, končniki (prepogosto), hupa 2x, napaka na bremz ploščicah, računalnik vžiga.... Poleg tega pa še vsaj zame slabi materjali v notranjosti: stalno crkovale lučke za armaturko osvetlit, tisto umetno usnje okol prestavne znucano že pri 50.000, slab matrjal na sedežih, slaba armaturka...nekaj v kotih začela odstopat, tudi les originalen je nekaj odstopal nekje....itd pa človek auto za 62.000 dem :fist: Glede preformanc pa sem bil zelo zadovoljen, ni kaj...1A :wink:
Tomosaki Objavljeno Januar 24, 2003 Opozori Objavljeno Januar 24, 2003 Poglej si Motorevijo in ugotovil boš, da je Mazda 6 dobila 4 pluske za vrednost glede na ceno. Bom citiral: S karavansko štestico primerjlivih karavanov je na naštem trgu še kar nekaj, a večina jih stane več kot 5,3 milijona tolarjev. Če na tehnico vržemo še opremljenost, prostornost in obliko pa se krog neposrednih tekmecev močno zoži. Torej so tvoje trditve, da je avto predrag, zmotne.
lojzi Objavljeno Januar 25, 2003 Opozori Objavljeno Januar 25, 2003 Temo sem zaradi dopusta spregledal, zato bom šele zdaj napisal par stvari, ki so me prsenetile pri izboru Avta leta v Sloveniji. Torej : zgodilo se je! A kaj? To, da je ta (kvazi) laskavi naslov dobila firma, ki odstopa iz konteksta lobija avtomobilskih zastopnikov, ki suvereno obvladujejo slovensko novinarsko srenjo (Revoz, Porsche avto, AC, pa še kdo bi se našel), in to z včasih tudi neregularnimi prijemi, kot so podkupovanja novinarjev na tak in drugačen način in plačevanje oglasnih prostorov v njihovih medijih (uredniška politika in podobno). To, da je slovenski narod (raja in novinarji) ugotovil, da ni vse zlato, kar je nemško, samo pozdravljam. Mazda 6 je meni osebno zelo všeč, in po mojem skromnem osebnem mnenju zasluži to lovoriko. Edini minus, ki ga ta trenutek vidim pri nakupu tega vozila je v specifičnih slovenskih razmerah trga rabljenih avtomobilov, ki z nerealnimi cenami omogočajo manjšo izgubo vrednosti vozila pri prodaji (neupravičeno!?) privligiranim modelom, kot so Passat, Golf, razni modeli AUDIJEV ipd. Torej, recimo, čez 4 leta, se za enako ohranjenega Passata dobi bistveno več, kot za enakovredni katerikoli avto tega razreda. Vsi ostali argumenti pa govorijo v prid Mazdi (daljša garancija, ugodnejše cenovno razmerje, nekatere tehnične lastnosti) ipd. Pa še par replik : Symru, Proton ima 3 letno garancijo oz. do 100.000 km na celo vozilo in še dodatno 3 letno (torej skupno 6 letno) na menjalnik, prenosni sklop in prerjavetje pločevine (torej, tisto o 7 letni garanciji verjemi, da ne drži). Ostali: Mazd 6 na naših cestah ni!? WRONG. V Ljubljani jih je kar precej, po mojih (sicer nepreverjenih) informacijah je čakalna doba na ta avto do 3 mesece, v nekem časopisu (ne spomnim se več točo katerem in kdaj) pa sem zasledil, da je bilo v oktobru prodanih 39 vozil M6, kar je bilo tedaj več kot pol prodaje WV Passatov (67 kosov). In ta številka mi goji rahlo upanje, da se bodo razmere na slovenskem tržišču počasi uredile, ne da bomo tisti malo bolj racionalni pri nakupu vozila morali upoštevati faktor padanja cene rabljenega vozila kot izločujoči pri odločitvi za nakup. In poleg omenjene Mazde, je v tem razredu še nekaj vozil, ki jih ta faktor precej tepe (recimo novi Ford Mondeo za katerega sem prepičan, da se ne prodaja preveč dobro samo zaradi slabih izkušenj padca cen pri starem modelu, C5, nova Primera, pa še kakšen bi se našel). Torej, da zaključim, upam, da je ta naziv samo stopnja več k normalizaciji razmer na našem avtomobilističnem trgu, kar močno pozdravljam. Pa še dve besedi glede Megana. Osebno mi je avto zelo všeč (priznam, vozil ga še nisem imam pa namen prizkusiti to čudo, takoj, ko bo mogoče), sem pa slišal, da je avto nazaj popolnoma nepregleden, in da je vzvratno parkiranje možno izvesti samo s pomočjo zunanjih ogledal. In, če vemo, da ima predvsem naš nežnejši spol največje probleme ravno z bočnim in vzvratnim parkiranjem je to velik faktor pri odločitvi za nakup. IN, ne boste verjeli, kolega je peljal ženo na prezentacijo novega Megana kot zelo resen potencialen kupec tega vozila, pa je gospa ugotovila, da ji parkiranje ne bo šlo ravno od rok in nog, se zahvalila in posel je šel po zlu. Pa tako lep in dober avto je. Jaz osebno sicer mislim, da bo s tem modelom še ogromno težav (klicanje na servis, težave z elektroniko ipd.). Malo preveč sem se razpisal, ampak, to mi je ta trenutek ležalo na duši!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se