aquariumwild Objavljeno Avgust 26, 2012 Deli Objavljeno Avgust 26, 2012 Pozdravljeni, Malo se spogledujem po cf moto z6 in me zanima, če ga ima kdo na tem forumu v lasti. Kakšna je kaj kvaliteta in odzivnost servisa v primeru kakšne okvare? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jakATV Objavljeno Avgust 28, 2012 Deli Objavljeno Avgust 28, 2012 Kvaliteta - kitajska (vendar se počasi izboljšuje), odzivnost servisa pa je odvisna pri katerem uvozniku boš kupil. So taki, ki nimajo nič na zalogi je pa takšen (žal samo 1) ki ima skoraj vse. Sicer si ga ne lastim, kot serviser pa vidim in doživim mnogo. Kar se tiče te znamke, predvsem slabega (v kvaliteti) Žal. In začuda obstaja sem in tja kakšen atv (CF-moto), ki dela BP, ampak so res redkost. halls 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aero Objavljeno Avgust 28, 2012 Deli Objavljeno Avgust 28, 2012 Aquariumwild zaenkrat bom napisal samo to, da ne poslušaj preveč tistih, ki govorijo Kitajc, Kitajc, ker nekateri se imajo za prevelike majstre. Delajo to in ono, delajo toliko z njimi potem pa izveš kako, se pa samo še smejiš njihovem pametovanju Usta večja od dejanske sposobnosti Takšnim talentom se raje smejim, le žalostno je, da trosijo take novim. Kot tista, kar ni brp je za na odpad CF moto se je zelo izboljšal kar se tiče kvalitete. Omenjenega z6 sem že gledal in me razen dokaj nizke končne hitrosti ne moti čisto nič. Mene do sedaj Roglič iz Hrastnika še ni razočaral, človek je vedno na voljo za karkoli. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jakATV Objavljeno Avgust 28, 2012 Deli Objavljeno Avgust 28, 2012 Odmične gredi CF-moto 500, kilometrov raje ne napišem. (obraba 2 mm pod dovoljeno obrabo) Tale zadeva odpra ventile, ane. Centifugalna sklopka v variomatu. Počena vzmet. Glavna gred. Ojnica oz ležaji ima zračnost cca 2 mm Tukaj spodaj je magnet. Zagozda, ki drži magnet velikokrat reče, pa,pa. Opss Opss - kitajc Opss - CF Moto CF-moto Kitajc BRP pa žal, dela, vozi, prevaža itd...od leta 2006 dalje že preko 70.000 km. Se opravičujem za zmoto. Nakup CF-moto bo boljši. Srečno vožnjo. Mavti, wix in halls 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
polž Objavljeno Julij 19, 2013 Deli Objavljeno Julij 19, 2013 jaka a maš po enem letu kj drugačno mnenje ali še vedno odsvetuješ nakup Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jakATV Objavljeno Julij 19, 2013 Deli Objavljeno Julij 19, 2013 :grrr :grrr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
polž Objavljeno Julij 20, 2013 Deli Objavljeno Julij 20, 2013 :grrr :grrr kaj me pol je...... kaj pa naj kupim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Julij 21, 2013 Deli Objavljeno Julij 21, 2013 tut mene zanima..če bi hotu delovnega ATV-ja, pogon 4x4, homologiranega.. kaj je okej, pa da ni predrago.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jakATV Objavljeno Julij 22, 2013 Deli Objavljeno Julij 22, 2013 Če smo že pri "kitajčkih" je edini, ki se lahko pohvali z leti, kilometri, delovnimi urami oz normalnim delovanjem, Linhai 300 ali 400(oba 4x4) Malce bolj "tehnični" boste v njem prepoznali agregat, ki ga Yamaha uporablja sa svoje skuterje, kot so x max ali majestic 400. Oba sta primerna za delovno (pluženje, vleka prikolice,drv itd. .) in terensko uporabo ne marata pa asfaltiranih površin. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
polž Objavljeno Julij 22, 2013 Deli Objavljeno Julij 22, 2013 tut mene zanima..če bi hotu delovnega ATV-ja, pogon 4x4, homologiranega.. kaj je okej, pa da ni predrago.. res ne vem kaj kupit se mi zdi,da bom kar 5 let starga bombarderja ali grizlija poiskal Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
I30 Objavljeno Avgust 6, 2013 Deli Objavljeno Avgust 6, 2013 Ne vem, zakaj nekatere tako moti končna hitrost, ki je pri teh ATV-jih, ki so praktično traktorji, logično nizka. Kdor bi se rad hitro vozil po asfaltu naj ne kupuje delovnega stroja, ker za na cesto so to običajno neprimerni stroji. In tudi nevarni! Če se kandidatu za nakup ne ljubi delati A izpita, je boljša rešitev kakšen MP3 in podobne spake. Linhai je pa zakon! Kar dela, kakšen vijak vsake toliko stran pade, pa se ni dosti za sekirat, ker za tehnične tipe so popravila enostavna in poceni. Pa še te napake so praktično vse izven agregata, ki se kar vrti in vrti. Tako kot vsak dober traktor! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se