Skoči na vsebino

CF moto Z6


aquariumwild

Priporočene objave

Pozdravljeni,

Malo se spogledujem po cf moto z6 in me zanima, če ga ima kdo na tem forumu v lasti.

Kakšna je kaj kvaliteta in odzivnost servisa v primeru kakšne okvare?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kvaliteta - kitajska (vendar se počasi izboljšuje), odzivnost servisa pa je odvisna pri katerem uvozniku boš kupil. So taki, ki nimajo nič na zalogi je pa takšen (žal samo 1) ki ima skoraj vse. Sicer si ga ne lastim, kot serviser pa vidim in doživim mnogo. Kar se tiče te znamke, predvsem slabega (v kvaliteti) Žal.

In začuda obstaja sem in tja kakšen atv (CF-moto), ki dela BP, ampak so res redkost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aquariumwild zaenkrat bom napisal samo to, da ne poslušaj preveč tistih, ki govorijo Kitajc, Kitajc, ker nekateri se imajo za prevelike majstre. Delajo to in ono, delajo toliko z njimi potem pa izveš kako, se pa samo še smejiš njihovem pametovanju :) Usta večja od dejanske sposobnosti :)

Takšnim talentom se raje smejim, le žalostno je, da trosijo take novim. Kot tista, kar ni brp je za na odpad :)

CF moto se je zelo izboljšal kar se tiče kvalitete. Omenjenega z6 sem že gledal in me razen dokaj nizke končne hitrosti ne moti čisto nič.

Mene do sedaj Roglič iz Hrastnika še ni razočaral, človek je vedno na voljo za karkoli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odmične gredi CF-moto 500, kilometrov raje ne napišem. (obraba 2 mm pod dovoljeno obrabo)

dsc02967.jpg

Tale zadeva odpra ventile, ane.

dsc02965.jpg

Centifugalna sklopka v variomatu. Počena vzmet.

dsc03230.jpg

dsc03416.jpg

Glavna gred. Ojnica oz ležaji ima zračnost cca 2 mm

dsc03490.jpg

Tukaj spodaj je magnet.

dsc03545.jpg

Zagozda, ki drži magnet velikokrat reče, pa,pa.

dsc03493.jpg

Opss

dsc03550.jpg

Opss - kitajc

dsc03669.jpg

Opss - CF Moto

dsc03773.jpg

CF-moto

dsc03781.jpg

Kitajc

2012-03-05-122016.jpg

BRP pa žal, dela, vozi, prevaža itd...od leta 2006 dalje že preko 70.000 km.

dscn0503.jpg

Se opravičujem za zmoto. Nakup CF-moto bo boljši. Srečno vožnjo. :OK:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

Če smo že pri "kitajčkih" je edini, ki se lahko pohvali z leti, kilometri, delovnimi urami oz normalnim delovanjem, Linhai 300 ali 400(oba 4x4) Malce bolj "tehnični" boste v njem prepoznali agregat, ki ga Yamaha uporablja sa svoje skuterje, kot so x max ali majestic 400.

Oba sta primerna za delovno (pluženje, vleka prikolice,drv itd. .) in terensko uporabo ne marata pa asfaltiranih površin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tut mene zanima..če bi hotu delovnega ATV-ja, pogon 4x4, homologiranega..

kaj je okej, pa da ni predrago..

res ne vem kaj kupit

se mi zdi,da bom kar 5 let starga bombarderja ali grizlija poiskal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ne vem, zakaj nekatere tako moti končna hitrost, ki je pri teh ATV-jih, ki so praktično traktorji, logično nizka. Kdor bi se rad hitro vozil po asfaltu naj ne kupuje delovnega stroja, ker za na cesto so to običajno neprimerni stroji. In tudi nevarni!

Če se kandidatu za nakup ne ljubi delati A izpita, je boljša rešitev kakšen MP3 in podobne spake.

Linhai je pa zakon! Kar dela, kakšen vijak vsake toliko stran pade, pa se ni dosti za sekirat, ker za tehnične tipe so popravila enostavna in poceni. Pa še te napake so praktično vse izven agregata, ki se kar vrti in vrti. Tako kot vsak dober traktor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!