Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni!

Ker se kot mladenič nisem imel priložnosti naučit osnove 2t motorjev bom tukaj vprašal kakšno lovsko.

Sicer se ne gre za skuter ampak gokart 100cc z selettra vžigom.

Včeraj sem po dolgem času poizkušal zalafuat zadevo, v trenutko ko sem potegnil za vžig je dobil iskro vendar se je zavrtel v nasprotno smer, se pravi jaz sem potegnil v smeri vožnje naprej, motor pa se je potem zavrtel v rikverc?

Za vžig nisem prepričan da je nastavljen kot je potrebno. Kako bi to preveril. Na tuljavi so 3 je cahni . Eden je najnižja točka bata drugi dve pa pomenita verjetno vžig. In ravno to me zanima kaj pomeni prva črtica takoj za tem pa še druga ? Ter kako pravilno nastavit, ker sumim da je to problem?

Hvala za odgovore pa ne se smejat :D

Objavljeno

Pozdravljeni!

Ker se kot mladenič nisem imel priložnosti naučit osnove 2t motorjev bom tukaj vprašal kakšno lovsko.

Sicer se ne gre za skuter ampak gokart 100cc z selettra vžigom.

Včeraj sem po dolgem času poizkušal zalafuat zadevo, v trenutko ko sem potegnil za vžig je dobil iskro vendar se je zavrtel v nasprotno smer, se pravi jaz sem potegnil v smeri vožnje naprej, motor pa se je potem zavrtel v rikverc?

Za vžig nisem prepričan da je nastavljen kot je potrebno. Kako bi to preveril. Na tuljavi so 3 je cahni . Eden je najnižja točka bata drugi dve pa pomenita verjetno vžig. In ravno to me zanima kaj pomeni prva črtica takoj za tem pa še druga ? Ter kako pravilno nastavit, ker sumim da je to problem?

Hvala za odgovore pa ne se smejat :D

Odvij svečko in izmeri z globinskim komperatorjem, če nimaš pa kar s kljunastim merilom (šublerjem) predvžig mora biti ca 2- 4 mm.pred ZGMT. Izmeriš tako,da daš bat v ZGMT (zgornja mrtva točka) izmeri višino bata,če je npr,30mm daj kljunasto merilo na 32 mm ga fiksiraj in za toliko vztrajnik zavrti nazaj (v obratno smer vrtenja),ko se kljunasto merilo vsede takrat bi moralo biti na tej oznaki za predvžig ! Če se te oznake ne ujemajo je zelo verjetno,da se je odtrgala kajla magneta !

Objavljeno

Rešeno.

Magnet je bil zamaknjen za 180 stopinj.

Kajlo sem vrgel ven ker statorja nisem mogel zavrtet do tiste pozicije kjer bi se morala magnet in stator prekrivat.

Magnet je itak v konus tako da nebi smel bit problemov.

Hvala vseeno za nasvet.

LP

Objavljeno

Dej kajlo obvezno nazaj not ker tisti konus niti pribljižno ne drži dovolj ! (kajla je tam z razlogom)

Objavljeno

Problem je ker zgleda ni originalna elektrika in kajla nikakor ne more bit notr. Konus pa drži ornk ker je vedno problem dol vzet ker ga tok v konus nabije gor. Majstr za gokarte je reku da magnet ne bo šel nikamor in da ima veliko kart motorjev samo konus brez kajle.

Objavljeno

Problem je ker zgleda ni originalna elektrika in kajla nikakor ne more bit notr. Konus pa drži ornk ker je vedno problem dol vzet ker ga tok v konus nabije gor. Majstr za gokarte je reku da magnet ne bo šel nikamor in da ima veliko kart motorjev samo konus brez kajle.

Kot ti je bilo že rečeno, kajlo bi moral montirat jaz bi nesel magnet k enemu orodjarju in naj ti vreska nov vtor v magnetu !

Objavljeno

Tvoj motor tvoja odločitev vendar v razmislek. Tisti motorji ki nimajo kajle imajo tako skonstruiran in izračunan nased. tisti ki pa imajo kajlo jo imajo zato ker po izračunih stožec ne drži dovolj. Se pa zgodi da kdaj tudi kajlo zlomi in se stvar zavrti (videno na moji vespi posledica je bila uničen magnet )

Objavljeno

Ne boste verjel. Po 7 litrih preganjanja po krškem - je vžig še vedno tam kjer mora bit, poleg tega sem z original abcigerjem z lahkoto snel magnet.

Mogoče ne vesta ampak pri gokartu 100cc se na 30-50L dela generalka na agregatu, tako da se nima časa zapečt gor.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!