KtMw Objavljeno April 14, 2011 Opozori Objavljeno April 14, 2011 ja to je res, ampak ti priporočam, da vseeno kupiš na fergazer, boš meu manj problemov, mogoč res mal večjo porabo, ampak bo pa bolj sigurna čeprav je pa res, da tisti DiTech, ki je preživel več kot 5 let, najbrž ne more več crknit:) Ker kar bi lahko bilo narobe, je že bilo.
stadion Objavljeno April 14, 2011 Opozori Objavljeno April 14, 2011 Živjo, lahko ti dam hiter odgovor - za začetek lahko poskusiš z drugo svečko; najbrž ti bo nekaj časa delalo vredu. Sicer iz tvojega opisa težav nisem razbral ali si kupil nov skuter ali rabljenega DiTecha. Ga imam tudi jaz, sedaj že 10.leto, in mi zadnjih 12000 km dela brez težav (ima jih 23000). Sicer so se pa pri 8000km pojavile enake težave,ki so se stopnjevale -> motor ni bil skonstruiran za vzdržljivost, ampak za varčnost. Serviser ti lahko pogleda log-e v elektroniki, sam si kaj dosti ne moreš pomagati. LP, Gregor Ampak z vžigom res nimam problemov, takoj vžge motor. Problem je samo med vožnjo ker se zdi kot da ma slab prevod, nevem česa - bencina, energije...drugače je rs50 replica, sam povsod piše ditech, na variomatu in števcu tak da verjetno razlike ni... blokade res verjetno ni..kako se jo pa dobi da se jo da nazaj notri? poskusil bom to s svečko, več mi res ne preostane...
drjanez Objavljeno April 14, 2011 Opozori Objavljeno April 14, 2011 Ampak z vžigom res nimam problemov, takoj vžge motor. Problem je samo med vožnjo ker se zdi kot da ma slab prevod, nevem česa - bencina, energije...drugače je rs50 replica, sam povsod piše ditech, na variomatu in števcu tak da verjetno razlike ni... blokade res verjetno ni..kako se jo pa dobi da se jo da nazaj notri? poskusil bom to s svečko, več mi res ne preostane... Vžig - to ne pomeni verglanje (vžiganje) motorja, ampak vžig svečke vsakič ko pride bat na vrh in se zmes vžge. Svečka preskoči več stokrat v sekundi in če enkrat preskoči in drugič ne, potem se to imenuje slab vžig. Aprilia SR - vse so iste oblike, razlika je v motorju oz. v načinu polnjenja zmesi goriva v cilinder. Navadn mašina ima uplinjač, ki sam meša zrak in bencin brez pomoči elektronike. Di-tech ali ajnšpric pa elektronsko ubrizgava bencin in dela zmes. Če se ti pri di-techu zjebe elektronika, pride do slabega delovanja oz. crkne vse skup. Še glede blokade - na puši med jermenicami pride podložka, ki se jo z lahkoto vstavi, vendar ne vem zakaj imaš željo blokirat motor.
stadion Objavljeno April 15, 2011 Opozori Objavljeno April 15, 2011 Vžig - to ne pomeni verglanje (vžiganje) motorja, ampak vžig svečke vsakič ko pride bat na vrh in se zmes vžge. Svečka preskoči več stokrat v sekundi in če enkrat preskoči in drugič ne, potem se to imenuje slab vžig. Aprilia SR - vse so iste oblike, razlika je v motorju oz. v načinu polnjenja zmesi goriva v cilinder. Navadn mašina ima uplinjač, ki sam meša zrak in bencin brez pomoči elektronike. Di-tech ali ajnšpric pa elektronsko ubrizgava bencin in dela zmes. Če se ti pri di-techu zjebe elektronika, pride do slabega delovanja oz. crkne vse skup. Še glede blokade - na puši med jermenicami pride podložka, ki se jo z lahkoto vstavi, vendar ne vem zakaj imaš željo blokirat motor. Ja blokirat, kaj pa vem. Da te ne dobijo. Že tko me ma da bi ta leovinci auspuh zamenjal s kom za originalnega, ampak to potem ko ugotovim zakaj tako trokira. Zdaj se ze nekaj dni nisem vozil, ce bo vreme grem ta teden spet do motorja pa malo vozit - v upanju da se je od mojega pranja že kaj samo posušilo. Ko sem pral motor si nisem mislil da bi lahko bilo tako občutljivo, ker po tej logiki še v dežju ne smeš z motorjem nikamor. 6,5gramski valjčki pa niso noben problem pri vsem tem? Nevem niti koliko so bili originalni..
nokian73 Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 pozdravljeni. imam en problem ki ga nikakor ne znam rešiti. stvar je taka: aprilia je bila do nekdaj v original stanju in sicer 50ccm dokler nisem naredil ene neumnosti in sicer zlomil uho za izpuh na cilindru... takrat sem se odločil da bi nabavil kit 70 polini sport..ok kit komplet nameščen vse deluje bp vzge normalno kot na zaganjač kot na "Kurbl",zamenjal sem tudi svečko seveda ker je pri kit 70 dolgi navoj.ok. vendar se pojavi naslednja tezavica. ko speljem potegne normalno za kit 70 vendar ob voznji parih metrov se kar ustavi vlečt... in ko se skuter ogreje pa sploh ne povleče kot da nima niti 50ccm kaj šele 70 :/ zanima me kaj bi to lahko bil vzrok za takšno delovanje skuterja?tudi filter sem bolj odprl da bi videl razliko vendar je ni. če bo kakšen dober nasvet izplačam nagrado! 100%! -je mozno da je samo svečka preveč švoh? -je mozno da je potrebno menjati variator? -je mozno da je premalo zraku? enostavno ne najdem rešitve in sem se odločil za glas ljudstva oziroma strokovno pomoč kot sem omenil rešitelja nagradim LP Bojan
drjanez Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 pozdravljeni. imam en problem ki ga nikakor ne znam rešiti. stvar je taka: aprilia je bila do nekdaj v original stanju in sicer 50ccm dokler nisem naredil ene neumnosti in sicer zlomil uho za izpuh na cilindru... takrat sem se odločil da bi nabavil kit 70 polini sport..ok kit komplet nameščen vse deluje bp vzge normalno kot na zaganjač kot na "Kurbl",zamenjal sem tudi svečko seveda ker je pri kit 70 dolgi navoj.ok. vendar se pojavi naslednja tezavica. ko speljem potegne normalno za kit 70 vendar ob voznji parih metrov se kar ustavi vlečt... in ko se skuter ogreje pa sploh ne povleče kot da nima niti 50ccm kaj šele 70 :/ zanima me kaj bi to lahko bil vzrok za takšno delovanje skuterja?tudi filter sem bolj odprl da bi videl razliko vendar je ni. če bo kakšen dober nasvet izplačam nagrado! 100%! -je mozno da je samo svečka preveč švoh? -je mozno da je potrebno menjati variator? -je mozno da je premalo zraku? enostavno ne najdem rešitve in sem se odločil za glas ljudstva oziroma strokovno pomoč kot sem omenil rešitelja nagradim LP Bojan Če si povečeval zrak brez da bi dal večjo dizo, potem je to vzrok - preveč zraka premalo bencina. Sicer pa ko daješ kit 70, se ponavadi menja tudi uplinjač, ker je original premali za sport kit (ne vedno) in sicer 17.5mm - sedaj imaš 12mm. Poglej barvo svečke, mora biti čokoladno rjave barve. Če je premalo bencina, potem je skoraj belo rjava. Nagrado kar pošlji na moj naslov... ninjaxx in nokian73 2
nokian73 Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 Če si povečeval zrak brez da bi dal večjo dizo, potem je to vzrok - preveč zraka premalo bencina. Sicer pa ko daješ kit 70, se ponavadi menja tudi uplinjač, ker je original premali za sport kit (ne vedno) in sicer 17.5mm - sedaj imaš 12mm. Poglej barvo svečke, mora biti čokoladno rjave barve. Če je premalo bencina, potem je skoraj belo rjava. Nagrado kar pošlji na moj naslov... svečka je čokoladno rjave barve :/
drjanez Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 svečka je čokoladno rjave barve :/ Z malo gasa dobro dela, ko pa daš polnega ti ga pa zmanjka - če je odgovor da, potem kot sem že napisal rabiš večji uplinjač. Ali pa saj večjo dizo za začetek in seveda več zraka.
nokian73 Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 ja ampak zakaj pa ne gre ko se ogreje? gre samo dokler je mrzel potem ko se malo ogreje pa kar konec.. je mozno da je tudi svečka prešvoh?
zziga Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 kolk letnik je? če je novejši model potem že ima 17.5 ferg in ga ni treba menjat. ko rečeš ne potegne, misliš da ima pospeške slabše - ko je topu nazačetku ko daš gas ne gre in šele potem potegne tko k bi moglo? če ja, potem daj nove fedrce v sklopko (in prever obloge na sklopki) in bi zadeva mogla delat. če pa dejansko ne gre in ima tut končno slabšo, ko se segreje je pa možno, da ti je ribnu. bajkr88 in nokian73 2
nokian73 Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 kolk letnik je? če je novejši model potem že ima 17.5 ferg in ga ni treba menjat. ko rečeš ne potegne, misliš da ima pospeške slabše - ko je topu nazačetku ko daš gas ne gre in šele potem potegne tko k bi moglo? če ja, potem daj nove fedrce v sklopko (in prever obloge na sklopki) in bi zadeva mogla delat. če pa dejansko ne gre in ima tut končno slabšo, ko se segreje je pa možno, da ti je ribnu. kot sem napisal motor normalno vzge-letnik 2002 potem ko pospešiš zelo hitro potegne in se pelje vendar potem na koncu upade "navor" če se razumemo in potem se peljem npr 5minut in potem se zadeva umiri in nikamor ne gre.zelo čudna stvar.in kaj to pomeni da je ribnu? da bom moral menjat cilinder in bat?? bajkr88 in drjanez 1 1
drjanez Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 kot sem napisal motor normalno vzge-letnik 2002 potem ko pospešiš zelo hitro potegne in se pelje vendar potem na koncu upade "navor" če se razumemo in potem se peljem npr 5minut in potem se zadeva umiri in nikamor ne gre.zelo čudna stvar.in kaj to pomeni da je ribnu? da bom moral menjat cilinder in bat?? Lej, še enkrat ti povem, da pride premalo bencina oz. zmesi v cilinder, pač 70 kit rabi malenkost več. Mrzel ti dela normalno, ker je vključen zaug (čok) in tisti čas dobiva več bencina, ko pa se postopoma zapira, tebi začne slabše vlečt. Enostavno daj večjo dizo in povečaj zrak. nokian73 in runner12 1 1
nokian73 Objavljeno Junij 5, 2011 Opozori Objavljeno Junij 5, 2011 Lej, še enkrat ti povem, da pride premalo bencina oz. zmesi v cilinder, pač 70 kit rabi malenkost več. Mrzel ti dela normalno, ker je vključen zaug (čok) in tisti čas dobiva več bencina, ko pa se postopoma zapira, tebi začne slabše vlečt. Enostavno daj večjo dizo in povečaj zrak. ok hvala bom poizkusil če je to mi pošlji na privat naslov pošljem nagrado
zziga Objavljeno Junij 9, 2011 Opozori Objavljeno Junij 9, 2011 da je ribnu pač pomeni, da je primlo in, ko se segreje se materiali raztegnejo in gre še slabše oz. čez čas sploh ne bo šlo. ampak vseeno probi zaug odklopit pa povej kako dela. 2002 ma pa 12 ferg, probi dobit 17.5 al pa 19 če lahko pa sprobaj. v najslabšem primeru je pa ribnalo.
SaLe9 Objavljeno Junij 17, 2011 Opozori Objavljeno Junij 17, 2011 Pozdravljeni, Imam Aprilio sr50 stayl, ki noče vžgati. Motor je normalno delal, nato je stal cca. 2 tedna v garaži. Sedaj, ko sem se hotel peljati pa motor ne vžge. Zamenjal sem svečko na motorju in očistil frgazer vendar kljub temu motor še vedno ne vžge ne na štarter ne na kurblo. Ali ima morda kdo kakšno podobno iskušnjo ali pa kakšen predlog kaj bi lahko bilo? lp
davork17 Objavljeno September 18, 2011 Opozori Objavljeno September 18, 2011 Lep pozdrav! Tudi jaz imam eno vprašanje... jaz imam aprilio SR50 DITECH in je preprosto ne morem več užgati ko obrnem ključ pač pustim da gre INJECTION CECK skozi in nato probam užgati ampak se mi samo lučka prižge tam kot ponavadi za olje ampak noče zakurblat oziroma zalaufat nič se ne zgodi .. prosil bi za pomoč če bi vedel kdo kaj je narobe!... HVALA ZA ODGOVORE! LP
davork17 Objavljeno September 18, 2011 Opozori Objavljeno September 18, 2011 Lep pozdrav! Tudi jaz imam eno vprašanje... jaz imam aprilio SR50 DITECH in je preprosto ne morem več užgati ko obrnem ključ pač pustim da gre INJECTION CECK skozi in nato probam užgati ampak se mi samo lučka prižge tam kot ponavadi za olje ampak noče zakurblat oziroma zalaufat nič se ne zgodi .. prosil bi za pomoč če bi vedel kdo kaj je narobe!... HVALA ZA ODGOVORE! LP
Bremzer Objavljeno September 18, 2011 Opozori Objavljeno September 18, 2011 Lep pozdrav! Tudi jaz imam eno vprašanje... jaz imam aprilio SR50 DITECH in je preprosto ne morem več užgati ko obrnem ključ pač pustim da gre INJECTION CECK skozi in nato probam užgati ampak se mi samo lučka prižge tam kot ponavadi za olje ampak noče zakurblat oziroma zalaufat nič se ne zgodi .. prosil bi za pomoč če bi vedel kdo kaj je narobe!... HVALA ZA ODGOVORE! LP Lahko je več napak:najprej preveri če imaš na ključavnici tok št 50 to je tok za vžgat,ki gre ponavadi pri motorjih na reley za vžig iz releya pa tok naprej na zaganjač.Lahko pa tudi premeriš ali pride na zaganjač +12V takrat,ko obrneš ključ.Po vsej verjetnosti ne pride,ker če bi delal reley bi slišal klik po vsej verjetnosti je zanič rely za vžig ! Če ti pride tok do zaganjača potem je potrebno popravljati zaganjač.Preveri še maso iz akumulatorja na mašino.
runner12 Objavljeno September 20, 2011 Opozori Objavljeno September 20, 2011 ok hvala bom poizkusil če je to mi pošlji na privat naslov pošljem nagrado ni krivo to če boš dal večjo dizo in več zraka premer vplinjača bo še zmeraj 12mm in zraka bo šlo isto naprej Daj fergazer 19mm ali 20 in bo delalo ok. Nagrado pošlji kar na moj naslov drjanez 1
drjanez Objavljeno September 20, 2011 Opozori Objavljeno September 20, 2011 Lep pozdrav! Tudi jaz imam eno vprašanje... jaz imam aprilio SR50 DITECH in je preprosto ne morem več užgati ko obrnem ključ pač pustim da gre INJECTION CECK skozi in nato probam užgati ampak se mi samo lučka prižge tam kot ponavadi za olje ampak noče zakurblat oziroma zalaufat nič se ne zgodi .. prosil bi za pomoč če bi vedel kdo kaj je narobe!... HVALA ZA ODGOVORE! LP Jaooo... to še tvoja mama ve, da je akumulator prazen :yawn:
Kahuna Objavljeno April 15, 2012 Opozori Objavljeno April 15, 2012 Če je ok bi rad odprl kar na novo tole vprašanje, ker je 91 strani res too much, pa tudi ne razumem glih najboljše vsega. Pred dnevi sem kupu rabljenega Ditecha 50 letnik 2001. Motor ima 26000 km in deluje:) Ker je po knjižici zadnji zabeležen servis bil opravljen na 15000 leta 2002, kaj se je dogajalo in opravljalo od tedaj ne vem. Zanima me kako bi se vi lotili preverjanja in urejanja zadeve? še ena stvar me zanima in bi potreboval nasvet. Glede hitrosti ne nič ne moti...sicer bi lahko šel malo boljše ampak ok. Malo me nervira ker v klancu nima nobene moči. Sicer je res da sem komad od 100 kil, ampak v klancu me res bošček vleče 10 na uro...po mojem bi me kakšen kolesar z lahkoto nascal:( Ko dam po gasu takoj potegne in to kar dobro...varjanta kot da bi odprl ventil, pol pa pade na potovalno in ne jebe žive sile. Praktično povsem enako je al držim pol gasa al do konca! Kaj lahko naredim, da bo malo bolj poskočen? Recimo da ne bi glih vlagal 300 evov za predelave;) Hvala za pomoč in nasvete!
Roky994 Objavljeno April 16, 2012 Opozori Objavljeno April 16, 2012 Če je ok bi rad odprl kar na novo tole vprašanje, ker je 91 strani res too much, pa tudi ne razumem glih najboljše vsega. Pred dnevi sem kupu rabljenega Ditecha 50 letnik 2001. Motor ima 26000 km in deluje:) Ker je po knjižici zadnji zabeležen servis bil opravljen na 15000 leta 2002, kaj se je dogajalo in opravljalo od tedaj ne vem. Zanima me kako bi se vi lotili preverjanja in urejanja zadeve? še ena stvar me zanima in bi potreboval nasvet. Glede hitrosti ne nič ne moti...sicer bi lahko šel malo boljše ampak ok. Malo me nervira ker v klancu nima nobene moči. Sicer je res da sem komad od 100 kil, ampak v klancu me res bošček vleče 10 na uro...po mojem bi me kakšen kolesar z lahkoto nascal:( Ko dam po gasu takoj potegne in to kar dobro...varjanta kot da bi odprl ventil, pol pa pade na potovalno in ne jebe žive sile. Praktično povsem enako je al držim pol gasa al do konca! Kaj lahko naredim, da bo malo bolj poskočen? Recimo da ne bi glih vlagal 300 evov za predelave;) Hvala za pomoč in nasvete! Jah naredi tak osnovni servis, oz. daj nekomu, če se ti ne spoznaš. Zamenjaj olje, svečko, tesnila po potrebi in po vsej verjetnosti, ker ne vleče nikamor, bo potrebno zamenjati batne obroče, ali pa kar cel bat. To bi blo bolj ali manj to, glede na to da je Ditech nimaš uplinjača, ki bi ti lahko povzročal težave z napačno mešanico.
drjanez Objavljeno April 16, 2012 Opozori Objavljeno April 16, 2012 Če je ok bi rad odprl kar na novo tole vprašanje, ker je 91 strani res too much, pa tudi ne razumem glih najboljše vsega. Pred dnevi sem kupu rabljenega Ditecha 50 letnik 2001. Motor ima 26000 km in deluje:) Ker je po knjižici zadnji zabeležen servis bil opravljen na 15000 leta 2002, kaj se je dogajalo in opravljalo od tedaj ne vem. Zanima me kako bi se vi lotili preverjanja in urejanja zadeve? še ena stvar me zanima in bi potreboval nasvet. Glede hitrosti ne nič ne moti...sicer bi lahko šel malo boljše ampak ok. Malo me nervira ker v klancu nima nobene moči. Sicer je res da sem komad od 100 kil, ampak v klancu me res bošček vleče 10 na uro...po mojem bi me kakšen kolesar z lahkoto nascal:( Ko dam po gasu takoj potegne in to kar dobro...varjanta kot da bi odprl ventil, pol pa pade na potovalno in ne jebe žive sile. Praktično povsem enako je al držim pol gasa al do konca! Kaj lahko naredim, da bo malo bolj poskočen? Recimo da ne bi glih vlagal 300 evov za predelave;) Hvala za pomoč in nasvete! Če ti iz štarta dobro potegne, potem ne rabiš delati nič od tega kar je napisal predhodnik, ker motor sam ima dovolj moči. Problem je v prenosih in sicer da ti pelje na prenizkih obratih in motor zato ne gre nikamor. Taprva stvar je, da zamenjaj valčke z novimi, tadruga pa je to, da so imeli ditechi probleme z "razklano jermenico" kaj to pomeni nisem imel prilike nikoli videti, vendar se spomnem dveh primerov, ko so prijatelji imeli iste probleme. Obema je serviser rekel, da je bila razklana jermenica. Je pa še ena stvar kako se prepričaš če je to res - najdeš dolgo dolino, kjer se bo motor razvrtel do nekje 70 (+/- 10 km/h) in če bo začel pri tej hitrosti nabirt moč in dobro vlečt, potem je to to.
Kahuna Objavljeno April 17, 2012 Opozori Objavljeno April 17, 2012 No...ditech crknu...na srečo glih pred blokom tko da ni blo treba porivat! Sedaj pa sem prisiljen v servis....kako se lotim?
drjanez Objavljeno April 18, 2012 Opozori Objavljeno April 18, 2012 Naložiš na prikolico, pelješ na servis.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se