Skoči na vsebino

Aprilia SR 50


romans1

Priporočene objave

1. blokada je podložka v variatorju

2. blokada je blokirana elektronika na, mislim da, 7500rpm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugač pa DiTech z originalnim izpuhom odblokiran gre med 75km/h in 80km/h.

DiTech za LeoVince ZX gre isto.

DiTech z Gianellijem NRX gre okrog 85km/h.

Preverjeni podatki. :P :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugač pa DiTech z originalnim izpuhom odblokiran gre med 75km/h in 80km/h.

DiTech za LeoVince ZX gre isto.

DiTech z Gianellijem NRX gre okrog 85km/h.

Preverjeni podatki. :P :P

Pa 2. blokada je odstranjena da gre 85 s NRX-om

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol je za di techa boljši izpuh NRX kot Leo Vince ZX?

Popravljeno . Popravil psihoman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo če je ditech tudi ko je "odblokiran" elektronsko omejen (v prejšnjih postih - po hribu navzdol gre točno 80 in nič več) potem ti niti evo izpuh ne pomaga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jz zdele pišem na avtotriglav, da bi naroču rumeno pa belo vzmet!

drgač je pointless met nrxa gor, ni? ;))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta mehanski regulator nadomesti sicer originalen del ki mu je sila podoben samo cevka ki gre skozi je ozja torej je pretok vecji. ko ti dajo orig. cilinder nazaj sem najdu zraven tudi mehanski regulator. mora biti pa zanimivo imeti malossi e.c.u. in polini regulator hkrati nameščen. Jutri pa dobite rezultate in obcutke:

SR50 DITECH z namescenimi:

-Polini 70 kit z meh. regulatorjem

-MHR MULTIVAR

-MHR complete delta clutch z belo contra spinning vzmetjo

-MHR kevlar belt

v torek bom dal gor pa se prenose:

-Malossi primary gears HTQ z 15/40

Drugace sem bl pa nad variatorjem navdusen, zelo dobri in predvsem enakomerni pospeški, nimam več ''luknje'' pri 60-70, motor mi je prej samo z kitom su 105 po stevcu kar laze sam mislim da je to tm 85, sedaj pa mi gre tam 115-118. Peljal sm se v dolino 125kmh in sploh ne trokira. ker prej mi je predn sem dau multivar pri 110 se delalo kot ne bi imel bencina. zdaj pa je vse kul. dal bom gor se rumeno ali pa mogoce rdeco kontra spinning. Ker bojo prenosi dali končno in rabim bolše pospeške. Tko da ce mi gre realnih 95-98 je to super. Po ovinkih in splošnem pa se drzi okrog 100 kmh. kar je v primerjavi s prej 85-90 po speedometru enkratno. Jutri pa se zobniki.

LP Vantage

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vzmet kusta 2000 Sit. glede izpuha pa mislm da ima ZX bolse pospeske, gianelli pa ti da malenkost končne sam men ma ZX veliko bolsi zvok. Drgac pa dobijo zadnji teden v maju MHR izpuhe pri Avto triglav. tko da bom kupil MHR, takrat dobite rezultate. Bo pa okrog 50 jurjev so mi rekli danes. Leovince kusta 37, ZX pa 33. Glede na to da bom dal v bliznji prihodnisti gor Malossi kit, je MHR najboljsa izbira.

Sedaj pa imam stock izpuh.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ok zdj sm jst na tisti točki k se mi zdi da je to da skutrju odstranš blokado glih mau premau! In sm mau razmišlu kva bi spremenu (pa ne zunanjosti)! Je pa en problemček-mam DITECHa in so razni 70cc kiti (pre)dragi! Pa me zanima kva vi mislte a naj kej predelam sploh pa če že kva naj dam noter? Mislu sm da bi kakšen variator kupu pa avspuh da bi se mau pospeški (navor) zvišal! A bo to kj pomagal? Sej končna mi je še kar vredu (realno okol 70, po števcu 80 km/h B) :) ) pa itak pravjo da se z 70cc kitom končna preveč ne spremeni preveč da je sam navor (velik) večji! Prosm za pomoč k res nevem kva bi pa vem da ste experti tko da svetujte!! ;) Aja pa še to v mislih mam Multivar od Malossija pa auspuh od Leovincija (zx al pa rr)!!

Popravljeno . Popravil mjemec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo je reko da se končna z 70ccm ne spremeni??? :D :D

Morš dat variomat z večjim premerom in primarne zobnike malossijeve

Pa bo končna takoj tu.

Glede izpuha: NRX je za DiTech 50ccm super, dobiš pospešek, končno.

LeoVince ZX pa ti da pospešek, končne pa čist nix.

LeoVince RR je pa popolnoma ista stvar kot ZX, samo da je dušilec malo večji in zgleda bol hud.

Tako pravijo na Lindempa. :)

PS: pri 50ccm se ti variomata ne splača kupovat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja a si 100% za NRXa da nebom pol kej kupu kar ni dobr zato k vem da eni bolj hvaljo NRXa drugi pa ZX/RR! Zakaj pa mi nebi variator nč pomagu? A ni tko da ti z variatorjem zgine lukna u pospeških :? ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa še to! NRXa sploh ni več-zdj sta reverse pa extra!! In kateri je boljši?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

variomat + auspuh te prideta tm...60čukov

rezultat...ma...majhen :unsure:

kit polini te pride 45 + 10-15k za nastavitve (feder,valjčki,federce) in da ti ga vgradijo

rezultat...ma bi se moglo poznat, se ti zdi?

naj bi bil reverse boljši, praši na avto triglav so pooblaščeni za giannelli :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Polini za ditecha 45k ? :blink: :blink: Aja? To pa nism vedu! Ja sam a ni to neki mehaničen regulator pa to? Sej ti maš NRXa an? A pride tale reverse tud to dolg uzadi pr gumi k tvoj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj zdj pa res nevem več kva bi-pr kitu mi gre a živse k je treba zravn še pouhn stvari menjat, pr avspuhu mi pa gre na živce to da jih je tolk velik in vsak ti enga druzga svetuje!

Zdj pa neki razjasnmo prosm! Vi mi svetujete:

-kit (z dodatki-je treba tud avspuh menjat pa tud variomat je dobr kupt) = +100k SIT

-samo avspuh (pa še napište katerga) = okrog 40k SIT

-avspuh+vario. = okrog 60k SIT

:cry: :? :? :?

Kva naj zdej? Jst bi rad sam boljše pospeške brez lukenj pa mogoče minimalno večjo hitrost (ampak res minimalno)!!! Za kit itak sploh dnara nimam (če bi ga meu bi ga že kupu) sam zdj nevem kva se mi bolj splača!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj zdj pa res nevem več kva bi-pr kitu mi gre a živse k je treba zravn še pouhn stvari menjat, pr avspuhu mi pa gre na živce to da jih je tolk velik in vsak ti enga druzga svetuje!

Zdj pa neki razjasnmo prosm! Vi mi svetujete:

-kit (z dodatki-je treba tud avspuh menjat pa tud variomat je dobr kupt) = +100k SIT

-samo avspuh (pa še napište katerga) = okrog 40k SIT

-avspuh+vario. = okrog 60k SIT

:cry: :? :? :?

Kva naj zdej? Jst bi rad sam boljše pospeške brez lukenj pa mogoče minimalno večjo hitrost (ampak res minimalno)!!! Za kit itak sploh dnara nimam (če bi ga meu bi ga že kupu) sam zdj nevem kva se mi bolj splača!!

Če hočeš met boljše pospeške, brez lukn ter minimalno večjo končno, kupi samo kit in je to to .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sam to gre PREVEČ dnarja! Sej je res da je kit sam 45k SIT sam je pol isto treba kupt avspuh, športn filtr... Pol pa na konc pogledaš kolk keša je šlo te pa sam glava začne bolet (za ditecha da vse dela tko k more minimalno ene 120k SITpomoje)!! Kva je najcnejša varianta da vse dela tko k more pa da so pospeški boljši? Avspuh?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej, prašaj po forumih, zakaj večina aprili deluje dolgooo z istim originalnim auspuhom; ker ko ga enkrat odblokiraš, deluje skoraj tako dobro kot kakšen giannelli in leovinči

če ne druzga, majo aprilije vsaj auspuhe dobre

kit pa ne povleče nobene druge stvari sabo kot uno kaj sem ti gor napisau (fedra,federci,valjčki)

kupi samo kit, daj nekomu da ti to lepo naštima, bodo pospeški dobri pa končna bo mal večja zarad tega k boš dal lahk težje valjčke notr

tist auspuh pa variomat....ah kolk ti bosta mal dala...jz bi ti dal recimo 5% boljši pospeški pa 2% večja končna...dnarja bo pa glih tulk če ne celo še več kot pa za kit 70

aja polini 70 pride z mehanskim regulatorjem, katerega namestiš namesto pokrova na tisti pumpici k jo mamo v motorju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pol če dam samo kit notr mi ni treba menjat avspuha, variomata... Samo kit in nč druzga (dobr potrošn material-valjčki... )? Nobene sklopke, prenosov ipd.? Zato ker če je res samo kit pol bi še šlo, čim je pa treba še kej pa zmanjka €!!

Popravljeno . Popravil mjemec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pol če dam samo kit notr mi ni treba menjat avspuha, variomata... Samo kit in nč druzga (dobr potrošn material-valjčki... )? Nobene sklopke, prenosov ipd.? Zato ker če je res samo kit pol bi še šlo, čim je pa treba še kej pa zmanjka €!!

To kar si zgoraj napisal da si želiš, to boš dobil ŽE SAMO s kitom.

To da MOREŠ še zamenajt prenose, vario sploh ni nujno. Sploh pa vario se menja če ŽE IMAŠ predhodno podaljšane prenose, da ni več luknje v pospeševanju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebediah pa kje si ti pobral da kit pride 45?? To je v Italiji. V slo pri Lindempi pride 55.

mjemec: Ti rabiš samo Gianelli izpuh in nastavlene valjčke in fedrce. Bo potegno bol, pa več bo šel.

Verjemi mi, ker mam jaz ZXa gor, pa nisem čist nič zadovoljen.

PS: Jaz sem Multivara kupil, ker sem hotel pripravo na kit, ki pa pride zdaj v maju. Da ne bo kdo mislo da je res tak super variomat na 50ccm kupuvat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men so nazadnje pisali 48 :?

ne vem no...jz vem da če ne bi meu gor giannellija že ko sem kupu ga ne bi dajal..raje kit... O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej pa dost! :)

Pri LINDE MPA velja do konca maja:

1. POLINI 70 ccm za Aprilia Di-Tech + Leo Vince HM ZX = 74.000 SIT z DDV

2. Vsak, ki kupi gornji komplet dobi podaljšane prenose za 17.000 SIT z DDV

3. Vsak, ki kupi komplet pod točko 1. dobi SPEED CONTROL za 14.800 SIT z DDV

4. Vsak, ki kupi komplet pod točko 1. dobi SPEED CLUTCH 2G za 18.900 SIT z DDV

5. Stroški dostave za KIT + IZPUH so vključeni v ceno.

A je to dovolj dobra ponudba?

Lep pozdrav

Duke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ka ti si z lindempe ušu?

;)

ne dam 74k za ta shit...

no way :wacko:

daš lepo 50k za kit pa je kul!!!!!!!!!!!!!!!!!

če maš pa slučajn kdaj gnarja preveč kupiš še variomat in si končal pri predelavi ditecha...vsaj pri taki da se kej pozna

čeprov jz upam da bom šel polet kej delat, pa si kupu airsala + dellortov frgazar za diteche, sm upam da ga bodo delal tut za morini motorje, ne samo za piaggio :yea2:

it the beginning of the new era :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!