mjemec Objavljeno Avgust 8, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2004 Sej ta kit bo ziher močnejši k sta polini pa malossi sam mene mau kvaliteta skrbi!!! Pa ta naj bi biu alu an?
denZ Objavljeno Avgust 9, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2004 Sej ta kit bo ziher močnejši k sta polini pa malossi sam mene mau kvaliteta skrbi!!! Pa ta naj bi biu alu an? T6 je alu ja
zazy Objavljeno Avgust 10, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2004 Hja poznamo se ker tut dost kupujemo pa se sosed nam je! :yea2: :yea2: :yea2:
M|t3k Objavljeno Avgust 10, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2004 ahzo :) te pa tak razumljivo :D Samo ne vem, če bo ta kombinacija kita res tolko boljša od polinija in malossija... :hmm: :hmm: :( :(
_OKI_ Objavljeno Avgust 10, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2004 Na papirju ma verjetno tudi T6 okrog 10-13 KM. Možno da bo bolj močn od polinija, samo do zdaj je še vsak airsal imel probleme z vzdržljivostjo
_Roba_ Objavljeno Avgust 10, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2004 Na papirju ma verjetno tudi T6 okrog 10-13 KM. Možno da bo bolj močn od polinija, samo do zdaj je še vsak airsal imel probleme z vzdržljivostjo Res je ne poznam enega ki je kupil Airsala da je bil zadovoljen z njim mogoce enih par ostalo pa :SS :cry: :doze:
dj_runner Objavljeno Avgust 10, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2004 ja vredn je tolko kolko stane <_<
Ciko Objavljeno Avgust 10, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2004 uhm, si že kdaj slišal rek: nisem tak bogat da bi si lahko privoščo kupovat poceni robo :) nauk je:D : rajše kupit kvaliteto pa dat malo več, koda vsake tolko morš novo kupit pa kupiš nekvalitetno, maš skozi zajebancijo, ko bi lahko z kvalitetnim se lepo veozo pa na koncu bi še majn prišlo ker bi delalo :) :D
mjemec Objavljeno Avgust 10, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2004 Jst tud tko mislm!! .) Rajš kupm polini al pa malossi in tud če mam konja al pa dva manj vsaj vem (al pa sm bolj siguren) da mi tolk pa tolk cajta ne bo treba kej preveč servisirat... )!!
M|t3k Objavljeno Avgust 10, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2004 Jah... vsaj upaš lahko, da je najdražje vedno najboljše... :( :angry:
dj_runner Objavljeno Avgust 11, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2004 ja lahko da kupis MHR pa bo ribno prej kot airsal pac kak naletis :D
duke Objavljeno Avgust 12, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2004 Zdle moj kolega dobi za DiTech-a elektniko(malossi) avspuh(tecnigas RS70) filter(doppler) in prototip cilinder Airsal T6 ko mu ga bo zrihtal scooterkit, drugace ga sploh nemores dobit! Porocam ko zmontira vse notr kak bo slo! Aja cilinder že ma konec avgusta pa dobi še kapo iz španije iz tovarne! Fantje, lepo prosim malo bremze stisnite! DI-TECH motorji in deli VALJ-BAT-GLAVA-VBRIZG se ne dajo kombinirati tako kot lego kocke ali tako kot deli za Piaggio/Gilera. Pred časom se mi je nekdo javil in NUJNO rabil Polinijevo Di-tech glavo kot rezervni del. NUJNO. Sem ga vseeno malo potipal kje ga žuli in je povedal, da to rabi za Airsal valj. Pa ne me hecat. To NE DELA iz enega preprostega vzroka: ker so deli narejeni da delajo skupaj, v kompletu. Če vzameš Polinijev Di-Tech 70 kit, ki ne rabi elektronike, dobiš zraven točna navodila katere originalne Di-Tech dele moraš zamenjati s Polinijevimi. Če potem še malo "friziraš" valj, "popravljaš" kanale itd, potem podreš vse nastavitve. Nič več ne paše. Naenkrat je premalo ali preveč goriva in motor ne gre več. Tudi ne moreš vzeti Malossijevega kita in potem namesto elektronike montirati Polinijev Injection. NE DELA! Vnaprej vam povem: škoda vašega denarja in živcev. Kupite komplet, za katerega vam je vsaj NEKAJ ljudi reklo da dela, da se zanj dobijo rezervni deli v dnevu ali dveh, pa bo mir. Najdražji je tisti motor s katerim se ne moreš voziti! howgh
mjemec Objavljeno Avgust 12, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2004 Emm zdj sm od enga tipa k dela v nemčiji tele gameboy tuninge zvedu da je to čist ista stvar kot pri nas tole k nrdijo na avto triglavu! Napisu mi je tole Hi, first sorry for my very bad english^^! Yes, your dealer is right.Its the same, i only remove the blockade in the ECU, it brings a lot with 70ccm Polini, 10kmh and you have a better "Durchzug" and "Anzug", sorry i dont now the English word.... It brings you Power with 70ccm Polini...,simply! Tko da jst mislm se splača! Vsaj za polinijev kit!! Pa tud to k je duke reku da se naj nebi smelo spreminjati mašine to se tle pri "gameboy tuningu" ne naredi! Zato ker tle je ubistvu tko k takrat k daš blokado ven iz variomata! Vse kar je drugač je to da se motor vrti na več obratih in s tem zgleda doseže mau večjo moč! Stane pa pr njih 20€ kar je skor isto ko pr nas! ;)
M|t3k Objavljeno Avgust 12, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2004 Ja sej... a logično, da če maš Polini kit daš blokado tut ven (oziroma že prej)??? Al bomo tunirali zablokirane skuterje? :lol1:
mjemec Objavljeno Avgust 12, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2004 Ja kva pa zdj spet bluziš? A me spet nisi kej zastopu? :huh: :grrr :wacko:
M|t3k Objavljeno Avgust 12, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2004 Rekel si, da priporočaš odblokiranje ECU-ja pri menjavi cilinder kita. Po 20 branjih se mi ni posvetlo nič drugega kaj bi lahko ti mislil... valda da boš tuniral odblokiran skuter.. al se samo meni zdi to čudno :) S tem kok jaz vem ti obogati mešanco in odpre do 10500rpm. Ne vem kaj bi ti Polini z zablokiranimi 7500rpm.
mjemec Objavljeno Avgust 12, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2004 Ja sej to sm hotu povedat da je ta gameboy tuning skor treba nrdit če hočeš da skuter k ma notr kit kam gre!! Sam ti si zadnč neki govoru kao da to kar nrdijo pr nas ni isto k gameboy tuning oziroma da se to ne splača kej preveč!! In jst sm zdj sam hotu povedat da nisi meu čist prav pa da se splača!!! ;) No pa sej ni važno uglavnem jst vem da bom to dau nrdit!! :)
M|t3k Objavljeno Avgust 12, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2004 ne ne ne. Na tujih straneh dost pubecov govori kao o gameboy-tuningu. Kar je isto kot mi rečemo pr nas odblokiranje :) Samo da oni mislijo da tunirajo s tem :) Odblokirano pa valda da more bit. Jaz sem samo reko, da se ne splača REDNO nadgrajevat ECU (remapping), ker ni vredno 5 jurjev... 1. pa seveda more bit iz razlogov odblokiranja. OK, problem solved :)
_Roba_ Objavljeno Avgust 13, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2004 dobiš zraven točna navodila katere originalne Di-Tech dele moraš zamenjati s Polinijevimi. Navodila ze dobis ni pa not narisano kako in kje je treba kaj menjat....Narisana je samo spodnja salcka od modula kako pride kaj skupaj(Kateri majn sraufajo jim ni nic jasno),potem en tisti modul ki ni od Aprilie mogoce od Pure Jeta,vzrizg sprednji in dve okrogli gumjasti tesnili.Pa ne zdaj rect da ni res to ker mam navodila na mizi...
Kosho Objavljeno Avgust 13, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2004 Se splača kupt LeoVince ZX za di techa?
duke Objavljeno Avgust 13, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2004 ROBA! Katera navodila pa imaš? :hmm: Tista, ki jih jaz gledam imajo na risbi A naslikane dele vbrizga, ki je pritrjen na glavo, na sliki 1 je sistem napajanja, na sliki 2 je injektor in na sliki 3 so tesnila. Imaš pa prav, ko praviš, da sistem napajanja ni od Di-tech, ker so navodila za orbitalni sistem vbrizga, ki ga uporabljajo Aprilia, Piaggio in Peugeot in so zato nekateri deli malo drugačni kot na sliki. lp Duke
duke Objavljeno Avgust 13, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2004 Se splača kupt LeoVince ZX za di techa? Seveda se splača! In to zaradi naslednjih nespornih razlogov: 1. Izgled motorja je bistveno drugačen 2. Zmogljivosti motorja so bistveno boljše 3. Izpuh je homologiran 4. Če kupiš ZX-a boš prodajalcu naredil dobro delo, on pa tebi, ker boš zadovoljen :) LP uke
Kosho Objavljeno Avgust 13, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2004 dobr, ker grem jutr u trst, kuk je kej cena u trstu?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se