micho Objavljeno Junij 19, 2005 Opozori Objavljeno Junij 19, 2005 jaz mam samo dobre izkušnje z aprilia servisom v mariboru vse takoj dobiš pa za vse se da zmenit pa res so cari
mjemec Objavljeno Junij 19, 2005 Opozori Objavljeno Junij 19, 2005 Jst z Vombergerjem v Kranju tud še kar dobre izkušnje čeprav govorijo dost slabih stvari o njemu...
mrbrdo Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 mene pa zanima če je pol k daš blokade vn še vedno kej razlike v porabi goriva v primerjavi z ostalimi odblokiranimi skuterji k nimajo el. vbrizga? ker se mi zdi da sem njekje zasledil da ima potem kar isto porabo kot ostali.. je to res? hvala,lp
Jasmin Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 mene pa zanima če je pol k daš blokade vn še vedno kej razlike v porabi goriva v primerjavi z ostalimi odblokiranimi skuterji k nimajo el. vbrizga? ker se mi zdi da sem njekje zasledil da ima potem kar isto porabo kot ostali.. je to res? hvala,lp ← caw men je po odblokiranju porabla cca 2,5 l / kar je blo malenkost več kokr z blokadami. zdej sm jo mev spet na servisu kjer naj bi zdej to spet zrihtal da bi bla poraba normalna. čeprov na netu sm jst brav da bi moru s tem motorjem narest do 300 km z enim tankom sam to men ne uspeva? a komu od vas mogoce? vam sporocim k bo treba spet tankat, ker me zdej res zanima če so kj nardil na servisu. lp jasmin
micho Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 meni uspeva do 200 do rezerve če da lučka začne svetit nekje 250 potem pa se še da naret 50 km. tak da bi se dalo.rezerva je nekje 2l malo več mogoče
MrSLapm3 Objavljeno Julij 12, 2005 Opozori Objavljeno Julij 12, 2005 Mene pa zanima če se da 125 srko kako registrirat pod 50 cmm? al ni nobene možnosti? lp
Jasmin Objavljeno Julij 12, 2005 Opozori Objavljeno Julij 12, 2005 caw men je po odblokiranju porabla cca 2,5 l / kar je blo malenkost več kokr z blokadami. zdej sm jo mev spet na servisu kjer naj bi zdej to spet zrihtal da bi bla poraba normalna. čeprov na netu sm jst brav da bi moru s tem motorjem narest do 300 km z enim tankom sam to men ne uspeva? a komu od vas mogoce? vam sporocim k bo treba spet tankat, ker me zdej res zanima če so kj nardil na servisu. lp jasmin ← no dubu sm jo s servisa in poraba ni nič manjša. no sej 2,6l - 2,7l/100 km tud ni tok velik :) lp
mmiihhaa Objavljeno Julij 30, 2005 Opozori Objavljeno Julij 30, 2005 kdo v sloveniji pa dela polini kite al pa malossi????? prosim za telefonsko od firme!
B-O-S Objavljeno Julij 30, 2005 Opozori Objavljeno Julij 30, 2005 Prodajajo pa jih v moto oz. skuter trgovinah po skoraj vsej sloveniji......... sam naročit morš. LP
B-O-S Objavljeno Avgust 1, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2005 Stane preveč glede na to kake preformance ima kit.Polini se mi zdi da je okrog 45.000 sit, malossi pa tam nekje 70.000 sit.Sam brezveze to.....
ScootFreaK Objavljeno Avgust 1, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2005 Stane preveč glede na to kake preformance ima kit.Polini se mi zdi da je okrog 45.000 sit, malossi pa tam nekje 70.000 sit.Sam brezveze to..... ← Se popolnoma strinjam z B-O-S-om, ker vem kaki tuning je bil z njegovim ditechom :SS :SS :SS Kolko xxx.xxx sit je slo gor, slo pa nikam, al pa slo kakih par dni :BUA:, ker kolko sit je slo tja bi kaki zip ze leto po luftu za tak dnar :D Bzv da kak kit kupujes ker so dragi in neucinkoviti, ditech tuning sux :fight2: :BUA: <_<
.~''MaT''~. Objavljeno Avgust 2, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2005 No prvo kot prvo LP no zdaj pa me zanima.. kaj bi pridobil, če bi dal na DiTecha letnik 2004 gor ZX-a?? :) Pa kaj bi še mogel naret da bi lahko največ istisnil iz njega?? seveda bres kita :)
ThePunisher90 Objavljeno September 11, 2005 Opozori Objavljeno September 11, 2005 Mam Sr50 Di-tech. Glede tiste lučke na armaturki. Ko dam kontakt neki dela (neki se lsiši) in pol neha. Lučka še kr naprej gori. Je kaj narobe ? Kak je pri vam ? Ko se nič več ne sliši da dela, potem užgem skuterja. Še glede blokade. Kje je še ena blokada ? Skuter mi leti 80 bilokje (po ravnini alpa dol po največjem klancu), torej more bit še ena blokada. Kje je ? hvala
micho Objavljeno September 11, 2005 Opozori Objavljeno September 11, 2005 ja to maš elektronsko blokado odvzemejo pa ti jo na aprilija servisu
ThePunisher90 Objavljeno September 12, 2005 Opozori Objavljeno September 12, 2005 Kaj pa glede tiste lučke ?
mjemec Objavljeno September 12, 2005 Opozori Objavljeno September 12, 2005 Če sveti lučka dokler ne užgeš motorja pa pol k motor užgeš ugasne in 0 ne utripa al pa kj je to čist normalno ;) Glede elektronske blokade.. Ne splača se dajat 5k SIT al kolk že da ti bo šlo tistih par km/h več. Rajš mej ta dnar za bencin. Od ditecha pač ne morš pričakovat nevem kakšne hitrosti. Gre tolk ko ostali skuterji pa nič več. No po predelavi to seveda ne velja več. Če pa kdo pravi da mu gre odblokiran skuter brez predelav več ko ene 85 km/h mu gotovo samo števc tolk več laže..
ThePunisher90 Objavljeno September 12, 2005 Opozori Objavljeno September 12, 2005 Ko užgem se tista lučka lepo ugasne :OK: torej je ok... :kva2:
ThePunisher90 Objavljeno September 12, 2005 Opozori Objavljeno September 12, 2005 Še neki. Di-tech potegne do 50 ok. od 50 do 65 pa ga nekak zmanjka (nima neke moči, oz. sploh ne vleče vredu). Enkrat sm opazu ko sm pelu ene 55 v breg ni vleklo, ker ni vleklo se je hitrost spustila na ene 45 in pol je kr potegnu, kot bi menju :? A ma aprilia sr50 di-tech dve prestavi ? Drgače naprej pol od 65 do 80 tut potegne ok. Sam moti me tista lukna vmes ko ne vleče. Kaj se da nardit da bo skos vleklo, da ne bo tiste lukne med 50 in 65 ?
italjet maniac Objavljeno September 13, 2005 Opozori Objavljeno September 13, 2005 to je stvar nastavitev ce mas nastavljeno tako kot treba ne bos mel lukne .) Dokler pa bos mislil da ima skuter 2 prestavi pa se sploh ne sprasuj kaj je narobe ampak kr lepo pelji na servis .) :fredy:
ThePunisher90 Objavljeno September 13, 2005 Opozori Objavljeno September 13, 2005 Jas nimam pojma o valjčkih. Nimam pojma kak zgledajo, kolko stanejo za kake morm menjat, kje se dobijo... Prosim malo mi razložite vse to. Za lego valjčkov mislim da vem (variator ?)...
italjet maniac Objavljeno September 13, 2005 Opozori Objavljeno September 13, 2005 (popravljeno) Torej predvidevam da si ze kupil odblokiran skuter....valjcki so v variatorju ki je namescen pod pokrovm na katerem je nozni zaganjac, ta pokrov das dol spredaj oziroma na levi strani ko bos odsranil pokrov bos videl variator, ki ga bo treba razstavit, ce bos hotel videt valjcke oz. jih menjal...ce bos to prvic delal potem ti svetujem da ti nekdo pomaga ki ima z tem ze izkusnje .) Popravljeno September 13, 2005. Popravil italjet maniac
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se