Red Arrow Objavljeno Maj 16, 2006 Deli Objavljeno Maj 16, 2006 Za di techa je potrebno kupit posebn auspuh ? Lahko daste linke kje v sloveniji se da naročit auspuhe za diteche in keri bi to bli ? Zdej me še zanima neki. Za končno me bk, gre se mi predvsem za pospeške. Mam sam še elektronsko blokado noter, tak da mi leti do 80 (70 po bregu navzgor), zdej me zanima če bojo pospeški kljub temu boljši, če dam kak drugi avspuh ? NE! Škoda denarja za auspuh, ker se ti na pospeških ne bo poznalo, na končni pa še manj... Kupi si raje Malossi Kit, kjer dobiš zraven nov čip in nimaš več blokade, če pa nimaš 72 000 za ta kit, si pa nabavi Polinijevga 70cc, kjer ne dobiš čipa ampak je baje suprca cilindr... mislm d je okol 45 čukov... Škoda denarja metat za auspuh, ker ti ne bo pomagal, ker določeni auspuhi začnejo delovat šele pri določenimi obrati, zarad resonance... tvoj skutr ima največ 8000 obratov... :) z športnim čipom pa 10 000 ... 2000 obratov se fejst pozna + 70cc... :D .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Maj 16, 2006 Deli Objavljeno Maj 16, 2006 če pa hočeš samo čip...ga mam jst, za 10k je tvoj, nov je okoli 35k se mi zdi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jasmin Objavljeno Maj 16, 2006 Deli Objavljeno Maj 16, 2006 ... tvoj skutr ima največ 8000 obratov... :) z športnim čipom pa 10 000 ... 2000 obratov se fejst pozna + 70cc... :D .) a si zihr da jih ma max 8k? men na obratomeru kaže mal več, mam pa apr sr50 r factory zvrti se mi pa na cca 9k če se ne motm lp jasmin Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
micho Objavljeno Maj 16, 2006 Deli Objavljeno Maj 16, 2006 red arow ne kar na pamet, prvo probaj te pa govori... nvm kaj je za tebe športni čip vsak ditech - factory ki ima odvzeto el.blokado pride do 10.000k obratov seveda je odvisno od valčkov če pride prej al kasneje, čez 10.000k pa ne prideš pa da je nvm razen če imaš malossi čip...izpuh pa ti da pospeške in končno, seveda pa ti ne bo dal če imaš še el.blokado... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cilindr Objavljeno Maj 17, 2006 Deli Objavljeno Maj 17, 2006 a na sr 50 (1998) se mi splaca menjat cip??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
blindek Objavljeno Maj 17, 2006 Deli Objavljeno Maj 17, 2006 cip? to so te že poznali :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cilindr Objavljeno Maj 17, 2006 Deli Objavljeno Maj 17, 2006 dzabe govort -->nam menju itak nasledn let 125 ccm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno Maj 17, 2006 Deli Objavljeno Maj 17, 2006 (popravljeno) red arow ne kar na pamet, prvo probaj te pa govori... nvm kaj je za tebe športni čip vsak ditech - factory ki ima odvzeto el.blokado pride do 10.000k obratov seveda je odvisno od valčkov če pride prej al kasneje, čez 10.000k pa ne prideš pa da je nvm razen če imaš malossi čip...izpuh pa ti da pospeške in končno, seveda pa ti ne bo dal če imaš še el.blokado... Kolega, sj si faca in pameten, vendar ne preveč... Veš, jst imam na purejetu malossi čip. (purejet in ditech imata enak vbrizg). Zelo sem se pozanimal za to in poštudiral stvar. Vse kar je tukaj pomembno je vbrizg... Vbrizg je sistema Orbital, ki ne more dohajati motorja pri večjih obratih kot pri max. 9 550 mogoče celo 10 000. :doze: Lej... Pr 2T motorju mora sistem vbrizgavanja delovat 2x hitreje kot ekvivalenten sistem na 4T motorju zaradi 2x večjega števila vbrizgov na časovno enoto (torej pr 2T pomeni 9.500 obratov ekvivalent 19.000 obratov pri 4T, o F1 sistemih pa ne bi tuki bluzu. :) Če upoštevam trenutno najboljše volumetrične izkoristke na 2T motorjih, bi blo teoretično dosegljivih okoli 18 KM z izredno veliko sesalno loputo (30 mm+). Za obrate nad cca. 12.000 potrebuješ vžig z notranjim rotorjem :huh: ... agregati Piaggio imajo namreč zelo velik premer vztrajnika, ki se pri višjih obratih z veseljem razleti (Minarelli agregati so manj občutljivi). Natančnost iskre pr teh obratih je prav tko nezadostna, ker ima serijski vžig premajhno št. krožno razvrščenih tuljav. Kapiš? :closedeyes: Valjčki in fedri in sklopke in variomati ti ne pridejo nič prav trenutno, ko vse to nardiš, kar je zgoraj opisano, potem se ti pa splača zajebavat s tem stvarem... Jst se bom začel jutr, ker pride motor iz testerja, tm mu bom navil obrate za okol 1500 - 2000 več. Glede original obratov nwem, kokr jst vem se purejet ne vrti več kot max. 8500, kokr sm pa slišu pa še manj... Aprilia je lahko da priredila factory model s kakšnimi malimi modifikacijami, mogoče ima večjo sesalno loputo (že milimetri se opazijo) al pa drugačne lamele oz. postavitev le teh in tko dalje, mogoče je stabilizator tlaka povečan... vse to se da na purejetu in ditechu spedenat, ampak po pameti, to je tko k frgazar nastavt, sam da je malenkost težje... :) Popravljeno Maj 17, 2006. Popravil Red Arrow Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
B-O-S Objavljeno Maj 17, 2006 Deli Objavljeno Maj 17, 2006 Em ti misliš dobiti 18 hp z ditechom? :blink: Pa valjčki brez skrbi skrbijo za obrate. :blush: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno Maj 17, 2006 Deli Objavljeno Maj 17, 2006 (popravljeno) Em ti misliš dobiti 18 hp z ditechom? :blink: Pa valjčki brez skrbi skrbijo za obrate. :blush: Ne, ne skrbijo za obrate... Skrbijo samo za pospeške do določenih obratov... :) Da, z ditechom se da napravit 18 hp... Ampak nism reku, da bom jst to naredu, ker je tukaj veliko investicije... Drgač bi pa tak motor letel več kot 20 hp frgazar in še manj bi žrl in manj bi bilo zajebancije... Sm brau na Malossi strani, da se bo 70cc skuter kategorija čez največ 5 let selila na vbrizg...zdj to ni nujn, da bo v sloveniji...mende v Italiji na DP oz. Prvenstvu ki ga organizira Malossi... Popravljeno Maj 17, 2006. Popravil Red Arrow Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
B-O-S Objavljeno Maj 17, 2006 Deli Objavljeno Maj 17, 2006 Ja no da se voziš v določenih obratih.Če nebi mel valjčkov nebi mogo prit do določenih obratov. Pa če maš vse možno not .) Tak sn mislo .) A te sn za.ebo s tuningom par let :( Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
blindek Objavljeno Maj 17, 2006 Deli Objavljeno Maj 17, 2006 da ne gre ditech prek 10k obratov?kje vi živite...bom ob prvi priložnosti posnel od kolega ditecha... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno Maj 17, 2006 Deli Objavljeno Maj 17, 2006 da ne gre ditech prek 10k obratov?kje vi živite...bom ob prvi priložnosti posnel od kolega ditecha... nisem reku, da ne gre ampak originalno nastavljen sistem za vbrizgovanje ne more vbrizgvat nad 10 000 obrati... da se s povečanim tlakom in večjo sesalno loputo, če pa posnameš ditecha, ki gre preko 10 000 obratov, ti dam na srečanju za dva pira... ;) Sm glej, da bo res ditech... :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
micho Objavljeno Maj 17, 2006 Deli Objavljeno Maj 17, 2006 blindek pa B-O-S pustita ga saj vidiš da v enem post-u napiše tak v drugem tak.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno Maj 17, 2006 Deli Objavljeno Maj 17, 2006 blindek pa B-O-S pustita ga saj vidiš da v enem post-u napiše tak v drugem tak.. imaš dokaz za to svoje neizmerno neumno domnevo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
denZ Objavljeno Maj 17, 2006 Deli Objavljeno Maj 17, 2006 blindek zgleda da bo trebalo karbekovo srko posneti ja :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno Maj 17, 2006 Deli Objavljeno Maj 17, 2006 blindek zgleda da bo trebalo karbekovo srko posneti ja :D dokler ne vidim, ne verjamem, sicer grem pa jst jutri s purejetom na tester in si odprem obrate, pa lahko sam poročam, koliko gre lahko original Orbital največ... :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ThePunisher Objavljeno Maj 19, 2006 Deli Objavljeno Maj 19, 2006 NE! Škoda denarja za auspuh, ker se ti na pospeških ne bo poznalo, na končni pa še manj... Kupi si raje Malossi Kit, kjer dobiš zraven nov čip in nimaš več blokade, če pa nimaš 72 000 za ta kit, si pa nabavi Polinijevga 70cc, kjer ne dobiš čipa ampak je baje suprca cilindr... mislm d je okol 45 čukov... Škoda denarja metat za auspuh, ker ti ne bo pomagal, ker določeni auspuhi začnejo delovat šele pri določenimi obrati, zarad resonance... tvoj skutr ima največ 8000 obratov... :) z športnim čipom pa 10 000 ... 2000 obratov se fejst pozna + 70cc... :D .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Maj 19, 2006 Deli Objavljeno Maj 19, 2006 Jas bi kupu kr polinija. Pol ko menjam cilinder, pol ga morm useno pelat da mi ga odklenejo ? In glede tega čipa: če dam noter čip(športni), pol ga morm useno pelat odklenit ? hvala za odg Lahko napišete celo ime kita 70ccm od polinija za 45k al kolko je ? Pa kake linke lahko tut date. če hočš samo čip...ga mam jst od malosija za 70cc, ker ga zraven polinija ne dobiš če rabiš PM ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ThePunisher Objavljeno Maj 19, 2006 Deli Objavljeno Maj 19, 2006 Preveri ZS. Zakaj skuter bol potegne ko je hladn, kot pa pol ko je bol topl ? :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Maj 19, 2006 Deli Objavljeno Maj 19, 2006 Preveri ZS. Zakaj skuter bol potegne ko je hladn, kot pa pol ko je bol topl ? :? heh to je tut meni ditech delu :D zameni valčke pa povratno vzmet, pa valčke namaži z vazelinom preden jih daš not, in posodico tudi lahk Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ThePunisher Objavljeno Maj 20, 2006 Deli Objavljeno Maj 20, 2006 ok zdej mi pa povej a je posodica tisto kam daš noter valčke ? In kaj je povratna vzmet ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Maj 20, 2006 Deli Objavljeno Maj 20, 2006 ok zdej mi pa povej a je posodica tisto kam daš noter valčke ? In kaj je povratna vzmet ? ja tistemu se reče variomat, ko ima 6 predalčkov da daš valjčke not povratna vzmet pa je zadaj za sklopko, dol moraš vzeti zvonec (zvonec najprej vidiš) potem pa še sklopko, samo pazi da je ne dobiš v glavo :D potem pa lahko zamenjaš povratno vzmet Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ThePunisher Objavljeno Maj 20, 2006 Deli Objavljeno Maj 20, 2006 Kje bi lahko kupil valjčke in povratno vzmet ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Maj 20, 2006 Deli Objavljeno Maj 20, 2006 ja tam kjer voziš motor na servis, drugače pa aprilia maribor, ti pošljejo v enem dnevu domov po pošti Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se