marex Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 lp, mene p zanima kak nj kj predelam aprilio SR R zj mi je sla naivec 58 z blokadam in jih drem ju3 dt wn :whistle: zj me p zanima ker auspuh bi daw gor huala za odgowore :worship: :evilgrin:
NejcZ Objavljeno September 13, 2007 Opozori Objavljeno September 13, 2007 Ti mora pa števc fajn lagat :alien1: 45 gre pa nič več.. teme o predelavah pa že obstajajo in jih malo prečitaj :)
Lukkkss Objavljeno September 23, 2007 Opozori Objavljeno September 23, 2007 Prvo lep pozdrav!!! Pred 3 tedni sem kupil aprilio sr50r factory 2007. Seveda je šla le 49 km/h tako da sem v petek dobil odblokiranega iz servisa (prav tukaj se zatakne). Skuter je bil na servisu pri zloglasnem Živcu. In prvo ko sem ga dobil sem pomislil da mi človek ni vzel vseh blokad ven. Kajti skuter je šel lepo do približno 65 potem se pa ustavi in počasiii prileze do 74 mogoče 76. Ampak da to doseže potrebuje zares dolgo ravnino (sprobal sem ga na iški cesti). Sicer sem res dokaj težek fant (95kg :headbang: ) vendar se mi je pospeševanje do 75 zgledalo pre pre počasno. Zato sem včeraj namontiral leovince zx. Pričakoval sem veliko večjo končno vendar se je kvečemu zmanjšala. No motor potegne katastrofalno od 0 do 10 potem pa od 10 do nekje 45-50 ga "utrga" torej poleti, tudi potem lepo vleće do ene 66 potem se pa ustavi. Potem potrebuje zelo dolgo do nekje 72. Pa še to redko doseže. Kaj naj naredim? Prvo sem mislil sam razdret variomat ter pogledat če mi je Živec vzel blokado ven. Vendar me je strah zaradi garancije, ki je ne mislim zapravit. Torej ali je možno da ni vzel blokad ven iz variomata ter ali lahko sam razdrem ter potem še po možnosti zamenjam valčke brez da mi garancija poteče. Lep pozdrav!
pinktomos Objavljeno September 23, 2007 Opozori Objavljeno September 23, 2007 pozabu si pobrat blokado iz avspuha ni druge možnosti kot da pelješ k kakemu bolšemu serviserju
NejcZ Objavljeno September 23, 2007 Opozori Objavljeno September 23, 2007 Zakaj nebi mogel sam pogledati? Saj ni zapečateno in nebo noben vedel da si brkljal notri. Kilaža ni problem. Js sm mel SR-ko, mam 75 kil, frend je mel identičn motor pa mel 100 kil in je njemu šla malce hitreje :unsure:
tomazin Objavljeno September 23, 2007 Opozori Objavljeno September 23, 2007 Zakaj nebi mogel sam pogledati? Saj ni zapečateno in nebo noben vedel da si brkljal notri. Kilaža ni problem. Js sm mel SR-ko, mam 75 kil, frend je mel identičn motor pa mel 100 kil in je njemu šla malce hitreje :unsure: po hribu navzdol.. :lol1:
Lukkkss Objavljeno September 25, 2007 Opozori Objavljeno September 25, 2007 Torej če bi zamenjal valjčke bi pridobil le na lepšem oz. enakomernejšem pospeševanju. Kaj torej storiti za večjo končno hitrost brez vgradnje kita?
speedfight2 Objavljeno September 25, 2007 Opozori Objavljeno September 25, 2007 Sej mas težje valčke za končno hitrost in lažje valčke za pospeške...
NejcZ Objavljeno September 26, 2007 Opozori Objavljeno September 26, 2007 po hribu navzdol.. :lol1: Po ravnem, brez zajebancije..
brembo Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 lp...sprašujem v imenu punce ker je lastnica aprilije sr 50 letnik 04....pravi da ponoči zelo slabo vidi...da luči premalo svetijo(trenutnu ne morem tega ugotovit oz preizkusit da bi vidu) pravi da piše po knjigi da ima 15w žarnico..je kdo poskušau dat kaj močnejšega(ker meni se 15W zdi 0) pravi da ima samo zasenčeno..kaku je tu mogoče? saj lahko da mi je narobe interpretirala mene zdaj zanima če je kdo tudi meu tak problem in kako ga je rešu...mau močnej žarnico ne pa spet preveč bi dau? lep dan bajkr88 1
NejcZ Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 Ti povem z prve roke da ponoči ne vidiš nič. Praktično se ne da peljati, kolikor sem se js vozil ponoči sem se zanašal na svetlobo avtomobilov spredaj, ko pa sem bil sam pa sem samo rob ceste iskal.. luči na SR-ki so res totaln podn. So sicer nastavljive ampak nič ne pomaga. Pomoje nebi blo nč narobe če bi dal enkrat močnejšo žarnico notri..oz žarnici. In ja, ni dolgih luči.
k0ci Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 tukaj se ne da nič naredit, če daš not 20W žarnico ti začne leče topit, sem probal
NejcZ Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 Aja, nism js tega nikoli probval.. to je res vlek minus motorja. Pol pa ostane edino menjava kompletne luči.. se dobijo aftermarket zadevce, samo kako svetijo pa nevem :whistle:
brembo Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 Aja, nism js tega nikoli probval.. to je res vlek minus motorja. Pol pa ostane edino menjava kompletne luči.. se dobijo aftermarket zadevce, samo kako svetijo pa nevem :whistle: hvala fantje za odgovor saj varjanta ki sm jo imeu u mislih je bla le ta da bi dau močnejšo žarnico samo sam pol kot je koci reku je en k.... mislm da menjava luči odpade..ji bom predlagou naj menja cel motor :D :P andro007 in bajkr88 1 1
nole Objavljeno Maj 28, 2008 Opozori Objavljeno Maj 28, 2008 mene pa zanima ali se ta aprilia sr 50 factory res hitro pokvari ko jo stunaš, in kera je bolša za tuning. navadna sr50 ali pa sr 50 factory. zanima me še samo če je gilera runner ta nova boljša od teh dveh. hitro pomagajte prosim ker se morem hitro odločit. hvala
Cilindr Objavljeno Maj 28, 2008 Opozori Objavljeno Maj 28, 2008 SR tatara.. una se na minareli masino:) drgac pa ce bos zberu sam pazi da ma frgazar ne vbrizg goriva.
boxter Objavljeno Avgust 2, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2008 Pozdravljeni, Imam težave z vžigom pri aprilii sr 50 replica, letnik 2000. Ko je motor hladen vžge v prvo (sicer na kick, ker mi akumulator oz starter ne deluje), ko pa se par metrov peljem in ga ugasnem (ne ugasne sam) ga ponovno ne morem več vžgati. Iskra na svečki je. Ker je trenutno mehanik na dopustu me zanima kaj bi bilo lahko narobe oz če je kdo imel podobne težave. Zanimivo je tudi, da se gumb za čok ob levi ročki krmila ne da premikati (mislim, da bi moral iti dol za večji dovod zraka, vendar se ga ne da premakniti) sam pa tako ni logike, da bi brez čoka hladen lažje vžgal??? Sicer ga mislim malo pregledati (predvsem uplinjač) sam se bolj slabo razumem v te reči zato prosim za kakršnokoli pomoč, nasvet, predlog,... Hvala vnaprej.
Dirkalec Objavljeno Januar 5, 2010 Opozori Objavljeno Januar 5, 2010 Lep pozdrav, Pred kakšnim letom sem kupil čisto novo Aprilio Sr50R (piaggio motor). Pri 300 km sem odstranil blokade. Pri 500 km je prišel novi Izpuh Yasuni Z, in sedaj tudi malossi variomat 2000 in malossi X belt, ter bela povratna. Z motorjem sem opravil 3000 km in sedaj imam probleme z končno, prej je bila okoli 100 (gps), sedaj mi pa motor tudi po večminutnem ogrevanju trokira, končna je okoli 70 - 75 po števci in motor jo pridobiva zelo počasi. Sam nevem kaj bi lahko bilo narobe, saj sem pred dnemi zamenjal valčke in jermen in se stanje ni izbolšalo. Prosim za ideje, kaj bi lahko bilo narobe
PeterFortuna Objavljeno Januar 5, 2010 Opozori Objavljeno Januar 5, 2010 si pregledu fergi? če se ti ni kej diza odšrafuala (če trokira, pač pomen, d je preuč bencina oziroma premal zraka) torj se mau z luftom poigrej. neke bleme vem da si meu s šraufkom za benz?
Dirkalec Objavljeno Januar 5, 2010 Opozori Objavljeno Januar 5, 2010 Fergazer sem pogledu danes še 1x ornk in je cel kompatabilen, torej ne manka nič, kar se tiče naštelat, bom probu se ju3 mau poigrat še Še več idej drgač rabm.... Sam pomoje se nemore to tak poznat na končni
PeterFortuna Objavljeno Januar 5, 2010 Opozori Objavljeno Januar 5, 2010 v najslabšem primeru je elektrika. mogoče je morda samo svečka, loh d se je mau diza odvila... bajkr88 in Kosho 1 1
fico182 Objavljeno Januar 6, 2010 Opozori Objavljeno Januar 6, 2010 Svečko bi blo fajn preventivno zamenjat, drugač pa pogledat v airbox kako je stanje gobice, spucat fergazer pa dizo, malo na novo nastavit razmerje zraka benza pa bi moglo it. PeterFortuna in bajkr88 1 1
fico182 Objavljeno Januar 6, 2010 Opozori Objavljeno Januar 6, 2010 aja pa samo povej mi še kako olje tankaš in predvsem če se voziš po prašnih cestah ? PeterFortuna in bajkr88 1 1
Dirkalec Objavljeno Januar 8, 2010 Opozori Objavljeno Januar 8, 2010 Olje je motul skuter expert 2T. Drugače prašne ceste so pa ja :S
fico182 Objavljeno Januar 8, 2010 Opozori Objavljeno Januar 8, 2010 Tak je pol na stvari... v najslabšem primeru ti je svinjarijo potegnilo not v cilinder če nisi nič pucal gobica ali je naoljo. drugač pa mislim da bi mogo zamenjat gobico, jo naoljit in spucat celotn airbox z sesalnim kolenom vred, samo po toči zvonit je prepozno ne ker če ti je že kaj not potegnilo je skuter v riti... Ker ko se voziš po prašnih cestah bi mogo pucat gobico najmajn 1x na tedn pa jo naoljit če pa tega nisi delo pol pa je lahko že kr sranje ne... Kosho in bajkr88 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se