Skoči na vsebino

Aprilia SR 50


Priporočene objave

Objavljeno

lp, mene p zanima kak nj kj predelam aprilio SR R zj mi je sla naivec 58 z blokadam

in jih drem ju3 dt wn :whistle: zj me p zanima ker auspuh bi daw gor

huala za odgowore :worship: :evilgrin:

Objavljeno

Ti mora pa števc fajn lagat :alien1: 45 gre pa nič več.. teme o predelavah pa že obstajajo in jih malo prečitaj :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Prvo lep pozdrav!!!

Pred 3 tedni sem kupil aprilio sr50r factory 2007. Seveda je šla le 49 km/h tako da sem v petek dobil odblokiranega iz servisa (prav tukaj se zatakne). Skuter je bil na servisu pri zloglasnem Živcu. In prvo ko sem ga dobil sem pomislil da mi človek ni vzel vseh blokad ven. Kajti skuter je šel lepo do približno 65 potem se pa ustavi in počasiii prileze do 74 mogoče 76. Ampak da to doseže potrebuje zares dolgo ravnino (sprobal sem ga na iški cesti). Sicer sem res dokaj težek fant (95kg :headbang: ) vendar se mi je pospeševanje do 75 zgledalo pre pre počasno. Zato sem včeraj namontiral leovince zx. Pričakoval sem veliko večjo končno vendar se je kvečemu zmanjšala. No motor potegne katastrofalno od 0 do 10 potem pa od 10 do nekje 45-50 ga "utrga" torej poleti, tudi potem lepo vleće do ene 66 potem se pa ustavi. Potem potrebuje zelo dolgo do nekje 72. Pa še to redko doseže.

Kaj naj naredim? Prvo sem mislil sam razdret variomat ter pogledat če mi je Živec vzel blokado ven. Vendar me je strah zaradi garancije, ki je ne mislim zapravit. Torej ali je možno da ni vzel blokad ven iz variomata ter ali lahko sam razdrem ter potem še po možnosti zamenjam valčke brez da mi garancija poteče.

Lep pozdrav!

Objavljeno

pozabu si pobrat blokado iz avspuha ni druge možnosti kot da pelješ k kakemu bolšemu serviserju

Objavljeno

Zakaj nebi mogel sam pogledati? Saj ni zapečateno in nebo noben vedel da si brkljal notri. Kilaža ni problem. Js sm mel SR-ko, mam 75 kil, frend je mel identičn motor pa mel 100 kil in je njemu šla malce hitreje :unsure:

Objavljeno
Zakaj nebi mogel sam pogledati? Saj ni zapečateno in nebo noben vedel da si brkljal notri. Kilaža ni problem. Js sm mel SR-ko, mam 75 kil, frend je mel identičn motor pa mel 100 kil in je njemu šla malce hitreje :unsure:

po hribu navzdol.. :lol1:

Objavljeno

Torej če bi zamenjal valjčke bi pridobil le na lepšem oz. enakomernejšem pospeševanju. Kaj torej storiti za večjo končno hitrost brez vgradnje kita?

Objavljeno

Sej mas težje valčke za končno hitrost in lažje valčke za pospeške...

Objavljeno
po hribu navzdol.. :lol1:

Po ravnem, brez zajebancije..

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

lp...sprašujem v imenu punce ker je lastnica aprilije sr 50 letnik 04....pravi da ponoči zelo slabo vidi...da luči premalo svetijo(trenutnu ne morem tega ugotovit oz preizkusit da bi vidu) pravi da piše po knjigi da ima 15w žarnico..je kdo poskušau dat kaj močnejšega(ker meni se 15W zdi 0) pravi da ima samo zasenčeno..kaku je tu mogoče? saj lahko da mi je narobe interpretirala mene zdaj zanima če je kdo tudi meu tak problem in kako ga je rešu...mau močnej žarnico ne pa spet preveč bi dau?

lep dan

Objavljeno

Ti povem z prve roke da ponoči ne vidiš nič. Praktično se ne da peljati, kolikor sem se js vozil ponoči sem se zanašal na svetlobo avtomobilov spredaj, ko pa sem bil sam pa sem samo rob ceste iskal.. luči na SR-ki so res totaln podn. So sicer nastavljive ampak nič ne pomaga. Pomoje nebi blo nč narobe če bi dal enkrat močnejšo žarnico notri..oz žarnici.

In ja, ni dolgih luči.

Objavljeno

tukaj se ne da nič naredit, če daš not 20W žarnico ti začne leče topit, sem probal

Objavljeno

Aja, nism js tega nikoli probval.. to je res vlek minus motorja. Pol pa ostane edino menjava kompletne luči.. se dobijo aftermarket zadevce, samo kako svetijo pa nevem :whistle:

Objavljeno
Aja, nism js tega nikoli probval.. to je res vlek minus motorja. Pol pa ostane edino menjava kompletne luči.. se dobijo aftermarket zadevce, samo kako svetijo pa nevem :whistle:

hvala fantje za odgovor saj varjanta ki sm jo imeu u mislih je bla le ta da bi dau močnejšo žarnico samo sam pol kot je koci reku je en k.... mislm da menjava luči odpade..ji bom predlagou naj menja cel motor :D :P

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

mene pa zanima ali se ta aprilia sr 50 factory res hitro pokvari ko jo stunaš, in kera je bolša za tuning. navadna sr50 ali pa sr 50 factory. zanima me še samo če je gilera runner ta nova boljša od teh dveh. hitro pomagajte prosim ker se morem hitro odločit.

hvala

Objavljeno

SR tatara.. una se na minareli masino:)

drgac pa ce bos zberu sam pazi da ma frgazar ne vbrizg goriva.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni, Imam težave z vžigom pri aprilii sr 50 replica, letnik 2000. Ko je motor hladen vžge v prvo (sicer na kick, ker mi akumulator oz starter ne deluje), ko pa se par metrov peljem in ga ugasnem (ne ugasne sam) ga ponovno ne morem več vžgati. Iskra na svečki je. Ker je trenutno mehanik na dopustu me zanima kaj bi bilo lahko narobe oz če je kdo imel podobne težave. Zanimivo je tudi, da se gumb za čok ob levi ročki krmila ne da premikati (mislim, da bi moral iti dol za večji dovod zraka, vendar se ga ne da premakniti) sam pa tako ni logike, da bi brez čoka hladen lažje vžgal???

Sicer ga mislim malo pregledati (predvsem uplinjač) sam se bolj slabo razumem v te reči zato prosim za kakršnokoli pomoč, nasvet, predlog,...

Hvala vnaprej.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav,

Pred kakšnim letom sem kupil čisto novo Aprilio Sr50R (piaggio motor). Pri 300 km sem odstranil blokade. Pri 500 km je prišel novi Izpuh Yasuni Z, in sedaj tudi malossi variomat 2000 in malossi X belt, ter bela povratna. Z motorjem sem opravil 3000 km in sedaj imam probleme z končno, prej je bila okoli 100 (gps), sedaj mi pa motor tudi po večminutnem ogrevanju trokira, končna je okoli 70 - 75 po števci in motor jo pridobiva zelo počasi. Sam nevem kaj bi lahko bilo narobe, saj sem pred dnemi zamenjal valčke in jermen in se stanje ni izbolšalo.

Prosim za ideje, kaj bi lahko bilo narobe worship.giftrance_43_wavetowel2.gif

19062009044.jpgbiggrin.gif

Objavljeno

si pregledu fergi? če se ti ni kej diza odšrafuala (če trokira, pač pomen, d je preuč bencina oziroma premal zraka) torj se mau z luftom poigrej. neke bleme vem da si meu s šraufkom za benz?

Objavljeno

Fergazer sem pogledu danes še 1x ornk in je cel kompatabilen, torej ne manka nič, kar se tiče naštelat, bom probu se ju3 mau poigrat še trance_33_sleep.gif

Še več idej drgač rabm.... Sam pomoje se nemore to tak poznat na končni trance_19_hmm.gif

Objavljeno

v najslabšem primeru je elektrika. mogoče je morda samo svečka, loh d se je mau diza odvila...

Objavljeno

Svečko bi blo fajn preventivno zamenjat, drugač pa pogledat v airbox kako je stanje gobice, spucat fergazer pa dizo, malo na novo nastavit razmerje zraka benza pa bi moglo it.

Objavljeno

aja pa samo povej mi še kako olje tankaš in predvsem če se voziš po prašnih cestah ?

Objavljeno

Olje je motul skuter expert 2T. Drugače prašne ceste so pa ja :S

Objavljeno

Tak je pol na stvari... v najslabšem primeru ti je svinjarijo potegnilo not v cilinder če nisi nič pucal gobica ali je naoljo. drugač pa mislim da bi mogo zamenjat gobico, jo naoljit in spucat celotn airbox z sesalnim kolenom vred, samo po toči zvonit je prepozno ne ker če ti je že kaj not potegnilo je skuter v riti... Ker ko se voziš po prašnih cestah bi mogo pucat gobico najmajn 1x na tedn pa jo naoljit če pa tega nisi delo pol pa je lahko že kr sranje ne...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!