hellfire Objavljeno April 3, 2010 Opozori Objavljeno April 3, 2010 Ja svecka ma valda dolgi navoj, polini kit 90. svečko sm mel ngk r pa je reku v trgovino da je prešvoh in mi je dal denso svečko. zamenjal sm tud cin špulo zdj morm sam še probat.. mislm da bi mogl delat, drugač pa motor k si dal gas je dobil obrate spelat pa ni hotu... bom vidu kaj bo zdej. aja pržgem ga pa lahko zdj... sm dal prst v ferk pa kurblo potem sm dal pa filtr nazaj gor pa je upalu... sporočim če je bla svečka pa cin špula zanč. lp, virgy alora,motor ti vžge,obrate ima ,samo noče speljat,če sem pral razumel? imaš kit gor,si menjal tudi fedre al samo kit gor in vozi? mojamiska 1
tomo2 Objavljeno Maj 29, 2010 Opozori Objavljeno Maj 29, 2010 mene pa zanima kok bi mogla it aprilia sr50r letnik 2010 brez blokad po števcu?
tomo2 Objavljeno Maj 30, 2010 Opozori Objavljeno Maj 30, 2010 Do konca števca....se pravi 80 km/h. pa mi ne gre tolk :/ gre največ 70km/h
konkreten Objavljeno Maj 30, 2010 Opozori Objavljeno Maj 30, 2010 pa mi ne gre tolk :/ gre največ 70km/h ja torej ti števec kaže prau realnih 70
ShAArK Objavljeno Maj 30, 2010 Opozori Objavljeno Maj 30, 2010 Meni je šla brez blokad do 80 brez problema.Pa je še mela malenkost "lufta" pri gasu.Maš odstranjeno podložko pri variomatu,pa slepe cevi bek porezane,pa v fergazerju je taki krogec ki ima lukne navrtane? Maš to vse odstranjeno?
konkreten Objavljeno Maj 30, 2010 Opozori Objavljeno Maj 30, 2010 (popravljeno) slepih cevi še nimam porezanih. pol se pa pritožuješ da motor ne gre ... hehe poreži cevi pa boš meu končno 5-10km/h višjo Popravljeno Maj 30, 2010. Popravil konkreten
ShAArK Objavljeno Maj 30, 2010 Opozori Objavljeno Maj 30, 2010 Evo ga tu je razlog.Ker se mi je zdelo da nekaj ne štima...sam sem imel 2008 in vem da je pošteno letela...kolegi so samo gledali :evilgrin:
rojcek5 Objavljeno Maj 31, 2010 Opozori Objavljeno Maj 31, 2010 Ja to je krivo, ker to bi ti 100% mogl it več ko 70
fico182 Objavljeno Maj 31, 2010 Opozori Objavljeno Maj 31, 2010 ja sej tam do enih 80 bi res lahko prišo ne, samo moreš pa vedet da če bi rad izstisno kaj več,(ker po lastnih izkušnjah vem da piaggio org mašina ne gre nikam) menjaj avspuh, al pa daj gor 70 ccm sport cilinder.
ShAArK Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 Jaz po povem da grejo Pia/Gil mašine najbolj od skuterjev....preverjeno.Nova SR-ka proti Aeroxu(oba odblokirana)...Aerox ni mel šans....razlog pa je v vbrizgu goriva kje je Pia/gil dosti bolši...saj so mašino tudi dalj razvijali kot minarelli.
lostid Objavljeno November 12, 2010 Opozori Objavljeno November 12, 2010 Kupil bom starega ditecha(nekje 5-10let) in me zanima na kaj naj bom pozoren pri nakupu? Na koliko časa je potrebna menjava batnih obročkov na ditechu?
konkreten Objavljeno December 6, 2010 Opozori Objavljeno December 6, 2010 Kupil bom starega ditecha(nekje 5-10let) in me zanima na kaj naj bom pozoren pri nakupu? Na koliko časa je potrebna menjava batnih obročkov na ditechu? zakaj ditecha? kupi navadn ferg, bolj priporočeno.
lostid Objavljeno December 14, 2010 Opozori Objavljeno December 14, 2010 Predvsem zaradi majhne porabe. Sicer še malo cincam, skoraj sem že eno kupil pa je nekaj trokirala pa se potem nisem odločil.. Ja če kaj crkne na ditechu grejo vsi prihranki od porabe v tri pm
konkreten Objavljeno December 19, 2010 Opozori Objavljeno December 19, 2010 ja to je res, ampak ti priporočam, da vseeno kupiš na fergazer, boš meu manj problemov, mogoč res mal večjo porabo, ampak bo pa bolj sigurna
skopusnik Objavljeno Januar 9, 2011 Opozori Objavljeno Januar 9, 2011 ČE bo znal kdo pomagat...skutr mi je začel kar naenkrat trokirat. Med vožnjo čist zmanjka gasa, se skorej ustavi že skuter, pol dam gas začne mal cukat, pa ga čist zamori, pol spet mal cukne parkat...če ga dam pa potem na "štendr" pa navijem gas laufa normalno. Pol mi recimo da rata speljat, se peljem par 100m in spet isto... Je že mel kdo tak problem? Fergazer sem spucal, tko da to ni... Lp, pa hvala
fico182 Objavljeno Januar 9, 2011 Opozori Objavljeno Januar 9, 2011 Mogoče je Elektronika, meni se je podobno dogajalo, poglej, če je svečka vreji zategjena, in če je kapica dobro gor dana. lahko pa da kaj CDI zajbava. Lp drjanez 1
stadion Objavljeno April 12, 2011 Opozori Objavljeno April 12, 2011 (popravljeno) Pozdravljeni, imam nenavaden problem. Sem lastnik aprilie ditech od nedavnega, nekaj dni po tem ko sem jo kupil sem jo z vodo opral in potem z gobo&šampon pa spral z vodo. Ko sem šel kasneje na vožnjo se je pojavil zelo nadležen problem - neko cukanje motorja, stvar gre nekako takole... Ko se začneš voziti in zelo nežno dodajaš gas, motor dobiva na hitrosti in nekako pride tja na števcu do 50,55 potem pa si že z ročko tako daleč da ga zmanjkuje, kar med vožnjo zgubi na moči in moraš nezno spustiti mal gas da spet čutiš da vleče naprej in tako nekako se drži, v kolikor me ujezi pa da grem dodat do konca gas bi mislil da bo šel turbo naprej, a ne...čisto izgubi, kot da bi ga to ubilo in pač ne vleče več in se počas ustavljaš, torej s polnim gasom ne gre nikamor. Pa recimo ko ti rata priti tja do 55, pa si želiš malo več mu na trenutke celo ratuje (odvisno od terena a je kej klanca), in gre recimo 60-65 po števcu in si že lahko kao vesel da je končno začel delat normalno, sam ne, takoj ko še bolj gas dodajaš (ko hočeš da bi do konca zavrtel ročko) ga z dodatnim gasom ubiješ in neha.. Zdaj bi me pa zanimala kaka je diagnoza? klicala sem enega ki je popravljal tomose in mi je glede na opisano rekel češ da sem z vodo zalil kak fergazer in da je baje nek šrauf tam, da bi morala voda stečt ven, ali pa da pustim da se sama pobere s časom. Zdaj stvar je pa taka da jaz to čakam že več kot en teden, res sem se samo ene 3x šel peljati, ampak sem naredil kar ene 150km od vsega tega in bi pričakoval da ker se mašina segreva in je bil lep vreme in je minilo 9 dni, da se je ta voda že pobrala. In če se grem spet peljat, je vse isto..kot da še vedno moral samo čakal in čakal kdaj misle to zginit, mene je pa zdaj strah kaj če to ni to, je lahko kaj drugega? Čudno zakaj nebi smel motorja prat z vodo, sliši se vseskupaj kot da bi skuter vsakič crknil če bi šel v dežju se vozit. V njem so baje 6,5 gramski valjčki, je možno da to kaj vpliva na delovanje? Od takrat ko sem ga kupil, do pranja ni bilo takih težav (vsaj ne pri nizki hitrosti, sem šel čez 80...edino ko sem ga res teral s končno se mi zdi da je po kakih 10sekundah kar nenadoma zgubil moč in sem moral spustit gas pa spet dodat da je začel, ampak od 0-končne je lepo šel, od tega pranja me pa že pri 40-50kmh zajebava s tem cukanjem pa zgubljanjem moči. Sem posnel pred nekaj dnevi video če bo komu kaj v pomoč, sem vozil pri nizji hitrosti..ampak mislim da se vseeno sliši ta zgubljanje moči ko tiščiš gas. Zanimalo bi me še, kaki pa so običajno normalni valjčki v takem motorju, je 6,5gramov preveč? Bi lahko še kdo povedal sodeč po spodnji sliki, ima ta skuter blokado ali ne? Popravljeno April 12, 2011. Popravil stadion
drjanez Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 Ti ne sprašuj majstra, ki rihta tomose, ker di-tech spoloh nima uplinjača ampak el. vbrizg. Na pamet ti ne bo nihče mogu pomagat, ker tukaj je nekaj narobe z vžigom ali pa vbrizgom, ker trokira motor. V glavnem, zalil si elektroniko in priporočam ti da poiščeš enega dobrega majstra, ki se spozna na to (ni jih dosti), ali pa počakaš da se posuši in mogoče začne delat. Po sliki sodeč ni blokade notri, je pa vse nekaj pošušmarjeno z nekimi neoriginalnimi maticami in polomljena veternica. ninjaxx 1
lostid Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 Ja ditech mašina je kar komplicirana, ima pa neko računalniško diagnostiko, pri vžigu moraš nekaj narediti in ti potem utripajo lučke in ti pove kaj naj bi bilo narobe, poišči malo po googlu
KtMw Objavljeno April 14, 2011 Opozori Objavljeno April 14, 2011 Živjo, lahko ti dam hiter odgovor - za začetek lahko poskusiš z drugo svečko; najbrž ti bo nekaj časa delalo vredu. Sicer iz tvojega opisa težav nisem razbral ali si kupil nov skuter ali rabljenega DiTecha. Ga imam tudi jaz, sedaj že 10.leto, in mi zadnjih 12000 km dela brez težav (ima jih 23000). Sicer so se pa pri 8000km pojavile enake težave,ki so se stopnjevale -> motor ni bil skonstruiran za vzdržljivost, ampak za varčnost. Serviser ti lahko pogleda log-e v elektroniki, sam si kaj dosti ne moreš pomagati. LP, Gregor
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se