Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli Kawasaki motocikla?


Priporočene objave

Objavljeno

Mel Z750,se je v ovinkih zvijal ko mehek k..... ,ne vem al premočen agregat za ta geštel al jz pretežek :P Ne bi ga mel ker ti se potem tič zmanjša,postaneš nadut,parkiraš na parkir platzih za motor(/nesprejemljivo) motor morš parkirat ne prostor za invalide,ne žre nč olja(vsaj Z750),navajen sem dolivat olje 8 litrov na 1000km,ni boxer,ker ma vodo in znotraj rjavi :P :lol: pa zarad ketne ker mrm pol zadno felgo skoz pucat...skratka Kwaki so jajc od jajca :lol:

P.S. morm pa dodat ,da so lastniki kwakov kljub nadutosti prov fajn ljudje in se rad z njimi vozim in družim :yes: sam kaj ko jim morm skoz za kavo dajat,saj namečejo tolk enga karbona in nepotrebnega sranja na motor ,da nimajo tud za kruh pa sol :lol1:

( pa da me nebi kdo slučajno resno vzel.....razen Gifta,pa Snecerja..heheeheh)

Objavljeno

Mel Z750,se je v ovinkih zvijal ko mehek k..... ,ne vem al premočen agregat za ta geštel al jz pretežek :P Ne bi ga mel ker ti se potem tič zmanjša,postaneš nadut,parkiraš na parkir platzih za motor(/nesprejemljivo) motor morš parkirat ne prostor za invalide,ne žre nč olja(vsaj Z750),navajen sem dolivat olje 8 litrov na 1000km,ni boxer,ker ma vodo in znotraj rjavi :P :lol: pa zarad ketne ker mrm pol zadno felgo skoz pucat...skratka Kwaki so jajc od jajca :lol:

P.S. morm pa dodat ,da so lastniki kwakov kljub nadutosti prov fajn ljudje in se rad z njimi vozim in družim :yes: sam kaj ko jim morm skoz za kavo dajat,saj namečejo tolk enga karbona in nepotrebnega sranja na motor ,da nimajo tud za kruh pa sol :lol1:

( pa da me nebi kdo slučajno resno vzel.....razen Gifta,pa Snecerja..heheeheh)

dok Kawam kavo plačuješ, ti je vse oproščeno.
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

BMWejevski odgovor: Ker se cenim in si lahko boljše privoščim :D(tudijazbiimelbeemerjacebiimeldenar.press)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sam trdim, da je Kawasakijev ER5 morda celo najboljši motocikel, kar sem jih imel.

Zvija ciklistiko. Ni bremz. Ni veterne zaščite. Pa kaj pol... Zadeva je zmeraj delala na vse kar si ji natočil, peljal je povsod, tudi tam, kjer se marsikateri lastnik kakšnega endura ni upal, minimalno vzdrževanje, če je "padel", se nisem sekiral... Enkrat sem računal, da sem ga za dopust obtežil z več kot 270 kilami. Verjetno je takrat zaradi videza na cesti bolj spominjal na plovilo, tako da se čudim policistom, ki so me ustavljali, da niso zahtevali plovnega dovoljenja... Neverjetno uporaben in zanesljiv je bil.

Objavljeno

Sta bila dva Kawasakija pri hiši,če po pravici povem me je blo kr mal sram, ko je žena Kawasakija zraven mojga oh in sploh perkirala ! !

Objavljeno

čist ste me zatolkli, hotu Kawo kupit zdej bom pa rajši Hondo :grim :ninja:

Objavljeno

Čudna so pota Gospodova, bi rekli.... 1983 sem imel MZ, kolega mi je pa dal svojega Z900 za par kilometrov. Ceditev slin pri Mad Maxu, potem pa še ta vožnja... So bili vmes motorji od Laverde do BMW, ampak.. ni bilo to. 1997 sem kupil prvega Kawasakija, sedaj sem že na tretjem iste znamke. Jaz sem zadovoljen. Z mnenji ostalih se pa ne obremenjujem, ker ne rabim 160 konjev, niti preko jurja kubikov.

Objavljeno

zato k mi je zmankal placa u garaž ... pa še ene dobre tri leta kredita mam... sam je plac večji problem ...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kawasakija ne bi imel iz dveh razlogov ....

Prvič, ker ga ima DAMI34

in drugič, ker ga ima MAUS ....

Objavljeno

Meni se je v 30 letni motokarieri nabralo..............naj naštejem:

3 kom raznorazni Tomosi

3 kom oranžni ČZ-ji 350

3 kom Yamahe

3 kom Honde

3 kom Suzukiji

1 kom Kawasaki

in zdaj - na stara leta

3 kom BMW

Torej samo en kwak (650 Tengai), jebat ga, tako je naneslo in nimam nič proti Kawi.

Pa še nekaj:

moje sanje - Kawasaki z1300 -šestak, klasika, kardan................to bi pa imel, to je stroj.

Objavljeno

Kje ma pa prikolico,no cisterno z gorivom :hmm:

Kawasakija ne bi imel iz dveh razlogov ....

Prvič, ker ga ima DAMI34

in drugič, ker ga ima MAUS ....

Ja sej maš prov tud to,sm pozabu,Dami34 ma čist pozerskega,šminka...Mausov ma pa preveč konjev,bi se vbiu :P :lol:
Objavljeno

Kje ma pa prikolico,no cisterno z gorivom :hmm:

Kmet2 pa to ti je Kawasaki, ni to neki BMW ... mislim no :slap:

Objavljeno

Kmet2 pa to ti je Kawasaki, ni to neki BMW ... mislim no :slap:

Ja sej sm videl na yamahi,dva ovinka na puno pa tankat :slap: jah sam gre pa gre raketa :)
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

hm....10??...če je letnk 2011,al pa 2012...drgač pa :P

2004 letnik poje R1 do 2007 pol pa 2008kwak spet poje vsaj po moči ki jo občutiš ko voziš ninjo

Objavljeno

Osebno sem bil z njimi zadovoljen.10 itak bolj gre ko R1...

Ne bi ga imel,če ne bi mel jajc-ker imam dve jajčki

R1 je res malce podhranjena :OK: smeh..... Drugače pa bi raje imel Kwaka kot pa BMW....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

R1 je res malce podhranjena :OK: smeh..... Drugače pa bi raje imel Kwaka kot pa BMW....

Men je yamaha super in res si niti mislil nisem,da gre kwak bolj dokler si ga nisem lastil

Objavljeno

R1 je res malce podhranjena :OK: smeh..... Drugače pa bi raje imel Kwaka kot pa BMW....

Če že mora bit rižota, naj bo honda.

Objavljeno

Meni se je v 30 letni motokarieri nabralo..............naj naštejem:

3 kom raznorazni Tomosi

3 kom oranžni ČZ-ji 350

3 kom Yamahe

3 kom Honde

3 kom Suzukiji

1 kom Kawasaki

in zdaj - na stara leta

3 kom BMW

Torej samo en kwak (650 Tengai), jebat ga, tako je naneslo in nimam nič proti Kawi.

Pa še nekaj:

moje sanje - Kawasaki z1300 -šestak, klasika, kardan................to bi pa imel, to je stroj.

ko si drajsal ČZte, kakšen Z - 900 ne bi bil slab, A.... :kva1:

Objavljeno

Samo zaradi Borota mam 2!!!!! :grim :grim :grim :grim :grim :grim :grim :music4: :music4: :music4: :music4: :music4: :music4: :music4:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Mora bit Kawasaki......na BMW se še v Srbo-Hrvaščini nič ne rima....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kwak je zakon! Z skoraj stock ninjo 9 je že tam nekje 98-99 Gašparič grobnik vozil 1:32-1:33 če se prav spomnim. 10-ka 2004 je itak zakon in še vedno upam da jo bom pripeljal domov nekoč. Z900 je legenda, GPZ tudi, kdor je probal 12-ko itak ve o čem govorim (še vedno moj top speed rekord),...

večina govori o kwaku pa misli na Z750, ki je bil top motor ampak v svoji klasi. primerjet cbr1000 z Z750 je brezveze, primerjaj jo z kwakom enakega ranga :)

Najbolj smešno pa je bilo enkrat (ko sem še mel tisto fajn službo da sem probaval motorje), ko sem iz kwaka šaltal nekje okoli leta 2000 presedel na takrat najbolj športnega BMW-ja, mislim da je bila oznaka R1100S. Športna poza, dam po gasu pa se nič ne dogaja, pa še vedno nič, pospešuje ko čoper, končno dobim nekaj hitrosti, priletim pred ovinek (pozabim na bokserja in kardan) butnem eno prestavo nižje, kolo blokira, vlečem črn štrajfn in komaj zvozim ovinek. bokser - njet!!!

skratka kregajte se dalje, jaz sem kwak forever

Objavljeno

Ammmm..Z750 top v svoji klasi??? aja, v keri klasi je potem street triple?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Moj prvi motor (A kategorija) je bil Kawasaki in sicer Eliminator 125.

Super motor, delal kot urca v 30.000 km sem zamenjal samo eno žarnico! Zamerim mu edino slabo kvaliteto barve na vilicah in blokih motorja, ki se je začela dokaj hitro luščit, oziroma so bloki ratali šekasti (to sem opazil že pri veliko Kawasakijih), to je pa to.

Če bo kdaj kej denarja viška, si bom za na pisto kupil desetko :D

Kar se pa glede Z750 tiče je pa pač podobno sranje kot ostala japonska jajca v tem segmentu. Žalostno je, da japonci niso sposobni naredit enga kvalitetnega nakeda, ki ne pluži po tleh takoj, ko v ovinek ne pripelješ čist pokonci! Lahko bi se malo bolj zgledovali po evropski konkurenci na tem področju.

Sicer pa Suzuki Gixxer all the way :D

Popravljeno . Popravil Jure

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!