Cufa Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Ammmm..Z750 top v svoji klasi??? aja, v keri klasi je potem street triple? V uni tadrugi kjer so taboljši nakedi not.
DAMI34 Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Kawasakija ne bi imel iz dveh razlogov .... Prvič, ker ga ima DAMI34 in drugič, ker ga ima MAUS .... Vaš odgovor je pravilen. (sicer pa tok lepote na kupu bi bilo že kičasto ) igorkr 1
lasagna Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Zakaj ne bi imel Kawasakija? Ker ga je potrebno pogosto pucat. In ker ga Kawa Heavy Industries sestavlja iz robe, ki jim ostaja od ladij, vlakov, mostov in takih reči. Pa še zavaja te, da bi prehitro vozil. Najboljši model je Irska Kawa. trebor, Kmet2 in BMWRIDER 3
DAMI34 Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 (popravljeno) Zdej pa resno. Motor sem nabavu po priporočilu strokovnih testiranj, ki so jih moji znanci opravili v tujini v vseh vremenskih pogojih, v vseh možnih variantah cestišč in dodatnih motečih elementov. Tu je kwaki zmagal za presenetljivih 10 točk in pobral prvo mesto. Nekaj utrinkov s testiranj prilagam: Popravljeno Oktober 27, 2012. Popravil DAMI34 Kmet2 in pik1 2
igorkr Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Zato, ka ga ne dobim v rdeči barvi... A ni logično ...
Mutika Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Auč ... že vidim, da bo najbolje kar glavo v zemljo potisnit, od sramu. Imam Kwaka, pa še ta velja bolj za moped kot motor in mi definitivno ne more zviševat ratinga zgolj z znakom na plehu. Treba se bo sprijaznit, da od statusa luzerja ne bom prigurala nikoli, ker se vozim z motorjem brez rodovnika in izstrelitev v stratosfero pomembnežev se mi ne bo nikoli zgodila. Damn! (He, he ... moj edini "problem" pa je, da mi sladko dol visi, kdo kaj vozi, še posebej pa kakšna znamka motorja, skuterja, avta ali kolesa je komu bergla za šepavo samozavest.) Moje prvo srečanje s Kawasakiji je bil Z 900. Uh! Tistega davnega leta 1978 ali '79, ne spomnim se več (demenca pač) je bil ta motor čista znanstvena fantastika (še čelade niso bile obvezne). Letelo je, letelo ... ! Totalna uživancija! V Mariboru še tudi ni bilo radarjev ... ... (Franca te gleda, Iskra ti materna!) Vmes sem vozila kar nekaj različnih motorjev, potem pa sem s Honde prešaltala na Kwaka. Zakaj? Mogoče zato, ker ni bil drag? Pojma nimam; nisem neki stručko kot mnogi tule, zato se ravnam po sistemu "molči, če nimaš pojma!", še manj pa sem pripravljena za motor odštet količino denarja kot za kakšen avto. Za uživaško vožnjo po naših cestah in raznih Dolomitih pa je tale ropotuljica od mojega Kwaka več kot pripravna. Za vožnjo po pistah itak nimam nobenega talenta, na Dey-Ziki sem se, kar se vožnje tiče, itak čisto blamirala, ne, Bladzo? (mimogrede, hvala za tvoje izjemno potrpljenje! :notworthy: ) Zmorem le kakšen polturistični Marof. Sicer pa sem za kaj bolj sofisticiranega že prestara (kot Rossi - za odstrel) in bo še naprej tale Kwak čisto dobra varianta. Drži pa kot pribito - vsak svoje kljuse hvali. Kaj je to Kawasaki? A to je kao motor? Hm, zanimivo kaj vse se človek ne spomni... A ne da? Neki mikser pač. Človeška domišljija nima meja. Fazer03, dotem, igorkr in 4 others 7
aselak Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 kwak je zakon ker ima zelo malo nalepk in zaleno barvo, da se pred policaji zlahka skrijes v travo! druge japonske znamke nimajo te srece. TOMTECH, sax46 in DAMI34 3
pik1 Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Auč ... že vidim, da bo najbolje kar glavo v zemljo potisnit, od sramu. Imam Kwaka, pa še ta velja bolj za moped kot motor in mi definitivno ne more zviševat ratinga zgolj z znakom na plehu. Treba se bo sprijaznit, da od statusa luzerja ne bom prigurala nikoli, ker se vozim z motorjem brez rodovnika in izstrelitev v stratosfero pomembnežev se mi ne bo nikoli zgodila. Damn! (He, he ... moj edini "problem" pa je, da mi sladko dol visi, kdo kaj vozi, še posebej pa kakšna znamka motorja, skuterja, avta ali kolesa je komu bergla za šepavo samozavest.) Moje prvo srečanje s Kawasakiji je bil Z 900. Uh! Tistega davnega leta 1978 ali '79, ne spomnim se več (demenca pač) je bil ta motor čista znanstvena fantastika (še čelade niso bile obvezne). Letelo je, letelo ... ! Totalna uživancija! V Mariboru še tudi ni bilo radarjev ... ... (Franca te gleda, Iskra ti materna!) Vmes sem vozila kar nekaj različnih motorjev, potem pa sem s Honde prešaltala na Kwaka. Zakaj? Mogoče zato, ker ni bil drag? Pojma nimam; nisem neki stručko kot mnogi tule, zato se ravnam po sistemu "molči, če nimaš pojma!", še manj pa sem pripravljena za motor odštet količino denarja kot za kakšen avto. Za uživaško vožnjo po naših cestah in raznih Dolomitih pa je tale ropotuljica od mojega Kwaka več kot pripravna. Za vožnjo po pistah itak nimam nobenega talenta, na Dey-Ziki sem se, kar se vožnje tiče, itak čisto blamirala, ne, Bladzo? (mimogrede, hvala za tvoje izjemno potrpljenje! :notworthy: ) Zmorem le kakšen polturistični Marof. Sicer pa sem za kaj bolj sofisticiranega že prestara (kot Rossi - za odstrel) in bo še naprej tale Kwak čisto dobra varianta. Drži pa kot pribito - vsak svoje kljuse hvali. A ne da? Neki mikser pač. Človeška domišljija nima meja. No, tole je pa res zelooooo lepo napisano .... če te kdaj srečam, ti z veseljem plačam kavo .... Popravil bi te le v kakšnih tvojih navedbah, ki pa ne držijo čist tko ..... predvsem se mi je zataknilo pri tistem, ko pišeš, " nisem neki stručko, kot mnogi tuki, zato sem raje tiho .... " hahahahaha .... glih zarad tega, če nisi stručko se lahko oglašaš, ker velika večina "tehle stručkotov tuki" , ki ultra pametujejo, so res eni sami "bučkarji" ..... po tvojem pisanju pa bi skor lahko sklepal, da si ti pravi motorist, in to motorist s srcem .... kar se pa tiče glave utaknt v zemljo zarad zgrešenga motorja - po mnenju tehle stručkotov tuki, jo bom pa s tabo vred utaknu tud jest .... .... imam nareč motor, ki po mnenju mnogih ni motor .... :) Želim ti čim več užitkov s tvojim "aparatom" še naprej ..... Lep pozdrav, lastnik "Pershing"- a na dveh kolesih ps. čakam na odzive "bučkarjev" yamaha2025, Ninč, halls in 2 others 5
SF Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 So bili vmes motorji od Laverde do , ampak.. ni bilo to. Absetirtkrvauuseknu? Hehehe trebor 1
I30 Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Kawl je carska makina za carje! Pri bajti jih je bilooo :hmm: Ok, ena ZR7 - rdeča nkol pozabu te ljubice en ZRX1200S - srebrn carski neuničljiv in suveren stroj naj bo na morski gladini ali pod vrhom tritisočakov, ga ne gane nič. Pali, tankaj, vozi! ena črno zlata 12 Ninđurina. Kot pravi Pervy, čista najžlahtnejša pornografija. ena zelena 12, ki je bila zjahana in je šla hitro stran. ena zelena 12 Ninđula, k sreči kmalu iz nagravžno zelene predelana v street fighterja. Ve se kakšne farbe! Zverinska :grim . Prva dva sta bila osebno moja, ostalo od mulca. Za zlato 12tko mi bo celo življenje žal, da je nisem zadržal pri hiši. Trenutno ne vozim Kawlna, a je to firma, ki je zame na prvem mestu top lestvice. Predvsem kar se tiče klasike, novejše so ista sranja kot vsa ostala moto jajca, naj bodo rižarska, makaronarska al pa bawariše! Ninč, DAMI34 in halls 3
SF Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Ok, ena ZR7 - rdeča nkol pozabu te ljubice en ZRX1200S - srebrn carski neuničljiv in suveren stroj naj bo na morski gladini ali pod vrhom tritisočakov, ga ne gane nič. Pali, tankaj, vozi! ena črno zlata 12 Ninđurina. Kot pravi Pervy, čista najžlahtnejša pornografija. ena zelena 12, ki je bila zjahana in je šla hitro stran. ena zelena 12 Ninđula, k sreči kmalu iz nagravžno zelene predelana v street fighterja. Ve se kakšne farbe! Zverinska :grim . Prva dva sta bila osebno moja, ostalo od mulca. HORJO???? ciciban in lasagna 2
I30 Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 (popravljeno) HORJO???? Kwa je? .) Popravljeno Oktober 27, 2012. Popravil I30
hajamoto Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Kwak je zakon! Z skoraj stock ninjo 9 je že tam nekje 98-99 Gašparič grobnik vozil 1:32-1:33 če se prav spomnim. 10-ka 2004 je itak zakon in še vedno upam da jo bom pripeljal domov nekoč. Z900 je legenda, GPZ tudi, kdor je probal 12-ko itak ve o čem govorim (še vedno moj top speed rekord),... večina govori o kwaku pa misli na Z750, ki je bil top motor ampak v svoji klasi. primerjet cbr1000 z Z750 je brezveze, primerjaj jo z kwakom enakega ranga Najbolj smešno pa je bilo enkrat (ko sem še mel tisto fajn službo da sem probaval motorje), ko sem iz kwaka šaltal nekje okoli leta 2000 presedel na takrat najbolj športnega BMW-ja, mislim da je bila oznaka R1100S. Športna poza, dam po gasu pa se nič ne dogaja, pa še vedno nič, pospešuje ko čoper, končno dobim nekaj hitrosti, priletim pred ovinek (pozabim na bokserja in kardan) butnem eno prestavo nižje, kolo blokira, vlečem črn štrajfn in komaj zvozim ovinek. bokser - njet!!! skratka kregajte se dalje, jaz sem kwak forever Jest sem presedlal iz BMW r1100s na Kawo z1000sx . Moram reč, da se še kar malo navajam ampak mi ni žal. Sam to kar si ti napisal v drugem odstavku je čista laž , ker se nisi nikdarj peljal s tem motorjem. Če bi se nebi tega napisal, ker motor se je peljal odlično.
DAMI34 Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Pa nehite tok hvalt Kawo, sej ste isti ko BMwjaši pikolo, BelaStrela in igorkr 3
Darko3g Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Te teme so skoraj kot politiki in njih kadrovanje - ni važno al je dobr ali slab, samo, da je naš.
igorkr Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Kwaka bom mel takoj, ko se naveličam Yamahe, tako kot Dami34 in Maus ... :grim DAMI34 1
motofrik Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Absetirtkrvauuseknu? Hehehe ..so bili motorji, a? Jebentišnazaj, se mi kolca po moji Breganze mašini na tri cilindre....
SF Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 ..so bili motorji, a? Jebentišnazaj, se mi kolca po moji Breganze mašini na tri cilindre.... Bili, bili... V uteho si tole sestavljam... Da pa ne bo čisto mimo teme, priznam, da sem pred 14. dnevi kupil enega starega KLR 250... JONI 46 in Kmet2 2
Coban Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 R1 je res malce podhranjena smeh..... Drugače pa bi raje imel Kwaka kot pa BMW.... Nejc včasih si mi bolj pametno deloval. :grrr
Coban Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Ammmm..Z750 top v svoji klasi??? aja, v keri klasi je potem street triple? V slabi spet vse nazaj kličejo, nekaj v zvezi s polnenjem baje kar med potjo crkne in "amen".
Pervy Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Ammmm..Z750 top v svoji klasi??? aja, v keri klasi je potem street triple? mogoče v jurja naked in krepko cenovno višji klasi??? cena novih 7.700€ proti 12.500€?!?!? primerjaš recimo laguno 1.8 in bmw M3. pa ravno ti bi moral vedeti kaki segment je kateri motor. sicer pa če kupiš Z750 in porabiš razliko 4.800€ na aftermarket izboljšavah mislim da ga lahko kar konkretno izboljšaš. si ko oni tip ki primerja Z750 in cbr1000RR. Pa KLE in KLR sta bila tudi dobre endure ampak verjetno bo kdo rekel da je BMW GS boljši
Pervy Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 (popravljeno) mogoče v jurja naked in krepko cenovno višji klasi??? cena novih 7.700€ proti 12.500€?!?!? primerjaš recimo laguno 1.8 in bmw M3. pa ravno ti bi moral vedeti kaki segment je kateri motor. sicer pa če kupiš Z750 in porabiš razliko 4.800€ na aftermarket izboljšavah mislim da ga lahko kar konkretno izboljšaš. si ko oni tip ki primerja Z750 in cbr1000RR. Pa KLE in KLR sta bila tudi dobre endure ampak verjetno bo kdo rekel da je BMW GS boljši se pardoniram, spregledal sem da misliš street triple. ja ta je "samo" jurja dražji in recimo v enaki klasi. zdaj je baje dober, prvi z mašino stare male daytone so bili zelo luknjasti Popravljeno Oktober 27, 2012. Popravil PERVY
Pervy Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Jest sem presedlal iz BMW r1100s na Kawo z1000sx . Moram reč, da se še kar malo navajam ampak mi ni žal. Sam to kar si ti napisal v drugem odstavku je čista laž , ker se nisi nikdarj peljal s tem motorjem. Če bi se nebi tega napisal, ker motor se je peljal odlično. oprosti te motor je bil "promašaj u puno"! Pozicija sedenja naporna kot na malokaterem supersportu, menjalnik klasično trd ali nenatančen (kakor hočeš) za BMW tistega časa, "samo" 100 KM, kardan itd in to vse za večjo ceno od japonskih supersport raket. Se je lepo peljal čez ovinke in cilindra nisem dobil na asfalt pa sem se trudil ampak vseeno..... zadnje kolo pa je lepo blokiralo če prehitro dol prestavil ali bil grob kot si lahko na motorjih z verigo. V naked R serijo je ta mašina lepo pasala, ampak S pa je bil mimo. Vsak meni ko ne dam dosti na znamko (razen če je kawa dobi + pike) ampak me zanima razmerje cena/kaj nudi!
Pervy Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Kawl je carska makina za carje! Pri bajti jih je bilooo :hmm: Ok, ena ZR7 - rdeča nkol pozabu te ljubice en ZRX1200S - srebrn carski neuničljiv in suveren stroj naj bo na morski gladini ali pod vrhom tritisočakov, ga ne gane nič. Pali, tankaj, vozi! ena črno zlata 12 Ninđurina. Kot pravi Pervy, čista najžlahtnejša pornografija. ena zelena 12, ki je bila zjahana in je šla hitro stran. ena zelena 12 Ninđula, k sreči kmalu iz nagravžno zelene predelana v street fighterja. Ve se kakšne farbe! Zverinska :grim . Prva dva sta bila osebno moja, ostalo od mulca. Za zlato 12tko mi bo celo življenje žal, da je nisem zadržal pri hiši. Trenutno ne vozim Kawlna, a je to firma, ki je zame na prvem mestu top lestvice. Predvsem kar se tiče klasike, novejše so ista sranja kot vsa ostala moto jajca, naj bodo rižarska, makaronarska al pa bawariše! uuu jeba, pozabil sem na ZRX-a, enega R v lawson barvi prosim , ZR7 je pa itak legenda
Fazer03 Objavljeno Oktober 27, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2012 Ko sem lansko leto menjaval, priznam, da je bil tako malo v rezervi (in v zasedi) na spisku želja tudi Z 1000 SX. Amapak glede na to, da se vozim sam, da ima kar malo preveč KM-jev na kupu, pa da je bila prvo leto barvna paleta zelo skromna (zelen in črn) in za konec še cena kar popoprana sem pač nabavil kar sem. Japonec kot japonec. Brez velikih hib, zanesljiv in poslušen (pa servis je v vsaki večji vasi, deli so hitro dobavljivi ... ) . Je pa baje brez karizme, brez dodane vrednosti in brez tistega wwaaauuu. PS: Za seboj imam več kot 30 let motoriranja: včasih smo bili motoristi, pa tisti, ki bi motor imeli (pa ga niso imeli iz vseeno kakšnega razloga) in nemotoristi. In to je bila tiste čase delitev nas fantičev iz vasi - če lahko posplošim. Danes pa je normalno vsled razvoja in vsesplošnega napredka vse čisto drugače. Sam vidim predalčkanje ali kaste nekako takole: HD - jih ni veliko (se imajo pa zato za bolj žlahtne); nevarno jih sledijo in jih hočejo iz trona vreči vozniki GW - motor z veliko začetnico, za bogatejšo klientelo in mnogo pozerstva BMW - če ga nimaš (vsaj na posterju nad posteljo) sploh nisi motorist Italijani - kot rečeno: kao veliko šarma, legendarnosti in sploh motorji z dušo; tepe pa jih med drugim razmerje vloženo/dobljeno, servisi, ... Japonci - obratno kot zgornji Maxiskuterji - pogovor: o vidim da imaš čelado. Imaš motor? ... Ne maxiskuterja. ... Aja vespo. I30, Kmet2, Mavti in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se