Efendi Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 Kawasaki bi po mojih izkušnjah sodeč moral imeti v tak znak kot Alfa, sam z žabo namesto kače. Žaba ti spizdi, križ pa ostane. Mogoče zato, ker mi malo že oči skupaj lezejo in so možgančki že na pol na off, ampak ne razumemo povezave med žabo in kawasakijem. Pa tudi ne med Alfo in žabo. Al pa je point v Alfi in križu...? maus 1
krucymucy Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Ti imas oboje zgleda. maus 1
pikolo Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Mogoče zato, ker mi malo že oči skupaj lezejo in so možgančki že na pol na off, ampak ne razumemo povezave med žabo in kawasakijem. Pa tudi ne med Alfo in žabo. Al pa je point v Alfi in križu...? Mogoče je point da daš križ čez bemfla maus in Efendi 2
Kmet2 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Mogoče je point da daš križ čez bemfla Ko primerjaš motorje daš vedno križ čez bemfla,drugače avtomatsko zmaga :grim pik1, gsxf750, maus in 1 other 4
maus Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 js mam oboje ... in alfo in kwaka ... oba delata brez problemov... še predobr ... skratka ... čista zmaga od zdj naprej vas pišem odebeljeno v črno ninđa alfa knjigo :krneki: foušliuci :glare: HyperJack in Efendi 2
krucymucy Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Pri kawasakiju clovek sploh ne ve ali gre za dizajn al je paden. pik1 in Kmet2 2
Žan96 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 js mam oboje ... in alfo in kwaka ... oba delata brez problemov... še predobr ... skratka ... čista zmaga od zdj naprej vas pišem odebeljeno v črno ninđa alfa knjigo :krneki: foušliuci :glare: No no ne klicat hudiča že tko prehitr pride. Lahko je že naslednji odstavni pas usoden (pa da nebo pomote, sam alf ne maram)
Snečer Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Pri kawasakiju clovek sploh ne ve ali gre za dizajn al je paden. Pri bmwju pa ne ve, iz katerega muzeja so ga sunili.
Žan96 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 G. Snecer, bi mi bili pripravljeni na podlagi svojih izkušenj, znanj pojasniti zakaj je Kawasakijev versys boljši kot pa BMWjev GS? MihaGS in Kmet2 2
maus Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 No no ne klicat hudiča že tko prehitr pride. Lahko je že naslednji odstavni pas usoden (pa da nebo pomote, sam alf ne maram) nau .. ker se naum po AC vozu ... samo tam imajo odstavne pasove zadnje čase je ful obcestnih kraljic vse ostalo razen alf .... zmagu sm vas ... :krneki: aja ... superbike .. generalni sponzor alfa romeo v kateri zmaga kwak ... full fajn ane ane Efendi 1
Žan96 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Ne ne alfa je še vedno kraljica
maus Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Ne ne alfa je še vedno kraljica dokaž .. al sam lapaš ? si jo mel katero kolk kilometrov si z njo naredil kje si servisiral ko boš na to odgovoril imam še nekaj vprašanj Pri kawasakiju clovek sploh ne ve ali gre za dizajn al je paden. zakaj si pa dal kwak in alfo skupaj ... alfe so znane po lepem dizajnu ... mar ne Efendi 1
DAMI34 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 (popravljeno) zakaj si pa dal kwak in alfo skupaj ... alfe so znane po lepem dizajnu ... mar ne podzavestno mu je ušlo, ... Popravljeno November 12, 2013. Popravil DAMI34 Zivnorc, Efendi in maus 3
krucymucy Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 zakaj si pa dal kwak in alfo skupaj ... alfe so znane po lepem dizajnu ... mar ne Zato, ker ko sem mel alfo so me tud skoz drkal da mam kraljico odstavnih pasov, pa da ti kača spizdi križ pa ostane ... Isto kot zdej ko mam bmflo DAMI34, Zivnorc in maus 3
maus Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Zato, ker ko sem mel alfo so me tud skoz drkal da mam kraljico odstavnih pasov, pa da ti kača spizdi križ pa ostane ... Isto kot zdej ko mam bmflo in kolikorat si ostal na odstavnem pasu res je je ostajala .. pa veste zakaj .. ker so jih meli mulci ... nobena ni vidla rednih servisev .... to mi je zadnjič povedal dologoletni serviser italjanskih vozil ... pa da nau pomote ..tudi druga vozila ostajajo na odstavnih pasovih, predvsem zato, ker se ne vzdržuje . Povprašite mal voznike in voznice (svoje prijatelje), kdaj so imeli redni servis, zamenjali olje, filtre, zavorno tekočino, jermene
pik1 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 in kolikorat si ostal na odstavnem pasu res je je ostajala .. pa veste zakaj .. ker so jih meli mulci ?????... nobena ni vidla rednih servisev .... to mi je zadnjič povedal dologoletni serviser italjanskih vozil ... pa da nau pomote ..tudi druga vozila ostajajo na odstavnih pasovih, predvsem zato, ker se ne vzdržuje . Povprašite mal voznike in voznice (svoje prijatelje), kdaj so imeli redni servis, zamenjali olje, filtre, zavorno tekočino, jermene .... res sem jo imel tud jest, ko sem še u Avtomontaži delal .... in to novo 33-ko.... iz polivinilčkov sem jo ven uzel .... tako, temno sive barve .... lite feltne ... itd, itd itd .... .... priznam, za tiste čase je bila res jebački aparat .... ... ampak za dons ????????? ... in to za enga tazga starejšga uglajenga gospda, k si ti ????? ... pa to res ni avto, k bi se z njim prow hvalu okol .... . ps. ... pa še to sem pozabu povedat, da sem glih takrat tud jest vozu tud Kwako Z750 .... OK, tud to priznam, da je bilo OK .... ...ampak kot že rečeno, to so vse skupi ene same igračke za kšnga študenta .... Kmet2 1
Žan96 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 dokaž .. al sam lapaš ? si jo mel katero kolk kilometrov si z njo naredil? Js nism meu nobene lahko sam povem kar sem iz prve osebe vidu. Določene alfe so pa res lepe
Kmet2 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 .... res sem jo imel tud jest, ko sem še u Avtomontaži delal .... in to novo 33-ko.... iz polivinilčkov sem jo ven uzel .... tako, temno sive barve .... lite feltne ... itd, itd itd .... .... priznam, za tiste čase je bila res jebački aparat .... ... ampak za dons ????????? ... in to za enga tazga starejšga uglajenga gospda, k si ti ????? ... pa to res ni avto, k bi se z njim prow hvalu okol .... . ps. ... pa še to sem pozabu povedat, da sem glih takrat tud jest vozu tud Kwako Z750 .... OK, tud to priznam, da je bilo OK .... ...ampak kot že rečeno, to so vse skupi ene same igračke za kšnga študenta .... Vse si povedu G. Snecer, bi mi bili pripravljeni na podlagi svojih izkušenj, znanj pojasniti zakaj je Kawasakijev versys boljši kot pa BMWjev GS? Proooosmmm neeeeeeeeeee pik1, Zivnorc in DAMI34 3
pikolo Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Proooosmmm neeeeeeeeeee resnica boli aaaa :D Zivnorc 1
Snečer Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 G. Snecer, bi mi bili pripravljeni na podlagi svojih izkušenj, znanj pojasniti zakaj je Kawasakijev versys boljši kot pa BMWjev GS? Na brzino. Lažji, lepši, 3x cenejši, vodno hlajen vrstni motor, manjša poraba in obraba gum, poceni servis in deli, nima zapletene kvarljive elektronike, ima integriran sistem proti kraji (jih ne kradejo), jezi bmwjaše itd.. Za ta opažanja sploh ni potrebe, da bi se dotaknil in probal GSko, saj tudi po preizkusu ne bi pridobila navedenih lastnosti. Govorimo o modelu 1200, ker sicer 800ka je zelo konkurenčna versysu.
maus Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 za glodat kost o pokvarjenosti vozil in vzdržljivosti japonskih ... je pa res, da je nemški test http://cekin.si/clanek/davki/najbolj-zanesljivi-avtomobili.html
krucymucy Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 in kolikorat si ostal na odstavnem pasu Enkrat, ko mi je odprlo motor pri 7.200rpm pik1 1
Kmet2 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 resnica boli aaaa :D Ne ušesa :lol: pikolo 1
Žan96 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 G. Snecer kaj pa motorji, ki imajo cilindre razporejene v obliki črke V ali tako znani V(poljubna soda številka, ne prevelika) motorji? Imajo kakšno prednost/slabost pred vrstnimi motorji?
Kmet2 Objavljeno November 12, 2013 Opozori Objavljeno November 12, 2013 Na brzino. Lažji, lepši, 3x cenejši, vodno hlajen vrstni motor, manjša poraba in obraba gum, poceni servis in deli, nima zapletene kvarljive elektronike, ima integriran sistem proti kraji (jih ne kradejo), jezi bmwjaše itd.. Za ta opažanja sploh ni potrebe, da bi se dotaknil in probal GSko, saj tudi po preizkusu ne bi pridobila navedenih lastnosti. Govorimo o modelu 1200, ker sicer 800ka je zelo konkurenčna versysu. Žan96..........prosim repliko....spremljam maus 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se