Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli Kawasaki motocikla?


yamaha2025

Priporočene objave

opažam da smo kawa fahrerji v resnici največji asi in kreteni obenem - imamo mopede z najbolj zaendrek bremzami in amortizerji in ponavadi jih vozimo hitreje kot ostali njihove superiorne motorje. Očitno moramo biti na kawi ker na drugih boljših bi bili absolutno prehitri :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm:

post-25300-0-81768900-1352918156_thumb.jpg

:naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

:hooray:

A veš da je lepši kot K1300S? :D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hornet 600 sem prerasel po 12k in prvi sezoni.

ktm 640 supermoto ni za dolge fure. sem samo 2k naredu.

Z Z1000 sem prevozil 17k, na jetra so mi šli zanič amortizerji.

CB1000R je bil kul moped, boljši kot Z sam vseeno ni blo to to, 15k prevoženih. Ta čas sem tudi šel na testno z GS-ko in začel isti dan prodajat.

V-strom sem mel v bistvu pa sam za na morje pa nazaj letos, 1500km.

Pol sem pa GS-ko kupu.

No zdej veš.

Vsi smo šli v svoji karieri motorista skozi določene faze iskanja pravega motorja za sebe. Ti si pač malo pospešil zadevo ker si očitno to lahko privoščiš - ni nič narobe. Začel si faljeno z nakedi, potem šel na velik enduro, končal pa boš...... mogoče res na GW-ju ali katerem od LT ali 1600 potovalnem BMW-ju.

Očitno imaš neke probleme z občutkom kakšno bi moralo biti vzmetenje če zdaj že GS-a šraufaš za Z-ja pa praviš da je zanič. Ajde za resno preganjanje na pisti ni, se ga da pa po pisti čisto OK peljat, na cesti ti pa vsaka čast če ga spraviš na limit. Sem vozil vse GS-e do nekje letnika 2009-2010 pa so vsi imeli dobro vzmetenje če nisi ravno hotel na Dakar ali kros progo. Predvidevam da imajo zdaj še dosti boljšo, tako da mi ni jasno kaj bi naj bilo potrebno predelave - ampak,..........???

Ampak verjetno si eden tiste sorte, ki ga iz tira spravi vsako poplesavanje v ovinkih ali vsako nihanje. To pa lahko odpraviš samo tako da imaš svinjsko težek motor (GW, LT,...) ali da ga pelješ kot se spodobi - ko si skoraj na kolenu v ovinku zadeve na plešejo.

Drugače se pač navadiš, saj to ni nič tragičnega. Mogoče boš cez 10 let na motorju gledal na zadeve drugače

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih so amortizerji zanič, če jih nimaš ali jih ne znaš prav nastaviti...ali pa če preveč bereš forume.

Kwak

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi smo šli v svoji karieri motorista skozi določene faze iskanja pravega motorja za sebe. Ti si pač malo pospešil zadevo ker si očitno to lahko privoščiš - ni nič narobe. Začel si faljeno z nakedi, potem šel na velik enduro, končal pa boš...... mogoče res na GW-ju ali katerem od LT ali 1600 potovalnem BMW-ju.

Očitno imaš neke probleme z občutkom kakšno bi moralo biti vzmetenje če zdaj že GS-a šraufaš za Z-ja pa praviš da je zanič. Ajde za resno preganjanje na pisti ni, se ga da pa po pisti čisto OK peljat, na cesti ti pa vsaka čast če ga spraviš na limit. Sem vozil vse GS-e do nekje letnika 2009-2010 pa so vsi imeli dobro vzmetenje če nisi ravno hotel na Dakar ali kros progo. Predvidevam da imajo zdaj še dosti boljšo, tako da mi ni jasno kaj bi naj bilo potrebno predelave - ampak,..........???

Ampak verjetno si eden tiste sorte, ki ga iz tira spravi vsako poplesavanje v ovinkih ali vsako nihanje. To pa lahko odpraviš samo tako da imaš svinjsko težek motor (GW, LT,.. .) ali da ga pelješ kot se spodobi - ko si skoraj na kolenu v ovinku zadeve na plešejo.

Drugače se pač navadiš, saj to ni nič tragičnega. Mogoče boš cez 10 let na motorju gledal na zadeve drugače

S tem se je kar za strinjati, pri čemer pa je potrebno omeniti, da za naše ceste ni pravega vzmetenja, imamo sramotno asfaltno podlago. Kot po Murphyju, greš lepo v ovinek pa je na najlepšem delu luknja, neravnina, razpoka, posedena cesta, valovit asfalt itd.

Da o asflatu v nekaterih urbanih središčih niti ne govorim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ceste so pač kakršne so, mene zmoti ko se govori o slabem vzmetenju. Najboljše vzmetenje imajo cestaki, ampak a je res najboljše v vseh pogojih? vsako vzmetenje je nek kompromis med udobnostjo in trdoto pa jasno ceno. Za to da Z-ja (750 ali 1000) pripelješ na limit okvirja in vzmetenja moreš res konkretno gonit. Da pa niha po slabi cesti je pa jasno, sploh če pelješ preveč na easy in ni motor v ovinku obremenjen. Pol pa se najde kaliber ki vozi 2 leti in reče da je vzmetenje zaendrek. Še dobro da ni rekel tudi da je mašima prešvoh ker po 2 letih rabiš že najmanj150 konjev.

Eh sicer pa od takih živi industrija, ne od nas ko po 10 let iste motorje vozimo in nič ne izboljšujemo :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje vzmetenje je slabo, pri hitrosti nad 180 začne kar nihati. In potem sem opazil, da je možno nastaviti trdoto, pa povratni hod...pa....no..zdej mi ne niha več nad 180, je pa ful trd pri počasni vožnji in po makedamu. Najbrž bo vzmetenje zanič :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men nč ne niha :? ... mam pokvarjenga :?

prelahek si...tut tvoj ma slabo vzmetenje, sam ti očitno ne veš, ti bodo že fahrerji povedali :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prelahek si...tut tvoj ma slabo vzmetenje, sam ti očitno ne veš, ti bodo že fahrerji povedali :P

Ja,ja slabo!!Po mojem lahk oba z Mausom skačeta pa nč ne niha :P se prej kardan odlom :lol:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pukvarjenga maaaaaaaaaaaaaaaaam :cry: ... ne niha po ovinkih :cry:

kaj nj storim :?

Kup si bmfla pa stisen gumb za komfort....preprosto :grim pa še cenejš je ko tvoj :lol:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kup si bmfla pa stisen gumb za komfort....preprosto :grim pa še cenejš je ko tvoj :lol:

BEMVAMSVECA!!!!

bmw-ja ne kupm iz principa . . . . . sam zato k ga voz Kmet in Kruci . . . . . :kva2::P

kwakija pa tut NE sam zato, k jo masta Dami in Maus . . . . tok hvalta kwako in za povrh še jamrata čez kwako . . . . . ampak ne bit realn in jo spluvat . . . . najboljša je! :hmm::P

Sej veste kako prauvjo . . . . .SVAKI CIGO HVALI SVOGA KONJA!!!! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BEMVAMSVECA!!!!

bmw-ja ne kupm iz principa . . . . . sam zato k ga voz Kmet in Kruci . . . . . :kva2::P

kwakija pa tut NE sam zato, k jo masta Dami in Maus . . . . tok hvalta kwako in za povrh še jamrata čez kwako . . . . . ampak ne bit realn in jo spluvat . . . . najboljša je! :hmm::P

Sej veste kako prauvjo . . . . .SVAKI CIGO HVALI SVOGA KONJA!!!! :P

jamrava, k sva zwedla da ma slabe hamortizere :P

nč bat, tut z jamahe se da dol bakr, pa cink pa lot pobrat...pridemo tudi na dom :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BEMVAMSVECA!!!!

bmw-ja ne kupm iz principa . . . . . sam zato k ga voz Kmet in Kruci . . . . . :kva2::P

kwakija pa tut NE sam zato, k jo masta Dami in Maus . . . . tok hvalta kwako in za povrh še jamrata čez kwako . . . . . ampak ne bit realn in jo spluvat . . . . najboljša je! :hmm::P

Sej veste kako prauvjo . . . . .SVAKI CIGO HVALI SVOGA KONJA!!!! :P

Sej te bova enkrat zapeljala z Krucymucy :yes: sam ne se preveč razburjat,si že v letih :P:D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj ne štima v tvojem spisku, ker vedno govoriš ,da si vozil po dva vsake znamke, malo si se zaplezal, sicer pa, ker si začel 2009 ne bom več komentiral tvojih izjav... :grrr

Tega nisem nikjer napisal.

Vsi smo šli v svoji karieri motorista skozi določene faze iskanja pravega motorja za sebe. Ti si pač malo pospešil zadevo ker si očitno to lahko privoščiš - ni nič narobe. Začel si faljeno z nakedi, potem šel na velik enduro, končal pa boš...... mogoče res na GW-ju ali katerem od LT ali 1600 potovalnem BMW-ju.

Očitno imaš neke probleme z občutkom kakšno bi moralo biti vzmetenje če zdaj že GS-a šraufaš za Z-ja pa praviš da je zanič. Ajde za resno preganjanje na pisti ni, se ga da pa po pisti čisto OK peljat, na cesti ti pa vsaka čast če ga spraviš na limit. Sem vozil vse GS-e do nekje letnika 2009-2010 pa so vsi imeli dobro vzmetenje če nisi ravno hotel na Dakar ali kros progo. Predvidevam da imajo zdaj še dosti boljšo, tako da mi ni jasno kaj bi naj bilo potrebno predelave - ampak,..........???

Ampak verjetno si eden tiste sorte, ki ga iz tira spravi vsako poplesavanje v ovinkih ali vsako nihanje. To pa lahko odpraviš samo tako da imaš svinjsko težek motor (GW, LT,.. .) ali da ga pelješ kot se spodobi - ko si skoraj na kolenu v ovinku zadeve na plešejo.

Drugače se pač navadiš, saj to ni nič tragičnega. Mogoče boš cez 10 let na motorju gledal na zadeve drugače

Lep post pervy, le da na GW ali LT pa res ne bom končal ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kup si bmfla pa stisen gumb za komfort....preprosto :grim pa še cenejš je ko tvoj :lol:

Dajmo še eno zadevo razjasniti.

BMW je po moje GSko na veliko prekopiral od Francozov.

Tudi Francozi so delali GS model, ki je imel bokser motor, celo 4 valjni, prisilno zračno hlajen s propelerjem ter oljni hladilnik (isto kot spaček).

citroen-gs-03.jpg

citroen-gs-04.jpg

Da je stvar hujša, je imel izvrini GS tudi "ESA" sistem in sicer hebl med sedeži, kjer si lahko nastavil 3 višine, ok najnižja je bil za menjavo gume, ostala dva pa za vozit.

In da je stvar še bolj šokantna, Francozi so naredili GSA (adventure) model, krajše GA.

citroen-gsa-01.png

citroen-gsa-02.jpg

Pravi GS je torej samo Citroen, bil je celo avto leta, ko so to bila še objektivna ocenjevanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včasih so amortizerji zanič, če jih nimaš ali jih ne znaš prav nastaviti...ali pa če preveč bereš forume.

Kwak

Hja, meni je začel na Z v ovinku "pumpat". To je zaradi amortizerja. Rebound sem imel do konca zategnjen. Povej če veš kako drugače rešit.

Pri Hondi je pa vse drgnilo po tleh. Najprej tisti dolgi distančniki na tačkah, ko sem tiste stran pobral, je začel pa izpušni kolektor, stransko stojalo in stopalka zavore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snecer nekaj bistvenega si pozabil dodat. Ta GS je DELAL, in to z zelo majhnimi stroški vzdrževanja, kar za propeler nikakor ne bi mogli trditi :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snecer nekaj bistvenega si pozabil dodat. Ta GS je DELAL, in to z zelo majhnimi stroški vzdrževanja, kar za propeler nikakor ne bi mogli trditi :D

Zgleda, da te ful košta vzdrževanje BMW-ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!