Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli Kawasaki motocikla?


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

oprosti te motor je bil "promašaj u puno"! Pozicija sedenja naporna kot na malokaterem supersportu, menjalnik klasično trd ali nenatančen (kakor hočeš) za BMW tistega časa, "samo" 100 KM, kardan itd in to vse za večjo ceno od japonskih supersport raket. Se je lepo peljal čez ovinke in cilindra nisem dobil na asfalt pa sem se trudil ampak vseeno..... zadnje kolo pa je lepo blokiralo če prehitro dol prestavil ali bil grob kot si lahko na motorjih z verigo.

V naked R serijo je ta mašina lepo pasala, ampak S pa je bil mimo. Vsak meni ko ne dam dosti na znamko (razen če je kawa dobi + pike) ampak me zanima razmerje cena/kaj nudi!

Pussy, ne pervy :D: /se hecam

Drgac se pa 1oo% strinjava, r1150s je tud meni promasaj erste kategorije. Prot r1150r nima popolnomo benga argumenta.

@fazer 03: crn in zelen ni zadost? Ze crna je sKor odvec, teb pa ni zadost? Cudak.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

uuu jeba, pozabil sem na ZRX-a, enega R v lawson barvi prosim :), ZR7 je pa itak legenda ;)

Hmmm, R-a trenutno nimam na zalogi, ti pa lahko ponudim barvno paleto S-ov:

post-33199-0-23172300-1351410756_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Ne moreš met Kawasakija, če ga pa Honda prehiti

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno

Ja bravo, glih Šnicl pa kej ve o motorjih! :grrr :BUA:

Objavljeno

Toliko pojma ko ma Domicelj o muziki toliko ga ima o motorjih :smoke: čakam da še Murko naredi komad o Yamahi :ninja:

Objavljeno

Toliko pojma ko ma Domicelj o muziki toliko ga ima o motorjih :smoke: čakam da še Murko naredi komad o Yamahi :ninja:

Ka pa vem, na Yamaho se zgleda ne rima nč:

Drgač pa še en argument zakaj kupiti Kawasaki:

Objavljeno

muzika je sicer zaendrek ampak ta zgoraj in Boro Majstorovič vesta - na jugu šteje samo Kawasaki, "sve cure to znaju!"

Objavljeno

Kwa je? .)

Sumil sem, da si I30 ali president... Ampak ko se človek z motorji takole pohvali, pa takoj vem, na katerem tiču grmi zajčica.

Objavljeno

muzika je sicer zaendrek ampak ta zgoraj in Boro Majstorovič vesta - na jugu šteje samo Kawasaki, "sve cure to znaju!"

Kaj pa Italjani. Te majo tudi radi, druge pa res ne.

Objavljeno

hmmm ducati ali bože nedaj aprilia nista ravno med top željami redimo v bosni ali srbiji. tam je ninja, pol dolgo nič, pol ostali kawasaki, pol dolgo nič pol gikser pol pa ............

Objavljeno

Toliko pojma ko ma Domicelj o muziki toliko ga ima o motorjih :smoke: čakam da še Murko naredi komad o Yamahi :ninja:

hahahahahaha Domicelj = Murko....

Objavljeno

hmmm ducati ali bože nedaj aprilia nista ravno med top željami redimo v bosni ali srbiji. tam je ninja, pol dolgo nič, pol ostali kawasaki, pol dolgo nič pol gikser pol pa ............

Vozijo bolj kot ne "oldtimerje", je pa res, da je Kawasaki med najbolj zaželjenimi. A nisi bil tudi ti takrat v Bosni, ko so hoteli eno tuno odpeljati (razbili ključavnico), pa jih je nekaj zmotilo, da niso potem stvari uspeli izpeljati do konca?

Objavljeno

takrat nisem bil, sem pa bil ko smo za tuno iskali bremz ročico in večina moto mehanikov niti ni vedla kaj je aprilia :ninja:

Objavljeno (popravljeno)

se pardoniram, spregledal sem da misliš street triple. ja ta je "samo" jurja dražji in recimo v enaki klasi. zdaj je baje dober, prvi z mašino stare male daytone so bili zelo luknjasti :)

baje dober? si pa res šaljivec :D mel priložnost v zaporedju Z750, GSR750 in Streeta peljat..in težko vrjameš kaka razlika je..ne za "dobrega" jurja ;)

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

no ko gremo v take debate bi lahko prvo definirali neke kriterije. Jaz gledam na Z750 kot motor, ki je prišel ven 2003 ali 2004 in je takrat povozil fazerje, FZ6, male bandite itd. ni bil oh in ah ampak je bil pa best buy za ta denar še dolgo. street triple je prišel ven 2007 če se ne motim. tripla so izboljševali, Z je ostajal bolj ali manj enak in se poslavlja. leta 2012 gledat ni po moje merodajno ko govorimo o firmah, razen če sedaj kupuješ. kawa je dostikrat postavljala nova merila in tudi Z750 je merila dvignil. Po današnjih standardih je Gpz ali Z900 grozna kanta, kaj pa je pomenil takrat pa se ve.

no ja, kakor komu, vsak bo našel za vse kontra argument.

PS: a sem že rekel da je GSful predrag za to kar nudi? :)

Objavljeno

takrat nisem bil, sem pa bil ko smo za tuno iskali bremz ročico in večina moto mehanikov niti ni vedla kaj je aprilia :ninja:

Saj štajerci so vedno za zajebancijo, pa prpeljejo ročko tudi v Bosno :). Drugače pa saj veš, da ne vozijo tako novih novih motorjev tam dol.

@Pervy, ST motorji ranga FZ, Z itd.. imajo zanič vzmetenje, grušte in bremze, tak da sem ostal na cestaku. Ostane samo tuna in triple, druga mi ne pade na pamet.

Objavljeno

@Pervy, ST motorji ranga FZ, Z itd.. imajo zanič vzmetenje, grušte in bremze, tak da sem ostal na cestaku. Ostane samo tuna in triple, druga mi ne pade na pamet.

Mv agusta, benelli, ducati..v ta rang bi jest dal tudi r1200r ki je seveda veliko dražji..ampak zato tudi nekaj nudi..

naked se je pri japoncih začel in končal z bkingom..

Objavljeno

no "zanič" je tudi stvar debate, odvisno od namena in cene jasno. za moje pojme sta tuna (vozil sem staro twina, nove nisem) in novi triple (nisem vozil žal) drug rang kot ti allround japonci. no saj sta tudi po ceni malo nad, komponente pa si itak vedno imeli boljše. se pa da tudi te "zanič" nakede lepo gonit, samo malo več znanja in jajc rabiš :ninja: pa hitro kak lokalni frajer na super-oh-ah-cestaku zadaj ostane :grim

drugače bi pa itak imel doma naked predelano ZX-10, pa serijsko in eno za pisto. Pa eno serijsko (no malo navito) 12-ko in eno naked. Pa še in še....

Objavljeno

@Pervy, ST motorji ranga FZ, Z itd.. imajo zanič vzmetenje, grušte in bremze, tak da sem ostal na cestaku. Ostane samo tuna in triple, druga mi ne pade na pamet.

Nepoznaš vseh ST-ejev npr. F-800 ST ma to kar navajaš vse vredu ! :BUA:

Mv agusta, benelli, ducati..v ta rang bi jest dal tudi r1200r ki je seveda veliko dražji..ampak zato tudi nekaj nudi..

naked se je pri japoncih začel in končal z bkingom..

Pozabu si na V-maxa! ! Kaj bo ELO reku !

Objavljeno (popravljeno)

Zaključek je torej, da je izjemno škoda, da ne naredijo Japonci en soliden ST motor z komponentami iz cestaka (okvir, mašina, vzmetenje, zavore). Jaz bi ga kupil 123, tak pa moram razmišljati o predelavi Gikserja ali pa nakupu skrite ljubezni Multistrade 1200

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno

bikez..natanko tako...ampak morajo bit japsi pametni in delat nekaj na novo..

Objavljeno

malo off-topic:

japonci so žal zadnjih vsaj 10-20 let totalno zgubljeni kar se trendov in želj moto evrope in ZDA tiče. so najmočnejši ampak vedno konzervativni in sledilci če uporabim marketinško terminologijo. V naked motorjih niso videli trenda oz niso imeli jajc jih dat ven (pa so imeli koncepte v tej smeri) dokler Ducati ni razturil z Monsterjem. Potem pa so v letu ali dveh sproducirali celo hordo nakedov. V hard endurah niso videli potenciala in je moral KTM naredit bum, v velikih endurah tudi niso videli nič in je moral BMW z GS-om razturit. Pri luksuznih potovalnikih so (razen GW) out, retro niso kapirali dokler jih niso delali vsi drugi. Če nebi bili tako levi BMW, Ducati, Aprilia, Triumph in še kdo nebi imel šans, tako pa so lahko te firme v desetletju ali dveh krepko zrasle na račun niš, ki jih japonci niso zapolnili.

Samo čakajo da se vidi če se nekaj obnese potem pa preplavijo trg z podobnimi modeli. Še starih legend ne znajo primerno in dostojno obudit (Vmax, VFR-ka,...).

Ampak jih po eni strani razumem, motorji nad 250 ccm so za njih čisti prestiž, ki stane dosti razvoja in reklame, 99% denarja pa ustvarijo s prodajo zastarelih prdul po celi aziji, ki se prodajo v milionih in nosijo čisti keš brez velikih vložkov. Zato z njihovega vidika tudi MotoGP in Superbike nista neki velik faktor promocije ampak bolj strošek.

Skratka ko bom hotel trpežno "best-buy" zadevo ali res top-speed tehnično stvar bom gledal Japonce, drugače mi pa evropa dosti bolj diši ker so te motorji bolj delani za našo dušo. Ampak med japonci pa je Kwak tisti, ki je še nekak najbližje evropski moto-mentaliteti za razliko od recimo ultrakonzervativne in dolgočasne honde.

Objavljeno

ne spet trobezljat o slabi kvaliteti evropejcev no ;)

to smo že dal čez ;)

Objavljeno (popravljeno)

ne spet trobezljat o slabi kvaliteti evropejcev no ;)

to smo že dal čez ;)

kje pa sem to rekel???? Evropejci uporabljajo boljše komponente in tudi kvarijo se načeloma ne več, razen eksotov ala MV Agusta, Benelli,.... Edino kjer za japonci zaostajajo je top supersport segment kjer Ducati piči svoje fore, drugim pa fali nekaj malega. No pa še tu so zdaj z BMW-jem zraven. Se pravi če boš hotel za šankom rečt, da imaš najmočnejši ali najhitrejši motor boš verjetno moral kupit japonca.

Pa v MotoGP zmagujejo tako da.......

Popravljeno . Popravil PERVY
Objavljeno

Kot je že bilo napisano je edina zamera Japoncem, da so ratal precej zadržani, kar se novih motorjev tiče. Še vedno delajo odlične "univerzalne" motorje. Pač tisto za kar vedo, da bodo lahko prodali.

Pogrešam tisto zagnanost, ki so jo včasih imeli. Škoda, da se zgubljajo v neki sivini in podrejajo povprečni potrošniški miselnosti.

V osemdesetih ko so vsi stari proizvajalci zaspal in ko je ena evropska firma v pomanjkanju idej v svoj zimzeleni gištel rinla motor od Peugeota, je Kawasaki pljunil ven GPZ serijo. Hiter, kompakten in poceni motor. Zakaj jim danes nikakor ne rata naredit nekaj podobnega?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!