Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli Kawasaki motocikla?


yamaha2025

Priporočene objave

A še kom Kawasaki nenormalno pije? Danes sem se malo zapeljal, pa sta bila dva rezervoarja komaj zadosti. Aja... pa moja je danes delala, pa ga nisem mogel blagoslovit z bikini pranjem. Sosedo mi je bilo nerodno prosit. Edino pranje je bil dež, pa sem bil spet nesrečen, da ne vozim bokserja... bi imel vsaj noge na toplem. Uglavnem totalno razočaran, ker sem moral cel dan sedet na takšnem motorju.

ej, nek mas sjebano. moj ma not se bencin po 1,2€, fantasticn letnik 2008!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej, nek mas sjebano. moj ma not se bencin po 1,2€, fantasticn letnik 2008!

v gumah pa 5 let star japonsk zrak :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa bi imel Kawasaki motor.

Sem se pred dnevi vozil 1200km s prijateljem, ki je imel zraven še ženo na Kawi.

V mojo Varo sem vsakokrat natočil eno tretjino več goriva kot on  :-(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa bi imel Kawasaki motor.

Sem se pred dnevi vozil 1200km s prijateljem, ki je imel zraven še ženo na Kawi.

V mojo Varo sem vsakokrat natočil eno tretjino več goriva kot on  :-(

A veš da jaz tut KTM990 vs Ninja SX,no sej slednji motor bi mel,ampak sam za po makedamu :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa bi imel Kawasaki motor.

Sem se pred dnevi vozil 1200km s prijateljem, ki je imel zraven še ženo na Kawi.

V mojo Varo sem vsakokrat natočil eno tretjino več goriva kot on  :-(

 

kaj pa če imaš ti za 1/3 večji tank? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa bi imel Kawasaki motor.

Sem se pred dnevi vozil 1200km s prijateljem, ki je imel zraven še ženo na Kawi.

V mojo Varo sem vsakokrat natočil eno tretjino več goriva kot on  :-(

vse odvisno od načina vožnje

60 čez vas se lahko pelješ v1.  komot pa tudi v 6.

poraba pa ni samo ta tretino manjša ampak za ene 5 krat

isti izven naselij...ti si turirav v3.  on pa s peto ali šasto če ma

enostsavno ko pasul :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v gumah pa 5 let star japonsk zrak :kva1:

 

Ne ne. u Kwaku bi bil lahko samo 30 let star japonski zrak. TopGun ninja 1984 :D

 

vse odvisno od načina vožnje

60 čez vas se lahko pelješ v1.  komot pa tudi v 6.

poraba pa ni samo ta tretino manjša ampak za ene 5 krat

isti izven naselij...ti si turirav v3.  on pa s peto ali šasto če ma

enostsavno ko pasul :grim

 

Na žalost ne gre vedno tako kot praviš. 

Jez mam  VTR, ki je Varaderi dala svoj V2 motor. Ej, če se pelemo u klapi, na izi, približno enaki letniki motorjev, moj v2 pogolta od 20 do 40% več kot 650 V2 al pa 4 cilindrski CBR. Spravt pod 7l/100 je zelo težko, pod 6 po moje nemogoče. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Požereš dva litra glede na to, da nič ne crkne... drugače pa kupiš motor, ki pije 5 litrov, pa te na servisu palijo tak, kot da ti konstantno 10 pije :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ne. u Kwaku bi bil lahko samo 30 let star japonski zrak. TopGun ninja 1984 :D

 

 

Na žalost ne gre vedno tako kot praviš. 

Jez mam  VTR, ki je Varaderi dala svoj V2 motor. Ej, če se pelemo u klapi, na izi, približno enaki letniki motorjev, moj v2 pogolta od 20 do 40% več kot 650 V2 al pa 4 cilindrski CBR. Spravt pod 7l/100 je zelo težko, pod 6 po moje nemogoče. 

Na moje veselje pa gre, dragi Cartman.

Ne boš verjel, jest sem na svojem L2 spravil porabo iz 7l na 5.1 ali 5.2l. Prej sta peli tretja in četrta prestava, zdej pojeta peta in šesta in evo rezultata... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na moje veselje pa gre, dragi Cartman.

Ne boš verjel, jest sem na svojem L2 spravil porabo iz 7l na 5.1 ali 5.2l. Prej sta peli tretja in četrta prestava, zdej pojeta peta in šesta in evo rezultata... :grim

a tolk te reuma daje? :P

tvoj rdecko je ipak mal bol sodobna zverinica, pa VTR ima veliiike karburatorje in cca 33% vec kubikov. (748×1.33=994.84) Tud ko sm vozil zelo zelo pocas, z malo obrati, je blo 6,5. ko je pela 3 in 4 je blo 8,5-10. Ja okej okej. Vedno sta gor 2 cloveka vcasih trije. :blush:

Kawsakija bi ful mel. ampak res ne vem katerega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Recimo zrx1200 dodelan v Eddy lawson repliko.

jao jao znas ti mene.....Ja koj ko sm stisnu post, sm pomislin na zrxa seveda zelenega.

ampak dejansko imajo japonci ze nekaj let problem. A delajo kak pozeljiv stroj? vse 4 fabrike skup nimajo trenutno v proizvodnji enga res topshit stroja. Ajd, imajo dva. Vmax in GoldWing. vse ostalo je zelo poprecna konfekcija, ki jo EU izdelki komot nadmudrijo.

jaz mam zelo rad japonske stroje, ampak z800 pa fazer 800 in crossdresserja 800 si pac ne morm zelet. speed tripla al pa monstra komot mal posanjam.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah danes je pač tako. Pred semaforjem gledaš obratomer, če hudič sploh še dela. Vse je tak mirno, predvidljivo...  Čisto en tak banalen primer so posode za gorivo. Včasih so bile na vrhu lepo ravne, da si lepo nasadil gor tank torbo, pa magneti so lepo prijel na kovino. Zvečer si v kampu lahko rezervoar ponucal namesto šanka in gor odložil pločevinko. Danes maš pa umetniški presežek iz plastike za jogurtove lončke. Delajo take šik male, da ne moreš velik natankat. Pa tiste mizerne opozorilne lučke za nivo goriva na LCD zaslonu. Tiste analogne zadeve so bile na soncu veliko bolj vidne.

 

BTW Edina svetla izjema letošnjega leta mi je trovaljnik od Yamahe. Polagam neke čudne hude upe v ta agregat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bi pa še mel kawasakija, predvsem zato, ker sem se prejšnjega z lahkoto rešil za dobro ceno .. :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pobje, nehajte bemflarjem o kawasakijih razlagat!

Sploh o najlepšem med njimi, ZRX-u. To je tako kot bi svinjam bisere metal. :angry:

 

Ta srednji je bil moj... :inlove:post-499-1155099902.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kruci, če ga boš dobr pelu, ne bo noben reku, da je babji.

 

vito, čestitam k izboru. :OK:

 

pogrešam cartmanovo laskanje omenjenemu motorju. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-499-1155099902.jpg

 

Tole je za v Bistro, ne pa za na cesto.

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zrx je res legenda med temi klasiki, meni je sicer najbolj všeč R različica (tisti z oglato prednjo lučjo). Spominja na retro dirkalnike...pa obvezno zelen mora biti:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pobje, nehajte bemflarjem o kawasakijih razlagat!

Sploh o najlepšem med njimi, ZRX-u. To je tako kot bi svinjam bisere metal. :angry:

Ta srednji je bil moj... :inlove:post-499-1155099902.jpg

mater vola, ampak kako ti uspe?! zrx1100, 1200, 1200r in 1200DAEG so lepi stroji, tebi uspe nalimat edinga grdega. fejzer wanabee 1200s. In to ne enega TRI!

:headbang:

@krucimuci: to je revolucionarno sodobno! vodno hlajena mashina! u minhenu jos nevidzeno.

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sj vem, zakaj ne bi imeli kwakasakija... zato, ker je vrhunec tehnologije treba znat vozt :kva2:

 

:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sj vem, zakaj ne bi imeli kwakasakija... zato, ker je vrhunec tehnologije treba znat vozt :kva2:

 

:krneki:

No ravno zaradi tega ne rabiš znat :grrr ..........ajde no,sam ti znaš :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako je, znanec ima z750, za katerega se je odločil da namontira Akrapoviča. sprašuje mal okol kje bi dobil cenej, nakar mu je en lepo povedu da mora najprej kupit motor, (honda) nato pa naj kupuje auspuh. dec je očitn že vedu kaj govori hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!