Kmet2 Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 Nič težja od gske, okretna bolj, vrhunska dirkaška pomagala, agregat, ki ga lahko samo sanjsko pri bemflu :-) me pa zanima zakaj so se smejali? jaz se namreč povsem sposobno vozom in sem videl že marsikaj, res pa da minimalno kaficev. Ja tok je super,da je najbolj prodajan model :grrr
Snečer Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 Skoraj nikoli ne grem nad 4.000 vrtljajev. pa probaj gsko na 10 zavrtet, te bodo cilindri prehiteli :-)
krucymucy Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 jaz se namreč povsem sposobno vozom in sem videl že marsikaj, res pa da minimalno kaficev. Ma to ze vemo da si nadvse sposoben. Kmet2 1
Snečer Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 Ja tok je super,da je najbolj prodajan model :grrr to pa ni bistven kriterij za prodajo, lej bemfla GS, ultra precenjen kvarljiv rogovilez za upokojence
krucymucy Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 pa probaj gsko na 10 zavrtet, te bodo cilindri prehiteli :-) Pri 10.000 vrtljajih bi šla, če bi jih dosegla 290. Kmet2 1
Snečer Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 Ma to ze vemo da si nadvse sposoben. žal pisem s tablice,ki popravlja, mislil sem spodobno
Snečer Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 Pri 10.000 vrtljajih bi šla, če bi jih dosegla 290. ne živimo v pravljici, to se ti s svojimi upokojeni meni :-)
Kmet2 Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 pa probaj gsko na 10 zavrtet, te bodo cilindri prehiteli :-) Jaz te z GS prehitim z cilindri vred na 4 :grim zraven pa na 100km porabim 2-3 L manj goriva :grim
krucymucy Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 (popravljeno) ne živimo v pravljici, to se ti s svojimi upokojeni meni :-) Kako da ne. Pri 4.000 se pelje 115km/h, pri 10.000 bi sla pa 287,5km/h ... Pa z bmflarji se ne pogovarjam kej dost. Zadnjic sem enga v kurac poslal k je lapal neumnosti o svojem R1200R. Z unim bi se ti zastopu Popravljeno September 3, 2013. Popravil krucymucy
Snečer Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 Ti mene ne moreš prehiteti, ker z nobenim ne tekmujem oziroma ti moj cilj ni znan, tam bom jaz vedno pred rabo. bosa 1
Kmet2 Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 Kako da ne. Pri 4.000 se pelje 115km/h, pri 10.000 bi sla pa 287,5km/h ... pa še zmerom bi porabil 3l manj kot Versys ,ki bi šel 200kmh
Snečer Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 Kako da ne. Pri 4.000 se pelje 115km/h, pri 10.000 bi sla pa 287,5km/h ... gora je da 10000 ne gre :-) pa če se tak kavo pijete penzjoneri
krucymucy Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 pa še zmerom bi porabil 3l manj kot Versys ,ki bi šel 200kmh Al versys je stroj. Ti bom dal za en krog če mi ga ne boš zlomu. Kmet2 1
Snečer Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 pa še zmerom bi porabil 3l manj kot Versys ,ki bi šel 200kmh vendar 3 l olja več...
Kmet2 Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 Ti mene ne moreš prehiteti, ker z nobenim ne tekmujem oziroma ti moj cilj ni znan, tam bom jaz vedno pred rabo. Sonce za vse sije enako
krucymucy Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 gora je da 10000 ne gre :-) pa če se tak kavo pijete penzjoneri Nima se kej na 10k vrtet, če gre 130km/h pri 4500rpm
Kmet2 Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 Al versys je stroj. Ti bom dal za en krog če mi ga ne boš zlomu. Pa ta drvarnca se zlom ko se vsedem :grim
Kmet2 Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 vendar 3 l olja več... Ja na 60kkm
Snečer Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 Nima se kej na 10k vrtet, če gre 130km/h pri 4500rpm Pri takšni bedni konstrukciji se GSka niti v sanjah ne more zavrteti do 10.000, razpade, olje pije v razmerju z bencinom 1:1, da o hlajenju ne govorimo. Sicer pa itak gre samo dobrih 200na uro, kar je dokaj mizern rezultat za motosvet in verjamem, da so se ti smejali. p.s. hehe, vidim, da pišem v napačno temo
Kmet2 Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 Pri takšni bedni konstrukciji se GSka niti v sanjah ne more zavrteti do 10.000, razpade, olje pije v razmerju z bencinom 1:1, da o hlajenju ne govorimo. Sicer pa itak gre samo dobrih 200na uro, kar je dokaj mizern rezultat za motosvet in verjamem, da so se ti smejali. p.s. hehe, vidim, da pišem v napačno temo To nazadnje napisano,počneš večkrat :grim
krucymucy Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 -Manjsa poraba goriva -Je lazji od vrstnega -Boljsi navor v nizjih vrtljajih Ce je to zastarelo bring it on! Kmet2 1
Cartman Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 snecer pa sklopi ta hudicev autocorrect, al pa zazen tistga androgena u zid! Kruci, resno, do kolk se vrti r1200? 1150 se je vrtel do vsega skup dobrih 7000 ce se prav spomnim.
Snečer Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 -krivulja navora pri versysu 1000 je nočna mora zastarelega bokserja -agregat motornega kolesa, ki se ne zavrti, je samo kosilnica oz. dizelaš -vrstni 4 valjnik, celo vodno hlajen, je pojem -mirnejše delovanje -"neomejen" možnosti igranja z elektroniko in povečanjem moči -poraba olja je opazna samo na kakšni solati v gostilni -poraba bencina ni bistveno drugačna, v povprečju 5,2l , tak da če bemfl porabi manj, se hitro poračuna z oljem CINDAPP, gift in DAMI34 3
Snečer Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 -Manjsa poraba goriva -Je lazji od vrstnega -Boljsi navor v nizjih vrtljajih Ce je to zastarelo bring it on! Pozabil. -na bmflu strahotna obraba gum, kar si sam pokazal na fotkah
Kmet2 Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 -krivulja navora pri versysu 1000 je nočna mora zastarelega bokserja -agregat motornega kolesa, ki se ne zavrti, je samo kosilnica oz. dizelaš -vrstni 4 valjnik, celo vodno hlajen, je pojem -mirnejše delovanje -"neomejen" možnosti igranja z elektroniko in povečanjem moči -poraba olja je opazna samo na kakšni solati v gostilni -poraba bencina ni bistveno drugačna, v povprečju 5,2l , tak da če bemfl porabi manj, se hitro poračuna z oljem - dej na Versysu v 6 in se vozi na 2k obratov,tolk o navoru -te nebuloze sploh ne bom komentiral -boxer je tolk dober,da ne potrebuje dodatnega vodnega hlajenja -na mestu v prostem teku,to je pa tud vse od mirnosti,sem ga vozil!! -hahaah no tuki si ga pihnil,agregat je tako dobro zasnovan na bmfi,da vse narediš z ročko za plin,ne potrebuješ nobene elektronike,je pa Versysova elektronika daleč,daleč za BMW(RDC,ASC,ESA...itd to je igranje) -kaj če kupiš Versysa nimaš tud za olje v solati....zanimivo -poraba,če motor konkretno goniš je veliko večja kot na GS,sam to ti ne veš ,nimaš izkušenj,tako na cesti kot z GS!!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se