Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli Kawasaki motocikla?


Priporočene objave

Objavljeno

Nič težja od gske, okretna bolj, vrhunska dirkaška pomagala, agregat, ki ga lahko samo sanjsko pri bemflu :-) me pa zanima zakaj so se smejali? jaz se namreč povsem sposobno vozom in sem videl že marsikaj, res pa da minimalno kaficev.

Ja tok je super,da je najbolj prodajan model :grrr

Objavljeno

Skoraj nikoli ne grem nad 4.000 vrtljajev. :cry:

pa probaj gsko na 10 zavrtet, te bodo cilindri prehiteli :-)

Objavljeno

jaz se namreč povsem sposobno vozom in sem videl že marsikaj, res pa da minimalno kaficev.

Ma to ze vemo da si nadvse sposoben.

Objavljeno

Ja tok je super,da je najbolj prodajan model :grrr

to pa ni bistven kriterij za prodajo, lej bemfla GS, ultra precenjen kvarljiv rogovilez za upokojence

Objavljeno

pa probaj gsko na 10 zavrtet, te bodo cilindri prehiteli :-)

Pri 10.000 vrtljajih bi šla, če bi jih dosegla 290.

Objavljeno

Ma to ze vemo da si nadvse sposoben.

žal pisem s tablice,ki popravlja, mislil sem spodobno

Objavljeno

Pri 10.000 vrtljajih bi šla, če bi jih dosegla 290.

ne živimo v pravljici, to se ti s svojimi upokojeni meni :-)

Objavljeno

pa probaj gsko na 10 zavrtet, te bodo cilindri prehiteli :-)

Jaz te z GS prehitim z cilindri vred na 4 :grim  zraven pa na 100km porabim 2-3 L manj goriva :grim

Objavljeno (popravljeno)

ne živimo v pravljici, to se ti s svojimi upokojeni meni :-)

Kako da ne. Pri 4.000 se pelje 115km/h, pri 10.000 bi sla pa 287,5km/h ...

 

Pa z bmflarji se ne pogovarjam kej dost. Zadnjic sem enga v kurac poslal k je lapal neumnosti o svojem R1200R. Z unim bi se ti zastopu :)

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Ti mene ne moreš prehiteti, ker z nobenim ne tekmujem oziroma ti moj cilj ni znan, tam bom jaz vedno pred rabo.

Objavljeno

Kako da ne. Pri 4.000 se pelje 115km/h, pri 10.000 bi sla pa 287,5km/h ...

pa še zmerom bi porabil 3l manj kot Versys ,ki bi šel 200kmh :kva1:

Objavljeno

Kako da ne. Pri 4.000 se pelje 115km/h, pri 10.000 bi sla pa 287,5km/h ...

gora je da 10000 ne gre :-) pa če se tak kavo pijete penzjoneri

Objavljeno

pa še zmerom bi porabil 3l manj kot Versys ,ki bi šel 200kmh :kva1:

Al versys je stroj. Ti bom dal za en krog če mi ga ne boš zlomu. 

Objavljeno

pa še zmerom bi porabil 3l manj kot Versys ,ki bi šel 200kmh :kva1:

vendar 3 l olja več...

Objavljeno

Ti mene ne moreš prehiteti, ker z nobenim ne tekmujem oziroma ti moj cilj ni znan, tam bom jaz vedno pred rabo.

Sonce za vse sije enako :smoke:

Objavljeno

gora je da 10000 ne gre :-) pa če se tak kavo pijete penzjoneri

Nima se kej na 10k vrtet, če gre 130km/h pri 4500rpm

Objavljeno

Al versys je stroj. Ti bom dal za en krog če mi ga ne boš zlomu. 

Pa ta drvarnca se zlom ko se vsedem :grim

Objavljeno

vendar 3 l olja več...

Ja na 60kkm :OK:

Objavljeno

Nima se kej na 10k vrtet, če gre 130km/h pri 4500rpm

 

Pri takšni bedni konstrukciji se GSka niti v sanjah ne more zavrteti do 10.000, razpade, olje pije v razmerju z bencinom 1:1, da o hlajenju ne govorimo.

 

Sicer pa itak gre samo dobrih 200na uro, kar je dokaj mizern rezultat za motosvet in verjamem, da so se ti smejali.

 

p.s.

hehe, vidim, da pišem v napačno temo

Objavljeno

Pri takšni bedni konstrukciji se GSka niti v sanjah ne more zavrteti do 10.000, razpade, olje pije v razmerju z bencinom 1:1, da o hlajenju ne govorimo.

 

Sicer pa itak gre samo dobrih 200na uro, kar je dokaj mizern rezultat za motosvet in verjamem, da so se ti smejali.

 

p.s.

hehe, vidim, da pišem v napačno temo

To nazadnje napisano,počneš večkrat :grim

Objavljeno

-Manjsa poraba goriva

-Je lazji od vrstnega

-Boljsi navor v nizjih vrtljajih

 

Ce je to zastarelo bring it on!

Objavljeno

snecer pa sklopi ta hudicev autocorrect, al pa zazen tistga androgena u zid! Kruci, resno, do kolk se vrti r1200? 1150 se je vrtel do vsega skup dobrih 7000 ce se prav spomnim.

Objavljeno

-krivulja navora pri versysu 1000 je nočna mora zastarelega bokserja

-agregat motornega kolesa, ki se ne zavrti, je samo kosilnica oz. dizelaš

-vrstni 4 valjnik, celo vodno hlajen, je pojem

-mirnejše delovanje

-"neomejen" možnosti igranja z elektroniko in povečanjem moči

-poraba olja je opazna samo na kakšni solati v gostilni

-poraba bencina ni bistveno drugačna, v povprečju 5,2l , tak da če bemfl porabi manj, se hitro poračuna z oljem

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

-Manjsa poraba goriva

-Je lazji od vrstnega

-Boljsi navor v nizjih vrtljajih

 

Ce je to zastarelo bring it on!

 

Pozabil.

 

-na bmflu strahotna obraba gum, kar si sam pokazal na fotkah

Objavljeno

-krivulja navora pri versysu 1000 je nočna mora zastarelega bokserja

-agregat motornega kolesa, ki se ne zavrti, je samo kosilnica oz. dizelaš

-vrstni 4 valjnik, celo vodno hlajen, je pojem

-mirnejše delovanje

-"neomejen" možnosti igranja z elektroniko in povečanjem moči

-poraba olja je opazna samo na kakšni solati v gostilni

-poraba bencina ni bistveno drugačna, v povprečju 5,2l , tak da če bemfl porabi manj, se hitro poračuna z oljem

- dej na Versysu v 6 in se vozi na 2k obratov,tolk o navoru

-te nebuloze sploh ne bom komentiral

-boxer je tolk dober,da ne potrebuje dodatnega vodnega hlajenja

-na mestu v prostem teku,to je pa tud vse od mirnosti,sem ga vozil!!

-hahaah no tuki si ga pihnil,agregat je tako dobro zasnovan na bmfi,da vse narediš z ročko za plin,ne potrebuješ nobene elektronike,je pa Versysova elektronika daleč,daleč za BMW(RDC,ASC,ESA...itd to je igranje)

-kaj če kupiš Versysa nimaš tud za olje v solati....zanimivo

-poraba,če motor konkretno goniš je veliko večja kot na GS,sam to ti ne veš ,nimaš izkušenj,tako na cesti kot z GS!!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!