Davk Objavljeno Januar 18, 2003 Opozori Objavljeno Januar 18, 2003 zanima me koliko se pozna, če so izpušni ventili razštelani???Motor je cagiva mito pa imam občutek da bi se mašina morala bolj razvrteti! Po ravnini takoj dobi 140, 150 nato pa je čisti konec-obrati se ne večajo! Razen enkrat, ko sem jo dobil na 175 in še je vlekla! Servo motor pa se včasih odpre in zapre, včasih pa samo odpre!?!
Enduro Objavljeno Januar 18, 2003 Opozori Objavljeno Januar 18, 2003 Najbolje bo da demontiraš izpuh in pogledaš v notranjost izpušnega kanala, ki ne sme bit zabit z sajami in oljem ... Verjetno pa da je zato moraš zadevo dobro sčistiti, ter nastaviti bovdne (zajle), preko katerih servo motor premika loputo v izpušnem kanalu ... Tako na hitro... če nisi vešč šravfanja je bolje da pelješ na servis, pa naj ti tam urihtajo zadevo. Če maš SP zadevo z 35mm frgazarjem ti more jit 170 po števcu za šalo v vseh pogojih ...
robberrt Objavljeno Januar 19, 2003 Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 se strinjam z endurotom...dostikrat je zapackan auspuh in cilinder takoj iz cilindra ven. Pametno je pa tud odpret pa mal namazat zajle. Pa ce je bat ze dost na koncu da ni taprave kompresije pol ti tud ne bo sel vec 170...
Davk Objavljeno Januar 19, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 19, 2003 Ok, uspuh mam že dol! Zajla pri servo motorju...bom pogledal, čeprav bom najbrž kar na servis peljal!
melandri Objavljeno Januar 20, 2003 Opozori Objavljeno Januar 20, 2003 Robert kako to da je tebi šla rska samo 150?
lojzi Objavljeno Januar 20, 2003 Opozori Objavljeno Januar 20, 2003 zanima me koliko se pozna, če so izpušni ventili razštelani???Motor je cagiva mito pa imam občutek da bi se mašina morala bolj razvrteti! ! Izpušni ventili pri zweitakt mašini? A sem jest mogoče prespal kakšen napredek dvotaktarjev, al ??? :?: :?: :?:
D.J. Objavljeno Januar 20, 2003 Opozori Objavljeno Januar 20, 2003 yp, izpušni ventil je v vsaki zmogljivejši 2T mašini (on, off road) zato pa pravmo navdušenci da kroska najprej "leti", pol pa "trga" in še to, da se le največji norci skos vozjo "pod ventilom" :D takega užitka 4T nikoli ne bo nudil :cry:
Roman Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 a je bil aupsuh kej zapacan?? nč da bi se kj posebno vidlo!! Bom dau jst kar ventile naštelat! aja, a pozna kdo kakega dobrega serviserja-okolica nm??? Pa ne Barboriča;) Če je problem v končni hitrosti in ne v pospeških, potem samo preveri, če se ventil popolnoma odpre, ker je ventil namenjen večji prožnosti, pri višjih obratih je pa izpušni kanal popolnoma odprt. Če imaš ventil gnan preko servo motorja in pletenice, ti skoraj sigurno odpre in zapre ventil, ko daš kontakt (poglej, če se ventil popolnoma odpre). Lahko pa tudi odklopiš servo, blokiraš ventil v odprtem položaju in greš preizkusit, če bo s končno hitrostjo kaj bolje.
robberrt Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 melandri RS-ka je bila 11Kw izvedba se prav je imela tamal frgazar gor pa brez RAVE ventila je bla pa baje da je bla elektronka druga.
robberrt Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Če imaš ventil gnan preko servo motorja in pletenice, ti skoraj sigurno odpre in zapre ventil, ko daš kontakt (poglej, če se ventil popolnoma odpre). Eno vprasanje. A je mozno da se slisi servo motor za ventil ?? pri yamahi thundercat 600, ker vedno kadar motor dalj casa stoji(1 teden) in ko dam kontakt nekej navija pa mal poka ene 3 sekunde pol pa neha. A je to za odpret pa namazat a je kaksen lezaj noter a to pomen da bo kmal crknu. Ce pa motor vsakodnevno uporabljam se pa to ne slis...???
Enduro Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Robert, tist ventil, ki ga imaš na Yamahci je druga stvar kot oni na Mitu. V tvojem primeru gre za EXUP ventil, ki se nahaja na izpušnih krivinah in zagotavlja dober midrange power, kljub cevem dimenzioniranim za top end power. Ventil se odpira od 8k navzgor. Verjetno ti ga pb zagonu elektronika samo inizializira (odpre in zapre) zato ropota Še malo napotkov kako poštelat Exup ... http://www.tramontozzi.com/motexupvalve.html LP
robberrt Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 endruo hvala, upam da je res samo inicializacija ob zagonu. Je pa dost noro 139HP na zadnjem kolesu...je kr dobr spedenov! Ali se komu ob zagonu podobno slisi???
Roman Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Eno vprasanje. A je mozno da se slisi servo motor za ventil ?? pri yamahi thundercat 600, ker vedno kadar motor dalj casa stoji(1 teden) in ko dam kontakt nekej navija pa mal poka ene 3 sekunde pol pa neha. A je to za odpret pa namazat a je kaksen lezaj noter a to pomen da bo kmal crknu. Ce pa motor vsakodnevno uporabljam se pa to ne slis...??? Mislim, da 600 nima exup ventila, glede na to, da se ti sliši samo kadar ti motor stoji dlje časa, gre verjetno za bencinsko črpalko, ki "dofilava" uplinjače - je pa to čisto normalno in ni nič narobe.
lojzi Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Eno vprasanje. A je mozno da se slisi servo motor za ventil ?? pri yamahi thundercat 600, ker vedno kadar motor dalj casa stoji(1 teden) in ko dam kontakt nekej navija pa mal poka ene 3 sekunde pol pa neha. A je to za odpret pa namazat a je kaksen lezaj noter a to pomen da bo kmal crknu. Ce pa motor vsakodnevno uporabljam se pa to ne slis...???Mislim, da 600 nima exup ventila, glede na to, da se ti sliši samo kadar ti motor stoji dlje časa, gre verjetno za bencinsko črpalko, ki "dofilava" uplinjače - je pa to čisto normalno in ni nič narobe. Očitno Yamahina finta. Tudi meni pri Diversionki to dela od samega začetka, pa se nisem nikoli preveč sekiral zaradi tega.
robberrt Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 mozno ja da gre za bencinsko crpalko, ker sem ravno gledal pri motorju ce bi kje imel exup ventil pa nisem nikjer spodej videl, tako kot je narisano na tisti strani. V glavnem sam da ni nic narobe.
Davk Objavljeno Januar 21, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Če je problem v končni hitrosti in ne v pospeških, potem samo preveri, če se ventil popolnoma odpre, ker je ventil namenjen večji prožnosti, pri višjih obratih je pa izpušni kanal popolnoma odprt. Če imaš ventil gnan preko servo motorja in pletenice, ti skoraj sigurno odpre in zapre ventil, ko daš kontakt (poglej, če se ventil popolnoma odpre). Lahko pa tudi odklopiš servo, blokiraš ventil v odprtem položaju in greš preizkusit, če bo s končno hitrostjo kaj bolje.
Roman Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 ko dam kontakt se odpre in zapre, kako pa pogledam če se dokonca odpre?? kako ga blokiram??? pospeški so pa orenk dobri za 125ccm-takoj 140 notr 1. Snemi auspuh, pa poglej, če ti ventil do konca odpre izpušni kanal, ko gre gor-dol. 2. Snemi zajle s servota, pa z elastiko zatakni zajlo tako, da bo ventil odprt.
Roman Objavljeno Januar 21, 2003 Opozori Objavljeno Januar 21, 2003 Očitno Yamahina finta. Tudi meni pri Diversionki to dela od samega začetka, pa se nisem nikoli preveč sekiral zaradi tega. To ni nobena Yamahina finta - kar precej motorjev ima take pumpe. Če bi jo imela tudi moja AT mi spomladi nebi bilo treba v odprtino za svečko (edino od štirih, ki je dosegljiva brez dodatnega razdiranja motorja) nalivati bencina, da mi kresne :? .
lojzi Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Očitno Yamahina finta. Tudi meni pri Diversionki to dela od samega začetka, pa se nisem nikoli preveč sekiral zaradi tega. To ni nobena Yamahina finta - kar precej motorjev ima take pumpe. Če bi jo imela tudi moja AT mi spomladi nebi bilo treba v odprtino za svečko (edino od štirih, ki je dosegljiva brez dodatnega razdiranja motorja) nalivati bencina, da mi kresne :? . Ne, ne, mislil sem na to, da s tistim škrabljanjem pove, da je prisotna
Davk Objavljeno Januar 22, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 ko dam kontakt se odpre in zapre, kako pa pogledam če se dokonca odpre?? kako ga blokiram??? pospeški so pa orenk dobri za 125ccm-takoj 140 notr 1. Snemi auspuh, pa poglej, če ti ventil do konca odpre izpušni kanal, ko gre gor-dol. 2. Snemi zajle s servota, pa z elastiko zatakni zajlo tako, da bo ventil odprt. Bom probal, takoj ko pridem domou iz šole :D
krca25 Objavljeno Maj 8, 2005 Opozori Objavljeno Maj 8, 2005 Mene pa zanima nekaj glede tega EXUP ventila in sicer na yamahi fzs 1000 fazer.A je mozno da ta ventil ruzi , ko je motor mrzel (beri cinglja) , ko pa se segreje pa utihne?Kaj to pomeni , je to normalno?A je ventil pred smrtjo?Ali ga je mogoce ze potrebno zamenjati?Koliko stane? A motor deluje tudi brez tega ventila?Hvala za odgovore. lp.
Dolenc™ Objavljeno Maj 8, 2005 Opozori Objavljeno Maj 8, 2005 Ja možno da zato k je še olje mrzlo. Ja motor deluje tudi brez tega ventila zelo lepo. Pač malo manši navor imaš v niskih obratih. Sicer pa pri tej cc, je navora dovolj :) Če je to ispušni ventil, k drgač jst prvič slišem za EXUP :blush:
Priporočene objave