brutal Objavljeno Januar 22, 2013 Opozori Objavljeno Januar 22, 2013 Kot prvo lep pozdrav vsem motosvetovcem. Kot zanimivost vam prilagam primerjavo zmogljivosti nekaterih starejših supersport motorjev, ki so zaznamovali svojo klaso. Nekateri izmed njih so hitrejši v pospeševanju od 0-200km/h od večine novih "tisočakov". Honda CBR 900 RR Fireblade SC28 (1992) Pospeševanje: 0-100/150/200 km/h: 3,2/5,3/9,3 s Prožnost: 50-100/100-150 km/h: 5,1/5,6 s Najvišja hitrost: 256 km/h Poraba: 6,8 L/100 km Ducati 916 (1995) Pospeševanje: 0-100/150/200 km/h: 3,3/6,1/10,9 s Prožnost: 50-100/100-150 km/h: 6,7/6,5 s Najvišja hitrost: 254 km/h Poraba: 7,7 L/100 km Yamaha YZF-R1 (RN01) (1998) Pospeševanje: 0-100/150/200 km/h: 3,1/5,0/8,5 s Prožnost: 50-100/100-150 km/h: 4,0/4,2 s Najvišja hitrost: 274 km/h Poraba: 7,1 L/100 km Suzuki GSX-R 1000 (K1) (2001) Pospeševanje: 0-100/150/200 km/h: 2,8/4,7/7,1 s Prožnost: 50-100/100-150 km/h: 4,8/4,2 s Najvišja hitrost: 287 km/h Poraba: 7,0 L/100 km Aprilia RSV4 Factory (2011) Pospeševanje: 0-100/150/200 km/h: 3,3/5,6/8,6 s Prožnost: 50-100/100-150 km/h: 5,1/4,8 s Najvišja hitrost: 295 km/h Poraba: 8,1 L/100 km
nsignific Objavljeno Januar 22, 2013 Opozori Objavljeno Januar 22, 2013 (popravljeno) Lepe cifre, ki pa o zmogljivosti ne povejo skoraj nič. Zadnje desetletje in pol se največ pri klestenju lap timeov obrestuje napredek pri vodljivosti, ne goli moči. Sicer pa, če so komu zgornje št. pomembne, obstajajo mnogo, mnogo zmogljivejši motorji za drag racing. Ker samo tam imajo te cifre kaj veze. Popravljeno Januar 22, 2013. Popravil nsignific
Bremzer Objavljeno Januar 22, 2013 Opozori Objavljeno Januar 22, 2013 Lepe cifre, ki pa o zmogljivosti ne povejo skoraj nič. Zadnje desetletje in pol se največ pri klestenju lap timeov obrestuje napredek pri vodljivosti, ne goli moči. Sicer pa, če so komu zgornje št. pomembne, obstajajo mnogo, mnogo zmogljivejši motorji za drag racing. Ker samo tam imajo te cifre kaj veze. Pozabljaš na EKOLOGIJO in preveliko PORABO ! !
cb1300 Objavljeno Januar 24, 2013 Opozori Objavljeno Januar 24, 2013 Pozabljaš na EKOLOGIJO in preveliko PORABO ! ! Ekologija...ne rečem nič...poraba....cbr900 97 letnik mi pokuri manj kot mi je 954rr letnik 2003 in 1000rr letnik 2005
Bremzer Objavljeno Januar 24, 2013 Opozori Objavljeno Januar 24, 2013 Ekologija...ne rečem nič...poraba....cbr900 97 letnik mi pokuri manj kot mi je 954rr letnik 2003 in 1000rr letnik 2005 Vseh motorjev res nepoznam, vem zase prej sem imel na V-maxu 1400 ccm 140 Ps 4X fergazer povprečna poraba celoletna na 100Km ca 8 l+ . Zdaj imam 1200 ccm 172 Ps 4X vbrizgalna šoba, povprečna letna poraba 5,5 do max.6,5l z enakim režimom vožnje !
Ice Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 GSF 1200 S povprecje 6,4. vplinjaci, 25 let stara zasnova masine. K 1300 GT povprecje 5,5. el.vbrizg, in 50 kg tezji motor. BTW kje si dal predelati masino v-maxa?
PURPLE Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 GSF 1200 S povprecje 6,4. vplinjaci, 25 let stara zasnova masine. K 1300 GT povprecje 5,5. el.vbrizg, in 50 kg tezji motor. BTW kje si dal predelati masino v-maxa? Sicer of topic ampak poglej link: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_v%20max%2005.htm , piše 4 vplinjači, razen če je napaka.
trojan69 Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 Sem imel včasih GSXR-1100 1996 vodno hlajenega, navora en kup, konjev baje 155, vlekel zvezno čez vse obrate od 0 do neskončnosti huda mašina, mogoč bom kdaj staknil še kakega. verjetno starejšega oljno/zračno haljenega. gsxf750 1
Bremzer Objavljeno Februar 7, 2013 Opozori Objavljeno Februar 7, 2013 GSF 1200 S povprecje 6,4. vplinjaci, 25 let stara zasnova masine. K 1300 GT povprecje 5,5. el.vbrizg, in 50 kg tezji motor. BTW kje si dal predelati masino v-maxa? Nič nisem rabil predelat, ker je bil to motor itak za ubit.Slabe zavore,slab za ovinke z njim sem moral tudi na travnik in parkrat na bankino in celo pločnik sem občutil na lastnem pelcu,nestabilen pri višjih hitrpostih 200 + Km/h enostavno pretežak in preokoren motor.Poraba pa res ogromna enkrat sva "norela" z kolegom on z Suzukijem 1000 SS (nevem točne oznake) iz Nm -Dol.toplice-po Patrizanki do Črnomlja-Metlika in na vrh Gorjanc (res vse z drugo in tretjo),da sem ga sploh dohajal mi crkne zmanjka benzina na vrhu Gorjanc, prešaltam na rezervo in počasi še 15km do Nm tako, da sem za to furo ca 85 Km porabil 14L benzina !
Ice Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 @ purple: vplinjaci niso sporni, bremzerjevo motoviljenje o "serijskih" 1400 ccm toliko bolj. in ker je vedno tak picajzl o detajlih....... bremzer, ne vem ali ne ves kaj pises ali je kak drug razlog. stari v-max je imel 1198 ccm (vulgo 1200), ti pises o v-maxu z 1400 ccm prostornine. me razsvetlis prosim? ker big bore kiti za maxa obstajajo.
bajsi Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 @Ice bravo! @brutal, ja pa daj podatke od novega Bemfa, ZX-10, Aprillie in MV Avguste zraven, pa da vidim od katere večine novih tisočakov so hitrejši (pa lahko še novo R1, CBR 1000 RR in novega kilo Gixxerja) al so to hitrejši po tvojem občutku? Po tabeli sodeč si uporabil podatke iz PSa? Mislim da ne bi smelo biti težko tvoje trditve do konca raziskati kar na istem naslovu LP Bajsi
Bremzer Objavljeno Februar 13, 2013 Opozori Objavljeno Februar 13, 2013 @ purple: vplinjaci niso sporni, bremzerjevo motoviljenje o "serijskih" 1400 ccm toliko bolj. in ker je vedno tak picajzl o detajlih....... bremzer, ne vem ali ne ves kaj pises ali je kak drug razlog. stari v-max je imel 1198 ccm (vulgo 1200), ti pises o v-maxu z 1400 ccm prostornine. me razsvetlis prosim? ker big bore kiti za maxa obstajajo. Pač tiskarski škrat res je bil 1198 ccm in ne 1400 !
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se